Ik vind dat ook. Soms heeft zijn hoofd ook iets weg van een Klingonquote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij een heel oud hoofd heeft voor zijn leeftijd?
hij lijkt wel op hugh hefner met make up.
Sorryquote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
dit is toch vooral een anti-serge topic
jammer
nou ja, het is een sergetopic en dan mag je toch wel kwijt wat je van m vind.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
Nee, dat zei ik laatst ook alquote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef Jerruh het volgende:
ben ik de enige die vind dat hij een heel oud hoofd heeft voor zijn leeftijd?
hij lijkt wel op hugh hefner met make up.
Hier kan gewoon iedereen zijn mening kwijt over Serge, positief danwel negatief. En dat jij niet zo deed in het Marescha-topic, betekent niet dat anderen dat ook niet deden. Het gebeurt vrijwel in alle topics, dat maakt FOK! juist zo leuk.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind juist dat Serge er vrij jong uit ziet, ik vind hem geen 23 lijken.
Verder vind ik het ook erg jammer dat dit zo\'n Serge bash topic is, sommige van ons vinden hem wel leuk, laat ons dan toch gewoon?
Ik vond bijvoorbeeld niks aan Maresha waar zo ongeveer half fok mee weg liep maar ik ging ook niet van die kinderachtige reacties in het maresha topic plaatsen?
is het kinderachtig dan?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:09 schreef morgaine21 het volgende:
Ik vind juist dat Serge er vrij jong uit ziet, ik vind hem geen 23 lijken.
Verder vind ik het ook erg jammer dat dit zo\'n Serge bash topic is, sommige van ons vinden hem wel leuk, laat ons dan toch gewoon?
Ik vond bijvoorbeeld niks aan Maresha waar zo ongeveer half fok mee weg liep maar ik ging ook niet van die kinderachtige reacties in het maresha topic plaatsen?
Ik had het niet echt over die opmerking over dat ie oud lijkt, meer over die inmiddels uitgekauwde reacties over hoe slecht hij wel niet is.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
is het kinderachtig dan?
als ik zeg dat ik m oud vind lijken, dan vind ik dat, niks kinderachtigs aan. ik zeg toch ook niet dat öeh ik vind serge knaahaaap\"-reacties van bakvisformaat zijn? en van mij mag iedereen hem leuk vinden hoor, als er ook maar gevonden mag worden dat IK hem niet leuk vind.
Het is echt zo. Wauw, het zou zo familie kunnen zijn. Yikes.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:11 schreef Insomaniac het volgende:
Ik weet nu eindelijk op wie hij lijkt!
\\\"Friends till the end...
This is the end, friend\\\"
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:35 schreef Natalie het volgende:
Wat ik wel weer super vond was dat hij ondanks zijn griepje toch gewoon op het podium gaat staan en een goede performance eruit weet te krijgen. Da's Idol-waardig, in mijn ogen.
Waarom zou je een griepje verzinnen?quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.
Nou, kijk maar eens wat er met Natalie is gebeurd, het werkt dus welquote:Op zondag 5 februari 2006 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zou je een griepje verzinnen?. Verzin dan iets beters. Of is dat in het thema, ohw raff is zwanger, dus moet ikmaar in de aandacht komen door een griepje?
.
Dan moet je hier niet posten. Ksssst.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Is dit topic nou nog niet dicht?!
Ik wilSerge
niet in MyAT
.
Zelf één foutje, en het staat in je MyAT.quote:Op zondag 5 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je hier niet posten. Ksssst.
dan heb je pechquote:Op zondag 5 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelf één foutje, en het staat in je MyAT.
'Raffa zegt zwanger te zijn' ==> 'Vast een publiciteitsstunt'.quote:Op zondag 5 februari 2006 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als daar niks van waar blijkt te zijn.
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmenquote:Op maandag 6 februari 2006 09:15 schreef Natalie het volgende:
[..]
'Raffa zegt zwanger te zijn' ==> 'Vast een publiciteitsstunt'.
'Serge was ziekig tijdens de show' ==> 'Vast en publiciteitsstunt'.
Ligt het aan mij of worden we een beetje wantrouwig?
Het zou best kunnen dat ie een potje staat te liegen, maar dan vraag ik me meteen af: waarom zou ie? Hij doet het hartstikke goed, krijgt veel stemmen en de jury is positief. Volgens mij heeft hij het niet nodig om een griepje te faken om publiciteit (en stemmen) te krijgen.
Gezien zijn waterige ogen, ga ik er voor het gemak maar even vanuit dat ie zich echt niet goed voelde.
Het hoge voorhoofd, het kapsel, de tandjes in het kleine gluiperige mondje..quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is echt zo. Wauw, het zou zo familie kunnen zijn. Yikes.
Denk persoonlijk dat je verder denkt (speculeert) dan nodig is. Uiteindelijk stemmen de kijkers, niet de jury. Als een persoon wordt afgekraakt: ze stemmen. Als een persoon de hemel wordt geprezen: ze stemmen. Dus in hoeverre kun je zeggen dat zoiets invloed heeft?quote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmen.
En denk maar eens aan de nieuwste: Raffaëlla!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:45 schreef Californian_dreamer het volgende:
de meesten wel ja, mar je hebt altijd een stelletje zwevende kiezers die luisteren naar de jury.
met name als het gaat om vernietigend commentaar, wat sympathie stemmen oplevertAlice
![]()
Nu al?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef onbrokenwings het volgende:
ik krijg sterk de indruk dat ie gay is
Dat meen je nietquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef chansadres het volgende:
Dadelijk ga je me zeggen dat Jamai gay is.
Pff, bijna net zo schokkend zou het zijn als iemand zei dat de Beatles uit elkaar zijn
Jah helaas wel......quote:Op zondag 5 februari 2006 14:05 schreef dolle_hond het volgende:
jammer
Pas op je woorden...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
Nee wist het al sinds jij het bed met hem hebt gedeeld![]()
Tuurlijk mag je kwijt wat je van hem vind, maar jammer dat er zo weinig serge fans zijn op Fok.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, het is een sergetopic en dan mag je toch wel kwijt wat je van m vind.
en als er veel mensen zijn die m niks vinden, so be it...
ik vind het ook niet erg hoor dat iedereen zijn mening uit over sergequote:Op zondag 5 februari 2006 14:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hier kan gewoon iedereen zijn mening kwijt over Serge, positief danwel negatief. En dat jij niet zo deed in het Marescha-topic, betekent niet dat anderen dat ook niet deden. Het gebeurt vrijwel in alle topics, dat maakt FOK! juist zo leuk.
Ik vond hem zeker ook 1 van de minderen.... Maar dat betekend niet dat ik Serge gelijk niks meer aan vindquote:Op zondag 5 februari 2006 14:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
waar heb jij naar gekeken gisteravond, want Serge was naar mijn mening echt een van de minderen gisteravond.
dat denk ik niet, vorige week ging hij ook door...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat hij het hartstikke goed doet valt nog te bezien. Juist omdat de jury het wel in hem ziet zitten is zo'n opmerking over koorts die hij al dan niet heeft een teken voor de beller thuis om op hem te stemmen.
tjah geen idee.... Ik heb geen gayradarquote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef onbrokenwings het volgende:
ik krijg sterk de indruk dat ie gay is
niet goed goed zoals Floortje bijvoorbeeld. Maar ik vind dat hij het niet slecht doet...quote:Op maandag 6 februari 2006 14:50 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind hem echt niet goed eigenlijk hoor...
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet goed goed zoals Floortje bijvoorbeeld. Maar ik vind dat hij het niet slecht doet...
En ik zie hem wel in de finale komen
tjah ik had ook nooit verwacht dat hij zo ver zou komen..... echt niet. Maar ik vind Serge ook pas goed vanaf de tweede liveshow....quote:Op maandag 6 februari 2006 14:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Een wildcardkandidaat die er nú nog steeds inzit is niet geloofwaardig. Maar wel hoopgevend voor eventuele volgende wildcardmensen..
Tijdens de uitslag uitzending, gedroeg hij zich "vreemd" toen Martijn hem betitelde als "meisjesidool", hij wende zijn gezicht af en toverde een flauwe lauwe glimlach op zijn gezicht.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tjah geen idee.... Ik heb geen gayradar![]()
Kan best zo zijn, maar hij straalt het niet uit vind ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |