als je een kofferbak hebt wel kan smaller gemaakt wordequote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Oksel het volgende:
Past deze op mijn Opel Corsa uit 2000? (1.2 16v)
enorm veelquote:Op zondag 22 januari 2006 16:50 schreef ook_gek het volgende:
hoe veel PK extra geeft deze vleugel aan mijn auto?
Ja meer grip ja, dat is het helemaal!quote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee je verkoopt em omdat ze niet mogen. Je auto gaat er juist langzamer van door een spoiler, je hebt wel meer grip.
Meer downforce dus betere wegligging, betere 'grip' op de weg inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja meer grip ja, dat is het helemaal!
als hij buite je auto steekt mag hij niet van de apk dat doet ie bij mij wel maar je kunt em in korten schroefdraad loopt door van binne. maar ik vond em dus nie mooi op me bakquote:Op zondag 22 januari 2006 16:52 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee je verkoopt em omdat ze niet mogen. Je auto gaat er juist langzamer van door een spoiler, je hebt wel meer grip.
Het maakt volgens mij niet uit of die uitsteekt of niet:quote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef T42 het volgende:
[..]
als hij buite je auto steekt mag hij niet van de apk dat doet ie bij mij wel maar je kunt em in korten schroefdraad loopt door van binne. maar ik vond em dus nie mooi op me bak
ah okeeyquote:Op zondag 22 januari 2006 17:10 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het maakt volgens mij niet uit of die uitsteekt of niet:
Alle scherpe delen zijn gewoon verboden.
Jij denkt serieus dat dit ding downforce genereert?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Meer downforce dus betere wegligging, betere 'grip' op de weg inderdaad.
dudequote:Op zondag 22 januari 2006 18:01 schreef OxygeneFRL het volgende:
ja, qua luchtverplaatsing is dit de beste spoiler.
hij heeft 3 stande normaal beetje en veel downforcequote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dit ding downforce genereert?![]()
die heb ik alquote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef SCaRaB het volgende:
[..]
dude
luchtverplaatsing != downforce
een ventilator geeft ook enorm veel luchtverplaatsing, waarom doen ze dat dan niet gewoon op een auto![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat dit ding downforce genereert?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |