SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee beter gezegd : Life in the Square, it's enough to make you cry .![]()
[ Bericht 87% gewijzigd door Cecelia34 op 17-02-2006 22:25:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jup een groot gevecht tussen de Wicks en de Pappas. liet mij een beetje denken aan de film: My big fat Greek wedding... Vooral die Anna ( de moeder van Nico) liet mij een beetje aan mijn aanstaande moter-in-law denken ( bemoeit zich ook overal mee, om moe van te worden![]()
... Vind het overigens wel zielig voor Ian, zo in dat cafe gisteren... En Martin die m ging troosten
Ook Martin heeft zo wel eens zijn goede kanten , vind ik
...... En Peggy was meteen weer op de hoogte, jammer dat Pauline op huwelijksreis is, anders stak die haar abnormaal lange neus ook nog eens erin...
Nou dit is dan al de 3e dode dit jaar... 1 Dennis ( Ging dood net toen 2006 van start ging ,,,,
) 2 Nora en 3 Kathy ............ Who's next???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Amen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ow ja weet niet of jullie het weten ( is al bijna 3 maanden oud van 15-1-06) 'EastEnders' star moving in with new man?
Jessie Wallace is moving her new lover into her East London home.
The EastEnders actress is dating market trader Mark Stannett, dubbed her "real-life Alfie Moon".
A friend told The People, "Jessie and Mark can't see enough of each other at the moment. It's no secret that Jessie has had a rough time with the blokes in her life but this time it is definitely different.
"Mark is such a caring, down-to-earth guy and it's easy to see why Jessie has fallen for him hook, line and sinker.
"He oozes the stability that she needs in her life. But he's not just about stability - he's a lot more than that. The chemistry between them is unreal.
"It's very passionate and they can't keep their hands off each other. It's fabulous to see her so happy again."
Ow en ik dacht dat Jessie wat met Joel Beckett had??![]()
Staat ons volgende week nog heel wat te wachtenMaar ik zeg niks.............
![]()
HEY wat krijgen we nu dan, toch geen slechte woorden over Keith?!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:38 schreef Cecelia34 het volgende:
Keith![]()
. Een IQ van 0 zeker! OH wat erger ik me aan die man ( dan spreek ik nog niet over de rest van de Miller club). Kenne ze hem nie ff axen????
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:58 schreef ruby het volgende:
Zeg....wat heeft die Joe nu weer op z'n geweten? Aangezien hij zei tegen die enge vriend (bekend gezicht overigens, zal ook wel een bekende acteur zijn ofzo) van 'm zei dat hij moest zeggen dat Joe een bouwvakker is als het ter sprake komt.
Is Joe een crimineeltje geweest in het verleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron. Ik vind het een beetje rommelig, zal wel wennen zijn.Honey's dad lijkt wel leuk, zal wel wat worden met Peggy denk ik. Niet gedacht dat ze Joe met een 'verleden' zouden opzadelen, krijgen we natuurlijk heel wat gezucht van Pauline te verduren. Die Dave is ook niks, kan per omgaande vertrekken van mijn part! Jee, de enige hunk in EE (doc) krijgen we zowat niet te zien, wat zijn dat voor malle fratsen?
Gut zouden Demi en Bradley dan gaan flikvlooien, ha ha, maar arme Stacey...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ....Suko
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ander nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joepie, ook weer een paar van mn favo characters die terugkomen. Let the games begin!![]()
Dat heet ie ook. Dave (Hill) is de acteur die Bert speelt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef Cecelia34 het volgende:
Dave?? k dacht dat die paps van Honey Jack heette?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
@ J_TM bedoel je met je bovenstaande bericht Nigel Harman? Of ben ik even de kluts kwijt ( zie spoiler)?? Of bedoel je iemand in EE die Nigel heette ( personage dan) ??? Zeg mommychaos, met wie ben je dan blij dat ze terugkomen? ikke metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat je spoiler betreft, kan er niet rouwig om zijn, . @ Suko, familiebanden???? Zal wel aan mij liggenVanavond komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weer terug. zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Afwachten maar.![]()
Ohw, ik ben de bandjes ff kwijt qua Pauline, Ian en de rest daarvan en die van Pat en de Wickjes, ach is ook niet belangrijk, ha ha! Jee, wat kreeg Keith op z'n falie, maar hij had wel een b-tje gelijk wat betreft Mike, die z'n moeder ernstig heeft verwaarloosd. Donder nou die hele Miller-zooi er maar uit, ben ze goed zat! Oh oh, die Billy, heeft ook niks door hè, sappie...quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Cecelia34 het volgende:
@ Suko, familiebanden???? Zal wel aan mij liggenBen ook ff kwijt waarom Ruby zo koeltjes deed tegen Stacey, zal wel binnenkort duidelijk worden, hoop ik dan.
En de rest ben ik vergeten.
![]()
![]()
heh Keith. Denk dat Ruby zo doet om dat JohnJohn haar gedwongen heeft dat te doen. ( Als je je spullen gaat halen en je ziet dat kind van Slater, dan doe je heel afstandelijk of anders
). Wat ik je zeg. Misschien wordt dat vanavond wel duidelijk, wie weet. Zou Jack iets met peggy willen 8) ?
Jup flikker de Millers er maar uit. ben ze echt beu, al was ik dat al vanaf de eerste dag dat ik hen op de buis zag. Zeggeh, wanneer komt die doc er eens in. Betaal ik kijkgeld voor wat naar de Millers te kijken en Billy en zooi?? Dacht het van niet. Nu Dennis er neit meer is zou ik graag weer eens wat anders lekkers willen zien om de pijn te verzachten
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:10 schreef Cecelia34 het volgende:
@ J_TM bedoel je met je bovenstaande bericht Nigel Harman? Of ben ik even de kluts kwijt ( zie spoiler)?? Of bedoel je iemand in EE die Nigel heette ( personage dan) ???
Voor wie pas in de afgelopen vijf jaar is ingehaakt, Nigel was in de jaren negentig de man met de donkere krullen; een haardracht die nogal vaak belachelijk wordt gemaakt, vandaar dat Jonathan Ross hem als excuusguus opnam in de top 5 van slechte kapsels toen hij vorig jaar Pasen de EE-special presenteerde. Paul Bradley is dus nu te zien in 'Holby City', met krullen en baard.![]()
Ik heb gisteren kunnen kijken, er ging iets mis bij het programmeren van de videorecorder; maar ik heb wel net de fotostrip bekeken. Arme Stacey, Ruby die terug is maar niets met haar te maken wil hebben. Uiteraard is dit schijn, maar waarvoor ? Volgens de VARA-gids laat Peggy vanavond zien dat ze geen preutse tante is.![]()
Jup ikzelf kijk al ongeveer 15 jaar, maar zoals ik al zei ben ik een beetje de kluts kwijtgeraakt met al dat komen en gaan van personages. Keek vroeger naar BBC Prime, daar waren? of nog steeds altijd herhalingen van oude afleveringen van EE. EastEnders Classic heet dat. Misschien toch nog maar eens kijken, om mijn geheugen op te frissen
. In de Veronica staat ook zoiets J_TM. Wat zou ze gaan doen?
. Denk dat Ruby zo doet omdat ze misschien bang is voor Dad. Zou me niks verbazen,als JohnJohn mijn vader was. Zullen we hopelijk vanavond wel achter komen. Mooie auto Rubes
Geef maar hier. ( kan ik er mooi mee wegrijden.). Wat het programmeren betreft, heb ik gisteren ook gedaan, alleen was de afstandsbediening bijna leeg. Zat ik daar zo'n 10 minuten op dat ding te drukken. maar tis gelukt!
![]()
Applaus
voor mezelf.. Och ja de EE-special heette die niet EE van A-Z ? Heb ik ook gezien
Herinner me er nog een beetje van. Dusse thnx J_TM voor je fijne uitleg daarvan
![]()
![]()
Ochja Nigel...vond t zo zielig voor m dat zn vrouw (debbie?) doodging. Dot gaat nog steeds bij m op bezoek toch, af en toe?
Ik kijk al vanaf eind jaren 80 en ik ben sommige mensen en verhaallijnen totaal vergeten. Wel handig dat dat allemaal na te lezen is!![]()
Peggy niet preuts, vanavond? O...![]()
![]()
![]()
Ik denk inderdaad dat Johnny achter dat rare gedrag van Ruby zit. Zoals je al kon zien werd ze continu gecontroleerd door die lijp; toen ze aankwam en toen ze weer het huis uit ging.
En misschien dat ie ook een hoop shit over Stacey heeft gezegd. Bah, wat een nare man is het toch.
Nou laat maar gauw terugkomen (voor heel even dan), dan laten we 'm nog ff een poepie ruiken.
En waarom heeft Keith die lul van een Mike niet een flinke beuk teruggegeven?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!![]()
ik kijk ook al zo ongeveer eind jaren 80, was er erg vroeg bij jah. Fijn dat je dezelfde gedachten als mij hebt Ruby, wat betreft naamgenote en haar gedrag tegenover Stacey. Yep laat Lowlife/ Scum maar ff terugkomen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Keith heeft geen karakter Ruby, nooit gehad en zal ie nooit krijgen ook. Kevin maakt van die lachwekkende opmerkingen tussen de soep en aardappelen door zo af en toe. Hij kon zo lid van mijn familie zijn, al loopt hier nu ook een Bridget Jones rond ( ik, nu ik een klein buikje begin te krijgen). . over 15 minutenZou Bradley stiekem iets met Demi willen beginnen, of heeft iemand anders hier dat al eerder gesuggureerd?
![]()
![]()
Ja, dat Ruby in de greep van paps was dacht ik ook wel maar daar was ze tijdens Juley toch een beetje aan ontglipt, maar goed, 'k verbaas me wel vaker om de karakters die lachend soms veranderen.Zat eigenlijk ook op een vette mep te wachten van Keith, maar die bleef wél in z'n rol van de grootste slampamper in EE ooit! Nou ja, koppie thee+koekie, we zijn er weer klaar voor.
![]()
![]()
![]()
Bradley
. Gisteren was doccie er weer eventjes in, na een paar weken van afwezigheid. Wanneer komt Pittbull Johnny eens zijn pretty face laten zien.
Keith
![]()
laat ik daar maar over zwijgen.
Peggy en Jack =
??
. Jake en Stacey. Jake die beweerde dat ie HELEMAAL niet op Stacey valt, Stacey die voor zijn voeten begon te kotsen, heh Jake het zit je ook niet mee. Vervolgens een heus gevecht met Bradley en jake erboven op. Jongens, het wordt weer wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
![]()
Aflevering 030306
Little Mo ziet ook dat Stacey Ruby mist en probeert vergeefs een troostende schouder te bieden. Stacey zegt dat ze nog liever eenzaam is en noemt haar zogenaamde beste vriendin een arrogante trut.
Mike vertelt Dawn dat het hem spijt dat hij haar in de steek heeft gelaten en dat de dood van Nora hem heeft doen beseffen hoe belangrijk familie is. Dawn gelooft er helemaal niets van.
Bradley heeft schoon genoeg van Stacey's jojo-gedrag en eist een verklaring. "Mensen veranderen ja, en nu oprotten". Als Bradley om uitleg blijft smeken noemt ze hem, maar ook zichzelf, een softie; hij zou zijn afgeknapt op haar ware gezicht.
Billy en Honey gaan met Peggy en Jack naar de Indier. Om te laten zien dat ze niet over zich heen laat lopen bestelt Peggy een hete kalfscurry. Jack biedt aan om een huis voor Billy en Honey te kopen, maar Peggy is het daar niet mee eens. Terwijl zij ruzieen knijpen Billy en Honey er stiekem tussenuit.
Tijdens een verzoeningsdrankje kondigt Mike zijn vertrek aan; ten eerste was hij nooit op gezinsroof uit geweest en ten tweede denkt hij dat het goed zal komen tussen Keith en Rosie.
Peggy en Jack zetten het etentje met z'n tweeen voort, maar als Jack haar publiekelijk z'n moeder noemt loopt ze stampvoetend weg. Toch gaan ze samen nog wat drinken, maar ook het feit dat Jack het barmeisje versiert valt bij Peggy niet in goede aarde. Ze verkoopt hem een oplawaai als hij haar van jaloersheid beticht.
Stacey voert zichzelf dronken door andermans restjes naar binnen te gieten en laat Bradley weten niet meer met kleine jongetjes om te gaan. Vastberaden flirt ze met Jake maar die noemt haar een stom kind, en in opdracht van Dawn brengt hij haar naar huis. Bradley gaat er direct achteraan.
Als Keith 'thuiskomt' treft hij Mike in zijn stoel aan. Rosie zegt dat ze hem een slaapplaats heeft aangeboden. Het is weer zover, Mike heeft haar precies waar hij haar hebben wil. Keith maakt hem duidelijk dat Rosie voor hem heeft gekozen maar volgens Mike zijn het de kinderen die bij haar op de eerste plaats staan. "Vraag het 'r zelf maar". Keith beseft dat het maar beter is om te gaan.
Brad vliegt Jake aan , nadat Stacey diens schoenen heeft ondergekotst, en eist dat hij haar met rust laat. Jake zegt dat hij er niet aan moet denken om iets met Stacey te beginnen. Thuisgekomen biedt Stacey d'r excuses aan; ze geeft toe dat ze Bradley wel degelijk leuk vindt en dat ze bang is om weer gekwetst te worden. Als Brad belooft haar dat ze altijd op hem kan rekenen nemen ze elkaar kussend in de armen.
Jake heeft het met Peggy over de dood van Honey's moeder en over angst voor eenzaamheid. Hij ziet ook in dat Billy en Honey beter af zijn bij Peggy. Nadat hij als groet een afscheidskus heeft geven trekt Peggy een brede glimlach.![]()
Uuh J_TM, Jack had het met Peggy over de dood van honey's moeder, niet Jake.. Zondag maar eens lekker de omnibus bekijken, koppie thee met nootjes en kijken maar
.
![]()
Ik ben Little Mo eigenlijk ook wel zat ook met die eeuwige zeikstem van 'r. Laat dat kind eens een flinke beurt krijgen, wellicht dat ze er van opknapt. Aangezien Keith nu toch alleen is, stel ik voor dat zij samen tussen de lakens gaan liggen.
O jakkes Ruby, ik heb beeld![]()
![]()
gisteren heel wat gemist lees ik al, dat wordt morgen weer de omnibus pakken.![]()
![]()
Psst, Ruby: A dirty mind is a joy forever eh?. zie het nu al in geuren en kleuren voor me. En dan komt Rosie binnen en betrapt ze op heterdaad. Maar als je het niet erg vindt, zap ik liever weg
. ik ga ook de omnibus kijken mommychaos.
Neem ik het mooi op
trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ga straks zelf mijn haar maar eventjes verven. ( Koper Mahonie)Hoop dat IK het wel doe. mijn lieve ZUS deed eens een keer haar haar in de bovenstaande kleur verven, werd dat een beetje erg oranje. Weet niet wat ze fout deed, maar het was niet mijn 2lingzus.Normaal gesproken is dat meer iets voor haar. Goh Ruby---->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bradley
. Begin m wel te waarderen. Eerst vond ik m niks, nu wel
. Tis wel erg met me gesteld niet??
![]()
Dat zijn je hormonen Cecelia, die doen dat soort dingen met je.
Dacht al zoiets Ruby. Loop nu nog te janken om het verlies van Dennis. Mijn hormonen zijn daar nu een goed excuus voor![]()
. Overigens op 20 Maart is er geen EastEnders. staat op www.walfordweb.co.uk. Overigens in diezelfde week op vrijdag kan de aflevering later beginnen dan usual . Nog schokkender nieuws ook in diezelfde week ( Cecelia jankt nu niet vanwege haar hormoontjes, maar van ergernis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ruby, ik denk dat je me wat gaat doen nadat je het volgende hebt gelezen-------->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dus mijn hormoontjes zijn deze komende week en de week erna een goed excuus.
Hormonen
![]()
![]()
Vergissinkje. Wat ik erbij had moeten zetten is dat de terugblikken op dinsdag en vrijdag met plaatjes te zien zijn op de EE-site.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:54 schreef Cecelia34 het volgende:
Uuh J_TM, Jack had het met Peggy over de dood van honey's moeder, niet Jake.. Zondag maar eens lekker de omnibus bekijken, koppie thee met nootjes en kijken maar
.
![]()
Je weet wat ze zeggen J_TM ; Vergissen is menselijk. En ach, je had maar 2 lettertjes fout
Niet zo'n heel grote ramp zou ik zeggen .. Morgen weer, wat zou peggy in haar schild voeren??? Die lach van der van afgelopen vrijdag beviel me om de een of andere reden niet, heb er een raar voorgevoel bij
Peggy heeft wel een irritante stem , net zoals Dawn Miller
![]()
![]()
Peggy
. Zal me wat worden J_TM. Whoehey I'm really looking forward to it.
![]()
![]()
![]()
. * She's got a litle Square of her own *
![]()
[ Bericht 45% gewijzigd door Cecelia34 op 06-03-2006 20:36:14 ]![]()
Wat is die Mike toch een hopeloos geval he. Ik was er al bang voor dat ie niets tegen Rosie wou zeggen over die 5000 pond.. En toen zei ie het tegen Dawn...wat me reuze meeviel. Maar nee, die lul wilde gewoon dat Dawn het op zou gaan halen en dan er van door gaan met dat beetje poen. Loosah!![]()
Leuk, weer een nieuwe "acteur" in EE, te weten: Ben.
Laten we hopen dat Dawn het lekker tegen mammie gaat zeggen, en gaat Rosie er maar mooi vandoor met de poen.
Ben lijkt me echt zo'n studiebol, als ie iets ouder was, compleet met brilletje en al
. En Peggy kennende, belt ze Phil toch, ze kan haar mond toch niet houden. Denk ik zo. had eerst een heel bang vermoeden dat Phil of Grant terug zou zijn. Zat al met een gezicht wat op onweer stond voor de buis. Ben mag idd weer pleite. Misschien een nieuw slachtoffertje voor Johnny Allen? Tis een Mitchell eh? En mocht JohnJohn ooit nog eens zijn pretty face laten zien, who knows what he's gonna do?? Mike is zo voorspelbaar, rot ma fijn op, maar neem Keith dan ook ff meteen mee.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ow mensen, als we dachten dat Pauline nou eens op zou houden met haar gebruikelijke gezeik op anderen nu ze aan de man is, niets is minder waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaap*
Ow ja, er is nog een " Surprise " voor de Slater family -->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jim die gisteren de spullen van Dot ( die ze aan de kerk wilde schenken) verkoopt aan Deano. Deano wordt vervolgens zowat aan zijn haren de pub ingereten door Dot.Germpie, krijg zowat medelijden met Jim, of zou dat met mijn hormonen te maken hebben?? .
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het inderdaad je hormonen zijn Cecelia, 't kan haast niet anders.
Begrijp ik het nou goed? Gaat Dawn de centjes die voor haar moeder zijn bedoeld, zelf inpikken en een nieuw leven opbouwen met die kwezel Mike (in hoeverre dat mogelijk is met 5000 pond)? Of zal ze zich schuldig voelen en het geld uiteindelijk aan Rosie geven?
En ja hoor, Sonia probeert weer te zoenen met Naomi. Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit veel spanning zal opleveren tussen haar en Martin.
Heb gisteren niet gekeken, is dat erg? heb ik wat gemist? Het laatste gedeelte heb ik overigens wel meegekregen, dat met Naomi. Tuurlijk zal dat veel spanning opleveren tussen haar en Martin. van dat van Sonia stond vorige week ook een artikel in de Daily Star. heb ik hier ergens liggen ( op mijn mooie slaapkamer) maar ik kan hem nu even niet vinden, ben een beetje de kamer aan't veranderen, ander verfje etc. Dus een hoop rommel. God is Dawn van gedachte verandert wat Mike betreft? Of geeft ze het zoals Ruby zegt aan mamma en gaat Rosie er met Mike vandoor.
Volgens mij is niet Bradley de gay, zoals ik eerder had gedacht, maar Sonia. kom maar op met je gebruikelijke commentaar Pauline !!!!
![]()
![]()
![]()
Jakkie bah, die Bert and Big Mo, geflikvlooi op de bank in Pauline d'r woning. Ik vind hem net zo afzichtelijk als Keith.Valt me trouwens tegen van Dawn, dat ze toch ingaat op die bullshit van paps, en wat is nou 5000 grand.
Rosie zag er trouwens piekfijn uit op Gerry's feestje, en die laatste blijft maar puberen samen met Minty, pffft. Hoe dan ook, never a dull moment lately in the EE, alhoewel ik zelf de verhaallijntjes soms anders zou willen, ik mis trouwens nog steeds wat glamour,
het zijn nu allemaal iets té gewone tiepjes.
![]()
![]()
Ik heb de laatste twee afleveringen opgenomen maar nog niet alles teruggezien.
C34, de 'brothers that hair forgot' kunnen we ongetwijfeld terugverwachten maar wanneer is mij nog niet bekend.![]()
6- 8 DECEMBER 2005
Stacey krijgt van de buurvrouw te horen dat het niet goed gaat met Jean en keert terug naar haar ouderlijk huis om orde te scheppen
Stacey: "Het stinkt hier"
Jean: "Veeg je voeten kind en zorg dat je die overtollige kilo's kwijtraakt"
Stacey: " 'Welkom thuis Stacey, dank je wel'. Waar is de TV ?"
Jean: "Gaat je niks aan en hen ook niet. Dit is mijn huis met mijn regels en ik betaal de huur. Ze denken zeker dat het hier een dierentuin is"
Verder wordt nogmaals duidelijk hoe moeder over dochterlief denkt.
Jean: "I'm tired Stacey, not stupid. Als je pa niet was weggegaan dan waren we nog steeds met z'n tweeen, en da's meer dan genoeg"
Stacey: "Heb je je pillen weer niet ingenomen ?"
Jean: "Volgens de dokter heb ik ze niet meer nodig. En weet je wat ie ook zei ? 'We weten allebei waardoor het komt dat U ziek bent geworden. Uw egoistische dochter die wegliep toen U haar zo hard nodig had' ".
Stacey: "Begin je weer ?"
Jean: "En ik zei 'Da's niet waar, m'n kleine meid laat me niet in de steek. Ze komt binnenkort terug; ik weet hoe ze is want ik ben haar ma en ik heb 'r goed opgevoed'... Kind, je bent weer thuis. Wat ben je dik geworden, je moet wat doen aan sport"
Etenstijd; Stacey ontkent stellig dol te zijn op patat (recente afleveringen bewijzen echter het tegendeel) en ook haar moeder lijkt niet erge trek te hebben.
Jean: ""Nee bedankt, het komt er toch uit als stront. Waarom zou je voor je eigen stront betalen als je toch al genoeg hebt.
Dan komt de dood van pa ter sprake.
Jean: "Ze konden niet uitleggen hoe een weloplettende man van de steigers naar beneden kon vallen. Ik moest 'm identificeren en z'n ogen zaten niet eens dicht.
Je was ongewenst en dat ben je nog steeds; niemand wil je hebben en ik had toch al geen hoge verwachtingen meer van je"
Stacey: "Het was 'n ongelukje"
Jean: "Is dat zo ? (lol) Meid, je zou nog geeneens de waarheid herkennen als het je een bos bloemen gaf."
Ondertussen zijn Pat en Mo op weg naar de rechtbank.
Pat: "Ik ben de onwettige moeder. Na het vertrek van Frank en de dood van Roy ben ik door een hel gegaan. Janine en Barry hebben alles alleen maar erger gemaakt met hun egoistische gedrag"
Mo: "Elk nadeel heb ze voordeel"
Pat: "Ja, het voordeel is dat ik nu vrij ben en niet meer voor volgroeide kinderen hoef te zorgen"
En de bitching continues...
Jean: " 'Doe de deur dicht schat, het is wij tweeen en niemand anders'. Dat zei je pa altijd"
Stacey: "Probeer wat te eten"
Jean: "Ik kan niet slikken"
Stacey: "Waar zijn je pillen ?"
Jean: "Oh nee; je hebt m'n man afgepakt, m'n huis, m'n toekomst. Je hebt m'n lijf vernield (ontken het maar niet); al die pijn die ik moest doorstaan om jou op de wereld te zetten, en vervolgens presteer je het om mij en je vader uit elkaar te drijven. Je hebt alles van me afgepakt maar m'n lijf zul je niet krijgen"
Stacey: "Neem je pillen in"
Jean: "Alleen al door dezelfde lucht in te ademen martel je me"
Stacey: "Neem je pillen in"
Jean: " 'Neem je pillen in, neem je pillen in', gaat nogal moeilijk als ik ze niet kan vinden"
Stacey: "Ik blijf, op voorwaarde dat je je pillen inneemt en niet meer drinkt"
Jean: "Ik ben niet eens naar de kroeg geweest"
Stacey: "Dat hoeft ook niet, je hebt hier zelf een kroeg"
Stacey: "Ik ga naar de supermarkt"
Jean: "Luister vooral niet naar wat iedereen zegt want ze hebben een hekel aan me"
Stacey: "Laten we afspreken dat jevanaf nu beter wordt"
In de gevangenis wordt Chrissie stapelgek van celgenote/Sporty Spice-lookalike Gail
Chrissie: "Ik dacht altijd dat Zoe een saaie trut was, totdat ik jou tegenkwam"
Gail: "Up yours lady, you ain't that bleedin' special"
Chrissie: "WHO STOLE MY CLOTHES?"
Wanhopig verkoopt ze Gail, vlak voordat deze bezoek krijgt van d'r jarige dochter, een oplawaai.
Chrissie (huilend): "I'M SORRY (7 keer)"
Pat probeert Frank vergeefs duidelijk te maken hoe Janine werkelijk is.
Pat: "Ze is een koelbloedige moordenares"
Frank: "Je doet net alsof ze Hitler en Pol Pot in een is"
Frank: "Ze zullen je opsluiten wegens meineed, ze tekenen je doodvonnis"
Pat: "Behandel me niet als een oud wijf"
Frank: "Je BENT een oud wijf"
Frank: "Je zegt dat je het mis had, begrepen ?"
Pat: "Je hebt het recht niet om mij de wet voor te schrijven"
Frank: "Dat heb ik wel. I love ya; barmy old horse"
Pat: "Je houdt niet van me, je houdt van Janine. Het is haar woord tegen het mijne"
Frank: "En het mijne"
Frank: "Take good care of yourself, babe"
Pat: "I'm easy, I'm not anyone's babe"
Frank: "You always will be mine"![]()
J_TM ik zal je ff helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vanavond maar ff kijken, heb eergisteren niet gezien en gekeken. Had een ander programma opgenomen en naar weer een ander programma moeten kijkenNaja dan maar de omnibus op zondag kijken eh . Waterloo Road, waar komt dat op J_TM? welke zender ?
Byebye
![]()
![]()
Op de Bieb natuurlijk. Mel (Steve's ex, niet Chrissies celgenote) speelt ook mee.
Volgende week woensdag is Michelle Collins te gast in de talkshow van Davina McCall (zie ook Talkshow voor ex-MTVeejay dus er zullen vast en zeker beelden uit haar EE-tijd voorbij komen.![]()
Hebben jullie gehoord wat er morgen gaat gebeuren?
Wellard is gonna rape Jim en Pauline is zwanger van Bobby![]()
Oh? Dat staat helemaal niet in de Veronicagids anders.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef R.VanPersie het volgende:
Hebben jullie gehoord wat er morgen gaat gebeuren?
Wellard is gonna rape Jim en Pauline is zwanger van Bobby
Cecelia, dat Waterloo gebeuren is op BBC 1. Ik moet er nog een beetje inkomen. Ik zal het een kans geven.
Psst, Ruby. Was ik al achter gekomen. Heb nl gisteren ook gekeken. Eerst schoonmama lief haar mond gesnoerd en toen lekker gekeken. Maareh thnx Ruby! Enne heb je ook al de Veronica gids???Wij ook!
Was gisteren nét te laat om EE te kunnen kijken, wat gemist???
:@. Vanavond maar weer een poging wagen, en zondag lekker naar de omnibus kijken. Byebye
![]()
![]()
'Waterloo Road' gaat over een middelbare school in de provincie en belicht voor de verandering het standpunt van de leraren en ouders'. Geen Northern Grange Hill dus.
En wat Mel betreft, zij is de baas in het daaropvolgende 'Hotel Babylon' (alleen het begin gezien).
Over vanavond; Jack eist natuurlijk een verklaring betreffende Honey's zwangerschap.![]()
Heeft ie nooit seksuele voorlichting gehad dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:27 schreef J_TM het volgende:
Over vanavond; Jack eist natuurlijk een verklaring betreffende Honey's zwangerschap.![]()
![]()
Yep, ik heb ook de Veronicagids.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:49 schreef Cecelia34 het volgende:
Psst, Ruby. Was ik al achter gekomen. Heb nl gisteren ook gekeken. Eerst schoonmama lief haar mond gesnoerd en toen lekker gekeken. Maareh thnx Ruby! Enne heb je ook al de Veronica gids???Wij ook!
Was gisteren nét te laat om EE te kunnen kijken, wat gemist???
:@. Vanavond maar weer een poging wagen, en zondag lekker naar de omnibus kijken. Byebye
![]()
Misschien dat ik een beetje laat ben....maar gisteren zat Sonia aan Naomi haar hoofd te zeuren ivm die kus die Sonia aan haar had gegeven. Naomi was not amused want zij wil natuurlijk niet dat Sonia met haar gevoelens zit te spelen. Wordt vervolgd dus.
En Rosie is er achter gekomen dat Dawn het geld, dat Nora voor Rosie had achtergelaten, heeft opgehaald en daar was Rosie niet blij mee. Dit was aan het licht gekomen dankzij een telefoontje van Kitty.
En Doth en Pauline zijn weer vriendinnen.
Nog een paar minuutjes en het begint weer.
Hmmm, vond het een mooie afl. gisteravond (behalve dat gedoe met Sonia en Naomi), Dot vertelde weer iets zinnigs tegen Sonia, Rosie was op haar best en zelfs Keith, ja ja maar blijkft een eikel natuurlijk, kon mij enigszins ontroeren op het laatst. En Mikes op z'n slechtst!En zie je wel dat Guz een gouwe gozer is, mooie/ware woorden naar Keith toe. Naar nieuws voor Honey's dad Jack (Nicky Henson):
Enders star's cancer agony
BRAVE EastEnders star Nicky Henson is battling cancer, The Sun can reveal. He thought he had beaten the disease after surgery three years ago — but it returned.
Nicky, 60, who plays landscape gardener Jack Edwards in the BBC soap, said last night: “Nothing quite prepares you for this situation.” Surgeons removed life-threatening tumours from around his spleen in 2003.
Then a routine check showed others had grown and it would be dangerous to remove them. Instead, Nicky was put on a gruelling course of chemotherapy, involving the use of a groundbreaking new drug.
Now he faces a tense few weeks as he waits to see if it has shrunk the tumours enough to let surgeons operate. The actor, who appears in George Clooney’s new movie thriller Syriana, said the cast and production chiefs on EastEnders had been supportive throughout.
Nicky, remembered as a randy guest in TV’s Fawlty Towers, said: “It’s been great. “Because I have been ill they gave me a room of my own to rest in and I stay near the studios instead of facing a long drive home.” Bron
Ik wens hem sterkte en beterschap.![]()
![]()
Mike heeft de benen genomenEn maar goed ook. Je eigen dochter belazeren die enigzins nog in je geloofde. Mmm, dus de paps van Honey is bang dat Honey ook zal overlijden as ze het kind krijgt, ?? Deze verhalen zijn echt niet goed voor me * Cecelia in paniek, dadelijk ga ik ook dood als ik mijn kindje op de wereld zet, slik slik *. En tja Suko, tis wel erg naar van Nicky. Ik vind zijn personage tot nu toe niks, maar dit vind ik wel erg hoor !. Sterkte en beterschap lijkt me wel op de goede plaats ja. Enne Ruby, de Veronicagids
. Vind ik eigenlijk het makkelijkste. Heb nu al zin in volgende week :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En Keith die met Rosie wil trouwen? Die bruiloft zal me wat worden. _o-. OMG. Laat doccie er maar eventjes inkomen, ben ik ook weer happy. En Keith die laatst zijn stoel meenam, ik ehb echt dubbelgelegen, zou dat iets te maken hebben met mijn hormonen?? * zucht * het is leuk om zwanger te zijn, maar die hormonen daar wordt ik zo af en toe gek van. Maar gelukkig heeft mijn lover er alle begrip voor, en als ik begin te janken, jankt ie gezellig mee.. Goed nu nog ff ontopic. Pauline zal nu wel wat te zeiken hebben, nu Sonia tegen Naomi heeft gezegd dat ze Martin wil verlaten voor haar. Sorry maar vind het best zielig voor m ( mijn hormonen , wat is er toch met me aan de hand ! krijg de laatste tijd medelijden met personages die ik voorheen nooit echt wat vond. ( alhoewel Martin wel al de goede kant op gaat vind ik) Het mooiste zal wel zijn asl ik symphatie begin te krijgen voor de Millers en Billy . * zucht * Naja het zal wel zo moeten zijn eh?.
![]()
'Is It All Too Much ?' Dat vraagt het Engelse blad Now! zich af over Jessie Wallace en collega-tabloid targets als Kerry Katona (ex-Atomics).![]()
Offtopic: Kerry Katona, nah mag van mij mooi samen gaan stappen met Jessie WallaceHebben ze wat te doen. of saampies gezellig sokjes gaan breien voor hun dochtertjes. Staat Jessie niet altijd dronken op de voorpagina van Engelse kranten??? Ik zeg niet dat J_TM dat hiermee bedoeld, maar het zou kunnen niet? Ikke heb geen Now! Ik ga mooi een Engelse brief schrijven naar soaplife voor een abbo. ( of een rondje Amsterdam, maar dat kost nog wel wat ¤- ies) Nah Als ik in Londen ben ga ik daar Waterstone's wel plunderen. Maar eerst es effe die brief schrijven
. ontopic : Vandaag, ben ik bang, zal Pauline aka Bush Telegraph/ roddelblad zich wel gaan bemoeien met Sonia. En natuurlijk zal er een van de nou genoemde acties ondernomen worden: 1: Mevrouw Fowler verteld alles aan Martin. 2: mevrouw Fowler chanteerd Sonia. 3 Mevrouw Fowler gaat eens even gezellig babbelen met Dot ( thee met gebak, de High Tea
)4: Mevrouw Fowler gaat de plaatselijke pub in ( Queen Vic) en gaat het daar officieel bekend maken, en zet niet alleen zichzelf, maar ook Martin, Sonia en Naomi voor schut. ( Alleen wel jammer dat Dennis sr en Dennis jr dood zijn, had wel wat rake opmerkingen kunnen opleveren. We weten allemaal wel ( denk ik?) dat Dennis en Dennis geen grote fans waren van Mrs Fowler). Welke keuze zou het zijn? Misschien zegt ze wel niets
O=) Wat een rust. En ach wat de voice over eens een keer zei ( aangezien we nu weer veel leed krijgen betreffende Pauline) Life in the Square, it's enough to make you cry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Overigens zie ik best wel op tegen de aflevering van Vrijdag : =========>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje Cecelia, zitten de hormonen je zo dwars? Ik had daar ook zo'n last van - je hoefde maar 'boe'te zeggen en ik zat te snikken om van aangrijpende tv nog maar te zwijgen.
Och its for a good cause, zullen we maar denken.
Waarom heeft Rosie in godsnaam dat geld weggegeven? Ze had die looser toch ook zo wel kunnen vertellen weg te blijven? Dat geld garandeerd niet dat hij wegblijft hoor. Dom mens, dat had ze gewoon lekker zelf moeten houden.
Wanneer gaat mo 'eeuwig slachtoffer' en dr brulaap weg? Ik ruil dr graag in voor plofkop en die andere nutcase.![]()
![]()
Ja, wel dom van Rosie om dat geld weg te geven. Ze had die idioot van een Mike evengoed kunnen dwingen om weg te blijven uit hun leven.
Zal ze overigens het ja-woord geven aan whiskykop Keith?
Ik wil eeuwig slachtoffer Little Mo ook weghebben. Ze irriteert me zo met die jankuitstraling van 'r.
Ze had best met Mike meegekund overigens.
Jup mommychaos, fijn dat je met me meeleeft. Zat zo net bij EE ook al te janken. Maar mn lover heeft er alle begrip voor. Wat fijn dat er zakdoeken zijn. Ik ben toch niet een extreem geval eh? wat mn hormonen betreft?. ff een vraagje aan je ( zet het ff in een spoiler als je t niet erg vind)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in ieder geval al bedankt! Binnenkort maar een afspraak maken voor een echo ( begin april denk ik). ben benieuwd.! Goed nu weer ontopic ( sorry mensen, ik vind het zo spannend ). Nou het hoge woord is eruit bij Sonia . Misschien gaat Martin wel gezellig met me mee jankenIf you know what I mean. Ruby lees ff ( als je het weten wil) ===============>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maureen, jees wat had die vandaag een rol zeg. Viel zowat in slaap. Is dat erg?? Enne mommychaos, you're right. it is for a good cause. En over ongeveer 7 maanden ben ik supergelukkig ( ben ik nu ook al, maarje zult wel weten wat ik bedoel. eind november, begin december als alles goed is). Zal dan wel wat van me laten weten. Beloof ik je! ( en de rest ook trouwens!) Bye bye,,,
![]()
![]()
Ik vind Keith Miller nog steeds een van de beste (/entertaining) karakters (met Dot Branning/Cotton) in de serie op het moment, zoals 'ie met zn stoel over de square duwende vertrok bij Rosie en z'n pemelige haren achter zn oren deed voordat ie bij Rosie binnenstapte.. tsja, ik heb wat met die ventNaar wat ik nu begrepen heb gaan de meeste Millers weg, maar Keith werd niet genoemd dus ik hoop dat ze nog een lange storyline voor hem hebben kunnen verzinnen. Heerlijk toch, zo'n loser, die goed bedoeld maar zelf zo in de knoop zit waarvan ik denk dat ze genoeg storylines zouden kunnen bedenken om hem eindelijk eens volwassen en waardig te doen worden. Ik ben pas in Eastenders gerold toen ik zelf in Engeland ben gaan wonen (woon er nu niet meer), daarvoor had ik niets met soaps... de Engelse soaps zijn dan ook heeel anders dan hier in Nederland (ik mis Coronation Street wat ik eigenlijk beter vond dan Eastenders maar kan het nu niet meer volgen hier...Emmerdale was ook OK!
) .Eastenders is dan ook het enige wat ik volg, en wat me juist zo trekt is dat het dat het over 'echte' Britse mensen in herkenbare situaties gaat en niet dat over the top glamour gezeik, en daarom zal ik ook wel meer hebben met mensen als Keith en verder gewoon humoristische personages die je alleen maar in Engelse series ziet. Eastenders is
, het geeft me altijd dat Engelse gevoel dat ik mis en ik geniet er echt van en ik had nooit gedacht dat ik dat over een 'soap' zou zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door saksia op 14-03-2006 01:49:46 ]![]()
@ Cecelia - totaal OT..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic, ik heb verdorie de aflevering gemist gisteren. Grrrrrr. De video was ingesteld maar om de een of andere manier is t niet gelukt. Verdorie.![]()
![]()
Mommychaos - ook offtopic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ CeceliaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor deze totaal OT discussie. Maja., ik heb het gister niet gezien dus verder heb ik niks te melden.![]()
![]()
Rosie: "En straks zijn we weer het gelukkig gezinnetje"
Keith: "Gelukkige gezinnetjes bestaat niet, ongelukkige gezinnetjes wel. Wij vormen een gewoon ongelukkig gezinnetje"
Bert: "Misschien is het toch maar beter als je haar de waarheid vertelt, of is het soms normaal dat getrouwde mensen geheimen voor elkaar hebben ?"
Joe: "We gaan naar de Vic"
Bert: "Voor dat waterige spul dat jullie (Londenaren) bier noemen"
Garry: "Ik zou echt niet naar Parijs gaan, ze spreken er Frans"![]()
@ mommychaosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook namens Cecelia sorry voor de offtopic discussie. Goed nu weer over het Plein. Ga vanavond maar gewoon kijken, want de video is al bezet voor een ander programmaEn Gary, natuurlijk spreken ze in Parijs Frans? Of is de gedachte aan je eigen avontuur daar nog te pijnlijk ?? ( gewoon de eerste de beste kroeg in duiken en je volproppen, wat jammer maar helaas bedoeld is voor de koffie- tafel of hoe dat dan ook heten mag
Beetje een funeral crashen, jongens dat mogen alleen Johnny Allen en Phil Mitchell doen bij de funeral van Dennis
ow Dennis
sorry mensen, ligt nog een beetje gevoelig, alhoewel de doc ook niet verkeerd is
( vergeef me Dennis)
[ Bericht 11% gewijzigd door Cecelia34 op 14-03-2006 21:44:48 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: