Dit is toch om te janken.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Heb je die serie niet gezien met Huub Stapel die Ed van Thijn speelt in de IRT affaire. van Thijn roeleert, is leuk, slim, heeft visie en karakter. de Ideale leider voor ons land!
De rol die Ed van Thijn in de IRT affaire gespeeld heeft is nu niet zo belangrijk dat hij daardoor de ideale premier wordt en waaruit blijkt zijn visie en karakter?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:18 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hoezo? van Thijn heeft veel betekent voor ons land en heeft bvendien visie! Heb je die serie niet gezien met Huub Stapel die Ed van Thijn speelt in de IRT affaire. van Thijn roeleert, is leuk, slim, heeft visie en karakter. de Ideale leider voor ons land!
Dus omdat Huub Stappel Ed van Thijn goed neer gezet heeft in een serrie moet hij premier worden?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jawel van Thijn roeleerde in die rol! prachtig e scenes met hirsch Ballin en van Thijn in conclaaf! en de roeiscenes tussendoor! van Thijn is DE leider die we in dit land nodig hebben. Oud, Wijs en Charistmatisch.. iemand met een ieder zich kan vereenzelvigen!
Waar baseer je die bevindingen op? Alleen op een TV serrie of zijn er andere wapenfeiten die dit onderbouwen?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nee ik wil dat van Thijn zich kandideert, omdat ik denk dat hij gewoon de beste persoon is om Balkenende op te volgen in een evt links kabinet. Hij is iemand die toch een goede koers uit kan zetten en toch de belangen van ons land in het oog kan houden. Bos is te ijdel en heeft geen overwicht heeft en dus de verdiensten van Balkenende te grabbel zal gooien, terwijl van Thijn de ideale persoon is ons land naar een evenwichtige toelomst te leiden, zonder alleen aan links graaien te denken!.
Wat heeft leeftijd met levenservaring te maken?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
als premier kun je niet oud genoeg zijn! Het is een functie die levenservaring vereist!
Leg dan eens uit waarom Bos volgens jou een "eersteklas zwakkeling" is. Met voorbeelden waar dat uit zou blijken natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:36 schreef Delano87 het volgende:
En Bos laat zich duidelijk merken als niets anders te zijn dan een eerste klas zwakkeling. Nee mensen,
Hirsch Ballin was Thom Hoffman niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jawel van Thijn roeleerde in die rol! prachtig e scenes met hirsch Ballin en van Thijn in conclaaf!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef McCarthy het volgende:
deze landverader zou eens stevig aan de tand gevoeld moeten worden bij een parlementaire enquette over het falen van de multiculturele samenleving.
En jij was al zo behept met de rede!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:15 schreef Martijn_77 het volgende:
Als van Thijn kanditaat premier wordt heb ik weer een rede meer om geen PvdA te stemmen
Wat verwacht je dat de uitkomst van de enquete is?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef McCarthy het volgende:
deze landverader zou eens stevig aan de tand gevoeld moeten worden bij een parlementaire enquette over het falen van de multiculturele samenleving.
Nadat Wiegel aan de beurt is geweest bedoel je?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:11 schreef McCarthy het volgende:
Bos wordt al zo goed als zeker de premierskandidaat.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:47 schreef Zemi77 het volgende:
Op van Thijn zou ik ook niet stemmen. Ik ga er alleen over denken om op de PvdA te stemmen als ze Cohen naar voren schuiven.
Dan stem ik dus geen PvdAquote:Op dinsdag 14 februari 2006 15:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Bos wordt al zo goed als zeker de premierskandidaat.
Pardon?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:26 schreef McCarthy het volgende:
een joodse premier, daar met je toch niet aan denken
?quote:
hoe denk je dat dit in het buitenland overkomtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:54 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is er mis met een joodse premier?
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe denk je dat dit in het buitenland overkomt
bovendien vind ik dat een premier voor de inwoners van het land staat en dat zijn geen joden maar nederlanders
Eh....liberaal?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 17:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe denk je dat dit in het buitenland overkomt
Cohen is toch een Nederlander?quote:bovendien vind ik dat een premier voor de inwoners van het land staat en dat zijn geen joden maar nederlanders
Een Christelijke premier net zo minquote:Op dinsdag 14 februari 2006 16:26 schreef McCarthy het volgende:
een joodse premier, daar met je toch niet aan denken
Moeten Van Thijn en Cohen remigreren naar Allochtonie?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef McCarthy het volgende:
poe wat veel reacties. Uiteraard zijn cohen en van thijn geen nederlanders. Turken en marokanen zijn toch ook geen nederlanders. Net zo min als Molukkers.
Dit kan je niet serieus menen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef McCarthy het volgende:
poe wat veel reacties. Uiteraard zijn cohen en van thijn geen nederlanders. Turken en marokanen zijn toch ook geen nederlanders. Net zo min als Molukkers.
zolang ze geen uitkering trekken en geen terreur uitoefenen valt er op zich mee te levenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Moeten Van Thijn en Cohen remigreren naar Allochtonie?
Dus je geloof bepaalt volgens jou of je Nederlander bent of niet?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:04 schreef McCarthy het volgende:
Met christelijke premiers heb ik veel minder een probleem omdat nederland tot voor kort nog gewoon een christelijk land was
ga het ze zelf vragen dan. joden/turken/marocs voelen zich in de eerste plaats joods/moslim/turks/whateverquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:06 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dit kan je niet serieus menen.
Ik heb Jedi ingevuld in het vakje 'geloof', straks word ik ook het land uitgezetquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je geloof bepaalt volgens jou of je Nederlander bent of niet?
nee natuurlijk niet, of je afstamt van de oorspronkelijk bewoners van west europe anno 500 AD. Dat bepaalt of je nederlander bentquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je geloof bepaalt volgens jou of je Nederlander bent of niet?
Joden wonen al eeuwen, zo niet een millennium in Nederland.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef McCarthy het volgende:
nee natuurlijk niet, of je afstamt van de oorspronkelijk bewoners van west europe anno 500 AD. Dat bepaalt of je nederlander bent
dat is toch niet zo raar.
.254/de-werd/images/balkenende.jpg]afbeelding[/url]]
nederlander
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, of je afstamt van de oorspronkelijk bewoners van west europe anno 500 AD. Dat bepaalt of je nederlander bent
dat is toch niet zo raar.
ze komen uit het midden oosten. het zijn officieel semieten. puntquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Joden wonen al eeuwen, zo niet een millennium in Nederland.
En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze komen uit het midden oosten. het zijn officieel semieten. punt
En we zijn uiteindelijk allemaal Afrikanenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.![]()
joden behoren niet tot de groep indo-europese stammen die in de loop der 1000en jaren europa binnen trokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.![]()
Dus je vindt ook dat de blanken Amerika moeten verlaten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
joden behoren niet tot de groep indo-europese stammen die in de loop der 1000en jaren europa binnen trokken
ergo het zijn geen nederlanders
dude... Jij moet jezelf echt eens na laten kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
in peru heb je bijvoorbeeld een jappaner aan de macht gehad
dat heb ik altijd raar gevonden
het behoort gewoon een latino te zijn
van thijn dus geen premier
toen ze cohen naar voren schoven heb ik zelfs serieus nagedacht om cda te stemmen
Ik begin jou posts over economis na dit topic ook te snappen. Jij bent gewoon een relnicht die er ongefundeerde onzin uitkraamtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
van thijn dus geen premier
toen ze cohen naar voren schoven heb ik zelfs serieus nagedacht om cda te stemmen
En Latino's zijn....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
PvdA heeft allang een goed inhoudelijk tegenwicht voor Wouter Bos. Alleen zal die het nooit worden omdat hij zich waarschijnlijk iets te hard uitdrukt voor die partij en de kiezer nu eenmaal liever een inhoudsloze en populistische voorman ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom? Omdat hij een goed inhoudelijk tegenwicht kan bieden tegen de populistische en inhoudsloze Bos.
Wat je ook van Wouter Bos vindt, ik stoor me mateloos aan die lege kreten als dat hij inhoudsloos is. Dat is een dooddoener en dat weet je toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
PvdA heeft allang een goed inhoudelijk tegenwicht voor Wouter Bos. Alleen zal die het nooit worden omdat hij zich waarschijnlijk iets te hard uitdrukt voor die partij en de kiezer nu eenmaal liever een inhoudsloze en populistische voorman ziet.
De naam van de tegenhanger is uiteraard Paul Scheffer. Met hem als lijsttrekker zou ik er weinig moeite mee hebben als VVD weer samen zou gaan regeren met de PvdA.
Hij heeft ooit aangekondigt mee te willen doen aan de verkiezingen voor het lijsttrekkerschap maar daar hoor je de laatste tijd weinig over. Weet iemand hoe het daar mee staat?
Zijn eigen uitspraken en zijn eigen weesrprekingen daarvan geven mij toch echt het idee dat Wouter Bos bijhoorlijk inhoudsloos is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat je ook van Wouter Bos vindt, ik stoor me mateloos aan die lege kreten als dat hij inhoudsloos is. Dat is een dooddoener en dat weet je toch zelf ook wel?
Hij heeft het wel ooit aangekondigt maar daar is hij dus helaas van afgestapt?quote:Scheffer doet prima mee in de PvdA volgens mij maar is niet in de race verder.
Nee, man, Jeltje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef Tobbes het volgende:
Ik ga voor Jouke de Vries.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |