Grappigquote:Op maandag 13 februari 2006 13:51 schreef Posdnous het volgende:
Grappig rellenfilmpje van Duivendrecht staat op emule.
Nee, daar ging ik vanuit. Ik wist niet dat er meer wedstrijden op vrijdagen worden gespeeld....quote:Op maandag 13 februari 2006 09:38 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Weet je dat zeker??
Geen Vitesse-PSV vrijdag op RTL5??
Mooi kut!quote:Knieblessure Gábor Babos: 4-6 weken uitgeschakeld
N.E.C. werd vandaag geconfronteerd met een flinke tegenvaller. Doelman Gábor Babos heeft in de wedstrijd tegen FC Utrecht een scheurtje in zijn linker binnenmeniscus opgelopen. Aanstaande woensdag zal hij hieraan worden geopereerd. Het herstel zal 4 tot 6 weken in beslag nemen.
Vanaf deze plaats wensen wij Gábor alvast veel sterkte met de operatie en succes met zijn herstel. We hopen hem snel weer op het veld te mogen bewonderen!
derat.nlquote:NAC heeft interesse in Leiwakabessy
Volgens StadsTV Breda is NAC geïnteresseerd in Jeffrey Leiwakabessy. De aan het einde van het seizoen transfervrije linksback zou de opvolger moeten worden van Tony Vidmar.
De 25-jarige verdediger speelt momenteel bij NEC. Logisch dus dat trainer Lok Leiwakabessy door en door kent. Na Wielaert zou Leiwakabessy de tweede NEC-er worden die volgend seizoen de overstap naar Breda maakt.
Kan iemand mij even uitleggen wie wat aanvalt en wat dat als resultaat had?quote:Op maandag 13 februari 2006 14:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooi filmpje, ja.
http://www.youtube.com/w/Ajax-v-NEC-Nijmegan?v=o7QwtBvDGOs&search=Hooligans
Kut-Lokquote:Op maandag 13 februari 2006 18:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
derat.nl
De vorige roddel hadden ze vroeg gemeld en was juist (Wielaert)
Zou kut zijn dit. Leiwa heeft geen overstap nodig naar NAC. Het is geen stap vooruit. Het zorgt alleen voor wat vernieuwing in zn carriere maar geen verbetering!
Wat een arrogante kop zeg...Hopen voor nec dat ie t een beetje kan, want Babos is een van de belangrijkste schakels dit jaar...quote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mooi kut!
Mag v Emmerik laten zien waarom hij uit Kleve terugkwam naar NEC.
[afbeelding]
[afbeelding]
Het schijnt ook een enorme arrogante zak te zijn. Ben em een keer toevallig tegengekomen na training en toe zei ie wel hoi tegen mequote:Op maandag 13 februari 2006 19:16 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Wat een arrogante kop zeg...Hopen voor nec dat ie t een beetje kan, want Babos is een van de belangrijkste schakels dit jaar...
Heeft volgens mij toch wel elke wedstrijd 1 a 2 essentiele reddingen, die ik een debutant niet zo zie maken...quote:Op maandag 13 februari 2006 20:24 schreef DonStefano het volgende:
en Babos was de laatste weken nou ook niet meer zo geniaal...
dat zou dan puur voor het geld zijn, In Nederland zou hij eigenlijk alleen naar de top 3 of AZ kunnen qua vooruitgang.quote:Op maandag 13 februari 2006 18:53 schreef Posdnous het volgende:
Eniesee komt van rechts.
Als leiwa naar NAC gaat is hij echt een enorme eikel!
Da's niet bijster grootquote:Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef -J-D- het volgende:
Mag v Emmerik laten zien waarom hij uit Kleve terugkwam naar NEC.
Lengte: 1.78 m.
vi.nlquote:Dennis Gentenaar verhuist komende zomer naar Ajax. De Amsterdamse club legde de huidige tweede doelman van Borussia Dortmund vast.
Gentenaar vertrok afgelopen zomer van NEC naar Dortmund. Bij BVB tekende hij een eenjarig contract, als vervanger van Roman Weidenfeller. Tot op heden kwam de dertigjarige keeper in de Bundesliga nog niet in actie voor de ploeg van coach Bert van Marwijk.
Met Ajax bereikte hij een akkoord over een driejarig contract. De Amsterdammers kunnen een ervaren doelman gebruiken. Hans Vonk neemt afscheid aan het einde van het huidige seizoen, terwijl tijdens de winterstop al Bogdan Lobont naar Fiorentina verhuisde. Maarten Stekelenburg en Kenneth Vermeer lagen al vast voor komend seizoen.
Ajax speurt bovendien nog naar versterking voor het centrum van de verdediging. Joris Mathijsen is de voornaamste kandidaat. Mocht de international niet zijn los te weken bij AZ, dan staat Wilfred Bouma op het lijstje.
Ik ben positief. Ik gun hem alle kansen!quote:Door de knieblessure van Gabor Babos is Raymon van Emmerik de komende weken de eerste keeper van NEC. De 25-jarige doelman denkt zelf dat hij er wel klaar voor is. "NEC heeft niet voor niks vertrouwen in mij als tweede doelman uitgesproken. Voor Gabor is het vervelend, maar een mooie kans voor mij natuurlijk. Ik heb nog wel gekeept in Jong NEC tegen FC Utrecht, 2-0 winst, want ik wilde ritme opdoen." Van Emmerik volgt zo de weg van Dennis Gentenaar, die ook als tweede keeper zijn kans pakte. "Dennis is ook een voorbeeld voor mij, qua stijl lijk ik ook wel een beetje op hem."
Moet je Bosjesmannen 2 kopen. Daar staat hij in een betere kwaliteit op.quote:
Klopt niet, de aanbieding is wel goed maar lager dan zijn huidig salaris + bonussen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
En als leiwa naar NAC gaat zal ik dat zeer jammer vinden. Voor het geld hoeft het niet, aangezien hij van NEC een uitstekende aanbieding heeft. Vanandering lijkt me ook niet logisch, want hij komt onder z'n oude trainer te spelen.
bron: www.vi.nlquote:Leiwakabessy gaat, Wisgerhof blijft bij NEC
18/2/2006 16:10
Na dertien seizoenen gaat Virgil Leiwakabessy NEC verlaten. De linksback vindt dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en wil daarom gebruik maken van zijn transfervrije status. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af.
Leiwakabessy is de derde speler die de Nijmegenaren komende zomer gaat verlaten. Eerder kondigden Tininho (ADO Den Haag) en Robbie Wielaert (NAC Breda) hun vertrek aan.
In tegenstelling tot het genoemde drietal heeft Peter Wisgerhof wel zijn contract verlengd. De centrale verdediger had een contract tot medio 2007 en verbond zich voor nog eens twee extra seizoenen aan NEC.
Dat doet hij ook niet... want geen top4 club heeft zich gemeld zei hij. En clubs als H'veen, Roda, Utrecht, NAC etc noem ik geen stap hogerop... of het moet buitenland zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Virgil?
Naja, beetje teleurstellend van Leiwa.. En dan naar NAC gaan? Hij was juist zo boos op Lok..
Als hij niet echt een stap hogerop doet, dan vind ik het érg jammer van 'm..
idd....Ajax gaf het goede voorbeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Dan ken jij NEC nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Fortunaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Lionheaad het volgende:
Tegen NEC is het trouwens ook altijd fijn voetballen als je een dipje hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |