idd....Ajax gaf het goede voorbeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Dan ken jij NEC nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Fortunaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Lionheaad het volgende:
Tegen NEC is het trouwens ook altijd fijn voetballen als je een dipje hebt
Geen live uitzending.....quote:RBC Roosendaal - N.E.C. vrijdag om 20:00 uur (21/02/2006)
In tegenstelling tot aankondigingen in diverse media begint de wedstrijd RBC Roosendaal - N.E.C. aanstaande vrijdag om 20:00 uur en niet om 20:30 uur. De wedstrijd is op vrijdag ingepland in verband met carnaval.
De wedstrijd wordt niet live op TV uitgezonden, RTL5 zendt de wedstrijd RKC Waalwijk - FC Twente uit.
dromen mag altijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:25 schreef cazzie het volgende:
wellicht een samenwerkingsverband voetbalschool van Man. U.
Lijkt me ook een prima keuze.quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:18 schreef methodmich het volgende:
Goeie trainer, gaan ze veel plezier aan beleven in Nijmegen!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:00 schreef pascalheister het volgende:
vanavond zit been bij het wekelijkse voetbal programma van Tv Gelderland
Centrale aanvallende middenvelder. Soort Boutahar, maar dan pas 18.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Aardige spelers voor NEC. Die Bruins ken ik eigenlijk niet, maar daar is iedereen erg positief over geloof ik. Middenvelder toch? Centraal, controlerend, aanvallend??
ik zie het, zla het wel verkeerd hebben gehoordquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:40 schreef Greetings het volgende:
[..]
![]()
Ze nodigen nooit gasten van andere clubs uit hoor.... en aangezien hij nog niet zeker naar NEC gaat.....
Ik kijk dat programma nu trouwens, en Guillano Grot zit er... geen Been.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |