arme bleuquote:op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef missj. het volgende:
ik zie nou dat blue een eigen topic heeft daar hoort zijn levensverhaal ook tussen dan:
sta je als lieve beer op een beurs, word je meegenomen (zeker weer gebietsd) door een enge mevrouw en alsof het nog niet genoeg is dat ze je de hele tijd op schoot houdt en ze tegen je slap ouwehoert moet je ook nog mee naar bed......arme beer.
wie red hem nou?
hoe moet hij nou ooit hier weer overheen komen.
waar is kleine joscelyn om de beer uit de klauwen van die enge mevrouw te redden?
quote:op zondag 22 januari 2006 23:26 schreef missj. het volgende:
sta je als lieve beer op een beurs, word je meegenomen (zeker weer gebietsd) door een enge mevrouw
quote:
nee!quote:op maandag 23 januari 2006 10:27 schreef manu82 het volgende:
kunnen we hier niet het 'wie redt blue' topic van maken
wat was je bod ?quote:op donderdag 26 januari 2006 18:21 schreef kissa het volgende:
ik heb ze gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of er geboden kan worden op blue maar fiool wil hem niet verkopen.![]()
(zie streamverslag van vandaag)
nog geen antwoord gehad...quote:lieve viola,
ik volg hotel big brother via internet en afgelopen weekend kwam je terug van love & marriage met die geweldige beer, blue. wat een schatje is dat! wat ik alleen zo jammer vind, is dat hij nu amper meer in beeld is. :-(((((
daar heb ik wat op gevonden. als jij nou een dag met blue rondloopt en je zorgt dat hij/zij zoveel mogelijk in beeld komt, dan zorg ik dat er een hele leuke donatie binnenkomt voor mappa mondo.
deal?
groetjes,
chantal
ik heb ook geen antwoord gehad....quote:op donderdag 26 januari 2006 19:08 schreef chantalc het volgende:
dit mailtje heb ik gister verstuurd:
[..]
nog geen antwoord gehad...
quote:op vrijdag 27 januari 2006 22:18 schreef snaptnix het volgende:
nog een keertje blue. zi zielig daar alleen op die grote bank. maar iig beter als met die zeekoe erbij
viool heeft haar weer mee terug genomenquote:op zondag 29 januari 2006 14:19 schreef kissa het volgende:
[..]
blue is toch met fiool mee naar huis? is dit zijn broer?
ohquote:op zondag 29 januari 2006 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
viool heeft haar weer mee terug genomen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |