Wat was gisteren dan? Heb je hem ontmoet ofzo?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:44 schreef Kirstenn het volgende:
Ik vond m eerst helemaal niks.. maar na gister ben ik van mening veranderd.. hij is leuk![]()
Ik wil het niet weten! Straks gaan nog meer mensen 'm leuk vindenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:29 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Wat was gisteren dan? Heb je hem ontmoet ofzo?
Iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:24 schreef Ayaxola het volgende:
Ik wil dat ie eruit gaat straks, maar dat zal wel niet gebeuren![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:39 schreef WithMe het volgende:
Serge zou wel eens de meest succesvolle wildcardfinalist ooit kunnen worden.
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als hij deze ronde overleeft, is hij zowiezo 7e, op gelijke hoogte met Alice dus.
Hij is al wel degene met de wildcard die de meeste liveshows heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
IK was even in de war. Ik zat te denken aan de aantal shows al![]()
Maar dat komt omdat dit jaar 13 finalisten zijn![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind zijn stem heel erg irritant, heel scherp en nasaal.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
-Vaduz-, newsflash, Serge gaat zelfs met Poesje Mauw nog finaal de mist in.
Punt 1: De breezer-doelgroep vind hem leuk, dus krijg je het Jim-effect. Daarnaast kan hij WEL redelijk zingen. Dus nog meer stemmmen. En van oudere krijg je het Jantje Smit effect dus die stemmen ook. Hij sprokkelt zullen we maar zeggen zijn stemmen.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
Ik snap echt niet hoe het zo ver is gekomen dat Serge zo ontzettend populair is![]()
Ik ben geen bakvisje, ben geen overgeile pubermeisje.....quote:Op zondag 29 januari 2006 00:30 schreef superhero87 het volgende:
Ik snap echt niet hoe het zo ver is gekomen dat Serge zo ontzettend populair is![]()
Heb je de tussenstand gezien in Backstage? Floortje stond vet bovenaan, daaronder Harm en Serge kwam een stuk minder boven de middenmoot uit.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:46 schreef marky het volgende:
Het kan wel eens de sluipmoordenaar van Idols worden. Harm trekt maar weinig jong publiek als straks Floortje, Harm en Serge over zijn dan ben ik zeer benieuwd hoe het met de stemmen gaat.
Jeps, hetzelfde als met Marescha, maar die licht er gelukkig al uitquote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Nederland moet zich schamen dat ze zo iemand zo ver laten komen.
Marescha was een shining star, als je dat soms bedoelt?quote:
idd. Ik zat echt met grote ogen te kijken toen de jury positief over hem was en met nog grotere ogen toen Rafaella in plaats van hem op de kruk moest...quote:Op zondag 29 januari 2006 13:10 schreef WithMe het volgende:
Nederland moet zich schamen dat ze zo iemand zo ver laten komen.
Daar denken veel andere mensen anders overquote:Op zondag 29 januari 2006 13:06 schreef BVO het volgende:
Hij heeft gewoon totáál geen uitstraling.
quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Daar denken veel andere mensen anders over
Kijk maar eens in het gastenboek van zijn website
quote:Perfisia Serge!
wow echt goed!quote:Op zondag 29 januari 2006 14:14 schreef chansadres het volgende:
In de eerste show zei hij dat hij een rol had in de musical van Grease van zijn middelbare school
Voor de liefhebber: Serge als de Nederlandse Danny en zingt een nummer Sandy
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen sergequote:Op zondag 29 januari 2006 16:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen dan kan ik me dus ook gaan afvragen hoe jij weet dat hij zijn best doet. Ken je 'm persoonlijk? Nee.
Dat is net zo veel een aanname. Misschien een geloofwaardigere, maar net zo goed een aanname.
nou, ik vind Serge NIET okquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij ze best doet? Nou jah.... ik zie dat wel. Maar goed... ik vind serge ok. en diegene die het niet zijn, zijn tegen serge
Meen je dat, dat had ik nooit verwachtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
neee??????? Echtquote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben ook tegen Serge.
En hij moet eruit gestemd wordenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:47 schreef LeBeau het volgende:
Ik was altijd al tegen Serge, maar na die ongelooflijke verkrachting van Drops of Jupiter ben ik echt 10,000% Anti-Serge. Volgende week mag hij door het podium zakken, en vervolgens mag er zo'n grote lamp op hem vallen.
ze waren even goedquote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Marescha was zeker niet slechter dan Serge.
Eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze waren even goed![]()
Aaron en Harm waren slechter jah![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:
En is totaal niet veelzijdig. Ik mag dan veel zeggen dat floortje de hele tijd hetzelfde klinkt en doet, nou, Harm heeft daar ook een handje van.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm's populariteit snap ik ook niet inderdaad, hij heeft al weken niet meer goed gezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |