En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ze komen uit het midden oosten. het zijn officieel semieten. punt
En we zijn uiteindelijk allemaal Afrikanenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.![]()
joden behoren niet tot de groep indo-europese stammen die in de loop der 1000en jaren europa binnen trokkenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de Batavieren komen oorspronkelijk ook ergens anders vandaan.![]()
Dus je vindt ook dat de blanken Amerika moeten verlaten?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:21 schreef McCarthy het volgende:
[..]
joden behoren niet tot de groep indo-europese stammen die in de loop der 1000en jaren europa binnen trokken
ergo het zijn geen nederlanders
dude... Jij moet jezelf echt eens na laten kijken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
in peru heb je bijvoorbeeld een jappaner aan de macht gehad
dat heb ik altijd raar gevonden
het behoort gewoon een latino te zijn
van thijn dus geen premier
toen ze cohen naar voren schoven heb ik zelfs serieus nagedacht om cda te stemmen
Ik begin jou posts over economis na dit topic ook te snappen. Jij bent gewoon een relnicht die er ongefundeerde onzin uitkraamtquote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
van thijn dus geen premier
toen ze cohen naar voren schoven heb ik zelfs serieus nagedacht om cda te stemmen
En Latino's zijn....quote:Op dinsdag 14 februari 2006 18:33 schreef McCarthy het volgende:
PvdA heeft allang een goed inhoudelijk tegenwicht voor Wouter Bos. Alleen zal die het nooit worden omdat hij zich waarschijnlijk iets te hard uitdrukt voor die partij en de kiezer nu eenmaal liever een inhoudsloze en populistische voorman ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:07 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
waarom? Omdat hij een goed inhoudelijk tegenwicht kan bieden tegen de populistische en inhoudsloze Bos.
Wat je ook van Wouter Bos vindt, ik stoor me mateloos aan die lege kreten als dat hij inhoudsloos is. Dat is een dooddoener en dat weet je toch zelf ook wel?quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
PvdA heeft allang een goed inhoudelijk tegenwicht voor Wouter Bos. Alleen zal die het nooit worden omdat hij zich waarschijnlijk iets te hard uitdrukt voor die partij en de kiezer nu eenmaal liever een inhoudsloze en populistische voorman ziet.
De naam van de tegenhanger is uiteraard Paul Scheffer. Met hem als lijsttrekker zou ik er weinig moeite mee hebben als VVD weer samen zou gaan regeren met de PvdA.
Hij heeft ooit aangekondigt mee te willen doen aan de verkiezingen voor het lijsttrekkerschap maar daar hoor je de laatste tijd weinig over. Weet iemand hoe het daar mee staat?
Zijn eigen uitspraken en zijn eigen weesrprekingen daarvan geven mij toch echt het idee dat Wouter Bos bijhoorlijk inhoudsloos is.quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat je ook van Wouter Bos vindt, ik stoor me mateloos aan die lege kreten als dat hij inhoudsloos is. Dat is een dooddoener en dat weet je toch zelf ook wel?
Hij heeft het wel ooit aangekondigt maar daar is hij dus helaas van afgestapt?quote:Scheffer doet prima mee in de PvdA volgens mij maar is niet in de race verder.
Nee, man, Jeltje!quote:Op woensdag 15 februari 2006 13:43 schreef Tobbes het volgende:
Ik ga voor Jouke de Vries.
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |