quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Cecelia34 het volgende:
@ J_TM bedoel je met je bovenstaande bericht Nigel Harman? Of ben ik even de kluts kwijt ( zie spoiler)?? Of bedoel je iemand in EE die Nigel heette ( personage dan) ???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Keith heeft geen karakter Ruby, nooit gehad en zal ie nooit krijgen ook. Kevin maakt van die lachwekkende opmerkingen tussen de soep en aardappelen door zo af en toe. Hij kon zo lid van mijn familie zijn, al loopt hier nu ook een Bridget Jones rond ( ik, nu ik een klein buikje begin te krijgen). . over 15 minutenZou Bradley stiekem iets met Demi willen beginnen, of heeft iemand anders hier dat al eerder gesuggureerd?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga straks zelf mijn haar maar eventjes verven. ( Koper Mahonie)Hoop dat IK het wel doe. mijn lieve ZUS deed eens een keer haar haar in de bovenstaande kleur verven, werd dat een beetje erg oranje. Weet niet wat ze fout deed, maar het was niet mijn 2lingzus.Normaal gesproken is dat meer iets voor haar. Goh Ruby---->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bradley
. Begin m wel te waarderen. Eerst vond ik m niks, nu wel
. Tis wel erg met me gesteld niet??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ruby, ik denk dat je me wat gaat doen nadat je het volgende hebt gelezen-------->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus mijn hormoontjes zijn deze komende week en de week erna een goed excuus.
Hormonen
![]()
Vergissinkje. Wat ik erbij had moeten zetten is dat de terugblikken op dinsdag en vrijdag met plaatjes te zien zijn op de EE-site.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Uuh J_TM, Jack had het met Peggy over de dood van honey's moeder, niet Jake.. Zondag maar eens lekker de omnibus bekijken, koppie thee met nootjes en kijken maar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaap*
Ow ja, er is nog een " Surprise " voor de Slater family -->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jim die gisteren de spullen van Dot ( die ze aan de kerk wilde schenken) verkoopt aan Deano. Deano wordt vervolgens zowat aan zijn haren de pub ingereten door Dot.Germpie, krijg zowat medelijden met Jim, of zou dat met mijn hormonen te maken hebben?? .
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond maar ff kijken, heb eergisteren niet gezien en gekeken. Had een ander programma opgenomen en naar weer een ander programma moeten kijkenNaja dan maar de omnibus op zondag kijken eh . Waterloo Road, waar komt dat op J_TM? welke zender ?
Byebye
![]()
Oh? Dat staat helemaal niet in de Veronicagids anders.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef R.VanPersie het volgende:
Hebben jullie gehoord wat er morgen gaat gebeuren?
Wellard is gonna rape Jim en Pauline is zwanger van Bobby
Heeft ie nooit seksuele voorlichting gehad dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef J_TM het volgende:
Over vanavond; Jack eist natuurlijk een verklaring betreffende Honey's zwangerschap.
Yep, ik heb ook de Veronicagids.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:49 schreef Cecelia34 het volgende:
Psst, Ruby. Was ik al achter gekomen. Heb nl gisteren ook gekeken. Eerst schoonmama lief haar mond gesnoerd en toen lekker gekeken. Maareh thnx Ruby! Enne heb je ook al de Veronica gids???Wij ook!
Was gisteren nét te laat om EE te kunnen kijken, wat gemist???
:@. Vanavond maar weer een poging wagen, en zondag lekker naar de omnibus kijken. Byebye
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En Keith die met Rosie wil trouwen? Die bruiloft zal me wat worden. _o-. OMG. Laat doccie er maar eventjes inkomen, ben ik ook weer happy. En Keith die laatst zijn stoel meenam, ik ehb echt dubbelgelegen, zou dat iets te maken hebben met mijn hormonen?? * zucht * het is leuk om zwanger te zijn, maar die hormonen daar wordt ik zo af en toe gek van. Maar gelukkig heeft mijn lover er alle begrip voor, en als ik begin te janken, jankt ie gezellig mee.. Goed nu nog ff ontopic. Pauline zal nu wel wat te zeiken hebben, nu Sonia tegen Naomi heeft gezegd dat ze Martin wil verlaten voor haar. Sorry maar vind het best zielig voor m ( mijn hormonen , wat is er toch met me aan de hand ! krijg de laatste tijd medelijden met personages die ik voorheen nooit echt wat vond. ( alhoewel Martin wel al de goede kant op gaat vind ik) Het mooiste zal wel zijn asl ik symphatie begin te krijgen voor de Millers en Billy . * zucht * Naja het zal wel zo moeten zijn eh?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overigens zie ik best wel op tegen de aflevering van Vrijdag : =========>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in ieder geval al bedankt! Binnenkort maar een afspraak maken voor een echo ( begin april denk ik). ben benieuwd.! Goed nu weer ontopic ( sorry mensen, ik vind het zo spannend ). Nou het hoge woord is eruit bij Sonia . Misschien gaat Martin wel gezellig met me mee jankenIf you know what I mean. Ruby lees ff ( als je het weten wil) ===============>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maureen, jees wat had die vandaag een rol zeg. Viel zowat in slaap. Is dat erg?? Enne mommychaos, you're right. it is for a good cause. En over ongeveer 7 maanden ben ik supergelukkig ( ben ik nu ook al, maarje zult wel weten wat ik bedoel. eind november, begin december als alles goed is). Zal dan wel wat van me laten weten. Beloof ik je! ( en de rest ook trouwens!) Bye bye,,,
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic, ik heb verdorie de aflevering gemist gisteren. Grrrrrr. De video was ingesteld maar om de een of andere manier is t niet gelukt. Verdorie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor deze totaal OT discussie. Maja., ik heb het gister niet gezien dus verder heb ik niks te melden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook namens Cecelia sorry voor de offtopic discussie. Goed nu weer over het Plein. Ga vanavond maar gewoon kijken, want de video is al bezet voor een ander programmaEn Gary, natuurlijk spreken ze in Parijs Frans? Of is de gedachte aan je eigen avontuur daar nog te pijnlijk ?? ( gewoon de eerste de beste kroeg in duiken en je volproppen, wat jammer maar helaas bedoeld is voor de koffie- tafel of hoe dat dan ook heten mag
Beetje een funeral crashen, jongens dat mogen alleen Johnny Allen en Phil Mitchell doen bij de funeral van Dennis
ow Dennis
sorry mensen, ligt nog een beetje gevoelig, alhoewel de doc ook niet verkeerd is
( vergeef me Dennis)
[ Bericht 11% gewijzigd door Cecelia34 op 14-03-2006 21:44:48 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |