abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 17:24:36 #1
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34348830

* Lost?

Lost is een serie die afgelopen jaar is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar vader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij heeft zich ontfermd over claire, en het lijkt er op dat er langzaamaan een romance ontwikkelt.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas mislukt dat idee door duistere oorzaken...

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, zijn huidige verblijfplaats is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat ging niet zo.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit wordt echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. Zonder dat Jin het weet, spreekt Sun wel Engels. Maar omdat ze niet wilt dat Jin hier achter komt, heeft ze dit geheim slechts aan een select gezelschap toevertrouwd.

Ana-Lucia Cortez
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our Island

***Deze openingspost is hier te vinden!***
    Met dank aan InTre
  • "Veni, vidi, vici."
    pi_34349116
    Nog maar een paar dagen .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_34349173
    Zo dan alweer een nieuw topic
    pi_34349195
    Dat filmpje van de musical (http://www.sparklies.org/(...)3-evi-kimmel-sm1.zip) is echt lachwekkend!

Bij de OP kan trouwens de informatie bij mr. Eko ook wel iets worden uitgebreid. We weten nu wat meer over hem
    pi_34349286
    Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
    I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
    pi_34351350
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
    http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
    of deze
    -
    pi_34352310
    Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      zondag 22 januari 2006 @ 19:16:02 #8
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
      zondag 22 januari 2006 @ 19:31:19 #9
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_34353014
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Darklight het volgende:
    Nog 3 dagen
    Over 3 dagen zit ik in het vliegtuig richting mijn eigen eiland in Azie

Alleen vervelend dat ik moet wachten tot ik thuis ben, wil ik weer de mogelijkheid hebben om wat afleveringen te bekijken.. aan de andere kant, kan ik er een paar tegelijk kijken...

En toch benieuwd wat het gaat worden, de (mogelijk gewapende) confrontatie met The Others...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_34353684
    Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
    pi_34353978
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef Slayage het volgende:
    Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
    1 topic per aflevering zo ongeveer.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    # Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams...1-16
    # Lost season 1 @ USA (deel 2).........16-19
    # Lost @ USA (deel 3)..................20-21
    # Lost @ USA (deel 4)..................22-23
    # Lost : USA (deel 5)..................24
    # Lost (USA) Deeltje 6.................Zomerstop maand 1
    # Lost (USA) Deeltje 7.................Zomerstop maand 2 + afl 1
    # Lost (USA) Deel 8....................2   
    # Lost (USA) deel 9....................3
    # Lost (USA) deel 10...................4-5
    # Lost (USA) deel 11...................6
    # Lost (USA) Deel 12...................7
    # Lost (USA) Deel 13...................8-9
    # Lost (USA) deel 14...................Winterstop
    # Lost (USA) Deel 15...................Winterstop
    # Lost (USA) Deel 16...................10
    # Lost (USA) Deel 17...................11
    pi_34354009
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
    Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets . Maar deze site is wel van ABC?
    pi_34354137
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Frenkel het volgende:
    Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
    Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets . Maar deze site is wel van ABC?
    Ik meen mij te herinneren dat het een fansite is, maar dat weet ik niet zeker.
    pi_34354383
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
    Hij wilde volgens mij die baardaap neerschieten, maar om dat te voorkomen schoot iemand achter zo'n fakkel hem neer.

En als die Alex de dochter van Rousseau is, misschien zit Rousseau ook wel bij the Others. Zij was ook zo gefixeerd om haar dochter te vinden, netzoals Michael met Walt. Zo zouden the Others de namen kunnen weten van Locke, Sawyer, Kate en Jack.
    pi_34354851
    In de volgende aflevering gaat Charlie helemaal niet zwemmen. Charlie tript gewoon en droomt veel vage shit of krijg ook van die visioenen net zoals Jack en andere ze al gehad hebben.

Ze worden ook niet aangevallen door The Others

En met dat kind van Claire is ook niks aan de hand.

Die previews geven een heel erg vertekend beeld

Het zou me ook niks verbazen als Claire een spion is van The Others. Misschien onbewust maar ook misschien wel bewust omdat ze bak is dat ze der kind weg nemen. Dit denk ik omdat Baardaap enigzisn vreemd keek toen Jack zei dat er een spion was en Baardaap vreemd keek en toen noemde Jack de naam van Ethan. Maar goed dit gis ik allemaal maar
      zondag 22 januari 2006 @ 21:22:32 #17
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34358031
    Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_34359091
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef FCDB het volgende:
    Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!

Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.

Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
      zondag 22 januari 2006 @ 21:51:45 #19
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34359274
    nog 4 dagen

slechte TVP trouwens
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_34362276
    ook weer een tvp.. gaat hard idd..
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
    pi_34362530
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.

Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
    Kijk dit maar eens dan..
    2x12: Fire + Water Promotional Photos
    -
    pi_34362975

Hahaha!
    [14.gif]
    pi_34366498
    Ik had even een enorme startrek-flashback toen sawyer op baardmans schoot. Deflecting forcefields enzo...

Maar iemand anders schoot dus op hem. Goed om even opgehelderd te krijgen!

<enter signature>
    pi_34367612
    tvp... ging snel de laatste dagen
    Seriously!?
    pi_34367802
    Waar de neuk komt die vandaan? .
    pi_34368047
    Ik heb net de laatste aflevering gezien!
    Ik was zwaar geshockeerd toen Mr. Friendly opeens verscheen!
    De flashbacks van Jack waren inderdaad erg saai.. de rest van de aflevering vond ik wel goed, de stukjes met Sun en Jin vond ik erg leuk om te zien. Er is heel duidelijk wat veranderd in hun relatie
      maandag 23 januari 2006 @ 10:57:41 #27
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34371339
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
    WTF Tis een Charly ep dus weinig zou me verbazen als die weer gebruikt, maar dit lijkt er meer op alsof hij een nieuwe band moet gaan oprichten
    pi_34372214
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
    Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
    pi_34372380
    Het zijn Promotie foto's van de volgende aflevering.. dus charlie zal wel gebruikt hebben ofzo..
    http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=875
    Daar komen die fotos vandaan... niet heen gaan als je geen spoilers wil zien...!!
      maandag 23 januari 2006 @ 13:50:06 #30
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34376392
    Kate is lekker...(hele goeie tvp)
    Weisst
    pi_34377196
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
    Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
    pi_34379270
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
    Eensch is.
    pi_34382177
    quote:
    'Lost' stars engaged?
    Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Yes, yes, yes!"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
    Bron

tevens tvp
    "The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
    pi_34382648
    quote:
    'Lost' stars engaged?
    Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Are you using again?"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
    Bron

<enter signature>
    pi_34382911
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Legally_Brunette het volgende:

[..]

Bron

tevens tvp
    Leuk voor hen. Het is in ieder geval lekker praktisch.
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 16:55 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Bron

pi_34383535
    Nieuwe podcast

Korte samenvatting van spoilerfix.com:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
    pi_34383888
    Ik vond de laatste aflevering, die met de ontmoeting met de Others, de domste tot nu toe. Dat ze niet even vragen waar ze zijn, wie die baardman en kornuiten zijn, en uitleggen dat ze helemaal niet op het deel van the Others WILLEN zijn omdat ze naar huis willen!

Maar nee, Sawyer, Jack en Locke houden zich wijselijk stil en stellen zo weer een paar seizoenen aan traag plotmateriaal veilig.

Om te KOTSEN was dat.
    pi_34385180
    mee eens! ze hadden trouwens ook ff aan kate kunnen vragen of ze niet meer gezien of gehoort had!
    pi_34386406
    In het begin vond ik het ook storend alleen micheal is wel hun vriend en als mijn vriend zou zijn ontvoerd door mensen met zoveel macht, dan zou ik ook eerst mijn vriend terug willen voordat ik inhoudelijk vragen zou gaan stellen. Hoewel ik misschien toch wat eerder vriendelijk had gevraagd waar die beste micheal en walt zijn en wanneer we ze terug mogen hebben.
    -
    pi_34387396
    Mee eens. Het hoe en waarom van het eiland was vast het laatste waar Jack op dat moment aan dacht. Ze stonden namelijk tegenover de vijand die de weg naar Michael en Walt versperde.
    pi_34393545
    De flashbacks van Jack waren echt mega irritant. Het wordt tijd voor meer actie!!!
      maandag 23 januari 2006 @ 23:51:37 #42
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34398898
    Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
    Weisst
    pi_34414036
    Ik vind de flashjacks ook niet irritant, we wisten nog niet hoe hij zijn vrouw verloor..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34414505
    Kvind die flashbacks wellis wat te langdradig maar zeker wel interessant!!
    pi_34415287
    ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
    pi_34416080
    Donderdagochtend 02:00 onze tijd op ABC
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef erkel het volgende:
    Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
    Ik vind Jacks verhaal ook niet irritant, maar wel een beetje overkill.
    We hebben nu 5 Jack flashbacks gehad en maar 1 van Claire bijvoorbeeld.
    pi_34416646
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef MajesticZ het volgende:
    ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
    Elke woensdagavond is hij in amerika te zien dus vanaf donderdagochtend is hij te vinden op internet.
    -
      dinsdag 24 januari 2006 @ 19:47:56 #48
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34422731
    Meer Sawyer flashbacks! En Sawyer moet a la Rambo alle others afknallen
    Oh nee, misschien toch niet zo'n goed idee
    opgezegd@fok.nl
      dinsdag 24 januari 2006 @ 20:28:16 #49
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34424081
    Hurley flashbacks zijn ook wel welkom...
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_34428904
    sawyer is binnenkort aan de beurt, 8 feb.
    I love it when a plan comes together !
      dinsdag 24 januari 2006 @ 22:34:00 #51
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34429036
    twee nachtjes slapen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      woensdag 25 januari 2006 @ 00:00:57 #52
    97275 VIP
    In the VIP :P
    pi_34432651
    Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
    Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
    pi_34433062
    Vandaag Lost-dag.

@ VIP, ik ga er gewoon vanuit dat 't weer 25 zijn.
    pi_34433560
    Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat

En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !

Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials . Check: http://epguides.com/Lost/
    pi_34433751
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef JPeetje het volgende:
    Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat

En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !

Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials . Check: http://epguides.com/Lost/
    15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
    -
    pi_34433912
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef splendor het volgende:

[..]

15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
    Hm, zou zomaar kunnen !
      woensdag 25 januari 2006 @ 08:55:51 #57
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_34437028
    K*T ik zit vandaag in het vliegtuig richting Azië... moet ik Lost 3 weken lang missen....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_34437913
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef VIP het volgende:
    Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
    Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen uur aan afleveringen.
    Blijkbaar 23 afleveringen waarvan één twee uur gaat duren.
    quote:
    There will be 24 hours of LOST in Season 2. Source: January 9, Lost Podcast [Note: This means one episode will have two hours. Surely the season finale.]

[ Bericht 13% gewijzigd door Symer op 25-01-2006 09:50:17 (van 24 23 gemaakt) ]
    pi_34443098
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:45 #60
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34444898
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Symer het volgende:
    Nieuwe podcast

Korte samenvatting van spoilerfix.com:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
    ... this season ...

Dus zal wel weer uitgerokken worden over alle komende afleveringen
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 13:46:59 #62
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34445340
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
    Er komt iig een seizoen 3

http://www.cnn.com/2006/S(...)lost.reut/index.html
    quote:
    When actors sign on to do a network pilot, they are automatically committed to long-term deals that usually run at least five years.
    En nog
    quote:
    Representatives for Touchstone TV and all "Lost" cast members declined comment for this report. ABC and Touchstone are owned by Walt Disney Co.
    Zie je dat Walt iets te maken heeft met dat eiland
      woensdag 25 januari 2006 @ 16:16:45 #63
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34450403
    Meanwhile, Sawyer encourages Hurley to act on his attraction to Libby. Source: ABC

ok dan sawyer kennende doet die het niet om een vriend advies te geven
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34450518
    Van E-online:
    SPOILER
    SPOILER
    ...
    pi_34450630
    Kate en Charlie zijn in real life verloofd:
    Evangeline Lilly engaged
    January 23, 2006, 2:32:20

'Lost' stars Dominic Monaghan and Evangeline Lilly have reportedly got engaged.

The British-born actor - who plays rock star Charlie in the hit show - is said to have proposed to stunning Evangeline in Hawaii last week.

The happy pair are now planning to jet to the UK to share their happy news with Dominic's family.

A source is quoted in Britain's Sunday Mirror newspaper as saying: "They want to spend the rest of their lives together."
    Earlier this month, 26-year-old Evangeline - who plays bad girl Kate in the show - revealed she was so worried about filming nude scenes TV bosses had to re-write the script.

The stunning brunette admits she is a bit of a "prude" and was determined not to strip naked in front of the cameras.

She said: "When I got the first draft of the pilot episode there was a nude scene in there. So before I got the job I said to JJ ('Lost' creator JJ Abrams), 'You need to know I'm a bit of a prude and nudity is something that I'm going to be adamantly opposed to'.

"When we came to shoot the scene it had been re-written for me to be in a tank top and underwear and I really appreciate that they made it more modest."

Balen van die naaktscene!
    pi_34450716
    Tof van Charlie en Kate.

Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?

Kzou em graag als berichttoontje willen.
    pi_34450748
    Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul

Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
    pi_34450877
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
    Wat hij zegt. Sawyer lief.
      woensdag 25 januari 2006 @ 16:30:24 #69
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34450909
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
    Tof van Charlie en Kate.

Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?

als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34451261
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:

Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
    Dat zegt niks, dat kan dan net zo goed al veel eerder gebeurd zijn. De rest van het vliegtuigvolk staat onder hun echte naam op de manifest, dus die zijn ook uitgesloten.
    ...
    pi_34451638
    In de laatste scene van seizoen 1 zie je Sawyer aan boord van het vliegtuig.
    Bovendien zie je Sawyer ook in Boone's flashback, dus zaten ze in hetzelfde vliegtuig.
    pi_34451645
    Dan zou het hele verleden van Saywer wat je in flashback zien dus ook niet kloppen want dan zou die iemand anders zijn

Als er een spion zou zijn (ik gok dat die er niet is) dan gok ik op Claire, die is een tijd bij die vagelingen geweest waar van ze zich niks kan herrineren
    pi_34452367
    Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
    Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
    ...
    pi_34452699
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
    Tof van Charlie en Kate.

Hier staat wat je bedoelt.
    Anders kun je op www.lostlinks.net onder 'Music' kijken, daar staat ook behoorlijk wat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Symer op 25-01-2006 17:39:07 ]
    pi_34452882
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
    Larry Clinton - "Heart and Soul"
    Staat ook op deze pagina.
      woensdag 25 januari 2006 @ 17:55:47 #76
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34453689
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Symer het volgende:

[..]

Larry Clinton - "Heart and Soul"
    Staat ook op deze pagina.
    velen maal dank
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34457382
    als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.

Het antwoordt komt binnenkort
      woensdag 25 januari 2006 @ 19:53:55 #78
    8898 Darklight
    pi_34457592
    Haha, morgenvroeg weer Lost
    pi_34457671
    Heb er zin in
    pi_34461628
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Scotix het volgende:
    als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.

Het antwoordt komt binnenkort
    Dat zal Desmond dan wel zijn.
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 21:38:44 #81
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34461793
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Of baardmens
    pi_34462809
    In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..

Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!

Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken )
    sie legt den Kopf in seinen Schoss
    und bittet einen letzten Kuss.
    pi_34462882
    hij zei dat hij er eentje WAS. En nu die weer van die beeldjes met drugs bij zich bewaarde ging ze er misschien vanuit dat hij weer ging gebruiken.
    pi_34462896
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
    In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..

Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!

Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken )
    Als je weeën let je niet echt op wat mensen om je heen roepen denk ik.
    pi_34463180
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=737&pos=320
    Daar staat een foto van Desmond en zn vriendin.. die zag jack staan toen ze in desmonds verblijf waren. Ik denk niet dat t jack's exvrouw is die op die foto staat.. eerder die vrouw van op die boot oid... (kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking... )
    pi_34463331
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef -Lin- het volgende:
    (kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking... )
    Kijk hier eens.
    pi_34463438
    okeej haha onnodige info dus...
    dan hou ik het erbij dat ik niet denk dat t desmond is die wat met jacks exvrouw te maken heeft
    pi_34463555
    ik kan zo geen screens maken van .avi's (pc doet weer kloten).
    Maar ze heeft er wel wat van, maar ook weer niet. beetje moeilijk te zeggen
    pi_34463642
    volgens mij is het haar wel

//hmm sorry voor de dubbelpost
    pi_34466245
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:

Ze wist het ook al. Ze zei in de vorige aflevering: "This was in your statue, and unless I'm mistaken i seem to remember you telling me you're a drug addict."

Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
      woensdag 25 januari 2006 @ 23:48:38 #91
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34466995
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef robertvt het volgende:
    Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
    Bijna, recovering..
    pi_34467911
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
    Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
    Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
    Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
    Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
    Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
    -
    pi_34468199
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:

[..]

Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
    Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
    Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
    Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
    pi_34468743
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
    Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.
    -
    pi_34469004
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
    Ja, dat weet ik wel. Ik bedoelde te zeggen, wie zegt dat James Ford wél z'n echte naam is, en niet gewoon een willekeurige naam van een dood persoon die hij op de manifest heeft gelezen?
    ...
    pi_34470747
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
    Van E-online:
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !
    pi_34470750
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door JPeetje op 26-01-2006 04:20:05 (Verkeerde icoontje geklikt (quote ipv wijzig)) ]
    pi_34470870
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef splendor het volgende:

[..]

Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.
    Ja hij heeft wel de verkeerde neergeschoten inderdaad. Z'n informant heeft tegen hem gezegd dat hij de echte Sawyer had gevonden, bleek een vent te zijn die een schuld had bij die informant.
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef JPeetje het volgende:

[..]
    SPOILER
    Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !
    SPOILER

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 05:20:10 ]
    pi_34471029
    Lost is laat vandaag...
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      donderdag 26 januari 2006 @ 07:59:11 #100
    8898 Darklight
    pi_34471254
    Huh? Waarom is die er nog niet
    pi_34471279
    Geen nieuwe lost op de bekende sites....
    pi_34471285
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 07:59 schreef Darklight het volgende:
    Huh? Waarom is die er nog niet
    Oh, het ligt dus niet aan mij .
      donderdag 26 januari 2006 @ 08:12:43 #103
    8898 Darklight
    pi_34471327
    Heb hem al gevonden, LOL
      donderdag 26 januari 2006 @ 08:59:31 #104
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34471741
    Heb al binnen, LOL .
    2000 light years from home
    pi_34472152
    Ik zit nu op mijn werk, naja moet het dan maar tussen de middag downloaden aanzetten zodat ik het vanavond kan bekijken.
    pi_34472191
    Nog maar 4.30 uur te gaan .
    pi_34472962
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 09:29 schreef clumsy_clown het volgende:
    Nog maar 4.30 uur te gaan .
    Ik nog 3.05
    [14.gif]
    pi_34475109
    Echt een bagger aflevering.. Die hele verhaallijn van Charlie is oninteressant..
      Lieve Belg donderdag 26 januari 2006 @ 11:37:14 #109
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34475187
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 11:33 schreef Timmai het volgende:
    Echt een bagger aflevering.. Die hele verhaallijn van Charlie is oninteressant..
    Was volgens mij wel een beetje te verwachten.
    Van: gebruik ik nu wel, of toch niet? en blablabla
    pi_34476637
    Nogal een donkere aflevering.
    Het hele kamp dat zich tegen Charlie keert en Locke die zelfs met hem op de vuist gaat.

Voor mijn gevoel was dit een hele andere afl. dan we van Lost gewend zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom.

De makers hebben gezegd dat we iig op 2 dingen goed moesten letten: de skyline van Londen en het visioen van Charlie met die duif.
    Bij dat visioen zag ik het drugsvliegtuigje in de achtergrond neerstorten, maar in de skyline zag ik niets bijzonders. Iemand anders?

oh en de preview belooft weer heel wat voor volgende week, maar dat vertrouw ik niet meer.
    pi_34477254
    Ik vond het allemaal een beetje bekend voorkomen.. Dacht eerst dat het gewoon even een "previous on lost" ding was, maar het duurde toch wel erg lang. maar ik moet zeggen dat aflevering 12 van seizoen 1 best leuk was
    pi_34478329
    Ik weet van dat gehele Jezus gedoe weinig af maar het lijkt me dat het vliegtuig de zwarte vogel was

http://lost.cubit.net/pics/2x12/

Iemand die weet wat die witte en zwarte vogel met Jezus baptism te maken had ?

Voor de rest een niet bepaald boeiende afleveringen. Ik zie liever de mysteries ontraffelt worden. Dit geheel over Charlie was nogal voorspelbaar (zoals ik ook al zei)
      donderdag 26 januari 2006 @ 13:14:33 #113
    53267 TC03
    Catch you on the flipside
    pi_34478347
    Slechte en saaie aflevering, as usual.
    Ten percent faster with a sturdier frame
    pi_34478359
    Wie propt die preview nu weer eens in de openingspot

Ik blijf maar zoeken iedere keer
      donderdag 26 januari 2006 @ 13:15:47 #115
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34478393
    Die promo is van seizoen 1 ? Vaag.
      donderdag 26 januari 2006 @ 13:16:12 #116
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34478405
    http://www.lostlinks.net/promo.htm dus.

Saaie aflevering verder. Gaaaaaaaaaaaaaaaaap.
    pi_34478567
    tot nu toe heb ik nooit geklaagd over de kwaliteit van de afleveringen, maar dit was toch wel veruit de slechtste uit de hele serie zeg. the writing was off. rare overgangen, Charlie die al bijna net zo annoying wordt als Michael. gelukkig timmerde Locke even wat sense in hem.

Enige leuke was Sawyer+Kate+Hurley+Libby.
    "I'm sure you've got a load you need to drop in, don't ya Jethro?"
    en AL die aan Jack vraagt: You hittin' that?
    pi_34478576
    Wat een neuk aflevering, waar kan ik de preview van volgende aflevering downloaden?
    [14.gif]
    pi_34478647
    die polarbears in die babybox is inderdaad wel een leuke verwijzing, maar heeft er verder nix mee te maken denk ik.

dat je die schaduw ziet bij de voorbij vliegende duif is wel slecht zeg, je ziet gelijk dat de duif voorbij een achtergronddoek vliegt. (of was zit opzet (black&white zoals in bovenstaande link).
    pi_34479039
    Die foto's en preview geven je meestal een zwaar vertekend beeld
    pi_34479162
    Volgende week dus een herhaling daarom zal die preview wel van seizoen 1 zijn

Wat een fucking crap zeg
      donderdag 26 januari 2006 @ 13:39:35 #123
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34479248
    Zeer matige aflevering voor Lost standaards inderdaad. Charlie ontwikkelt zich steeds meer tot één van de oninteressantse karakters.
    Maar ik had eigenlijk de hele aflevering het gevoel dat de aflevering op de achtergrond eigenlijk over Locke vs. Eko ging.

Het stukje met Hurley was wel heel leuk. Go Hurley go

Waarom loopt Jack eigenlijk nog steeds met de sleutel van het kistje waar die pistolen inzitten om zijn nek. Terwijl ze een kluis vol met geweren hebben.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-01-2006 13:51:04 ]
    pi_34481052
    vieze Lock.
    pi_34481143
    quote:
    Bleh, ik vind haar dus echt een walgelijk karakter... Nog minder interessant dan Charlie ... Tis zo'n zeurwijf.

Ik wil Jack, Locke, Hurley, Kate, Michael, Walt, Ana-Lucia en Sawyer ! Die zijn toffer !
    pi_34481330
    Mwah, aflevering ging wel!
    alleen volgens mij is die lock wat van plan,
    waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
    Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)
      donderdag 26 januari 2006 @ 15:01:15 #127
    53267 TC03
    pi_34482294
    Die promo ziet er wel oké uit, maar dat zegt niks.
      donderdag 26 januari 2006 @ 15:01:27 #128
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34482310
    Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...
    pi_34482532
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef Scotix het volgende:
    Mwah, aflevering ging wel!
    alleen volgens mij is die lock wat van plan,
    waarom verandert hij de code van de deur nou weer?
    Charlie wist de (oude) code toch niet? (aangezien zijn standbeeldjes daar nu in staan)
    Blijkbaar vertrouwt Locke niemand op het eiland. Ik vond het ook raar dat hij niets over Charlie's visioenen wou horen, aangezien zijn visioen en dat van Charlie erg op elkaar lijken.

Hier is trouwens een gif'je van het neerstortende vliegtuig, mocht iemand het gemist hebben.
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 15:01 schreef Trancelocator het volgende:
    Volgens mij zal die Charlie wel snel het loodje leggen. Ik denk niet dat hij veel meer zal toevoegen aan de rest van het verhaal...
    We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.
    Daar krijgen we vast nog meer over te horen.
      donderdag 26 januari 2006 @ 15:08:44 #130
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34482593
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 15:07 schreef Symer het volgende:
    We hebben het gezicht van zijn vader niet echt te zien gekregen en zijn moeder zal wel overleden zijn, aangezien Liam Charlie's enige familie is.
    Daar krijgen we vast nog meer over te horen.
    OMG, I don't wanna know!
    pi_34482869
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 15:08 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

OMG, I don't wanna know!
    Ik eigenlijk ook niet, maar ja, karakterverdieping enzo.
    Bovendien zal Charlie wel een rol moeten gaan spelen bij Aarons opvoeding.
    En misschien krijgt Charlie nu ook een sterkere band met het eiland, net als Locke, omdat het eiland nu ook dingen aan Charlie laat zien.
      donderdag 26 januari 2006 @ 16:44:54 #132
    52164 pfaf
    pfief, pfaf, pfoef!
    pi_34486485
    Binnen ! Kijken !
    pi_34487038
    Gezien... en tis de enige aflevering die weinig heeft toegevoegd... jammer, zuig...!
    pi_34487324
    Was idd niet veel..

Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko? Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34487898
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Was idd niet veel..

Dat vliegtuigje wat voorbij vloog in Charlie's doop-droom was dus dat drugsvliegtuigje van Eko?
    Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 17:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
    Om de ep wat interessanter te maken hadden ze misschien wat nieuw vaags -als vooruitblik- in die droom moeten stoppen..
    Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.

Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
    In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?
    pi_34488007
    Ik vond 't een best geinige aflevering ! Ik mag 't karakter Charlie niet zo (ik vind 'm een lamme, zeurende, klagende zoutzak), dus vond 't best tof dat hij nu eens flink 't buitenbeentje werd

ik vond ik 't wel vaag dat Locke de cijfercode wijzigde... Maar da's al uitgelegd door Symer . En verder, dat Locke niets van Charlie wilde horen omdat hij tegen hem gelogen had vond ik een beetje vaag, voor mij is Locke toch wel de persoon die gelooft in het eiland en vertrouwen heeft in dat geloof, wat dan eigenlijk ook een beetje vertaalt in dat hij openstaat voor mogelijkheden... Dat hij vervolgens zo abrupt Charlie's geblaat in de wind slaat, mja... Apart.
      donderdag 26 januari 2006 @ 17:48:04 #138
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34488132
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:
    Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
    Ik vond dat ook een zeer opvallend moment. Locke begon de laatste afleveringen een beetje saai te worden, maar hij lijkt weer interessanter te gaan worden.
      donderdag 26 januari 2006 @ 18:07:51 #139
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_34488729
    Volgens mij is Locke gewoon zelf aan de heroïne gegaan .
      donderdag 26 januari 2006 @ 18:27:42 #140
    69957 Lonewolf2003
    Cool. Cool, cool, cool
    pi_34489349
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 17:40 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk dat het hetzelfde vliegtuigje was ja.
    [..]

Idd, normaal gesproken zorgen ze iig voor een sterke cliffhanger als er de daarop volgende week geen Lost is.

Ik las trouwens iets over Locke op een ander forum toen ik me ineens een parallel tussen deze aflevering en afl 3 van seizoen 1 realiseerde. Ik bedoel dat moment dat de camera achter Locke staat en dan om hem heen draait met een onheilspellend muziekje erachter.
    In seizoen 1 wisten we niet of Locke goed of slecht was. Hij bleek toen goed te zijn. Zou hij nu de andere kant opgaan en slecht worden?
    Ik heb het idee dat de makers niet de richting op willen gaan idee naar het idee van goed/kwaad. Dat Locke niet echt goed of slecht is. Maar dat Locke wel symbool staat voor een bepaalde keuze, kijk, filosofie (de man is niet voor niks vernoemd naar een bekend filosoof) En dat er wel een tegenstelling gaat ontstaan/bestaat. Dat zag je al bij de aflevering "Man of Science and Man of Faith."

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 26-01-2006 18:35:49 ]
    pi_34489492
    Man of Sience ;-)
    [14.gif]
      donderdag 26 januari 2006 @ 18:35:05 #142
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34489555
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 18:32 schreef Chen het volgende:
    Man of Sience ;-)
    Man of Science ;-)
    pi_34489956
    Ow ja
    [14.gif]
    pi_34491722
    Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
    pi_34491938
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
    Maar zou de vraag van Hurley aan Libby van: "Do I know you from somewhere" niks te betekenen hebben?
    Op spoilerfix.com staat dat Libby een ********** **** is. Ze denken dat die sterretjes staan voor de woorden
    SPOILER
    pi_34493088
    is zij dan niet de stewardess die bij de gate stond? toen Hurley zo laat was?
    pi_34493408
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 20:19 schreef Scotix het volgende:
    is zij dan niet de stewardess die bij de gate stond? toen Hurley zo laat was?
    Nee, die had volgens mij een Australisch accent. En bruin haar.
      donderdag 26 januari 2006 @ 20:41:37 #148
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34494105
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 19:43 schreef Frenkel het volgende:
    Libby had het er ook over dat Hurley op haar voet was gaan staan, ooit... Hurley kon dat zich niet herinneren. Ik kan me het ook niet herinneren uit voorgaande afleveringen. Zij stond dus waarschijnlijk te liegen, but why...?
    pi_34495686
    Ik denk dat ik hem maar niet ga downloaden, als ik het zo lees..
    pi_34496051
    Echt een kut aflevering,als je hem idd niet kijkt mis je gewoon echt niks. Lijkt wel een fokking soap te worden
      donderdag 26 januari 2006 @ 21:33:07 #151
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34496361
    Qua antwoorden zijn we natuurlijk weinig verder gekomen, maar ik vond het wel een leuke aflevering om te kijken, al stoorde ik me er wel aan dat 'The others' geen enkel moment meer genoemd werden, alsof er niets was gebeurd (behalve dan die vraag van AL, maar dat ging meer over Jack en Kate)
    Aardige aflevering om het weer eens over de mensen te hebben ipv het eiland. Vooral de manier waarop Locke werd neergezet deze aflevering vond ik erg interessant. Erg donker, bezig met z'n eigen plannetjes op de een of andere manier. Maar ben ik dan de enigste die meevoelde met Charlie? Verschillende karakters hebben al visoenen en dromen gehad en het was duidelijk dat Claire zelf ook vond dat Charlie geen onzin uitkraamde, want ze heeft er toch naar gehandeld...
    Ik vond het juist wel een aanwinst voor het seizoen Wel vaag dat de HR eerder uit was dan de LOL
    pi_34496920
    Ik vond het ook juist wel een interessante aflevering...
    En ik heb zo'n gevoel dat Locke het gevaar vaar Aaron gaat worden! Hij wil niet met Charlie erover praten, hij slaat hem neer, hij wil bij dingetje gaan slapen om Aaron te "beschermen"
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
    pi_34496967
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 21:25 schreef truSteh het volgende:
    Echt een kut aflevering,als je hem idd niet kijkt mis je gewoon echt niks. Lijkt wel een fokking soap te worden
    Charlie vind ik sowieso al een nietszeggend karakter, dan heb ik nog liever Jack. Ik ga hem gewoon niet kijken
      donderdag 26 januari 2006 @ 21:48:50 #154
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34497108
    Tja.... de aflevering ervoor eindigde veelbelovend met "laten we een leger trainen", maar nu ging het juist weer verder met de voortdurende strijd van Charlie tegen de drugs. Please die dude!

Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn (en met mij vele anderen).
      Lieve Belg donderdag 26 januari 2006 @ 21:51:42 #155
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34497235
    2 weken wachten nu

wel 2 afleveringen dan
      donderdag 26 januari 2006 @ 21:56:14 #156
    53267 TC03
    pi_34497458
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
    Tja.... de aflevering ervoor eindigde veelbelovend met "laten we een leger trainen", maar nu ging het juist weer verder met de voortdurende strijd van Charlie tegen de drugs. Please die dude!
    Zo is Lost. Je bent niet ongeduldig, Lost is traag en gebruiken cliffhangers waar pas 10 afleveringen later op terug gekomen wordt.
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:00:38 #157
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34497658
    De oorlog tegen de anderen gaat zeker vier seizoenen duren, dus dan kunnen ze er beter vroeg mee beginnen...
    pi_34497664
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 21:51 schreef Jump het volgende:
    2 weken wachten nu

wel 2 afleveringen dan
    2 nieuwe afleveringen? Weet je dat zeker?
    pi_34497681
    Ik zat maar te wachten tot de others zouden komen om de baby te halen
    pi_34498326
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 12:23 schreef Symer het volgende:
    Nogal een donkere aflevering.
    Het hele kamp dat zich tegen Charlie keert en Locke die zelfs met hem op de vuist gaat.

Voor mijn gevoel was dit een hele andere afl. dan we van Lost gewend zijn, maar ik weet eigenlijk niet waarom.

De makers hebben gezegd dat we iig op 2 dingen goed moesten letten: de skyline van Londen en het visioen van Charlie met die duif.
    Bij dat visioen zag ik het drugsvliegtuigje in de achtergrond neerstorten, maar in de skyline zag ik niets bijzonders. Iemand anders?

oh en de preview belooft weer heel wat voor volgende week, maar dat vertrouw ik niet meer.
    Die easteregg over die skyline vind ik maar een domme verwijzing
    [img]http://sier_element.home.comcast.net/ANIMALS.jpg[/img]
    Verwijst dus naar een albumhoes van Pink Floyd of zo
    bron

plaatje linkt schijnbaar niet
    pi_34498423
    Ik vond het wel een goede ep, maar is er echt geen Lost volgende week dan??
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    pi_34498498
    Battersea Power Station. Power station in de zee? aan het eind van de kabel misschien?
    pi_34498566
    Episode 2.13: The Long Con Airdate: February 8, 2006
    Episode 2.14: One Of Them Airdate: February 15, 2006
    Episode 2.15: Maternity Leave Airdate: February 22, 2006

Confirmed uit ABC press releases.
    pi_34498683
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    Spannende titel zeg!
    -Rabia Al-Basri
      Lieve Belg donderdag 26 januari 2006 @ 22:27:14 #165
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34498887
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    Episode 2.13: The Long Con Airdate: February 8, 2006
    Episode 2.15: Maternity Leave Airdate: February 22, 2006

Confirmed uit ABC press releases.
    Deze zag ik op epguides.com

1
    2
    3
     37.   2-13        213      8 Feb 06   The Long Con
     38.   2-14        214     15 Feb 06   One of Them
     39.   2-15        215     15 Feb 06   Maternity Leave

En dezelfde data op tv.com

De week erna 2 afleveringen, over 3 weken dus
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:28:09 #166
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34498932
    Volgende week weer de episode Numbers
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:34:16 #167
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34499191
    als vanouds..

na een spannende EP volgt er een die totaal niets toe voegt...

Enige leuke was Sawyer met z'n bijnamen, Jabba voor Hurley
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:36:23 #168
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_34499272
    Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.

Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)

Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?

En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
    In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:37:19 #169
    140082 Opgezwolle.
    Te ver om de fiets te pakken.
    pi_34499311
    Erg vette aflevering. Charlie.
    Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:38:00 #170
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34499342
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
    Hurley die tegen Libby zegt "Don't I know you from somewhere?" "Other than from the flight you mean?" We weten dat Libby psychiater was en we denken (of geloven in de mogelijkheid) dat Hurley onder behandeling van een psychiater was?
    That's it!
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:43:37 #171
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34499593
    quote:
    Ik moet zeggen dat ik ook niet heel veel aan deze aflevering vond, maar hij zit wel heel goed in elkaar.

Het personage Locke wordt in deze aflevering heel anders neergezet, hij komt nu minder sympathiek over. (Ik vind het trouwens vreemd dat hij die heroine nog steeds niet vernietigt maar in die kluis zet)

En klopt het dat in dat visioen van Charlie datzelfde vliegtuig te zien was, als in dat visioen met Boone? (Theresa falls up the stairs, Theresa falls down the stairs) Dat visioen was er om duidelijk te maken dat dat vliegtuig neer is gestort, wat uiteindelijk Boone's dood tot gevolg had.
    In dit visioen lijkt die witte duif uit dat vliegtuig te komen. (Niet direct, maar die duif verschijnt nadat het vliegtuig crasht) Voor wie staat die duif symbool en wat heeft het met dat vliegtuig te maken? (Of zijn lading)
    misschien een verwijzing dat Charlie ook dood zal gaan aan het vliegtuig? Overdosis oid?
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:43:55 #172
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34499609
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:37 schreef Opgezwolle. het volgende:
    Erg vette aflevering. Charlie.
    hebben we dezelfde gezien?
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:46:01 #173
    140082 Opgezwolle.
    pi_34499695
    Episode 12.
    Het is nog vroeg in Zwolle, dus ik rol naar het centrum. Een magisch tijperk, een maagjes-bolwerk.
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:48:30 #174
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34499822
    bedoel: 90% vind het ruk, en jij tof?
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:50:47 #175
    140082 Opgezwolle.
    pi_34499936
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef greatgonzo het volgende:
    bedoel: 90% vind het ruk, en jij tof?
    Jah, oeh, er kwam eens geen monster in de aflevering voor, en oeh, geen Walt, en oeh, geen gekut met die computer.
      Lieve Belg donderdag 26 januari 2006 @ 22:51:25 #176
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34499974
    quote:

Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
    Zou Locke iets met de baby doen?
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:54:44 #177
    140082 Opgezwolle.
    pi_34500147
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:51 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik vind Locke gans anders dorodat die Charlie neersloeg. En dan nog 3 keer goed dorogeslagen.
    Zou te voorspelbaar zijn.
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:55:30 #178
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34500191
    quote:

[..]

Misschien dat Locke zelf van de hero snoept? En dat die daarom doorsloeg?

donderdag 26 januari 2006 @ 22:57:28 #179
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34500277
    Ik vond het jongetje in het begin trouwens erg goed lijken op Dominic Monaghan. Goed gecast of echt familie van hem?
      donderdag 26 januari 2006 @ 22:58:27 #180
    140082 Opgezwolle.
    pi_34500323
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
    Ik vond het jongetje in het begin trouwens erg goed lijken op Dominic Monaghan. Goed gecast of echt familie van hem?
    Vond ik ook. Ik denk goed gecast.
    pi_34500356
    helaas dat er volgende week geen aflevering is.

Maar zoals er al eerder werdt gezegt,
    ze doen net alsof er niks is gebeurt.

Ze moeten in de volgende aflevering met wat antwoorden komen
    Ben wel benieuwd waarom hurley niet aankomt:P
    pi_34501488
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 22:27 schreef Jump het volgende:

[..]

Deze zag ik op epguides.com
    [ code verwijderd ]

En dezelfde data op tv.com

De week erna 2 afleveringen, over 3 weken dus
    dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...

daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:

213 - 2/08/06
    214 - 2/15/06
    215 - 2/22/06
    216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
    217 - 3/29/06
    218 - 4/05/06
    219 - 4/26/06
    220 - 5/03/06
    221 - 5/10/06
    222 - 5/17/06
    223 - 5/24/06

There will be 24 hours of LOST aired over 23 episodes, meaning the season finale will, most likely be a 2 hour special once again.

http://thefuselage.com/Threaded/showthread.php?t=31731

[ Bericht 8% gewijzigd door JohnHannibalSmith op 26-01-2006 23:36:57 ]
      donderdag 26 januari 2006 @ 23:39:44 #183
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_34501941
    Ik denk dat er toch wel twee AFLEVERINGEN OP 15 Feb
    quote:
    Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC

Show Stars: Josh Holloway (James "Sawyer" Ford)
    Production Code: 214
    quote:
    Originally aired: Wednesday February 15, 2006 on ABC

Production Code: 215

Episode summary coming soon
    Bron :
    http://www.tv.com/one-of-them/episode/593974/summary.html
    http://www.tv.com/maternity-leave/episode/595844/summary.html
    pi_34502306
    hallo, wat zeg ik nou net.

dat komt omdat epguides en tv.com beide hun gegevens uit dezelfde database trekken. Op de perswebsite van ABC is geen melding van een dubbele ep die week. en once again, tv.com wordt bijgehouden door vrijwilligers, geen professionele organisatie. Gegevens daar altijd met een korrel zout...
      donderdag 26 januari 2006 @ 23:54:18 #185
    19284 B
    van benbenieuwd
    pi_34502513
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 23:48 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
    hallo, wat zeg ik nou net.

oohhh oke over heen gelezen
      vrijdag 27 januari 2006 @ 00:01:39 #186
    100054 Quarks
    little Eiffel! little Eiffel!
    pi_34502811
    quote:

Volgens mij is Libby geen psychiater maar sociaal- of gedragspsychologe (social/behavioural psychologist).
    En misschien dat Locke denkt dat de heroïne nog ergens van pas kan komen?
    * 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
      vrijdag 27 januari 2006 @ 00:01:41 #187
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34502815
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]
    daar aan toevoegend, schrijver Matt Raggs postte op The Fuselage the volgende tentative list:

213 - 2/08/06
    214 - 2/15/06
    215 - 2/22/06
    216 - 3/22/06 (arrghh, weer een maand ertussen)
    217 - 3/29/06
    218 - 4/05/06
    219 - 4/26/06
    220 - 5/03/06
    221 - 5/10/06
    222 - 5/17/06
    223 - 5/24/06
    Behoorlijke gatenkaas weer...
    pi_34503597
    Ik denk dat Libby zelf patient is geweest en dat hurley haar daar van kent, ik vertrouw haar niet..
    En ik denk dat Locke Charlie wil gaan opsluiten, om 'm te testen of zoiets, maar ik denk echt dat Locke dat gaat doen... Ook Locke vertrouw ik niet.
    Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
    pi_34503610
    Tis inderdaad niet echt een stabiel uitzendschema
    Dus volgende week weer een herhaling ?
    pi_34503939
    quote:

[..]

Ik ook
    Drie slagen en mijn sympathie voor hem is weg

Gek eigenlijk hoe dat werkt.
      vrijdag 27 januari 2006 @ 00:42:30 #191
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34503988
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik ook
    Drie slagen en mijn sympathie voor hem is weg

Gek eigenlijk hoe dat werkt.
    Locke = topvent
    pi_34504086
    Ik vond het een nare aflevering, weet niet precies waarom maar kreeg er een naar gevoel bij.
    pi_34504444
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 00:42 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Locke = topvent
    Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.
    Nu gelooft hij Charlie niet en gaat hij ook nog eens rammen.

Hij is zeker vergeten dat naar aanleiding van het handelen naar zijn eigen visioenen er ook echt iemand is doodgegaan.

Oho
      vrijdag 27 januari 2006 @ 01:06:58 #194
    118145 Trancelocator
    A.TRANCY.STATE.OF.MIND
    pi_34504500
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
    Hij is normaal gesproken wijs en weet altijd de juiste manier van handelen te vinden.
    Nu gelooft hij Charlie niet en gaat hij ook nog eens rammen.

Hij is zeker vergeten dat naar aanleiding van het handelen naar zijn eigen visioenen er ook echt iemand is doodgegaan.

Oho
    Boone, dat was ook een loser zeg. Goed bezig Locke!
    pi_34505145
    Vette aflevering!
    Mooi om te zien hoe charlie in gevecht is met zichzelf.
    En, ook al hebben de meeste mensen op het eiland nu iets negatiefs richting charlie, wint hij uiteindlijk toch als claire met de baby zich laten dopen.
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
      vrijdag 27 januari 2006 @ 08:05:49 #196
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34507451
    Ik vond het geen slechte aflevering hoor De flashbacks waren kort genoeg; en op het eiland gebeurde ook genoeg
    opgezegd@fok.nl
    pi_34508630
    Deze episode heb ik tot nu toe voor de helft afgekeken en daarna maar stopgezet. Op 1 of andere manier begint het verhaal me totaal niet meer te boeien wat ik in het eerste seizoen nooit had.

Ook vind ik dat je minder wordt meegeslepen in het verhaal...
    pi_34508955
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 08:05 schreef FoXje het volgende:
    Ik vond het geen slechte aflevering hoor De flashbacks waren kort genoeg; en op het eiland gebeurde ook genoeg
    maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.
      vrijdag 27 januari 2006 @ 10:00:14 #199
    9776 FLIPNEUS
    Let's rawk!
    pi_34509126
    quote:
    Op vrijdag 27 januari 2006 09:51 schreef mrkanarie het volgende:

[..]

maar dit stukje is eigenlijk nog niet afgelopen met Charlie en z'n flashbacks volgens mij, wat normaal meestal één aflevering inneemt.
    Hoezo is het niet afgerond? Zijn broer gaat nu afkicken in Australië. In een vorige flashback van Charlie is hij daar al geweest, bij Liam, die dan al afgekickt is.
    pi_34509209
    Wat een ontzettend vage aflevering Ook niet afgerond als in, waar de hel kwamen die visioenen dan wel vandaan? Maf gedoe. En een beetje te religieus met het gedoop enzo.
    POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')