Bron: Mediakrantquote:Frits Barend is presentator bij de zender van John de Mol. Barend: "Er is maar één eigenlijk die hem verdient en dat is John de Mol. Hij is een nieuwe zender begonnen, hij heeft zijn nek uitgestoken, wat Henk en ik ook gedaan hebben.
Frits Barend zegt hier dat John de Mol zijn nek heeft uitgestoken en niet hijzelf.....quote:Op zondag 22 januari 2006 08:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Bron: Mediakrant
Je kop uitsteken omdat je van de ene commerciële zender naar de ander bent gegaan om vervolgens hetzelfde programma te presenteren. Petje af, Frits Barend. Zoiets van: ik zet een product op Ebay en ik steek me nek uit omdat ik het aan de hoogste bieder verkoop en niet aan de ena-hoogste.
Niet eens de moeite nemen om 3 regels te lezen...quote:Op zondag 22 januari 2006 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frits Barend zegt hier dat John de Mol zijn nek heeft uitgestoken en niet hijzelf.....
ja je hebt gelijk, ik had het eerst anders begrepenquote:Op zondag 22 januari 2006 08:16 schreef pberends het volgende:
edit: er staat toch echt wat er staat he.
Misschien doelt Frits op iets anders; dat hij zn nek uitstak met zn programma of door het interview te geven. Ik lees nergens dat Frits vindt dat de overstap zn nek uitsteken is.quote:Op zondag 22 januari 2006 08:00 schreef pberends het volgende:
Bron: Mediakrant
Je kop uitsteken omdat je van de ene commerciële zender naar de ander bent gegaan om vervolgens hetzelfde programma te presenteren. Petje af, Frits Barend. Zoiets van: ik zet een product op Ebay en ik steek me nek uit omdat ik het aan de hoogste bieder verkoop en niet aan de ena-hoogste.
Die wilde ik al maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:46 schreef Honky het volgende:
Laatste keer dat ik keek HAD Henk van Dorp geen nek, gewoon een hoofd wat op schouders zit.
En een jood...quote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef Braamhaar het volgende:
Frits Barend is een lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |