Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feli met de overwinning jongens, nou niet meer zeiken als PSV de volgende keer mazzelt he?![]()
Nee, hij heeft een jaar op de bank gezeten, speelde toen 2 kutwedstrijden en een stuk of 6 a 7 goede wedstrijden, speelt nu weer wat minder, maar heb er vertrouwen in dat er weer progressie in komt.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar voetbalt al meer dan een jaar als een natte krant.
Lul niet zo dom. De enige die we hier weg willen ben jij.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef Fok_you het volgende:
toch was heitinga 2 jaar geleden nog zo goed, een groot talent, de opvolger van stam, oranjeklant etc.....wat is dat toch met ajax de laatste tijd ze hebben de spelers er lopen en ze floppen achter elkaar....
kaasham 'the hunter' staat ook 2 wedstrijden droog gelijknog 3 erbij en hij wordt ook uitgefloten en iedereen wil hem weg
Nee joh.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
tyfus. Was het weer lucky Ajax?
Mwah. 2 fouten van Twente op het einde.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Ajax was wel beter dus tsja.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Helemaal goed is misschien net iets teveel van het goede, maar ik hoop zeker met je meequote:Op zondag 22 januari 2006 14:52 schreef Silenus het volgende:
Zelfde scenario voor Feyenoord uit en m'n seizoen is toch nog een beetje goed.
Hoezo weer?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef DeTolk het volgende:
Zal ik?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.![]()
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als wij zoveel geluk krijgen, als de Joden dat hebben gehad tot nu toe, winnen we zowel de CL als de Wereldbeker, met 5 doelpunten verschil.![]()
SSST SSST SSST.quote:Coolen: Winst niet onverdiend [wijzig]
Twente-trainer Rini Coolen noemde de winst van Ajax niet onverdiend, gezien de wedstrijd en de kansen van Ajax. Dat Ajax toch nog wist te winnen was zuur voor zijn team, aldus Coolen
Ajax Netwerk Scorebord
Van Geel is ook niet gek, die ziet ook dat Blind er een potje van maakt, en zit al een lijstje met opvolgers te maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 14:57 schreef mbn het volgende:
Ik zie Blind echt klassieke tactische fouten maken en het ergste vind ik dat doordat hij spelers op verkeerde plekken gebruikt, die spelers steeds meer aan zelfvertrouwen verliezen. Ik ben benieuwd of dit seizoen nog iemand binnen Ajax de harde beslissing durft te nemen om Blind te ontslaan. Anders hoop ik maar dat er na dit seizoen een stevige evaluatie volgt, zodat in de voorbereiding op volgend seizoen een nieuwe trainer echt lijn in het spel kan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |