SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee beter gezegd : Life in the Square, it's enough to make you cry .![]()
[ Bericht 87% gewijzigd door Cecelia34 op 17-02-2006 22:25:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jup een groot gevecht tussen de Wicks en de Pappas. liet mij een beetje denken aan de film: My big fat Greek wedding... Vooral die Anna ( de moeder van Nico) liet mij een beetje aan mijn aanstaande moter-in-law denken ( bemoeit zich ook overal mee, om moe van te worden![]()
... Vind het overigens wel zielig voor Ian, zo in dat cafe gisteren... En Martin die m ging troosten
Ook Martin heeft zo wel eens zijn goede kanten , vind ik
...... En Peggy was meteen weer op de hoogte, jammer dat Pauline op huwelijksreis is, anders stak die haar abnormaal lange neus ook nog eens erin...
Nou dit is dan al de 3e dode dit jaar... 1 Dennis ( Ging dood net toen 2006 van start ging ,,,,
) 2 Nora en 3 Kathy ............ Who's next???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Amen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ow ja weet niet of jullie het weten ( is al bijna 3 maanden oud van 15-1-06) 'EastEnders' star moving in with new man?
Jessie Wallace is moving her new lover into her East London home.
The EastEnders actress is dating market trader Mark Stannett, dubbed her "real-life Alfie Moon".
A friend told The People, "Jessie and Mark can't see enough of each other at the moment. It's no secret that Jessie has had a rough time with the blokes in her life but this time it is definitely different.
"Mark is such a caring, down-to-earth guy and it's easy to see why Jessie has fallen for him hook, line and sinker.
"He oozes the stability that she needs in her life. But he's not just about stability - he's a lot more than that. The chemistry between them is unreal.
"It's very passionate and they can't keep their hands off each other. It's fabulous to see her so happy again."
Ow en ik dacht dat Jessie wat met Joel Beckett had??![]()
Staat ons volgende week nog heel wat te wachtenMaar ik zeg niks.............
![]()
HEY wat krijgen we nu dan, toch geen slechte woorden over Keith?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Cecelia34 het volgende:
Keith![]()
. Een IQ van 0 zeker! OH wat erger ik me aan die man ( dan spreek ik nog niet over de rest van de Miller club). Kenne ze hem nie ff axen????
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef ruby het volgende:
Zeg....wat heeft die Joe nu weer op z'n geweten? Aangezien hij zei tegen die enge vriend (bekend gezicht overigens, zal ook wel een bekende acteur zijn ofzo) van 'm zei dat hij moest zeggen dat Joe een bouwvakker is als het ter sprake komt.
Is Joe een crimineeltje geweest in het verleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron. Ik vind het een beetje rommelig, zal wel wennen zijn.Honey's dad lijkt wel leuk, zal wel wat worden met Peggy denk ik. Niet gedacht dat ze Joe met een 'verleden' zouden opzadelen, krijgen we natuurlijk heel wat gezucht van Pauline te verduren. Die Dave is ook niks, kan per omgaande vertrekken van mijn part! Jee, de enige hunk in EE (doc) krijgen we zowat niet te zien, wat zijn dat voor malle fratsen?
Gut zouden Demi en Bradley dan gaan flikvlooien, ha ha, maar arme Stacey...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ....Suko
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, ook weer een paar van mn favo characters die terugkomen. Let the games begin!![]()
Dat heet ie ook. Dave (Hill) is de acteur die Bert speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef Cecelia34 het volgende:
Dave?? k dacht dat die paps van Honey Jack heette?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@ J_TM bedoel je met je bovenstaande bericht Nigel Harman? Of ben ik even de kluts kwijt ( zie spoiler)?? Of bedoel je iemand in EE die Nigel heette ( personage dan) ??? Zeg mommychaos, met wie ben je dan blij dat ze terugkomen? ikke metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat je spoiler betreft, kan er niet rouwig om zijn, . @ Suko, familiebanden???? Zal wel aan mij liggenVanavond komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer terug. zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Afwachten maar.![]()
Ohw, ik ben de bandjes ff kwijt qua Pauline, Ian en de rest daarvan en die van Pat en de Wickjes, ach is ook niet belangrijk, ha ha! Jee, wat kreeg Keith op z'n falie, maar hij had wel een b-tje gelijk wat betreft Mike, die z'n moeder ernstig heeft verwaarloosd. Donder nou die hele Miller-zooi er maar uit, ben ze goed zat! Oh oh, die Billy, heeft ook niks door hè, sappie...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Cecelia34 het volgende:
@ Suko, familiebanden???? Zal wel aan mij liggenBen ook ff kwijt waarom Ruby zo koeltjes deed tegen Stacey, zal wel binnenkort duidelijk worden, hoop ik dan.
En de rest ben ik vergeten.
![]()
![]()
heh Keith. Denk dat Ruby zo doet om dat JohnJohn haar gedwongen heeft dat te doen. ( Als je je spullen gaat halen en je ziet dat kind van Slater, dan doe je heel afstandelijk of anders
). Wat ik je zeg. Misschien wordt dat vanavond wel duidelijk, wie weet. Zou Jack iets met peggy willen 8) ?
Jup flikker de Millers er maar uit. ben ze echt beu, al was ik dat al vanaf de eerste dag dat ik hen op de buis zag. Zeggeh, wanneer komt die doc er eens in. Betaal ik kijkgeld voor wat naar de Millers te kijken en Billy en zooi?? Dacht het van niet. Nu Dennis er neit meer is zou ik graag weer eens wat anders lekkers willen zien om de pijn te verzachten
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: