Jawel, ik had er eerst zo een tooltje voor. Dan wordt er een file-transfer met de desbtreffende user gestart, en of hij hem nou accepteerd of niet, het IP is dan al te achterhalen. Maar dat is alweer een halfjaar geleden ofzo, ik weet niet of het nog steeds werkt.quote:Op maandag 23 januari 2006 23:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op Fok! kan dat, als je admin bent.
met MSN niet, voor zover ik weet... misschien als die gene MSN+ heeft, en je krijgt hem/haar zo gek de goede code in te typen
misschien iig een idee om het wachtwoord van de msn te veranderen..quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Beetje offtopic, maar: Kan je trouwens op een of andere manier zien waar een gebruiken vandaan is in gelogd? Via IP ofzo?
Want de MSN van mijn vriendin wordt gebruikt door een onbekende. Op msn als ze aan het werk is, mailtjes geopend die ze niet zelf geopend heeft ed.
Dus ik wil wel eens uitzoeken wie dat is, of waar het vandaan komt. Iemand manieren of ideeën?
Tijdens een lopende file-transfer kunje gewoon via command prompt t ip van de ander achterhalen hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jawel, ik had er eerst zo een tooltje voor. Dan wordt er een file-transfer met de desbtreffende user gestart, en of hij hem nou accepteerd of niet, het IP is dan al te achterhalen. Maar dat is alweer een halfjaar geleden ofzo, ik weet niet of het nog steeds werkt.
die laat niet veel meer van zich horen..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
best wel ziek opzich dit..
maar master ice is nog niet langs geweest ?
op meerdere plekken,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:25 schreef voorsie het volgende:
zow, ff doorgelezen...
Wat is het recentste mailadres van hem??
Ennuh, waar registreer je die gratis? .be sites?
zo voorsie.. de übern00biequote:Statistieken
Laatste bezoek: 5 minuten geleden
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Hotmail account?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:29 schreef Handschoen het volgende:
Beetje offtopic, maar: Kan je trouwens op een of andere manier zien waar een gebruiken vandaan is in gelogd? Via IP ofzo?
Want de MSN van mijn vriendin wordt gebruikt door een onbekende. Op msn als ze aan het werk is, mailtjes geopend die ze niet zelf geopend heeft ed.
Dus ik wil wel eens uitzoeken wie dat is, of waar het vandaan komt. Iemand manieren of ideeën?
Vind ie mooi hoor, dat ik hier voor het eerst kom :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
zo voorsie.. de übern00bie
edokatuin@hotmail.com & klpd1@hotmail.com
Via een email kan je het ook zien hoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:38 schreef voorsie het volgende:
[..]
Vind ie mooi hoor, dat ik hier voor het eerst kom :p
Maaruh, ip is erg gewilt van Edo.K he?
Laat hem wel ff naar een site komen, heb ik hem zo![]()
![]()
Hmm klopt, moet ie je wel mailenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Noob_Owner het volgende:
[..]
Via een email kan je het ook zien hoor.
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:48 schreef Noob_Owner het volgende:
[..]
Via een email kan je het ook zien hoor.
jah,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...
kan ik daaraan zijn ip zien
ik ben geen n00b met internet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord hehe
Dat kan via de instellingen ergens...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:27 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hij heeft mij een email gestuurd via hotmail.. die heb ik nog...
kan ik daaraan zijn ip zien
ik ben geen n00b met internet, maar daar heb ik nog nooit van gehoord hehe
ik gebruik dat ook wel eens.. lol.. dan zijn er een hoop mensen die al eens een mailtje hebben gehad van mij hahahaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:33 schreef ai het volgende:
Ik heb een ip...
Die pa was eerst op ze msn, toen had ik hem geblokt, en gingen hun blockcheck doen bij zo'n vage site, en dan wordt naar de gene die gecheckt wordt de ip gestuurd in een mailtje gestuurd naar degene die gecheckt wordt...Dit is hem: IP: 86.82.54.16
die?quote:MIME-Version: 1.0
X-Originating-IP: [80.60.162.35]
X-Originating-Email: [klpd1@hotmail.com]
X-Sender: klpd1@hotmail.com
Received: from omc3-s29.bay6.hotmail.com ([65.54.249.103]) by bay0-mc3-f16.bay0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Sat, 21 Jan 2006 09:31:03 -0800
Received: from hotmail.com ([65.54.233.93]) by omc3-s29.bay6.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.211); Sat, 21 Jan 2006 09:30:50 -0800
Received: from mail pickup service by hotmail.com with Microsoft SMTPSVC; Sat, 21 Jan 2006 09:30:49 -0800
Received: from 63.236.6.204 by by21fd.bay21.hotmail.msn.com with HTTP;Sat, 21 Jan 2006 17:30:49 GMT
X-Message-Info: JGTYoYF78jEMOnXzQ3AQHIE4sfexhgZgEJgM75id3KE=
X-OriginalArrivalTime: 21 Jan 2006 17:30:49.0816 (UTC) FILETIME=[6BCAAD80:01C61EB0]
das van het kantoor van planet dudequote:
Jup...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
das van het kantoor van planet dude
als ik zoiets bij mijzelf doe, komt er altijd het kantoor van @home uit ..
het programma Neotrace zeker?
oh, dat heeft veel zin om hier te vermelden ?quote:
blokkeren als je het niet zelf hebt opgestartquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:15 schreef Fok_you het volgende:
kut het andere plaatje ben ik kwijt..... het was ook iets via msnmsgr volgens dat ding
dat het niet nodig is was ik achter, of het mogelijk is niet....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
blokkeren als je het niet zelf hebt opgestart
verder is het niet nodig er iets mee te doen![]()
h4x0ren tuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:26 schreef Fok_you het volgende:
[..]
dat het niet nodig is was ik achter, of het mogelijk is niet....
ben wel benieuwd wie het is en wat ik terug ken doen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef Fok_you het volgende:
aangezien ik een kutnoob ben en niets van computers weet....
quote:
oeoe.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:31 schreef GSMboy het volgende:
Nee, heb um gebeld....
Onder een fictieve naam, zijn moeder nam op ofzo
toen, verder was onze Edot ofzo bezig met een gaatje boren ofzo....
Hoorde wat boormachine geluiden
Je hebt dus een datequote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Geef me 't nummer, als iemand die site heeft waar gesprekken opgenomen werden(je belt 0900-nogwat)dan toets je zijn nummer in, word het opgenomen en krijg je het .wavje via mail
Ik heb een uitstekend idee, doch zeer kinderachtig
vond em anders wel erg duurquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:09 schreef voorsie het volgende:
[..]
Iemand anders had het pas gezegt, dit was de site:
http://www.tapecall.net/
Suc6
Hmm,quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
weet niet meer welke naam.
Zijn moeder vroeg van, ik ken geen [Fictieve naam] ...En hij zal jou ook niet kennen. Maar ik vraga het wel even aan Edo...
Toen kreeg ik Edo aan de lijn, en heb even gebabbeld...
hijgerquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:32 schreef GSMboy het volgende:
Ik dacht vannacht toen ik om 2 uur naar bed ging: Zal ik hem nog bellen
Maar was te moe helaas...
kijk eens door het topic en ge ziet hetquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
welke url van de 20 ?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:21 schreef GSMboy het volgende:
welke url?
En wie is dit: _SnoepHond ?
Is dit onze Edo, of een Edo-aanhanger?
hehe..quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:52 schreef vamos1 het volgende:
omg dat... kan....toch....niet....
ik heb voor de zekerheid maar een bericht in zijn fotoboek gezet haha
Fotoboek van _SnoepHond
Edo?
Het begint er op te lijken hequote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
If you f*ck one Fok!ker, Fok! will f*ck you back![]()
dude geen enkel idee,quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:01 schreef voorsie het volgende:
<offtopic>Sebasser, als je daar bij Combell, een .be domein registreerd, klopt het dan dat je moet afzeggen aan het eind van het jaar, omdat het dan automatisch, en niet meer gratis doorgaat???</offtopic>
Hoe zit het met de foto/film van Edo K. ?
vond het wel leuk bedacht eerlijk gezegdquote:Op donderdag 26 januari 2006 00:30 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken he
Ja , ongeveer hetzelfde als toen we het Break Out forum bestormdequote:Op donderdag 26 januari 2006 16:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
vond het wel leuk bedacht eerlijk gezegd
Was ik niet bijquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Ja , ongeveer hetzelfde als toen we het Break Out forum bestormde
vertel ..quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
misschien is Edo K. daar ook wel te vindenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
Hij kan IP's tranceren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:13 schreef vamos1 het volgende:
Als eerste logdeeltje nummer 1
http://www.gangsterwar.nl/edokatuin.xml
nadat hij zegt over te schakelen naar een ander emailadres
namelijk klpd1:
http://www.gangsterwar.nl/klpd1.xml
om de logs te kunnen bekijken moet je ff een dit stylesheetje in dezelfde map hebben als de logs:
http://www.gangsterwar.nl/MessageLog.xsl
niets is veranderd aan de logs, iets wat ook te merken is aan het taalgebruik
Is dat niet gewoon dat hij aan de hand van je IP kan achterhalen waar je woont?quote:
Met tranceren niet neequote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat hij aan de hand van je IP kan achterhalen waar je woont?
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googlequote:
Lieve bezoekers en fans van mijn website.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googledat zal hem dus wel niet zijn
http://www.peterdane.nl/
De berichten in z'n gastenboek...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:03 schreef JosvG het volgende:
[..]
Via de X-originating IP kom ik uiteindelijk uit op een zanger die Peter Dane heet, via googledat zal hem dus wel niet zijn
http://www.peterdane.nl/
quote:Ha Die Peter,
Alles goed met je ?
Met mij gaat het ontzettend goed.
Je website ziet er ontzettend goed uit maatje.....
Kijk ook eens op www.gewoondirk.web-log.nl en laat een berichtje achter...
Peter, ik hoop dat we elkaar gauw weer spreken en/of zien....
Tot ooit.
Veel liefs:
Zanger Dirk
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 30 januari 2006 22:10 schreef kanovinnie het volgende:
maar, zijn er al foto's en film? audio is ook goed![]()
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepquote:Op maandag 6 februari 2006 08:45 schreef Sebasser het volgende:
UPD;
Edokatuin;
is net online gekomen op MSN,
en meld dat hij niet in de AIVD grap was getrapt
iemand die nog langs zijn huis is geweest ?
Zou kunnen,quote:Op maandag 6 februari 2006 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepHij trapte er echt wel in...zo leek 't in zo'n post
![]()
nee die kan bijna niet nep zijn,..quote:Op maandag 6 februari 2006 09:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hm, zijn reactie die we op Fok! lazen....was die dan nepHij trapte er echt wel in...zo leek 't in zo'n post
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |