Dát lijkt me een beetje veel van het goeiequote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef vamos1 het volgende:
[...]
verder heb ik zitten denken om een website op te richten om dit soort
zielige hackfiguurtjes tegen te werken...
[...]
Altijd doenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef vamos1 het volgende:
[...]
wat is de mening hier verder over? mag zo'n wannabe aangepakt worden op die manier?
Wat, wie heeft geprobeerd, via welke kanalen er gerelt kan worden,quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef Greus het volgende:
Dát lijkt me een beetje veel van het goeieWat wou je er op zetten dan?
quote:Altijd doenHeeft iedereen baat bij, en het is nog grappig ook
![]()
de vorige link is ook al een aantal keren opgestuurd, en hopelijk heeft hij die gelezen,quote:Op zondag 22 januari 2006 18:43 schreef master_X het volgende:
ik heb hem ff deze link gemaild geen reactie helaasis nu denk vast fok aan het hacke
![]()
![]()
![]()
let op je spellingquote:Op zondag 22 januari 2006 19:00 schreef Rubbadubba het volgende:
OMFG dit is echt cool (verkapte tvp)
je maakt een grapje?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Sebasser het volgende:
oh, ok.
ik heb trouwens hierbij 9 domeinnamen geregisteerd omwille dit topic
De lijst krijgen jullie zo..
als iemand even een template heeft omwille deze site ?
Nee,quote:Op zondag 22 januari 2006 19:04 schreef vamos1 het volgende:
[..]
je maakt een grapje?
voor een template zouden we iig een mooi logo moeten hebben (lees Edo Katuin's hoofd)
oh?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:10 schreef vamos1 het volgende:
maar 1 ding is zeker..
de site zal zeker een keer gehacked worden![]()
![]()
hahaha oke.... maar tochquote:Op zondag 22 januari 2006 19:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh?
niks van waar..
de site krijgt een inlog en die inlog zal alleen in dit topic te lezen zijn..
en edo durft hier toch niet meer te komen (heel het internet eigelijk niet..)
bang voor een aanklacht
Lol,quote:Op zondag 22 januari 2006 19:14 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hahaha oke.... maar toch
de kans dat een anti-hackwebsite gehacked wordt is toch best hoog volgens mij
zoals BIG dat werd
hoe heet ie ook al weer..?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:18 schreef YellowLedbetter het volgende:ja huppa maak zo'n site. Dat moet er wel audio opkomen he
Ohja, ook een tvp
simpelweg een breezah account kapen/maken..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Greus het volgende:
Klinkt als 'n plan*Meldt voor 't hacker-op-fok!-team
Maar hoe vind je meer van dat soort paupertjes?
Nou, we rekruteren een boel brugklassers die ons klasgenootjes gaan verlinken want het zijn alleen brugpiepers die dat soort wannabe gehack uitvoerenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:20 schreef Greus het volgende:
Klinkt als 'n plan*Meldt voor 't hacker-op-fok!-team
Maar hoe vind je meer van dat soort paupertjes?
idd, dat is een goed plan..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Nou, we rekruteren een boel brugklassers die ons klasgenootjes gaan verlinken want het zijn alleen brugpiepers die dat soort wannabe gehack uitvoeren
idd, ik zat dus op die school ooit..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:27 schreef YellowLedbetter het volgende:volgens mij zien netwerkbeheerders er standaard dom uit. Bij ons op school lopen er 3 rond die de hele dag niks doen
Bij ons op school was de printaccount 'gehackt'. Wat betekendw dat we wisten was het wachtwoord was dus kon je mooi kutten zonder geblokt te worden. Maar het leuke was het wachtwoord: Grolschquote:Op zondag 22 januari 2006 19:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
idd, ik zat dus op die school ooit..
het garpige was dat hij niet eens een systeembeheerder was..
maar een biologie leraar of zo ?
en de vorige vertrok..
het is altijd lachen als hij het systeem kwa beveilingen verkloot en jij dan er snel exploits inzet en die gebruikt om andere users te jennen via remote adminzooi ,,
dan heb je nog een iets slimmere sysadmin..quote:Op zondag 22 januari 2006 19:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Bij ons op school was de printaccount 'gehackt'. Wat betekendw dat we wisten was het wachtwoord was dus kon je mooi kutten zonder geblokt te worden. Maar het leuke was het wachtwoord: Grolschserieus wat een lomp wachtwoord
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dan heb je nog een iets slimmere sysadmin..
ik had toegang tot heel de servers en alle accounts alle prive mappen..
alles!
die gek belt onder de lessen.. (waren geen lessen maar vrijetijdzooi,.. die kerel kon geen les geven ..)
en loopt voor 30 min gemiddelt de les uit..
en tadaa hij meldt zich niet af of wat dan ook..
en via die PC kon je dus echt alles doen..
ik zag hetquote:Op zondag 22 januari 2006 19:42 schreef Sebasser het volgende:
hehe,
zie het gastenboek..
onze reacties zijn weg ..
fout, je wordt alleen hier gebanned (fok is hier niet daar.. of toch?)quote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
ik zag hetvanmiddag al gvd..
ik denk ook dat degene die de posts hadden gedaan, op ip gebanned zijn
vooral die tubgirl
Ik ga proberen of 't nog luktquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
vooral die tubgirl
Die hetero'squote:Op zondag 22 januari 2006 19:47 schreef rashudo het volgende:
Je kan veel over die jongen zeggen, maar hij is tenminste geen smerige hetero of homo, maar gewoon een normale jongen!
Niks aan de handquote:Bedankt voor je bijdrage.Je bericht is met succes toegevoegd aan het gastenboek.
Je gaat nu binnen 2 seconden automatisch terug naar het gastenboek.
Nou straf je heel 'Radio De Orca' omwille van één kansloos relnichtjequote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
oh,
ik ga even het gastenboek volspammen via een proxy
als we allemaal 1 post doen,quote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
doethet nog hoor meneer Fo0k !
ipd50abadb.speed.planet.nl
je bent gelogged.
Zo heftig is 't nietquote:Op zondag 22 januari 2006 19:51 schreef Sebasser het volgende:
doethet nog hoor meneer Fo0k !
ipd50abadb.speed.planet.nl
je bent gelogged.
Ik zit vol goede ideeenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:44 schreef vamos1 het volgende:
[..]
vooral die tubgirl
meen je dit nu echt serieus ?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef vamos1 het volgende:
[..]
als we allemaal 1 post doen,
dan is het toch geen spammen?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:56 schreef Sebasser het volgende:
meen je dit nu echt serieus ?![]()
tuurlijk is dat geen spammen maar flooden .. wel technish houden anders neemt Edo K. ons niet meer serieus..
wel als je met 20 personen post op zoeen kuttiggastenboek..quote:
STFU n00bquote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef ChicaneBT het volgende:
Heeft Sebasser een harde plasser.
(dit is puur bedoelt voor educatieve doeleinden he)
Zus ??quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef ai het volgende:
[knip]
Je gelooft toch niet dat het ECHT die pa was...quote:Op zondag 22 januari 2006 22:37 schreef ai het volgende:
http://www.radiodeorca.nl/contact om lid te worden van radio de orca!
- Fokker said:
Hey
- Fokker said:
Alles goed?
ஐ ·÷×·.· ´¯`·» ๑۩۞۩๑<<MOH>>MaStErS>>OF>>HaRdCoRe<<MOH>>«๑۩۞۩๑ «·´¯`·.·÷× said:
Ja wel hoor
ik ga zo weer hoor moet zo naar bed
- Fokker said:
Ok
- Fokker said:
Wat is de msn van je zus?
( had er al onder moeten liggen )
weet ik niet
- Fokker said:
Vraag het dan ff;p
hier de pa wat is er aan de hand
ஐ ·÷×·.· ´¯`·» ๑۩۞۩๑<<MOH>>MaStErS>>OF>>HaRdCoRe<<MOH>>«๑۩۞۩๑ «·´¯`·.·÷× says:
wees nnnu ook een groote jongen en steel nnnu ook je vragen
- Fokker says:
Wat is de email van uw dochter?
gaat je niets aan
- Fokker says:
Uw zoon probeert andere mensen te hacken, en die andere mensen vinden dat minder, en daarom posten ze in het gastenboek van radio de orca
laat maar zien dan kom maar met bewijsen dat hij dat gedaan heeft
Nou moeten we natuurlijk ook wat bewijzen tonen...
Gister zat ze zus achter zijn msn, en die naam heb ik hier ff veranderd omdat me telefoonnummer in me naam stondquote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zus ??
hoe de fuck kom jij er achter over een zus.. ?
of is deze tekst homemade.. ?
alleen al je nickname van MSN fokker..
opwindend..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef ai het volgende:
[..]
Gister zat ze zus achter zijn msn, en die naam heb ik hier ff veranderd omdat me telefoonnummer in me naam stond...Die pa belde me al
idd zeer boeiend..quote:Op zondag 22 januari 2006 22:46 schreef Tiemie het volgende:
Die gastjes had je vroeger ook altijd op IRC en ICQ. Boeiend.
ik wou gewoon ff een tvp neerzetten en pimpen met mijn nieuwe avatarquote:
oh fuck jah..quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
ik wou gewoon ff een tvp neerzetten en pimpen met mijn nieuwe avatar![]()
na uitpakken van de rar (ja ik was zo dom om dat te doenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
opwindend..
nu hebben we alleen maar de TS nodig die de log nog heeft plus bestand
Je kan toch ook gewoon Copy, Paste doen?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef vamos1 het volgende:dat logbestandje zal k ff proberen uit me msn te trekken en te uploaden
het is idd niet moeilijk uit dat txt-bestandje te krijgen..quote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef most_wanted het volgende:
Je kan toch ook gewoon Copy, Paste doen?
Er staat niets in, dus bespaar je de moeitequote:Op maandag 23 januari 2006 16:43 schreef vamos1 het volgende:
hey nog een profiel-site van hem
http://edo3.hyves.nl
thanks gohan!
moet inloggen om het profiel te kunnen zien![]()
Je bent niet homo, bi of hetero...wat zijn de andere opties dan? Je bent lesbisch?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:37 schreef haarb0l het volgende:
Ik dus langsgegaan met een vriend van me (nee ik ben niet homo of bi of hetero)...
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:37 schreef Moitessier het volgende:
[..]
Je bent niet homo, bi of hetero...wat zijn de andere opties dan? Je bent lesbisch?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:43 schreef ai het volgende:
[..]
Gister zat ze zus achter zijn msn, en die naam heb ik hier ff veranderd omdat me telefoonnummer in me naam stond...Die pa belde me al
op Fok! kan dat, als je admin bent.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Beetje offtopic, maar: Kan je trouwens op een of andere manier zien waar een gebruiken vandaan is in gelogd? Via IP ofzo?
Want de MSN van mijn vriendin wordt gebruikt door een onbekende. Op msn als ze aan het werk is, mailtjes geopend die ze niet zelf geopend heeft ed.
Dus ik wil wel eens uitzoeken wie dat is, of waar het vandaan komt. Iemand manieren of ideeën?
Jawel, ik had er eerst zo een tooltje voor. Dan wordt er een file-transfer met de desbtreffende user gestart, en of hij hem nou accepteerd of niet, het IP is dan al te achterhalen. Maar dat is alweer een halfjaar geleden ofzo, ik weet niet of het nog steeds werkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op Fok! kan dat, als je admin bent.
met MSN niet, voor zover ik weet... misschien als die gene MSN+ heeft, en je krijgt hem/haar zo gek de goede code in te typen
misschien iig een idee om het wachtwoord van de msn te veranderen..quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Beetje offtopic, maar: Kan je trouwens op een of andere manier zien waar een gebruiken vandaan is in gelogd? Via IP ofzo?
Want de MSN van mijn vriendin wordt gebruikt door een onbekende. Op msn als ze aan het werk is, mailtjes geopend die ze niet zelf geopend heeft ed.
Dus ik wil wel eens uitzoeken wie dat is, of waar het vandaan komt. Iemand manieren of ideeën?
Tijdens een lopende file-transfer kunje gewoon via command prompt t ip van de ander achterhalen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jawel, ik had er eerst zo een tooltje voor. Dan wordt er een file-transfer met de desbtreffende user gestart, en of hij hem nou accepteerd of niet, het IP is dan al te achterhalen. Maar dat is alweer een halfjaar geleden ofzo, ik weet niet of het nog steeds werkt.
die laat niet veel meer van zich horen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
best wel ziek opzich dit..
maar master ice is nog niet langs geweest ?
op meerdere plekken,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:25 schreef voorsie het volgende:
zow, ff doorgelezen...
Wat is het recentste mailadres van hem??
Ennuh, waar registreer je die gratis? .be sites?
zo voorsie.. de übern00biequote:Statistieken
Laatste bezoek: 5 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Hotmail account?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Vind ie mooi hoor, dat ik hier voor het eerst kom :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo voorsie.. de übern00bie
edokatuin@hotmail.com & klpd1@hotmail.com
Via een email kan je het ook zien hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef voorsie het volgende:
[..]
Vind ie mooi hoor, dat ik hier voor het eerst kom :p
Maaruh, ip is erg gewilt van Edo.K he?
Laat hem wel ff naar een site komen, heb ik hem zo![]()
![]()
Hmm klopt, moet ie je wel mailenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Noob_Owner het volgende:
[..]
Via een email kan je het ook zien hoor.
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Noob_Owner het volgende:
[..]
Via een email kan je het ook zien hoor.
jah,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...
kan ik daaraan zijn ip zien
ik ben geen n00b met internet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord hehe
Dat kan via de instellingen ergens...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...
kan ik daaraan zijn ip zien
ik ben geen n00b met internet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord hehe
ik gebruik dat ook wel eens.. lol.. dan zijn er een hoop mensen die al eens een mailtje hebben gehad van mij hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef ai het volgende:
Ik heb een ip...
Die pa was eerst op ze msn, toen had ik hem geblokt, en gingen hun blockcheck doen bij zo'n vage site, en dan wordt naar de gene die gecheckt wordt de ip gestuurd in een mailtje gestuurd naar degene die gecheckt wordt...Dit is hem: IP: 86.82.54.16
die?quote:MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [80.60.162.35]
X-Originating-Email: [klpd1@hotmail.com]
X-Sender: klpd1@hotmail.com
Received: from omc3-s29.bay6.hotmail.com ([65.54.249.103]) by bay0-mc3-f16.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Sat, 21 Jan 2006 09:31:03 -0800
Received: from hotmail.com ([65.54.233.93]) by omc3-s29.bay6.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Sat, 21 Jan 2006 09:30:50 -0800
Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC; Sat, 21 Jan 2006 09:30:49 -0800
Received: from 63.236.6.204 by by21fd.bay21.hotmail.msn.com with HTTP;Sat, 21 Jan 2006 17:30:49 GMT
X-Message-Info: JGTYoYF78jEMOnXzQ3AQHIE4sfexhgZgEJgM75id3KE=
X-OriginalArrivalTime: 21 Jan 2006 17:30:49.0816 (UTC) FILETIME=[6BCAAD80:01C61EB0]
das van het kantoor van planet dudequote:
Jup...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
das van het kantoor van planet dude
als ik zoiets bij mijzelf doe, komt er altijd het kantoor van @home uit ..
het programma Neotrace zeker?
oh, dat heeft veel zin om hier te vermelden ?quote:
blokkeren als je het niet zelf hebt opgestartquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef Fok_you het volgende:
kut het andere plaatje ben ik kwijt..... het was ook iets via msnmsgr volgens dat ding
dat het niet nodig is was ik achter, of het mogelijk is niet....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
blokkeren als je het niet zelf hebt opgestart
verder is het niet nodig er iets mee te doen![]()
h4x0ren tuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Fok_you het volgende:
[..]
dat het niet nodig is was ik achter, of het mogelijk is niet....
ben wel benieuwd wie het is en wat ik terug ken doen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Fok_you het volgende:
aangezien ik een kutnoob ben en niets van computers weet....
quote:
oeoe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef GSMboy het volgende:
Nee, heb um gebeld....
Onder een fictieve naam, zijn moeder nam op ofzo
toen, verder was onze Edot ofzo bezig met een gaatje boren ofzo....
Hoorde wat boormachine geluiden
Je hebt dus een datequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Geef me 't nummer, als iemand die site heeft waar gesprekken opgenomen werden(je belt 0900-nogwat)dan toets je zijn nummer in, word het opgenomen en krijg je het .wavje via mail
Ik heb een uitstekend idee, doch zeer kinderachtig
vond em anders wel erg duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef voorsie het volgende:
[..]
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:
http://www.tapecall.net/
Suc6
Hmm,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
weet niet meer welke naam.
Zijn moeder vroeg van, ik ken geen [Fictieve naam] ...En hij zal jou ook niet kennen. Maar ik vraga het wel even aan Edo...
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
hijgerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef GSMboy het volgende:
Ik dacht vannacht toen ik om 2 uur naar bed ging: Zal ik hem nog bellen
Maar was te moe helaas...
kijk eens door het topic en ge ziet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
welke url van de 20 ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
hehe..quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef vamos1 het volgende:
omg dat... kan....toch....niet....
ik heb voor de zekerheid maar een bericht in zijn fotoboek gezet haha
Fotoboek van _SnoepHond
Edo?
Het begint er op te lijken hequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
If you f*ck one Fok!ker, Fok! will f*ck you back![]()
dude geen enkel idee,quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef voorsie het volgende:
<offtopic>Sebasser, als je daar bij Combell, een .be domein registreerd, klopt het dan dat je moet afzeggen aan het eind van het jaar, omdat het dan automatisch, en niet meer gratis doorgaat???</offtopic>
Hoe zit het met de foto/film van Edo K. ?
vond het wel leuk bedacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken he
Ja , ongeveer hetzelfde als toen we het Break Out forum bestormdequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
vond het wel leuk bedacht eerlijk gezegd
Was ik niet bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja , ongeveer hetzelfde als toen we het Break Out forum bestormde
vertel ..quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
misschien is Edo K. daar ook wel te vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij kan IP's tranceren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:13 schreef vamos1 het volgende:
Als eerste logdeeltje nummer 1
http://www.gangsterwar.nl/edokatuin.xml
nadat hij zegt over te schakelen naar een ander emailadres
namelijk klpd1:
http://www.gangsterwar.nl/klpd1.xml
om de logs te kunnen bekijken moet je ff een dit stylesheetje in dezelfde map hebben als de logs:
http://www.gangsterwar.nl/MessageLog.xsl
niets is veranderd aan de logs, iets wat ook te merken is aan het taalgebruik
Is dat niet gewoon dat hij aan de hand van je IP kan achterhalen waar je woont?quote:
Met tranceren niet neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij aan de hand van je IP kan achterhalen waar je woont?
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googlequote:
Lieve bezoekers en fans van mijn website.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googledat zal hem dus wel niet zijn
http://www.peterdane.nl/
De berichten in z'n gastenboek...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googledat zal hem dus wel niet zijn
http://www.peterdane.nl/
quote:Ha Die Peter,
Alles goed met je ?
Met mij gaat het ontzettend goed.
Je website ziet er ontzettend goed uit maatje.....
Kijk ook eens op www.gewoondirk.web-log.nl en laat een berichtje achter...
Peter, ik hoop dat we elkaar gauw weer spreken en/of zien....
Tot ooit.
Veel liefs:
Zanger Dirk
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
maar, zijn er al foto's en film? audio is ook goed![]()
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepquote:Op maandag 6 februari 2006 08:45 schreef Sebasser het volgende:
UPD;
Edokatuin;
is net online gekomen op MSN,
en meld dat hij niet in de AIVD grap was getrapt
iemand die nog langs zijn huis is geweest ?
Zou kunnen,quote:Op maandag 6 februari 2006 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepHij trapte er echt wel in...zo leek 't in zo'n post
![]()
nee die kan bijna niet nep zijn,..quote:Op maandag 6 februari 2006 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepHij trapte er echt wel in...zo leek 't in zo'n post
![]()
langzaam maar pijnlijk,quote:Op woensdag 8 februari 2006 06:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En het topic dreigt weder een langzame dood te sterven![]()
Bij dat soort mensen nooit doen,quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ze zij dat ze me had toegevoegd, maar het verkeerde adres had ingevoegd
Yeah Right. Mijn MSN <-adres is gewoon mijn voor en achternaam. Nee heb die chatlogs helaas niet meer bewaard... Na een scheldkannonade mijner zijde heb ik haar dan ook geblokkeerd en gedelete.
verstuurt..quote:Speel nu ook mee!!!!
mooi veur elkoar jongkie .. hatsie flatsie !
WTF!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ziehier, ik werd een week of wat geleden benaderd door iemand die info had over edo.
Hij had het wachtwoord van de oude en nieuwe account van Edo.
Ik vroeg hem online te komen op dat adres, en tadaa daar was ie.
Edo blijkt een 'goeie' vriend te hebben, of die vriend heeft een keylogger gebruiukt
Awel, hij had een foto van edo gemaakt.
hierboven dus.
Appelperenstroop, Nu heb ik je kick nog nuttig gemaakt.
Ik durfde niet een maanden oud topic te kicken![]()
Een brilquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 06:30 schreef _HSJ_ het volgende:
[..]
WTF!
Die lijkt op een gozer die ik op school altijd in elkaar sloeg
Zie ik nou z`n puist?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Ziehier, ik werd een week of wat geleden benaderd door iemand die info had over edo.
Hij had het wachtwoord van de oude en nieuwe account van Edo.
Ik vroeg hem online te komen op dat adres, en tadaa daar was ie.
Edo blijkt een 'goeie' vriend te hebben, of die vriend heeft een keylogger gebruiukt
Awel, hij had een foto van edo gemaakt.
hierboven dus.
Appelperenstroop, Nu heb ik je kick nog nuttig gemaakt.
Ik durfde niet een maanden oud topic te kicken![]()
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:21 schreef vamos1 het volgende:
straks gaan we dit topic nog volkrijgen ook
wat een ongelooflijke kutkneuzekop heeft die gast...daaaamn
Toch nog een goed vernederend einde van een waardig topic
Geef je ip dan ddos ik je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 11:54 schreef JaapNL het volgende:
ik hack je aars vriend
Ik ga je harde schijf defacen jeweet.quote:
aaaacnee?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |