Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....quote:Op zondag 22 januari 2006 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat 200.000 mensen het te genant voor woorden vonden om naar die gekke voorstelling te kijken. Wie vond de uitzending van gister ook ronduit genant?
Nee. Die blonde. Die eigenlijk geen gozer was dus..quote:Op maandag 23 januari 2006 08:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Harm als Ozzy Osbourne bedoel je?
Dan was het vast Angelique.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef ranja het volgende:
Marescha was geloof ik Dee Snider van Twisted Sister.
He-le-maal mee eens. Het was echt zoquote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....
Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....
Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
AI is dan ook heeeeeeel erg leukquote:Op maandag 23 januari 2006 15:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
He-le-maal mee eens. Het was echt zo![]()
Gelukkig ben ik de laatste dagen doorgekomen met de audities van AI.![]()
Wel thema is volgende keer danquote:Op maandag 23 januari 2006 10:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken, maar ik vond het een supersaaie aflevering. Ik vond het Thema totaal niet intressant en heb gewoon niet genoten als normaal.....
Ik was ook blij dat ik niet in de studio zat dit keer.....
Aanstaande zaterdag eindelijk een leuk thema..... en meer bekende nummers hoop ik. Dat trekt toch meer kijkers lijkt mij.....
jah klopt helemaal!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hits uit deze eeuw, dus vanaf 2000 tot nu. Heb ik me laten vertellen.
Dat was Angelique als zanger van ZZ Topquote:Op maandag 23 januari 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
Raffaëla met Kiss makeup en wie was die oude langharige gozer ook alweer?
Ik wil het best veranderen hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik las net de TT fout, namelijk: Idols #48: met Raffaëla als de grote vallende ster!
Heel even dacht ik dat het er stond, heel even... maar het was wel meteen de schrik van mijn leven. Ik dacht dat er een blauwe aan gezeten had![]()
.
Open er een topic over.quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef WithMe het volgende:
De videodagboeken van de kandidaten staan nu online.![]()
Kan leuk worden, alhoewel het slechte jaren warenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hits uit deze eeuw, dus vanaf 2000 tot nu. Heb ik me laten vertellen.
kwaliteit is wel heel belabberdquote:
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil het best veranderen hoor.
Floortje:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |