http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htmquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef Slayage het volgende:
Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | # Lost season 1 @ USA (deel 2).........16-19 # Lost @ USA (deel 3)..................20-21 # Lost @ USA (deel 4)..................22-23 # Lost : USA (deel 5)..................24 # Lost (USA) Deeltje 6.................Zomerstop maand 1 # Lost (USA) Deeltje 7.................Zomerstop maand 2 + afl 1 # Lost (USA) Deel 8....................2 # Lost (USA) deel 9....................3 # Lost (USA) deel 10...................4-5 # Lost (USA) deel 11...................6 # Lost (USA) Deel 12...................7 # Lost (USA) Deel 13...................8-9 # Lost (USA) deel 14...................Winterstop # Lost (USA) Deel 15...................Winterstop # Lost (USA) Deel 16...................10 # Lost (USA) Deel 17...................11 |
Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-gekletsquote:Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Frenkel het volgende:
Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
Ik meen mij te herinneren dat het een fansite is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets. Maar deze site is wel van ABC?
Hij wilde volgens mij die baardaap neerschieten, maar om dat te voorkomen schoot iemand achter zo'n fakkel hem neer.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
http://www.mrtinybrain.com/photos/lottery/quote:Op maandag 16 januari 2006 12:54 schreef Jump het volgende:
http://www.national-lottery.co.uk/player/p/home/home.do
Checn de winnende nummers
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef FCDB het volgende:
Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!
Kijk dit maar eens dan..quote:Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.
Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
WTFquote:
Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.quote:
Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
Eensch is.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
Bronquote:'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly
Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.
The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Yes, yes, yes!"
A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."
Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
Bronquote:'Lost' stars engaged?
Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly
Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.
The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Are you using again?"
A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."
Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
Ik vind Jacks verhaal ook niet irritant, maar wel een beetje overkill.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef erkel het volgende:
Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken![]()
Elke woensdagavond is hij in amerika te zien dus vanaf donderdagochtend is hij te vinden op internet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef MajesticZ het volgende:
ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef JPeetje het volgende:
Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat
En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !
Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials. Check: http://epguides.com/Lost/
Hm, zou zomaar kunnen !quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef splendor het volgende:
[..]
15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen uur aan afleveringen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef VIP het volgende:
Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
quote:There will be 24 hours of LOST in Season 2. Source: January 9, Lost Podcast [Note: This means one episode will have two hours. Surely the season finale.]
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Symer het volgende:
Nieuwe podcast![]()
Korte samenvatting van spoilerfix.com:... this season ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
Dus zal wel weer uitgerokken worden over alle komende afleveringen![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Er komt iig een seizoen 3
http://www.cnn.com/2006/S(...)lost.reut/index.html
En nogquote:When actors sign on to do a network pilot, they are automatically committed to long-term deals that usually run at least five years.
Zie je dat Walt iets te maken heeft met dat eilandquote:Representatives for Touchstone TV and all "Lost" cast members declined comment for this report. ABC and Touchstone are owned by Walt Disney Co.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Wat hij zegt. Sawyer lief.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Dat zegt niks, dat kan dan net zo goed al veel eerder gebeurd zijn. De rest van het vliegtuigvolk staat onder hun echte naam op de manifest, dus die zijn ook uitgesloten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul
Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
Hier staat wat je bedoelt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
Tof van Charlie en Kate.
Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?
Kzou em graag als berichttoontje willen.
Larry Clinton - "Heart and Soul"quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
velen maal dankquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Larry Clinton - "Heart and Soul"
Staat ook op deze pagina.
Dat zal Desmond dan wel zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Scotix het volgende:
als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.
Het antwoordt komt binnenkort![]()
Of baardmensquote:
Als je weeën let je niet echt op wat mensen om je heen roepen denk ik.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=737&pos=320quote:
Kijk hier eens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef -Lin- het volgende:
(kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking...)
Ze wist het ook al. Ze zei in de vorige aflevering: "This was in your statue, and unless I'm mistaken i seem to remember you telling me you're a drug addict."quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..
Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!
Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken)
Bijna, recovering..quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef robertvt het volgende:
Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
[..]
Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
Ja, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Van E-online:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !![]()
![]()
-
[ Bericht 99% gewijzigd door JPeetje op 26-01-2006 04:20:05 (Verkeerde icoontje geklikt (quote ipv wijzig)) ]![]()
Ja hij heeft wel de verkeerde neergeschoten inderdaad. Z'n informant heeft tegen hem gezegd dat hij de echte Sawyer had gevonden, bleek een vent te zijn die een schuld had bij die informant.quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef splendor het volgende:
[..]
Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.quote:Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef JPeetje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 05:20:10 ]![]()
Lost is laat vandaag...Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: