quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, thanx
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [quote]De 13-jarige Jeffrey Swinkels uit het Gelderse Dreumel die zondagnacht werd neergeschoten in zijn ouderlijke [b]woning op het woonwagenkamp[/b] aan De Bouwing, is vermoedelijk slachtoffer van een persoonsverwisseling. Waarschijnlijk was het de schutter om Jeffrey's vader te doen. Dorus Swinkels, [b]de vader van Jeffrey, is zeven jaar geleden zelf doelwit geweest van een aanslag. Hij werd beschoten met een riotgun en mist daardoor een oog.[/b] Volgens De Telegraaf opende de schutter het vuur op een silhouet achter een gordijn bij de voordeur. Alhoewel Jeffrey pas 13 jaar is, heeft hij reeds een [b]fors postuur en weegt hij 80 kilo.[/b] De knaap werd door drie kogels getroffen in borst, buik en zij. Na de schietpartij vluchtte de dader volgens een ooggetuige op een scooter weg. Even verderop werd die brandend aangetroffen. De politie zegt nog geen idee te hebben over het mogelijke motief van de schutter. Twintig rechercheurs onderzoeken de aanslag. Jeffrey heeft inmiddels de intensive care van het Nijmeegse Radboudziekenhuis verlaten, en verblijft nu op een aparte kamer met politiebewaking. Volgens een buurman wil hij niet meer naar huis.[/quote] Nou leuk hoor als je in zo'n familie geboren wordt..... Krijg je een pa en een ma die je vetmesten waardoor je 80 weegt op je 13e :r , je krijgt een vader mee die een oog mist door een riotgun, en wordt zelf beschoten omwille de acties van je vader..... Fijn hoor, al kansloos zijn bij je geboorte. Deze gast zal zich hoogstwaarschijnlijk nu ook gaan opzetten tegen de maatschappij, omdat hij niemand mee kan vertrouwen, waardoor wij eerlijke burgers weer opgeschept zitten met een potentiele massamoordenaar. Oh ja, die schutter mag zich wat mij betreft ook wel verhangen. Zal wel trots op zichzelf zijn dattie een 13 jarig gastje met een schot de vernieling danwel criminaliteit ingeholpen heeft :r :r :r |
had de naam niet weggehaald van de afzenderquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Essi22 het volgende:
aardig bedoeld, maar dit is niet de bedoeling
Hiet is niet dat ik niet kan lezen hoor. Maar er werd gevraagd waarom hij dicht is. En ik zeg dat hij in ONZ staat.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Raad eens waar hij eerst instond ?
Uhuh.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hiet is niet dat ik niet kan lezen hoor. Maar er werd gevraagd waarom hij dicht is. En ik zeg dat hij in ONZ staat.
kloptquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Essi22 het volgende:
Waarom is mijn reactie hier Tentamensurveillanten (plantjes) weggehaald?
[..]
had de naam niet weggehaald van de afzender![]()
ik had nog gevraagd om het topic niet vol te kwatten met de standaard grapjes al hendig sjiek en die kuttekeningen, maar het gebeurt toch, en dan is het een het logisch gevolg van het ander. En dat hij zelfs in ONZ wordt gesloten zegt meer dan genoeg. Overigens is dit een algemene waarschuwing: het moet maar een afgelopen zijn met hendig sjiek, een tekening om het duidelijker te maken, kankerkachel enzovooty. Die grapjes zijn een dag leuk, en daarna moet het afgelopen zijn. We worden er doodziek van dat dat in ieder willekeurig topic opduikt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind het ook een beetje belachelijk om die topic te sluiten. Ondanks dat ik de topics van Maikuuul niet allemaal serieus vind, is dit gewoon een tegen hem gerichte actie
Vind het dus idd wel zielig dat die topic niet gewoon open blijft hoor..... terwijl andere nog kuttere topics wel bestaansrecht hebben.
Klopt, heb het met een admin besproken en die vond dat het topic beter dicht kon. Het is idd erg ziek zo'n site en misschien niet illegaal, maar zoals ik al aangaf in de sluitpost zien we dat soort links hier liever nietquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom moest dat topic over meisjesforum.net dicht? Zoals je zelf al zegt, het linkt niet naar iets illegaals.
Omdat ik het zeiquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom moest dat topic over meisjesforum.net dicht? Zoals je zelf al zegt, het linkt niet naar iets illegaals.
een deel 2 betekent niet dat er automatisch sprake is van een reeks. Het topic bgaat nog steeds over het originele onderwerp en is nog niet verzand in een slowchat. Hij blijft dus openquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Rekkie het volgende:
Mensen die hun hond nooit los laten lopen Part II
Geen series toch?
En dan het onderwerp
Alsof dat nog niet 6.903.678 keer is geweest op Fok!
Eindeloze discussie tussen kamp a en kamp b.....
Slotje
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
een deel 2 betekent niet dat er automatisch sprake is van een reeks. Het topic bgaat nog steeds over het originele onderwerp en is nog niet verzand in een slowchat. Hij blijft dus open
lieber Buzzer?quote:
Dan is het goed.quote:
maar is die site nu wel of niet illegaal?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klopt, heb het met een admin besproken en die vond dat het topic beter dicht kon. Het is idd erg ziek zo'n site en misschien niet illegaal, maar zoals ik al aangaf in de sluitpost zien we dat soort links hier liever niet![]()
Vind je het heel erg als ik er verder niet rondkijk?quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef laffer het volgende:
[..]
maar is die site nu wel of niet illegaal?
ik klikte op die link maar vertrouwde het niet dus heb ik meteen afgesloten...
maar als die site illegale troep vertoont kan er toch aangifte van worden gedaan??![]()
Zeg, ik mag ook klagen hè!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Het is trouwens een hele handige site, ik weet nu eindelijk hoe ik bestanden écht definitief van mn harde schijf kan krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |