14x zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Humor heb je. De laatste 5 wedstrijden heeft NEC steeds gescoord

mwah, heb net nog 2 kaarten kunnen halen voor vanavond!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:08 schreef cazzie het volgende:
voor wie het nog niet weet, NEC - Feyenoord is totaal uitverkocht [afbeelding]

Yep!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Pyth! Je leeft nog!

HKN was idd weer 'n feestje aan t bouwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef rubbereend het volgende:
was gezellig op de tribunes hoorde ik.

zaten daar niet een aantal feyenoordfans?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef DonStefano het volgende:
[..]
HKN was idd weer 'n feestje aan t bouwende reden ontging me alleen n beetje
![]()

Een rotterdammer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef Vampz het volgende:
haha zit ik bij de NIEUWE Burger king op het station, komt ze graftak binnen lopen; KANKER NIJMEGEN!! dus ik kijk naar die kerel, HELEMAAL de tering getrapt! god straft meteen![]()

Hoezo Jorien? Verlicht ons?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
vooral links van het uitvak
stomme moffen

hahaha sukkeltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen

quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij Feyenoord
vooral in het uitvak
stomme havenjoden

restecpquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef Dutch_Courage het volgende:
Al moest een groep Feyenoorders die op de bus stonden te wachten even heel hard rennen.

Hoor je wat het zegt wannebe-neusquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:06 schreef Greetings het volgende:
Het "legioen" was muisstil vandaag. Wat een ajax publiek zeg.....

De familietribune bedoel je??quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen

Ik denk dat je je vooral maar heel erg moet schamen voor die drie punten en verder niksquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen

haha, maar verder heb jij wel braaf je mondje gehouden heh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef Vampz het volgende:
haha zit ik bij de NIEUWE Burger king op het station, komt ze graftak binnen lopen; KANKER NIJMEGEN!! dus ik kijk naar die kerel, HELEMAAL de tering getrapt! god straft meteen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |