Nou nou, poeh poehquote:Op zondag 22 januari 2006 16:00 schreef Fwnk het volgende:
http://www.henksfanclub.nl/opnames/Jingels/20-01-06-jingle1.mp3
Nogmaals, maar deze is zooo geniaal
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En je bent de witregels in de sig vergeten
en hij heeft je fotoboek niet gekopieerdquote:Op zondag 22 januari 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
En je bent de witregels in de sig vergeten
Vervelend hequote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef Unimog het volgende:
Ik wordt ook lastig gevallen door een kloon
Ja, echt kutquote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef Unimog het volgende:
Ik wordt ook lastig gevallen door een kloon
Donder eens op gekquote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had wel vaker dat ik gek word van mezelf, maar dit is wel weer iets heel anders
Gast hou je smoel, zo is het niet grappig meerquote:
Nee jij had het meteen doorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Peu is trouwens geen haar slimmer
Ik ben het echt zat om te doen alsof ik jouw kloon ben, arrogante lul dat je bentquote:Op zondag 22 januari 2006 16:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gast hou je smoel, zo is het niet grappig meer
Wtf ga je me nu uitlopen schelden kutknaapquote:Op zondag 22 januari 2006 16:35 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat om te doen alsof ik jouw kloon ben, arrogante lul dat je bent![]()
Dat zijn de A's en FA's ook spuugzat jaquote:Op zondag 22 januari 2006 16:35 schreef Unimog het volgende:
[..]
Ik ben het echt zat om te doen alsof ik jouw kloon ben, arrogante lul dat je bent![]()
Je bent gewoon een botte lul ook hequote:Op zondag 22 januari 2006 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wtf ga je me nu uitlopen schelden kutknaap
Iedereen haat die bolle manquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef Unimog het volgende:
[..]
Je bent gewoon een botte lul ook he![]()
Fwnk kan het toch ook niet helpen dat ie en bol en homo is, hoef je 'm niet de hele tijd zo fucking hersenloos te gaan zitten bashen.
Dat mag ik best zelf bepalen, ik vind het gewoon niet leuk met die gast erbijquote:Op zondag 22 januari 2006 16:37 schreef Unimog het volgende:
[..]
Je bent gewoon een botte lul ook he![]()
Fwnk kan het toch ook niet helpen dat ie en bol en homo is, hoef je 'm niet de hele tijd zo fucking hersenloos te gaan zitten bashen.
Dat er hier in het Noorden niet altijd mooie vrouwen zijn kan hij toch ook niks aan doen, sjeez zit niet zo te zeiken iedere keer.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat mag ik best zelf bepalen, ik vind het gewoon niet leuk met die gast erbij
Dan moet hij ze niet op de foto zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef Unimog het volgende:
[..]
Dat er hier in het Noorden niet altijd mooie vrouwen zijn kan hij toch ook niks aan doen, sjeez zit niet zo te zeiken iedere keer.
Wat nou kloons kenkerbolle?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:39 schreef Fwnk het volgende:
Ja ik zit hier met verbazing te lezen wat voor kloons er ineens uit de kast getrokken worden
Voorals nog ben jij hier de flauwe kloonquote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet hij ze niet op de foto zetten
Helemaal glimmend en wel?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef 190D het volgende:
[..]
Wat nou kloons kenkerbolle?
Ik heb gisteren m'n bak even een beurtje gegeven, nu ff lekker internetten op de vrije zondag![]()
Zeg, niet zo hequote:Op zondag 22 januari 2006 16:41 schreef Unimog het volgende:
[..]
Voorals nog ben jij hier de flauwe kloon
Fugie, pak je originele account er eens even bij, dit is verwarrendquote:Op zondag 22 januari 2006 16:43 schreef Solomen het volgende:
hermandeperman hou je fucking bek graftak
En goed gelukt ik ben nog opzoek naar een nieuw blok voor mn 190Equote:Op zondag 22 januari 2006 16:40 schreef 190D het volgende:
[..]
Wat nou kloons kenkerbolle?
Ik heb gisteren m'n bak even een beurtje gegeven, nu ff lekker internetten op de vrije zondag![]()
Nou dat was hij alquote:
Voor mij hoeft het zo niet langerquote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Unimog tief gewoon op je hebt de fucking hele goed geplande grap vernacheld
Originele ruitenwissers gekocht?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:44 schreef 190D het volgende:
[..]
Nou dat was hij alMaar even alle vloeistoffen gedaan, en nieuwe ruitenwissers
Ja want dat is zo lekker handigquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Solomen het volgende:
Kijk het is me gelukt met mijn plaatje!
Ik vond die van herman wel mooi dus gebruik ik die ook
Maar ja met die knockoffs van de hallfords krijg je dus strepen ejquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Originele ruitenwissers gekocht?Want volgens Peu zijn die superduur man
!
Niet te geloven ditquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef Sjoewe het volgende:
Tering he hoeveel kloontjes lopen hier rond
Ik bescheur me hier echtquote:
Ik vond die van Fugie ook leuk maar die is er niet dus anders verander ik em een andere keer welquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja want dat is zo lekker handig
Maar die zijn duur gekquote:Op zondag 22 januari 2006 16:47 schreef 190E het volgende:
[..]
Maar ja met die knockoffs van de hallfords krijg je dus strepen ej
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef Solomen het volgende:
[..]
Ik vond die van Fugie ook leuk maar die is er niet dus anders verander ik em een andere keer wel
wtf weet ik nu van ruitenwissers bij een 190?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Originele ruitenwissers gekocht?Want volgens Peu zijn die superduur man
!
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef Unimog het volgende:
[..]
De enige kloon hier is die nep alexxxxx
Doe maar nietquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef Solomen het volgende:
Heee Sjoewe jij hebt ook een leuke misschien neem ik die hierna als ik het kan vinden
Danquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf weet ik nu van ruitenwissers bij een 190?en die van een Alfa zijn niet duurder/goedkoper als andere hoor
Dat is waar, maar dat je verliefd bent op dat stuk schroot johquote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef 190E het volgende:
[..]
Beetje autoliefde mag wat kosten IMHO![]()
Nee maar ze zijn wel eerder stuk!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf weet ik nu van ruitenwissers bij een 190?en die van een Alfa zijn niet duurder/goedkoper als andere hoor
Wow vetquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[TK] aluminium spoiler nieuw!
Wheheheheh
Jij hebt vast geen eigen autoquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat je verliefd bent op dat stuk schroot joh
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef 190D het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel eerder stuk!hahaha
Nee mijn degelijke duitse ruitenwissers winnen het van elke merk![]()
in iedergeval langer dan dat prutsspul wat jij er op stoptquote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]ruitenwissers zijn slijtage onderdelen, kan me niet voorstellen dat iemand ooit vergeleken heeft hoelang die dingen meegaan
Mooi spulquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef ook_gek het volgende:
[TK] aluminium spoiler nieuw!
Wheheheheh
Ja maar WTF is de lol er ook aan?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Bij deze wil ik een klooncheck aanvragen voor 5 klonen"
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:54 schreef 190D het volgende:
[..]
in iedergeval langer dan dat prutsspul wat jij er op stopt
Het mag ook nooit wat kosten bij jou heh?
Vraag dat de eigenaren van de klonenquote:
Oftewel: Goedkope troep.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik beknibbel niet echt op onderhoud/reparatie op mn auto hoor, maar ik kijk wel altijd wat de beste prijs/kwaliteit verhouding is.
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geen idee
De enige die ik ooit had deelde ik half met Sjoewe
Zegt de persoon die er zelf ook aan deedquote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat de eigenaren van de klonen
Bok toch op vent, het druipt er vanafquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef 190E het volgende:
Ik ben het echt zat om iedere keer als ik hier kom uitgescholden te worden voor kloonIk heb gvd zelfs allemaal foto's van mn auto gepost.
Een hautaine lul, dat ben je, en je zeker maar goed voelen met al je posts, niet accepteren dat er nieuwe mensen komenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bok toch op vent, het druipt er vanaf
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef 190E het volgende:
[..]
Een hautaine lul, dat ben je, en je zeker maar goed voelen met al je posts, niet accepteren dat er nieuwe mensen komen
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:04 schreef 190E het volgende:
[..]
Een hautaine lul, dat ben je, en je zeker maar goed voelen met al je posts, niet accepteren dat er nieuwe mensen komen
Dan ga jequote:Op zondag 22 januari 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
ik wil naar landgraaf om te gaan skiën
pff, m'n kloon was al dood voordat jij hier postequote:Op zondag 22 januari 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zegt de persoon die er zelf ook aan deed
Je haalt Fwnk en mij door elkaar. Ik ben een adonisquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef 190E het volgende:
[..]
Je bent vast leijk, dik en hebt een klein piemeltje
Whahahahaha OMFGquote:Op zondag 22 januari 2006 17:06 schreef 190E het volgende:
[..]
Je bent vast leijk, dik en hebt een klein piemeltje
Doe maar stoer hoor dat je hier al zo lang post.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pff, m'n kloon was al dood voordat jij hier poste
Narcist zul je bedoelenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je haalt Fwnk en mij door elkaar. Ik ben een adonis
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whahahahaha OMFG
Ik ga nu echt stuk hier.
Niet zo lopen schelden gast. Herm IS de god
Gefeliciteerd, je hebt officieel geen levenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef D.Rose het volgende:
gefeliciteerd, dit topic stond bovenin de AT lijst
Achja, ik ben volgens mij samen met ook_gek en Tjabbo nog de enige van diegene welke hier begonnen zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe maar stoer hoor dat je hier al zo lang post.
Jammer alleen dat al je posts uitgekotst worden!
Van de FBG-posse moet je afblijvenquote:
dank jequote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt officieel geen leven
Je bent een maandje eerder dan ik geregisteerdquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik ben volgens mij samen met ook_gek en Tjabbo nog de enige van diegene welke hier begonnen zijn
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben de huisnar ja![]()
[afbeelding]
Drijf maar de spot met je eigen domheid hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben de huisnar ja![]()
[afbeelding]
Met verschil dat ik meteen vanaf mn registratie al in de SC postquote:Op zondag 22 januari 2006 17:11 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bent een maandje eerder dan ik geregisteerd
Nostalgie blaaaablaaaaaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, ik ben volgens mij samen met ook_gek en Tjabbo nog de enige van diegene welke hier begonnen zijn
Mja ik vanaf 25 pasquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met verschil dat ik meteen vanaf mn registratie al in de SC post
Jij voelt je zeker helemaal geweldig, slappe drolquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met verschil dat ik meteen vanaf mn registratie al in de SC post
't is zo makkelijk hequote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef 190E het volgende:
[..]
Drijf maar de spot met je eigen domheid hoor
Dat heb je iig al snel door, mijn complimenten!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:13 schreef 190E het volgende:
[..]
Jij voelt je zeker helemaal geweldig, slappe drol
dat zie je verkeerd, ik ben een user, jij een kutkloonquote:Op zondag 22 januari 2006 17:12 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
En nu niets. Deze post had net zoveel waarde als die van jou
Je hebt in ieder geval nog wat zelfspot, dat kan je van het meeste volk hier niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelul!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd, ik ben een user, jij een kutkloon
Peu inderdaad jaquote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef 190E het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog wat zelfspot, dat kan je van het meeste volk hier niet zeggen.
Peu en Sjoewe voorop. Wat zijn dat een zelf ingenomen pikkies zeg.![]()
Vergelijk je me serieus met Peuracquote:Op zondag 22 januari 2006 17:15 schreef 190E het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval nog wat zelfspot, dat kan je van het meeste volk hier niet zeggen.
Peu en Sjoewe voorop. Wat zijn dat een zelf ingenomen pikkies zeg.![]()
Ja! Je bent net zo'n sneue patser, beetje stoer doen met je 190D, alsof dat zo'n geweldig ding is.quote:
ik ga zo eve notes zettenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al een paar kloonscans gedaan?
ROFLONTPLOFFELquote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef 190E het volgende:
[..]
Ja! Je bent net zo'n sneue patser, beetje stoer doen met je 190D, alsof dat zo'n geweldig ding is.
Notes zetten bij de kloons?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga zo eve notes zetten![]()
even chillen eerst![]()
Wat ga je als mod fuck the authority lopen roepen eh, kinderachtigquote:Op zondag 22 januari 2006 17:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik ga zo eve notes zetten![]()
even chillen eerst![]()
Alleen de Fa's kunnen een kloon scan doen. Modjes kunnen alleen maar een aanvraag doen. En wanneer de reden goed genoeg is zal er een cloon scan volgen.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al een paar kloonscans gedaan?
Je voelt je heel wat zeker hè zo achter je computertje?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen, maar dat voegt niets toe, aangezien je een kutkloon bent
Johquote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen de Fa's kunnen een kloon scan doen. Modjes kunnen alleen maar een aanvraag doen. En wanneer de reden goed genoeg is zal er een cloon scan volgen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Notes zetten bij de kloons?
En jij bent zeker de wannabemod hierquote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alleen de Fa's kunnen een kloon scan doen. Modjes kunnen alleen maar een aanvraag doen. En wanneer de reden goed genoeg is zal er een cloon scan volgen.
erg hequote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Notes zetten bij de kloons?
al in MUZ geweest?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zoiezo usernotes, whoei eng hoorquote:
taktiekquote:
Ik heb laatst mijn eerste gekregenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij er al mee kwartetten?
jullie samen welquote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun jij er al mee kwartetten?
Maja dan had Yvonne ook moeten wieberenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
taktiek![]()
kloons zijn in principe niet verboden dus gewoon onderbombarderen met notes en dan kunnen ze wieberen![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
taktiek![]()
kloons zijn in principe niet verboden dus gewoon onderbombarderen met notes en dan kunnen ze wieberen![]()
Heb ik er alweer een bij?quote:
Pijnlijk, het was een UN uit C&Hquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10 notes van jou dat het een kloon is lijkt me niet ban-waardig of wel?
nee dat nietquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pijnlijk, het was een UN uit C&HIk had liever een pta note gehad
tjabboquote:Op zondag 22 januari 2006 17:27 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
LEKKEN BANBAN BAN !!!!!!!!111!!!!!!!oneoneoneoneeen!!!!!1!!!111!
Crapquote:
een erbij doen danquote:
Ja en dan ook nog omdat ik zei dat dat mens misschien eerst beter even op Wiki kon zoeken voor wat info, omdat ze zelfs het onderwerp renaissance als rennesanse schreefquote:
Mits positiefquote:
ik heb tenminste geen kloons nodig om iemand dingen in z'n gezicht te zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:30 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Bah, wat ben jij een zielig rukkertje zeg
Ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen kloons nodig om iemand dingen in z'n gezicht te zeggen
Ik ook nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoeveel jij er hebtquote:
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en dan ook nog omdat ik zei dat dat mens misschien eerst beter even op Wiki kon zoeken voor wat info, omdat ze zelfs het onderwerp renaissance als rennesanse schreef![]()
Nee, maar goed dat moet je tegen die over fanatieke mod daar zeggenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is toch geen Note waard?
ik denk dat al jou berichten zo door de schredder gaanquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef AIexxxxx het volgende:
[..]
Weer mis, wie is de volgende die een poging waagt?
Bah, wat ben jij een zielig rukkertje zegquote:Op zondag 22 januari 2006 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zieligquote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar goed dat moet je tegen die over fanatieke mod daar zeggen
Wat een misselijke oplossingquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik denk dat al jou berichten zo door de schredder gaan![]()
Nul. Ik had unimog maar die heb ik een weken terug weg gegeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoeveel jij er hebt![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik denk dat al jou berichten zo door de schredder gaan![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar goed dat moet je tegen die over fanatieke mod daar zeggen
Spreek met quotesquote:
En nu nog plus:quote:
en hij is perfectquote:
Ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga kapot van dit nummer:
Fwnk Draait: Sjaak Bral - De Boom Staat In de Kamer @ 128kbps - 1m13s of 2m30s (414/3876)
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En nu nog plus:
[..]
en hie is perfect
BOEIEND!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef Fwnk het volgende:
Ik ga kapot van dit nummer:
Fwnk Draait: Sjaak Bral - De Boom Staat In de Kamer @ 128kbps - 1m13s of 2m30s (414/3876)
de laatste kloon die ik had is op 12 mei 2005 voor t laatst gebruikt, lang nadat ik em had weggevenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nul. Ik had unimog maar die heb ik een weken terug weg gegeven.
aaah, voel je je nu beter?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bah, wat ben jij een zielig rukkertje zeg
In een wasstraat/was-box maakt dat niet uit hequote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
in het donker je auto wassen getuigt niet van.... ach laat ook maar
hebben ze dat dan in dat kut boeren dorp?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een wasstraat/was-box maakt dat niet uit he![]()
Hebben ze overal toch? Hier ergens staat zo'n was-box midden tussen de boerderijden.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hebben ze dat dan in dat kut boeren dorp?
ik mocht niet wegquote:
Brak heel erg brakquote:Op zondag 22 januari 2006 19:02 schreef Mukie het volgende:
Hoest met de heren?
Dat je niet bekend bent met 24/7 goed verlichte wasboxen getuigt niet van.... ach laat ook maarquote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
in het donker je auto wassen getuigt niet van.... ach laat ook maar
blijft moeilijk he je eigen orginele tekst verzinnenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat je niet bekend bent met 24/7 goed verlichte wasboxen getuigt niet van.... ach laat ook maar
Godallemachtig wat was dat ding smerig, over vieze dikke klonten modder en klei
wat heb jij gedaan dan. Je bent toch niet op stap geweest hequote:
lekker tochquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Brak heel erg brak![]()
MAAR wel een mega avond, ochtend en stukje middag achter de rug.
Ik was pas om 14uur thuis van hetstappen of zo![]()
tijd een beetje vergete![]()
heb je gedaan dan?quote:
Nope, gewoon hier thuis "een klein biertje" gedaanquote:Op zondag 22 januari 2006 19:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan. Je bent toch niet op stap geweest he![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef Ballebek het volgende:
Vrijdag aangehouden door de politie; of ik de plaat met drek die mijn gehele achterkant van de auto wou weghalen omdat niks meer zichtbaar is![]()
LOL, moest je zeker terplekke doen? Is mij ook eens overkomen met sneeuwquote:Op zondag 22 januari 2006 19:53 schreef Ballebek het volgende:
Vrijdag aangehouden door de politie; of ik de plaat met drek die mijn gehele achterkant van de auto wou weghalen omdat niks meer zichtbaar is![]()
uhm mocht je dneken dat ik ergens ben blijven slapen... Nee dat is het dus niet.quote:
Gelukkig was het 5 meter van een autowasstraat; heb van die waardebonnen van de garage dus heb me er uitgelult met ja, ik was al op weg (die knakker wou namelijk gaan schrijven).quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, moest je zeker terplekke doen? Is mij ook eens overkomen met sneeuw
Zijn er nog mooie foto's van je gemaakt?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm mocht je dneken dat ik ergens ben blijven slapen... Nee dat is het dus niet.
Ik ben al die tijd op stap geweest en heb als een gek staan dansen![]()
*proest*quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er nog mooie foto's van je gemaakt?
ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er nog mooie foto's van je gemaakt?
Ik dacht niets verkeerdsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uhm mocht je dneken dat ik ergens ben blijven slapen... Nee dat is het dus niet.
Ik ben al die tijd op stap geweest en heb als een gek staan dansen![]()
Ah, je bent eindelijk uit zuipen geweestquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar in de laatste tenten waar we geweest zijn is het zeker niet gebeurd. Want die mensen die daar komen willen liever niet op de foto![]()
En wat deed dat slagersmes daar?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gelukkig was het 5 meter van een autowasstraat; heb van die waardebonnen van de garage dus heb me er uitgelult met ja, ik was al op weg (die knakker wou namelijk gaan schrijven).
Vrijdag op zaterdag nacht in een fuik gereden overigens; echt kut, was naar Antwerpen geweest en bij Rotterdam (Esso A13) moest iedereen de weg af.
"Meneer wat doet dat slagersmes in uw auto en het overige spul?"
Had dus heel wat uit te leggen.
lol, wat had je verder allemaal bij je dan? En WAAROM een slagersmes, wie moest je opruimenquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Gelukkig was het 5 meter van een autowasstraat; heb van die waardebonnen van de garage dus heb me er uitgelult met ja, ik was al op weg (die knakker wou namelijk gaan schrijven).
Vrijdag op zaterdag nacht in een fuik gereden overigens; echt kut, was naar Antwerpen geweest en bij Rotterdam (Esso A13) moest iedereen de weg af.
"Meneer wat doet dat slagersmes in uw auto en het overige spul?"
Had dus heel wat uit te leggen.
Lag er nog in van de vakantie...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
En wat deed dat slagersmes daar?
Als ik vragen mag![]()
Jij hebt zijn stapfoto's nog nooit gezienquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*proest*
ik ga wel weer op zoek naar 766 bij gebrek aan M5
Jammer...quote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb werkelijk waar geen idee.
Maar in de laatste tenten waar we geweest zijn is het zeker niet gebeurd. Want die mensen die daar komen willen liever niet op de foto![]()
Een boot of een Terberg?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
t word een herman OP
Ja dat zal het zijn joh, ze houden iedereen aan behalve de mensen in pakquote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, wat had je verder allemaal bij je dan? En WAAROM een slagersmes, wie moest je opruimen
Ik had vrijdag avond geluk trouwens, fuik op de A12 net voorbij Duiven richting Dld, ik hoefde niet van de weg af(misschien omdat ik een pak aanhad?)
Nopequote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef Ballebek het volgende:
Is BoJo de forum relnicht alweer terug?
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn terberg quotum vandaag al op v8power.nl verschoten
Ja jo kerst avond was de laatste keer dus het werd weer eens tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 20:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ah, je bent eindelijk uit zuipen geweest
Ze selecteerden duidelijk de auto's met jongeren, opvallendere auto's, of mensen welke zeer waarschijnlijk naar Duitsland gingen. Alle 3 de criteria viel ik onder, meestal moet ik er ook wel af, maar deze keer nietquote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn joh, ze houden iedereen aan behalve de mensen in pak
Ongelooflijk dit
Net als dat balletje toen we naar die meeting gingen.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lag er nog in van de vakantie...
Net als wel meer meuk die ik opeens weer vond waaronder een dongle voor Maya
Nee dat klinkt "gezellig"quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jo kerst avond was de laatste keer dus het werd weer eens tijd![]()
eeste biljart paleis in de wagen straat
sillys
asta
cocoon
la luna
caffe het elandje
Wanneer gaan wij eens zuipen dan![]()
Die heeft ie uit zn achterraam wapperen, dat straalt klasse uitquote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
Of ze zagen misschien je mattenset
Volgens mij zagen ze eerder iemand die met de vrouwen in de 146 naast zich zat te flirten en daardoor bijna een politie agent over het hoofd zagquote:Op zondag 22 januari 2006 20:11 schreef hermandeperman het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze je niet van de weg gehaald omdat je auto zoveel klasse uitstraalt!
Of ze zagen misschien je mattenset
http://www.cafedanvers.comquote:Op zondag 22 januari 2006 20:14 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nee dat klinkt "gezellig"![]()
Die blonde en ik gaan eerst van het weekend naar Antwerpen toe![]()
Jo doe eens gekquote:
Opvallendere auto's??quote:Op zondag 22 januari 2006 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze selecteerden duidelijk de auto's met jongeren, opvallendere auto's, of mensen welke zeer waarschijnlijk naar Duitsland gingen. Alle 3 de criteria viel ik onder, meestal moet ik er ook wel af, maar deze keer niet
Ouwe flirtkoning!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zagen ze eerder iemand die met de vrouwen in de 146 naast zich zat te flirten en daardoor bijna een politie agent over het hoofd zag![]()
een rode Alfa Romeo trekt echt wel de aandacht hoor (helaas)quote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ouwe flirtkoning!
Je denkt echt gewoon dat je koning, keizer, admiraal bent eh????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |