http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htmquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef Slayage het volgende:
Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | # Lost season 1 @ USA (deel 2).........16-19 # Lost @ USA (deel 3)..................20-21 # Lost @ USA (deel 4)..................22-23 # Lost : USA (deel 5)..................24 # Lost (USA) Deeltje 6.................Zomerstop maand 1 # Lost (USA) Deeltje 7.................Zomerstop maand 2 + afl 1 # Lost (USA) Deel 8....................2 # Lost (USA) deel 9....................3 # Lost (USA) deel 10...................4-5 # Lost (USA) deel 11...................6 # Lost (USA) Deel 12...................7 # Lost (USA) Deel 13...................8-9 # Lost (USA) deel 14...................Winterstop # Lost (USA) Deel 15...................Winterstop # Lost (USA) Deel 16...................10 # Lost (USA) Deel 17...................11 |
Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-gekletsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Frenkel het volgende:
Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
Ik meen mij te herinneren dat het een fansite is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets. Maar deze site is wel van ABC?
Hij wilde volgens mij die baardaap neerschieten, maar om dat te voorkomen schoot iemand achter zo'n fakkel hem neer.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
http://www.mrtinybrain.com/photos/lottery/quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Jump het volgende:
http://www.national-lottery.co.uk/player/p/home/home.do
Checn de winnende nummers
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef FCDB het volgende:
Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!
Kijk dit maar eens dan..quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.
Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
WTFquote:
Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.quote:
Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
Eensch is.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
Bronquote:'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly
Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.
The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Yes, yes, yes!"
A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."
Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
Bronquote:'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly
Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.
The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Are you using again?"
A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."
Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
Ik vind Jacks verhaal ook niet irritant, maar wel een beetje overkill.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef erkel het volgende:
Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken![]()
Elke woensdagavond is hij in amerika te zien dus vanaf donderdagochtend is hij te vinden op internet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef MajesticZ het volgende:
ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef JPeetje het volgende:
Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat
En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !
Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials. Check: http://epguides.com/Lost/
Hm, zou zomaar kunnen !quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef splendor het volgende:
[..]
15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen uur aan afleveringen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef VIP het volgende:
Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
quote:There will be 24 hours of LOST in Season 2. Source: January 9, Lost Podcast [Note: This means one episode will have two hours. Surely the season finale.]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Symer het volgende:
Nieuwe podcast![]()
Korte samenvatting van spoilerfix.com:... this season ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
Dus zal wel weer uitgerokken worden over alle komende afleveringen![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Er komt iig een seizoen 3
http://www.cnn.com/2006/S(...)lost.reut/index.html
En nogquote:When actors sign on to do a network pilot, they are automatically committed to long-term deals that usually run at least five years.
Zie je dat Walt iets te maken heeft met dat eilandquote:Representatives for Touchstone TV and all "Lost" cast members declined comment for this report. ABC and Touchstone are owned by Walt Disney Co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Wat hij zegt. Sawyer lief.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Dat zegt niks, dat kan dan net zo goed al veel eerder gebeurd zijn. De rest van het vliegtuigvolk staat onder hun echte naam op de manifest, dus die zijn ook uitgesloten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
Hier staat wat je bedoelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Larry Clinton - "Heart and Soul"quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
velen maal dankquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Larry Clinton - "Heart and Soul"
Staat ook op deze pagina.
Dat zal Desmond dan wel zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Scotix het volgende:
als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.
Het antwoordt komt binnenkort![]()
Of baardmensquote:
Als je weeën let je niet echt op wat mensen om je heen roepen denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=737&pos=320quote:
Kijk hier eens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef -Lin- het volgende:
(kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking...)
Ze wist het ook al. Ze zei in de vorige aflevering: "This was in your statue, and unless I'm mistaken i seem to remember you telling me you're a drug addict."quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
Bijna, recovering..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef robertvt het volgende:
Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
Ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Van E-online:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !![]()
![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door JPeetje op 26-01-2006 04:20:05 (Verkeerde icoontje geklikt (quote ipv wijzig)) ]![]()
Ja hij heeft wel de verkeerde neergeschoten inderdaad. Z'n informant heeft tegen hem gezegd dat hij de echte Sawyer had gevonden, bleek een vent te zijn die een schuld had bij die informant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef splendor het volgende:
[..]
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef JPeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 05:20:10 ]![]()
Lost is laat vandaag...Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."![]()
Ik zit nu op mijn werk, naja moet het dan maar tussen de middag downloaden aanzetten zodat ik het vanavond kan bekijken.![]()
![]()
Was volgens mij wel een beetje te verwachten.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Timmai het volgende:
Echt een bagger aflevering.. Die hele verhaallijn van Charlie is oninteressant..
Van: gebruik ik nu wel, of toch niet? en blablablaOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Nogal een donkere aflevering.
Het hele kamp dat zich tegen Charlie keert en Locke die zelfs met hem op de vuist gaat.
Voor mijn gevoel was dit een hele andere afl. dan we van Lost gewend zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom.
De makers hebben gezegd dat we iig op 2 dingen goed moesten letten: de skyline van Londen en het visioen van Charlie met die duif.
Bij dat visioen zag ik het drugsvliegtuigje in de achtergrond neerstorten, maar in de skyline zag ik niets bijzonders. Iemand anders?
oh en de preview belooft weer heel wat voor volgende week, maar dat vertrouw ik niet meer.![]()
Ik vond het allemaal een beetje bekend voorkomen.. Dacht eerst dat het gewoon even een "previous on lost" ding was, maar het duurde toch wel erg lang. maar ik moet zeggen dat aflevering 12 van seizoen 1 best leuk was![]()
![]()
Ik weet van dat gehele Jezus gedoe weinig af maar het lijkt me dat het vliegtuig de zwarte vogel was
http://lost.cubit.net/pics/2x12/
Iemand die weet wat die witte en zwarte vogel met Jezus baptism te maken had ?
Voor de rest een niet bepaald boeiende afleveringen. Ik zie liever de mysteries ontraffelt worden. Dit geheel over Charlie was nogal voorspelbaar (zoals ik ook al zei)![]()
tot nu toe heb ik nooit geklaagd over de kwaliteit van de afleveringen, maar dit was toch wel veruit de slechtste uit de hele serie zeg. the writing was off. rare overgangen, Charlie die al bijna net zo annoying wordt als Michael. gelukkig timmerde Locke even wat sense in hem.
Enige leuke was Sawyer+Kate+Hurley+Libby.
"I'm sure you've got a load you need to drop in, don't ya Jethro?"
en AL die aan Jack vraagt: You hittin' that?I love it when a plan comes together !![]()
die polarbears in die babybox is inderdaad wel een leuke verwijzing, maar heeft er verder nix mee te maken denk ik.
dat je die schaduw ziet bij de voorbij vliegende duif is wel slecht zeg, je ziet gelijk dat de duif voorbij een achtergronddoek vliegt. (of was zit opzet (black&white zoals in bovenstaande link).![]()
Dat was denk ik de bedoeling eperon.
By the way, de volgende aflevering ziet er veel belovend uit als ik kijk naar de promotial photo's.
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo01.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo02.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo03.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo04.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo05.jpg[14.gif]![]()
Volgende week dus een herhaling daarom zal die preview wel van seizoen 1 zijn
Wat een fucking crap zeg![]()
Zeer matige aflevering voor Lost standaards inderdaad. Charlie ontwikkelt zich steeds meer tot één van de oninteressantse karakters.
Maar ik had eigenlijk de hele aflevering het gevoel dat de aflevering op de achtergrond eigenlijk over Locke vs. Eko ging.
Het stukje met Hurley was wel heel leuk. Go Hurley go![]()
Waarom loopt Jack eigenlijk nog steeds met de sleutel van het kistje waar die pistolen inzitten om zijn nek. Terwijl ze een kluis vol met geweren hebben.![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-01-2006 13:51:04 ]![]()
Bleh, ik vind haar dus echt een walgelijk karakter... Nog minder interessant dan Charliequote:Op donderdag 26 januari 2006 13:30 schreef Chen het volgende:
Dat was denk ik de bedoeling eperon.
By the way, de volgende aflevering ziet er veel belovend uit als ik kijk naar de promotial photo's.
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo01.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo02.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo03.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo04.jpg
http://lost-media.com/mod(...)l_lifeconpromo05.jpg... Tis zo'n zeurwijf.
Ik wil Jack, Locke, Hurley, Kate, Michael, Walt, Ana-Lucia en Sawyer ! Die zijn toffer !![]()
Mwah, aflevering ging wel!
alleen volgens mij is die lock wat van plan,
waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)![]()
Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...![]()
Blijkbaar vertrouwt Locke niemand op het eiland. Ik vond het ook raar dat hij niets over Charlie's visioenen wou horen, aangezien zijn visioen en dat van Charlie erg op elkaar lijken.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Scotix het volgende:
Mwah, aflevering ging wel!
alleen volgens mij is die lock wat van plan,
waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)
Hier is trouwens een gif'je van het neerstortende vliegtuig, mocht iemand het gemist hebben.We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Trancelocator het volgende:
Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...
Daar krijgen we vast nog meer over te horen.![]()
OMG, I don't wanna know!quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Symer het volgende:
We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.
Daar krijgen we vast nog meer over te horen.![]()
![]()
Ik eigenlijk ook niet, maar ja, karakterverdieping enzo.quote:
Bovendien zal Charlie wel een rol moeten gaan spelen bij Aarons opvoeding.
En misschien krijgt Charlie nu ook een sterkere band met het eiland, net als Locke, omdat het eiland nu ook dingen aan Charlie laat zien.![]()
Was idd niet veel..
Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko? Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..I don't really come from outer space || Last.fm![]()
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was idd niet veel..
Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko?Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..
Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?![]()
Ik vond 't een best geinige aflevering ! Ik mag 't karakter Charlie niet zo (ik vind 'm een lamme, zeurende, klagende zoutzak), dus vond 't best tof dat hij nu eens flink 't buitenbeentje werd
ik vond ik 't wel vaag dat Locke de cijfercode wijzigde... Maar da's al uitgelegd door Symer. En verder, dat Locke niets van Charlie wilde horen omdat hij tegen hem gelogen had vond ik een beetje vaag, voor mij is Locke toch wel de persoon die gelooft in het eiland en vertrouwen heeft in dat geloof, wat dan eigenlijk ook een beetje vertaalt in dat hij openstaat voor mogelijkheden... Dat hij vervolgens zo abrupt Charlie's geblaat in de wind slaat, mja... Apart.
![]()
Ik vond dat ook een zeer opvallend moment. Locke begon de laatste afleveringen een beetje saai te worden, maar hij lijkt weer interessanter te gaan worden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.![]()
Ik heb het idee dat de makers niet de richting op willen gaan idee naar het idee van goed/kwaad. Dat Locke niet echt goed of slecht is. Maar dat Locke wel symbool staat voor een bepaalde keuze, kijk, filosofie (de man is niet voor niks vernoemd naar een bekend filosoof) En dat er wel een tegenstelling gaat ontstaan/bestaat. Dat zag je al bij de aflevering "Man of Science and Man of Faith."quote:Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.
[..]
Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.
Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?
[ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-01-2006 18:35:49 ]![]()
Man of Science ;-)quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef Chen het volgende:
Man of Sience ;-)![]()
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?![]()
Op spoilerfix.com staat dat Libby een ********** **** is. Ze denken dat die sterretjes staan voor de woordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, die had volgens mij een Australisch accent. En bruin haar.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Scotix het volgende:
is zij dan niet de stewardess die bij de gate stond? toen Hurley zo laat was?![]()
Libby had het er ook over dat Hurley op haar voet was gaan staan, ooit... Hurley kon dat zich niet herinneren. Ik kan me het ook niet herinneren uit voorgaande afleveringen. Zij stond dus waarschijnlijk te liegen, but why...?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?![]()
Echt een kut aflevering,als je hem idd niet kijkt mis je gewoon echt niks. Lijkt wel een fokking soap te worden![]()
![]()
Qua antwoorden zijn we natuurlijk weinig verder gekomen, maar ik vond het wel een leuke aflevering om te kijken, al stoorde ik me er wel aan dat 'The others' geen enkel moment meer genoemd werden, alsof er niets was gebeurd (behalve dan die vraag van AL, maar dat ging meer over Jack en Kate)
Aardige aflevering om het weer eens over de mensen te hebben ipv het eiland. Vooral de manier waarop Locke werd neergezet deze aflevering vond ik erg interessant. Erg donker, bezig met z'n eigen plannetjes op de een of andere manier. Maar ben ik dan de enigste die meevoelde met Charlie? Verschillende karakters hebben al visoenen en dromen gehad en het was duidelijk dat Claire zelf ook vond dat Charlie geen onzin uitkraamde, want ze heeft er toch naar gehandeld...
Ik vond het juist wel een aanwinst voor het seizoenWel vaag dat de HR eerder uit was dan de LOL
![]()
![]()
Ik vond het ook juist wel een interessante aflevering...
En ik heb zo'n gevoel dat Locke het gevaar vaar Aaron gaat worden! Hij wil niet met Charlie erover praten, hij slaat hem neer, hij wil bij dingetje gaan slapen om Aaron te "beschermen"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities![]()
Charlie vind ik sowieso al een nietszeggend karakter, dan heb ik nog liever Jack. Ik ga hem gewoon niet kijkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef truSteh het volgende:
Echt een kut aflevering,als je hem idd niet kijkt mis je gewoon echt niks. Lijkt wel een fokking soap te worden![]()
![]()
Tja.... de aflevering ervoor eindigde veelbelovend met "laten we een leger trainen", maar nu ging het juist weer verder met de voortdurende strijd van Charlie tegen de drugs. Please die dude!
Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn (en met mij vele anderen).![]()
2 weken wachten nu
wel 2 afleveringen dan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo is Lost. Je bent niet ongeduldig, Lost is traag en gebruiken cliffhangers waar pas 10 afleveringen later op terug gekomen wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
Tja.... de aflevering ervoor eindigde veelbelovend met "laten we een leger trainen", maar nu ging het juist weer verder met de voortdurende strijd van Charlie tegen de drugs. Please die dude!
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De oorlog tegen de anderen gaat zeker vier seizoenen duren, dus dan kunnen ze er beter vroeg mee beginnen...![]()
2 nieuwe afleveringen? Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
2 weken wachten nu
wel 2 afleveringen dan![]()
Ik zat maar te wachten tot de others zouden komen om de baby te halen"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"![]()
Die easteregg over die skyline vind ik maar een domme verwijzingquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Symer het volgende:
Nogal een donkere aflevering.
Het hele kamp dat zich tegen Charlie keert en Locke die zelfs met hem op de vuist gaat.
Voor mijn gevoel was dit een hele andere afl. dan we van Lost gewend zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom.
De makers hebben gezegd dat we iig op 2 dingen goed moesten letten: de skyline van Londen en het visioen van Charlie met die duif.
Bij dat visioen zag ik het drugsvliegtuigje in de achtergrond neerstorten, maar in de skyline zag ik niets bijzonders. Iemand anders?
oh en de preview belooft weer heel wat voor volgende week, maar dat vertrouw ik niet meer.
[img]http://sier_element.home.comcast.net/ANIMALS.jpg[/img]
Verwijst dus naar een albumhoes van Pink Floyd of zo
bron
plaatje linkt schijnbaar niet"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"![]()
Ik vond het wel een goede ep, maar is er echt geen Lost volgende week dan??Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Battersea Power Station. Power station in de zee? aan het eind van de kabel misschien?I love it when a plan comes together !![]()
Episode 2.13: The Long Con Airdate: February 8, 2006
Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006
Episode 2.15: Maternity Leave Airdate: February 22, 2006
Confirmed uit ABC press releases.I love it when a plan comes together !![]()
Spannende titel zeg!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Deze zag ik op epguides.comquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode 2.13: The Long Con Airdate: February 8, 2006
Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006
Episode 2.15: Maternity Leave Airdate: February 22, 2006
Confirmed uit ABC press releases.
1
2
337. 2-13 213 8 Feb 06 The Long Con
38. 2-14 214 15 Feb 06 One of Them
39. 2-15 215 15 Feb 06 Maternity Leave
En dezelfde data op tv.com
De week erna 2 afleveringen, over 3 weken dusOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
als vanouds..
na een spannende EP volgt er een die totaal niets toe voegt...
Enige leuke was Sawyer met z'n bijnamen, Jabba voor Hurley
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.
Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)
Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?
En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"![]()
Erg vette aflevering. Charlie.
Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.![]()
That's it!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?![]()
![]()
misschien een verwijzing dat Charlie ook dood zal gaan aan het vliegtuig? Overdosis oid?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.
Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)
Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?
En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Episode 12.
Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.![]()
Jah, oeh, er kwam eens geen monster in de aflevering voor, en oeh, geen Walt, en oeh, geen gekut met die computer.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
bedoel: 90% vind het ruk, en jij tof?Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.![]()
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)
Zou Locke iets met de baby doen?Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Zou te voorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
Zou Locke iets met de baby doen?Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.![]()
Misschien dat Locke zelf van de hero snoept? En dat die daarom doorsloeg?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
Zou Locke iets met de baby doen?
Bij tijd en wijle aanwezig...![]()
Ik vond het jongetje in het begin trouwens erg goed lijken op Dominic Monaghan. Goed gecast of echt familie van hem?![]()
Vond ik ook. Ik denk goed gecast.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vond het jongetje in het begin trouwens erg goed lijken op Dominic Monaghan. Goed gecast of echt familie van hem?Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.![]()
helaas dat er volgende week geen aflevering is.
Maar zoals er al eerder werdt gezegt,
ze doen net alsof er niks is gebeurt.
Ze moeten in de volgende aflevering met wat antwoorden komen
Ben wel benieuwd waarom hurley niet aankomt:P![]()
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef Jump het volgende:
[..]
Deze zag ik op epguides.com
[ code verwijderd ]
En dezelfde data op tv.com
De week erna 2 afleveringen, over 3 weken dus
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06
There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.
http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731
[ Bericht 8% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 26-01-2006 23:36:57 ]I love it when a plan comes together !![]()
Ik denk dat er toch wel twee AFLEVERINGEN OP 15 Feb
quote:Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC
Show Stars: Josh Holloway (James "Sawyer" Ford)
Production Code: 214
Bron :quote:Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC
Production Code: 215
Episode summary coming soon
http://www.tv.com/one-of-them/episode/593974/summary.html
http://www.tv.com/maternity-leave/episode/595844/summary.html![]()
hallo, wat zeg ik nou net.
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...I love it when a plan comes together !![]()
oohhh oke over heen gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
hallo, wat zeg ik nou net.
dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...![]()
Volgens mij is Libby geen psychiater maar sociaal- of gedragspsychologe (social/behavioural psychologist).quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
En misschien dat Locke denkt dat de heroïne nog ergens van pas kan komen?* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*![]()
Behoorlijke gatenkaas weer...quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:
213 - 2/08/06
214 - 2/15/06
215 - 2/22/06
216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
217 - 3/29/06
218 - 4/05/06
219 - 4/26/06
220 - 5/03/06
221 - 5/10/06
222 - 5/17/06
223 - 5/24/06![]()
![]()
Ik denk dat Libby zelf patient is geweest en dat hurley haar daar van kent, ik vertrouw haar niet..
En ik denk dat Locke Charlie wil gaan opsluiten, om 'm te testen of zoiets, maar ik denk echt dat Locke dat gaat doen... Ook Locke vertrouw ik niet.Tijd voor wat anders.. maar wat dan..![]()
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Zou Locke iets met de baby doen?
Drie slagen en mijn sympathie voor hem is weg
Gek eigenlijk hoe dat werkt.![]()
Locke = topventquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik ook
Drie slagen en mijn sympathie voor hem is weg
Gek eigenlijk hoe dat werkt.![]()
![]()
Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.quote:
Nu gelooft hij Charlie niet en gaat hij ook nog eens rammen.
Hij is zeker vergeten dat naar aanleiding van het handelen naar zijn eigen visioenen er ook echt iemand is doodgegaan.
Oho![]()
![]()
![]()
Boone, dat was ook een loser zeg. Goed bezig Locke!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.
Nu gelooft hij Charlie niet en gaat hij ook nog eens rammen.
Hij is zeker vergeten dat naar aanleiding van het handelen naar zijn eigen visioenen er ook echt iemand is doodgegaan.
Oho![]()
![]()
Vette aflevering!
Mooi om te zien hoe charlie in gevecht is met zichzelf.
En, ook al hebben de meeste mensen op het eiland nu iets negatiefs richting charlie, wint hij uiteindlijk toch als claire met de baby zich laten dopen."This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Ik vond het geen slechte aflevering hoorDe flashbacks waren kort genoeg; en op het eiland gebeurde ook genoeg
opgezegd@fok.nl![]()
Deze episode heb ik tot nu toe voor de helft afgekeken en daarna maar stopgezet. Op 1 of andere manier begint het verhaal me totaal niet meer te boeien wat ik in het eerste seizoen nooit had.
Ook vind ik dat je minder wordt meegeslepen in het verhaal...![]()
maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef FoXje het volgende:
Ik vond het geen slechte aflevering hoorDe flashbacks waren kort genoeg; en op het eiland gebeurde ook genoeg
![]()
Hoezo is het niet afgerond? Zijn broer gaat nu afkicken in Australië. In een vorige flashback van Charlie is hij daar al geweest, bij Liam, die dan al afgekickt is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:51 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: