14x zelfsquote:Op woensdag 8 februari 2006 13:34 schreef -J-D- het volgende:
Humor heb je. De laatste 5 wedstrijden heeft NEC steeds gescoord
mwah, heb net nog 2 kaarten kunnen halen voor vanavond!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:08 schreef cazzie het volgende:
voor wie het nog niet weet, NEC - Feyenoord is totaal uitverkocht [afbeelding]
Yep!quote:Op woensdag 8 februari 2006 13:24 schreef -J-D- het volgende:
Pyth! Je leeft nog!
HKN was idd weer 'n feestje aan t bouwenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:26 schreef rubbereend het volgende:
was gezellig op de tribunes hoorde ik.
zaten daar niet een aantal feyenoordfans?quote:Op woensdag 8 februari 2006 23:31 schreef DonStefano het volgende:
[..]
HKN was idd weer 'n feestje aan t bouwende reden ontging me alleen n beetje
![]()
Een rotterdammer?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef Vampz het volgende:
haha zit ik bij de NIEUWE Burger king op het station, komt ze graftak binnen lopen; KANKER NIJMEGEN!! dus ik kijk naar die kerel, HELEMAAL de tering getrapt! god straft meteen![]()
Hoezo Jorien? Verlicht ons?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
vooral links van het uitvak
stomme moffen
hahaha sukkeltjequote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij Feyenoord
vooral in het uitvak
stomme havenjoden
restecpquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:11 schreef Dutch_Courage het volgende:
Al moest een groep Feyenoorders die op de bus stonden te wachten even heel hard rennen.
Hoor je wat het zegt wannebe-neusquote:Op donderdag 9 februari 2006 03:06 schreef Greetings het volgende:
Het "legioen" was muisstil vandaag. Wat een ajax publiek zeg.....
De familietribune bedoel je??quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen
Ik denk dat je je vooral maar heel erg moet schamen voor die drie punten en verder niksquote:Op donderdag 9 februari 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
triets volk zeg bij nec
stomme moffen
haha, maar verder heb jij wel braaf je mondje gehouden heh?quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:03 schreef Vampz het volgende:
haha zit ik bij de NIEUWE Burger king op het station, komt ze graftak binnen lopen; KANKER NIJMEGEN!! dus ik kijk naar die kerel, HELEMAAL de tering getrapt! god straft meteen![]()
nee ik geef die kerel nog een paar tikken op ze neus? soms heb ik ook een gevoelquote:Op donderdag 9 februari 2006 09:27 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha, maar verder heb jij wel braaf je mondje gehouden heh?![]()
Maar anders komen jullie helden ook eens richting 010, en dan kijken hoe stoer ze daar zijn?![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:18 schreef pfaf het volgende:
Mooi voetbal speelde NEC zeg.
Een paar van de mooiste aanvallen van het seizoen.
Zonde dat het niet opleverde...
Niet verdiend? Hoe ik het op de radio volgde zou NEC meer aanspraak hebben gehad dan Utrecht... zeker gezien die grote kansen op het eindquote:Op zondag 12 februari 2006 16:45 schreef cazzie het volgende:
nog bijna 3 punten gestolen uit de galgenwaard,
zou ook totaal niet verdient zijn geweest!
as vrijdag tegen de tukkers, ook al geen makkie.
Weet je dat zeker??quote:Op zondag 12 februari 2006 16:49 schreef Greetings het volgende:
Nu overigens 3x op rij NEC live op RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |