abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2006 @ 17:24:36 #1
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_34348830

* Lost?

Lost is een serie die afgelopen jaar is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Maar waar gaat het dan over?
Lost gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat cliché maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

De hoofdpersonen

Wanneer Lost van de grond komt, en een aantal afleveringen verder is, zijn er veertien hoofdpersonen. Dit getal is aan een wijziging toe na een bepaald aantal afleveringen, maar voor de 'beginners' nemen we gewoon de standaard aantal personages.

Jack Sheppard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar vader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

Charlie Pace
Charlie is de bassist van de bekende band 'Drive Shaft'. Helaas zit hij aan de drugs wat hem soms in een verwarde situatie brengt. Hij heeft zich ontfermd over claire, en het lijkt er op dat er langzaamaan een romance ontwikkelt.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen.

Michael Dawson
Michael is de vader van Walt, en hij is naar Australie gekomen om de voogdijschap over Walt te krijgen na het overlijden van diens moeder. Hij heeft zijn zoon een aantal jaren niet meer gezien, en het contact tussen de twee is daarom erg stroef. Hij is wel als een van de weinigen bezig om daadwerkelijk van het eiland te komen, d.m.v. een vlot. Helaas mislukt dat idee door duistere oorzaken...

Walt Lloyd-Dawson
Walt is dus de zoon van Michael. Walt is 9 jaar oud en zijn moeder is doodgegaan. Daarom reist hij nu met samen met Michaeal en zijn hond, Vincent. Ook Walt zat op het vlot, zijn huidige verblijfplaats is onduidelijk.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat ging niet zo.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit wordt echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. Zonder dat Jin het weet, spreekt Sun wel Engels. Maar omdat ze niet wilt dat Jin hier achter komt, heeft ze dit geheim slechts aan een select gezelschap toevertrouwd.

Ana-Lucia Cortez
Ana-Lucia is een van de overlevenden van het staartgedeelte. Ze is nogal opvliegend, wat haar in het verleden in de problemen heeft gebracht in haar werk als agente. Ze gaat graag solo, wat niet echt helpt bij de acceptatie van de groep.

Mr. Eko
Mr. Eko is nog een groot mysterie. Samen met Ana-Lucia is hij een van de weinigen die de crash in het staartstuk hebben overleefd. Er is nog weinig van hem bekend, behalve dat hij sterk is en open staat voor religieuze dingen.

Nuttige links:

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
http://www.thefuselage.com

Informatieve sites:
"Lost" op IMDb
Lost op TVToMe

Overige sites:
http://www.dharmaindustries.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://www.s8.invisionfree.com/Lost_Online
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

De vorige topics:
  • Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams, de maker van Alias
  • Lost season 1 @ USA (deel 2)
  • Lost @ USA (deel 3)
  • Lost @ USA (deel 4)
  • Lost : USA (deel 5).
  • Lost (USA) Deeltje 6
  • Lost (USA) Deeltje 7
  • Lost (USA) Deel 8
  • Lost (USA) deel 9
  • Lost (USA) deel 10
  • Lost (USA) deel 11
  • Lost (USA) Deel 12
  • Lost (USA) Deel 13: You All Everybody!
  • Lost (USA) deel 14 You all everybody
  • Lost (USA) Deel 15: Don't tell me what I can't do!
  • Lost (USA) Deel 16: Waar is die ijsbeer gebleven?!
  • Lost (USA) Deel 17: This is our Island

***Deze openingspost is hier te vinden!***
    Met dank aan InTre
  • "Veni, vidi, vici."
    pi_34349116
    Nog maar een paar dagen .
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_34349173
    Zo dan alweer een nieuw topic
    pi_34349195
    Dat filmpje van de musical (http://www.sparklies.org/(...)3-evi-kimmel-sm1.zip) is echt lachwekkend!

Bij de OP kan trouwens de informatie bij mr. Eko ook wel iets worden uitgebreid. We weten nu wat meer over hem
    pi_34349286
    Hé waarom staan www.driveshaftband.com niet bij links. Die is wel grappig btw!
    I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
    pi_34351350
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
    http://www.home.no/lostcountdown/episodepromo.htm
    of deze
    -
    pi_34352310
    Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
      zondag 22 januari 2006 @ 19:16:02 #8
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
      zondag 22 januari 2006 @ 19:31:19 #9
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_34353014
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:16 schreef Darklight het volgende:
    Nog 3 dagen
    Over 3 dagen zit ik in het vliegtuig richting mijn eigen eiland in Azie

Alleen vervelend dat ik moet wachten tot ik thuis ben, wil ik weer de mogelijkheid hebben om wat afleveringen te bekijken.. aan de andere kant, kan ik er een paar tegelijk kijken...

En toch benieuwd wat het gaat worden, de (mogelijk gewapende) confrontatie met The Others...
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_34353684
    Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
    pi_34353978
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef Slayage het volgende:
    Is het Lost topic misschien het snelst groeiende topic ooit, want het groeit gewoon als wildvuur.
    1 topic per aflevering zo ongeveer.

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    # Lost: nieuwe Serie van J.J. Abrams...1-16
    # Lost season 1 @ USA (deel 2).........16-19
    # Lost @ USA (deel 3)..................20-21
    # Lost @ USA (deel 4)..................22-23
    # Lost : USA (deel 5)..................24
    # Lost (USA) Deeltje 6.................Zomerstop maand 1
    # Lost (USA) Deeltje 7.................Zomerstop maand 2 + afl 1
    # Lost (USA) Deel 8....................2   
    # Lost (USA) deel 9....................3
    # Lost (USA) deel 10...................4-5
    # Lost (USA) deel 11...................6
    # Lost (USA) Deel 12...................7
    # Lost (USA) Deel 13...................8-9
    # Lost (USA) deel 14...................Winterstop
    # Lost (USA) Deel 15...................Winterstop
    # Lost (USA) Deel 16...................10
    # Lost (USA) Deel 17...................11
    pi_34354009
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 17:40 schreef Perfect_Survivor het volgende:
    Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets . Maar deze site is wel van ABC?
    pi_34354137
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:50 schreef Frenkel het volgende:
    Maar schoot sawyer nou richting die kerel, en werd hij zelf geraakt of hoe ging dat eigenlijk?
    Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 19:58 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Lol, dat Nederlandse item op die site! Babelfishsimlish-geklets . Maar deze site is wel van ABC?
    Ik meen mij te herinneren dat het een fansite is, maar dat weet ik niet zeker.
    pi_34354383
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Symer het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook niet helemaal, hij richtte zijn wapen en vervolgens leek het alsof een 'other' zijn oor eraf schoot.
    Hij wilde volgens mij die baardaap neerschieten, maar om dat te voorkomen schoot iemand achter zo'n fakkel hem neer.

En als die Alex de dochter van Rousseau is, misschien zit Rousseau ook wel bij the Others. Zij was ook zo gefixeerd om haar dochter te vinden, netzoals Michael met Walt. Zo zouden the Others de namen kunnen weten van Locke, Sawyer, Kate en Jack.
    pi_34354851
    In de volgende aflevering gaat Charlie helemaal niet zwemmen. Charlie tript gewoon en droomt veel vage shit of krijg ook van die visioenen net zoals Jack en andere ze al gehad hebben.

Ze worden ook niet aangevallen door The Others

En met dat kind van Claire is ook niks aan de hand.

Die previews geven een heel erg vertekend beeld

Het zou me ook niks verbazen als Claire een spion is van The Others. Misschien onbewust maar ook misschien wel bewust omdat ze bak is dat ze der kind weg nemen. Dit denk ik omdat Baardaap enigzisn vreemd keek toen Jack zei dat er een spion was en Baardaap vreemd keek en toen noemde Jack de naam van Ethan. Maar goed dit gis ik allemaal maar
      zondag 22 januari 2006 @ 21:22:32 #17
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34358031
    Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_34359091
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef FCDB het volgende:
    Als C_V_S met alles gelijk heeft dan gaat het ook helemaal nergens meer over!!

Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.

Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
      zondag 22 januari 2006 @ 21:51:45 #19
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_34359274
    nog 4 dagen

slechte TVP trouwens
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_34362276
    ook weer een tvp.. gaat hard idd..
    Coldplay, Jamiroquai, Franz Ferdinand, Editors, Jack Johnson, Parkpop, Rock Werchter, Panic! At the disco, Keane, Blue Man Group, The Killers, Incubus, Roger Waters
    28 juni / 1 juli - Rock Werchter :D
    pi_34362530
    quote:
    Op zondag 22 januari 2006 21:47 schreef C_V_S het volgende:

[..]

Tja, die previews gaan gewoon nergens over is heel erg vertekend beeld.

Ik denk dit trouwens ook omdat ik ergens nog wat gelezen had er over
    Kijk dit maar eens dan..
    2x12: Fire + Water Promotional Photos
    -
    pi_34362975

Hahaha!
    [14.gif]
    pi_34366498
    Ik had even een enorme startrek-flashback toen sawyer op baardmans schoot. Deflecting forcefields enzo...

Maar iemand anders schoot dus op hem. Goed om even opgehelderd te krijgen!

<enter signature>
    pi_34367612
    tvp... ging snel de laatste dagen
    Seriously!?
    pi_34367802
    Waar de neuk komt die vandaan? .
    pi_34368047
    Ik heb net de laatste aflevering gezien!
    Ik was zwaar geshockeerd toen Mr. Friendly opeens verscheen!
    De flashbacks van Jack waren inderdaad erg saai.. de rest van de aflevering vond ik wel goed, de stukjes met Sun en Jin vond ik erg leuk om te zien. Er is heel duidelijk wat veranderd in hun relatie
      maandag 23 januari 2006 @ 10:57:41 #27
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34371339
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
    WTF Tis een Charly ep dus weinig zou me verbazen als die weer gebruikt, maar dit lijkt er meer op alsof hij een nieuwe band moet gaan oprichten
    pi_34372214
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 03:16 schreef clumsy_clown het volgende:
    Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
    pi_34372380
    Het zijn Promotie foto's van de volgende aflevering.. dus charlie zal wel gebruikt hebben ofzo..
    http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=875
    Daar komen die fotos vandaan... niet heen gaan als je geen spoilers wil zien...!!
      maandag 23 januari 2006 @ 13:50:06 #30
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34376392
    Kate is lekker...(hele goeie tvp)
    Weisst
    pi_34377196
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 11:32 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Ik denk dat het van die vage visioenen zijn van Charlie, zie ook de foto's van Hurley en Claire in die gewaden. Het eiland speelt een spelletje met Charlie dit keer, net zoals toen Jack zijn pa zag, Sawyer met dat zwijn, en Kate met dat paard.
    Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
    pi_34379270
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Ik denk trouwens niet dat hij uiteindelijk gaat gebruiken, maar dat is een vermoeden wat ik nergens mee kan onderbouwen.
    Eensch is.
    pi_34382177
    quote:
    'Lost' stars engaged?
    Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Yes, yes, yes!"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
    Bron

tevens tvp
    "The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
    pi_34382648
    quote:
    'Lost' stars engaged?
    Sunday, January 22 2006, 10:04 GMT -- by Daniel Kilkelly

Dominic Monaghan has reportedly popped the question to girlfriend and Lost co-star Evangeline Lilly.

The actor presented Evangeline, better known as Kate in the US drama, with a ring in Hawaii last week, and was delighted to receive the reply "Are you using again?"

A source told the Sunday Mirror, "They want to spend the rest of their lives together."

Monaghan, who plays Charlie Pace, is apparently planning to return home to Heaton Moor in Stockport with his new fiancée so that they can celebrate the news with his family.
    Bron

<enter signature>
    pi_34382911
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 16:42 schreef Legally_Brunette het volgende:

[..]

Bron

tevens tvp
    Leuk voor hen. Het is in ieder geval lekker praktisch.
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 16:55 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Bron

pi_34383535
    Nieuwe podcast

Korte samenvatting van spoilerfix.com:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
    pi_34383888
    Ik vond de laatste aflevering, die met de ontmoeting met de Others, de domste tot nu toe. Dat ze niet even vragen waar ze zijn, wie die baardman en kornuiten zijn, en uitleggen dat ze helemaal niet op het deel van the Others WILLEN zijn omdat ze naar huis willen!

Maar nee, Sawyer, Jack en Locke houden zich wijselijk stil en stellen zo weer een paar seizoenen aan traag plotmateriaal veilig.

Om te KOTSEN was dat.
    pi_34385180
    mee eens! ze hadden trouwens ook ff aan kate kunnen vragen of ze niet meer gezien of gehoort had!
    pi_34386406
    In het begin vond ik het ook storend alleen micheal is wel hun vriend en als mijn vriend zou zijn ontvoerd door mensen met zoveel macht, dan zou ik ook eerst mijn vriend terug willen voordat ik inhoudelijk vragen zou gaan stellen. Hoewel ik misschien toch wat eerder vriendelijk had gevraagd waar die beste micheal en walt zijn en wanneer we ze terug mogen hebben.
    -
    pi_34387396
    Mee eens. Het hoe en waarom van het eiland was vast het laatste waar Jack op dat moment aan dacht. Ze stonden namelijk tegenover de vijand die de weg naar Michael en Walt versperde.
    pi_34393545
    De flashbacks van Jack waren echt mega irritant. Het wordt tijd voor meer actie!!!
      maandag 23 januari 2006 @ 23:51:37 #42
    75556 erkel
    back from Dagestan
    pi_34398898
    Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
    Weisst
    pi_34414036
    Ik vind de flashjacks ook niet irritant, we wisten nog niet hoe hij zijn vrouw verloor..
    I don't really come from outer space || Last.fm
    pi_34414505
    Kvind die flashbacks wellis wat te langdradig maar zeker wel interessant!!
    pi_34415287
    ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
    pi_34416080
    Donderdagochtend 02:00 onze tijd op ABC
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 23:51 schreef erkel het volgende:
    Jezus..het elkaar napraten is weer niet van de lucht..'bla bla jack flashbacks heel irritant', er is niks irritants aan, allemaal heel interessant en relevant. Gewoon kijken en niet zo zeiken
    Ik vind Jacks verhaal ook niet irritant, maar wel een beetje overkill.
    We hebben nu 5 Jack flashbacks gehad en maar 1 van Claire bijvoorbeeld.
    pi_34416646
    quote:
    Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef MajesticZ het volgende:
    ik heb nu alle afleveringen op dvd ( en internet ) gevold. Kan 1 van jullie me vertellen wanneer aflevering 12 te zien is en op welk net?
    Elke woensdagavond is hij in amerika te zien dus vanaf donderdagochtend is hij te vinden op internet.
    -
      dinsdag 24 januari 2006 @ 19:47:56 #48
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_34422731
    Meer Sawyer flashbacks! En Sawyer moet a la Rambo alle others afknallen
    Oh nee, misschien toch niet zo'n goed idee
    opgezegd@fok.nl
      dinsdag 24 januari 2006 @ 20:28:16 #49
    20694 FCDB
    The Blue White Dragons!
    pi_34424081
    Hurley flashbacks zijn ook wel welkom...
    Nobody likes us.We Don't Care
    pi_34428904
    sawyer is binnenkort aan de beurt, 8 feb.
    I love it when a plan comes together !
      dinsdag 24 januari 2006 @ 22:34:00 #51
    26414 greatgonzo
    Gonzo met een G
    pi_34429036
    twee nachtjes slapen
    Bij tijd en wijle aanwezig...
      woensdag 25 januari 2006 @ 00:00:57 #52
    97275 VIP
    In the VIP :P
    pi_34432651
    Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
    Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
    pi_34433062
    Vandaag Lost-dag.

@ VIP, ik ga er gewoon vanuit dat 't weer 25 zijn.
    pi_34433560
    Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat

En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !

Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials . Check: http://epguides.com/Lost/
    pi_34433751
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:30 schreef JPeetje het volgende:
    Walgelijk aantal, 25. Past net niet op één 8,152 GB DVD en ook niet op twee 4,483 GB DVD... Ook niet als ik die special weglaat

En om nou drie afleveringen op één DVD te branden... Vin'k ook zoiets van... nee, bleh !

Overigens heeft 't maar 15 afleveringen + 2 specials . Check: http://epguides.com/Lost/
    15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
    -
    pi_34433912
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:39 schreef splendor het volgende:

[..]

15 titels zijn tot nu toe officieel bekend gemaakt denk ik, er komen er zeker tegen de 25 net als seizoen 1.
    Hm, zou zomaar kunnen !
      woensdag 25 januari 2006 @ 08:55:51 #57
    64459 ozzietukker
    no worries mate
    pi_34437028
    K*T ik zit vandaag in het vliegtuig richting Azië... moet ik Lost 3 weken lang missen....
    RTFM
    Zo niet? Dan toch!
    Nawie, just Nawie!
    TWENTE KAMPIOEN.
    pi_34437913
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef VIP het volgende:
    Zit te twijfelen of ik al aan deel 1 begin van season 2 of wacht totdat alle aflveringen zijn geweest. iemand enig idee hoeveel afleveringen deel 2 heeft? Of ook gewoon rond de 25?
    Seizoen 2 krijgt 24 afleveringen uur aan afleveringen.
    Blijkbaar 23 afleveringen waarvan één twee uur gaat duren.
    quote:
    There will be 24 hours of LOST in Season 2. Source: January 9, Lost Podcast [Note: This means one episode will have two hours. Surely the season finale.]

[ Bericht 13% gewijzigd door Symer op 25-01-2006 09:50:17 (van 24 23 gemaakt) ]
    pi_34443098
    I love it when a plan comes together !
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 13:33:45 #60
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34444898
    quote:
    Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef Symer het volgende:
    Nieuwe podcast

Korte samenvatting van spoilerfix.com:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Naar dat vetgedrukte ben ik wel heel benieuwd.
    ... this season ...

Dus zal wel weer uitgerokken worden over alle komende afleveringen
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 13:46:59 #62
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34445340
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 13:36 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
    Er komt iig een seizoen 3

http://www.cnn.com/2006/S(...)lost.reut/index.html
    quote:
    When actors sign on to do a network pilot, they are automatically committed to long-term deals that usually run at least five years.
    En nog
    quote:
    Representatives for Touchstone TV and all "Lost" cast members declined comment for this report. ABC and Touchstone are owned by Walt Disney Co.
    Zie je dat Walt iets te maken heeft met dat eiland
      woensdag 25 januari 2006 @ 16:16:45 #63
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34450403
    Meanwhile, Sawyer encourages Hurley to act on his attraction to Libby. Source: ABC

ok dan sawyer kennende doet die het niet om een vriend advies te geven
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34450518
    Van E-online:
    SPOILER
    SPOILER
    ...
    pi_34450630
    Kate en Charlie zijn in real life verloofd:
    Evangeline Lilly engaged
    January 23, 2006, 2:32:20

'Lost' stars Dominic Monaghan and Evangeline Lilly have reportedly got engaged.

The British-born actor - who plays rock star Charlie in the hit show - is said to have proposed to stunning Evangeline in Hawaii last week.

The happy pair are now planning to jet to the UK to share their happy news with Dominic's family.

A source is quoted in Britain's Sunday Mirror newspaper as saying: "They want to spend the rest of their lives together."
    Earlier this month, 26-year-old Evangeline - who plays bad girl Kate in the show - revealed she was so worried about filming nude scenes TV bosses had to re-write the script.

The stunning brunette admits she is a bit of a "prude" and was determined not to strip naked in front of the cameras.

She said: "When I got the first draft of the pilot episode there was a nude scene in there. So before I got the job I said to JJ ('Lost' creator JJ Abrams), 'You need to know I'm a bit of a prude and nudity is something that I'm going to be adamantly opposed to'.

"When we came to shoot the scene it had been re-written for me to be in a tank top and underwear and I really appreciate that they made it more modest."

Balen van die naaktscene!
    pi_34450716
    Tof van Charlie en Kate.

Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?

Kzou em graag als berichttoontje willen.
    pi_34450748
    Tuurlijk is Saywer geen spion, dat is echt kul

Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
    pi_34450877
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:
    Wat hij zegt. Sawyer lief.
      woensdag 25 januari 2006 @ 16:30:24 #69
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34450909
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
    Tof van Charlie en Kate.

Heeft iemand dat introdeuntje, dat de letters van Lost je tegemoet komen, heeft iemand dat deuntje in .MP3 formaat of .WAV?

als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34451261
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:25 schreef C_V_S het volgende:

Je hebt geen flashbacks dat die in het vliegtuig zat naar mijn weten maar wel dat die het land uitgegooit werd.
    Dat zegt niks, dat kan dan net zo goed al veel eerder gebeurd zijn. De rest van het vliegtuigvolk staat onder hun echte naam op de manifest, dus die zijn ook uitgesloten.
    ...
    pi_34451638
    In de laatste scene van seizoen 1 zie je Sawyer aan boord van het vliegtuig.
    Bovendien zie je Sawyer ook in Boone's flashback, dus zaten ze in hetzelfde vliegtuig.
    pi_34451645
    Dan zou het hele verleden van Saywer wat je in flashback zien dus ook niet kloppen want dan zou die iemand anders zijn

Als er een spion zou zijn (ik gok dat die er niet is) dan gok ik op Claire, die is een tijd bij die vagelingen geweest waar van ze zich niks kan herrineren
    pi_34452367
    Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
    Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
    ...
    pi_34452699
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:24 schreef Jaytonism het volgende:
    Tof van Charlie en Kate.

Hier staat wat je bedoelt.
    Anders kun je op www.lostlinks.net onder 'Music' kijken, daar staat ook behoorlijk wat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Symer op 25-01-2006 17:39:07 ]
    pi_34452882
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:30 schreef CrookedEye het volgende:

[..]

als we het toch over muziek hebben in lost wie weet hoe dat nummer heet wat jack en zijn verloofde speelde op de piano?
    Larry Clinton - "Heart and Soul"
    Staat ook op deze pagina.
      woensdag 25 januari 2006 @ 17:55:47 #76
    130456 CrookedEye
    Keizer der Plebs
    pi_34453689
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 17:33 schreef Symer het volgende:

[..]

Larry Clinton - "Heart and Soul"
    Staat ook op deze pagina.
    velen maal dank
    "Veni, vidi, vici."
    pi_34457382
    als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.

Het antwoordt komt binnenkort
      woensdag 25 januari 2006 @ 19:53:55 #78
    8898 Darklight
    pi_34457592
    Haha, morgenvroeg weer Lost
    pi_34457671
    Heb er zin in
    pi_34461628
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef Scotix het volgende:
    als ik het goed heb gehoord in de nieuwe podcast heeft de nieuwe vriend van Jack zijn (ex-)vrouw (uit de flashbacks) ook wat te maken met de serie.

Het antwoordt komt binnenkort
    Dat zal Desmond dan wel zijn.
    In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
    And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
      Lieve Belg woensdag 25 januari 2006 @ 21:38:44 #81
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_34461793
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Of baardmens
    pi_34462809
    In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..

Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!

Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken )
    sie legt den Kopf in seinen Schoss
    und bittet einen letzten Kuss.
    pi_34462882
    hij zei dat hij er eentje WAS. En nu die weer van die beeldjes met drugs bij zich bewaarde ging ze er misschien vanuit dat hij weer ging gebruiken.
    pi_34462896
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:
    In een van de vorige afleveringen ging Claire toch helemaal flippen omdat ze via eko er achter kwam dat Charlie een junkie was..

Nu zit ik de box te bekijken van seizoen 1, en toen Claire een van dr eerste weeen had, heeft Charlie al tegen dr geroepen dat ie een junkie was, dus ze wist t al!

Is dit een foutje in de serie of zit er meer achter (om overal maar wat achter te zoeken )
    Als je weeën let je niet echt op wat mensen om je heen roepen denk ik.
    pi_34463180
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 21:34 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

http://lost-media.com/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=737&pos=320
    Daar staat een foto van Desmond en zn vriendin.. die zag jack staan toen ze in desmonds verblijf waren. Ik denk niet dat t jack's exvrouw is die op die foto staat.. eerder die vrouw van op die boot oid... (kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking... )
    pi_34463331
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:11 schreef -Lin- het volgende:
    (kan even geen goede screenshot van jacks exvrouw en bootmevrouw vinden ter vergelijking... )
    Kijk hier eens.
    pi_34463438
    okeej haha onnodige info dus...
    dan hou ik het erbij dat ik niet denk dat t desmond is die wat met jacks exvrouw te maken heeft
    pi_34463555
    ik kan zo geen screens maken van .avi's (pc doet weer kloten).
    Maar ze heeft er wel wat van, maar ook weer niet. beetje moeilijk te zeggen
    pi_34463642
    volgens mij is het haar wel

//hmm sorry voor de dubbelpost
    pi_34466245
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 22:02 schreef Twinkeltwin het volgende:

Ze wist het ook al. Ze zei in de vorige aflevering: "This was in your statue, and unless I'm mistaken i seem to remember you telling me you're a drug addict."

Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
      woensdag 25 januari 2006 @ 23:48:38 #91
    43792 Miguel
    No Hay Igual!
    pi_34466995
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 23:29 schreef robertvt het volgende:
    Plus, dat Charlie, volgens mij, ook zei dat hij afgekickt was, of zoiets.
    Bijna, recovering..
    pi_34467911
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 17:18 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
    Ze hebben het over een 'mole' op de website van the Hanso Foundation, dus een hint dat er een spion is.
    Ik dacht aan Sawyer omdat Locke opeens weer over z'n valse naam begon, maar als er wel scenes zijn van hem op het vliegtuig is dat niet zo relevant meer. Ik denk trouwens dat het niet één van de tailies is, lijkt me iets te voor de hand liggend.
    Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
    Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
    Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
    -
    pi_34468199
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:

[..]

Het is even geleden maar sawyer is misbruikt door zijn tipgever (wie was dat ook alweer?) en hij heeft de verkeerde vermoord. Die man die hem misbruikte heette sawyer en hij heeft die naam overgenomen, volgens mij omdat hij zichzelf wilde straffen voor zijn keuze.
    Ik moet echt seizoen1 weer kijken, ik vergeet teveel..
    Maar dat sawyer een andere naam heeft dat heeft een duidelijk reden, dus niet echt een aanwijzing dat hij daarom een mol zou zijn.
    Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
    pi_34468743
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Neenee, de man die de reden was 'Sawyer's' ouders dood zijn (geloof ik) heette Sawyer. Daar heeft hij die naam van. Als hij die vent vermoordt leest hij ook de brief op die hij als kind voor die vent heeft geschreven. Die begin met 'Dear Mr. Sawyer..'. Hoet het zat met z'n ouders weet ik niet meer precies.
    Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.
    -
    pi_34469004
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:17 schreef splendor het volgende:
    Ja, dat weet ik wel. Ik bedoelde te zeggen, wie zegt dat James Ford wél z'n echte naam is, en niet gewoon een willekeurige naam van een dood persoon die hij op de manifest heeft gelezen?
    ...
    pi_34470747
    quote:
    Op woensdag 25 januari 2006 16:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
    Van E-online:
    SPOILER
    SPOILER
    SPOILER
    Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !
    pi_34470750
    -

[ Bericht 99% gewijzigd door JPeetje op 26-01-2006 04:20:05 (Verkeerde icoontje geklikt (quote ipv wijzig)) ]
    pi_34470870
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 00:52 schreef splendor het volgende:

[..]

Ohja dat was het, maar ik meen dat die sawyer hem naar de verkeerde persoon had gestuurd en hij had gewoon een onschuldige doodgeschoten omdat hij blind was door wraak.
    Ja hij heeft wel de verkeerde neergeschoten inderdaad. Z'n informant heeft tegen hem gezegd dat hij de echte Sawyer had gevonden, bleek een vent te zijn die een schuld had bij die informant.
    quote:
    Op donderdag 26 januari 2006 04:18 schreef JPeetje het volgende:

[..]
    SPOILER
    Als ik die spoiler die Jump gaf btw zo zie, met alle vragen die nog beantwoord worden, ben ik erg benieuwd !
    SPOILER

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2006 05:20:10 ]
    pi_34471029
    Lost is laat vandaag...
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
      donderdag 26 januari 2006 @ 07:59:11 #100
    8898 Darklight
    pi_34471254
    Huh? Waarom is die er nog niet
    pi_34471279
    Geen nieuwe lost op de bekende sites....
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')