Moet je Bosjesmannen 2 kopen. Daar staat hij in een betere kwaliteit op.quote:
Klopt niet, de aanbieding is wel goed maar lager dan zijn huidig salaris + bonussen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 09:28 schreef Lionheaad het volgende:
En als leiwa naar NAC gaat zal ik dat zeer jammer vinden. Voor het geld hoeft het niet, aangezien hij van NEC een uitstekende aanbieding heeft. Vanandering lijkt me ook niet logisch, want hij komt onder z'n oude trainer te spelen.
bron: www.vi.nlquote:Leiwakabessy gaat, Wisgerhof blijft bij NEC
18/2/2006 16:10
Na dertien seizoenen gaat Virgil Leiwakabessy NEC verlaten. De linksback vindt dat hij toe is aan een nieuwe uitdaging en wil daarom gebruik maken van zijn transfervrije status. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af.
Leiwakabessy is de derde speler die de Nijmegenaren komende zomer gaat verlaten. Eerder kondigden Tininho (ADO Den Haag) en Robbie Wielaert (NAC Breda) hun vertrek aan.
In tegenstelling tot het genoemde drietal heeft Peter Wisgerhof wel zijn contract verlengd. De centrale verdediger had een contract tot medio 2007 en verbond zich voor nog eens twee extra seizoenen aan NEC.
Dat doet hij ook niet... want geen top4 club heeft zich gemeld zei hij. En clubs als H'veen, Roda, Utrecht, NAC etc noem ik geen stap hogerop... of het moet buitenland zijn...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:22 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Virgil?
Naja, beetje teleurstellend van Leiwa.. En dan naar NAC gaan? Hij was juist zo boos op Lok..
Als hij niet echt een stap hogerop doet, dan vind ik het érg jammer van 'm..
idd....Ajax gaf het goede voorbeeldquote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Dan ken jij NEC nog niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:20 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet wel lukken hoor. Ideale tegenstander om je uit een dipje te voetballen.
Fortunaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Lionheaad het volgende:
Tegen NEC is het trouwens ook altijd fijn voetballen als je een dipje hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |