abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34473863
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, thanx
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Even een quote van de Frontpage, want dit vond ik wel in de catogorie opmerkelijk vallen;

[quote]De 13-jarige Jeffrey Swinkels uit het Gelderse Dreumel die zondagnacht werd neergeschoten in zijn ouderlijke [b]woning op het woonwagenkamp[/b] aan De Bouwing, is vermoedelijk slachtoffer van een persoonsverwisseling. Waarschijnlijk was het de schutter om Jeffrey's vader te doen. Dorus Swinkels, [b]de vader van Jeffrey, is zeven jaar geleden zelf doelwit geweest van een aanslag. Hij werd beschoten met een riotgun en mist daardoor een oog.[/b]

Volgens De Telegraaf opende de schutter het vuur op een silhouet achter een gordijn bij de voordeur. Alhoewel Jeffrey pas 13 jaar is, heeft hij reeds een [b]fors postuur en weegt hij 80 kilo.[/b] De knaap werd door drie kogels getroffen in borst, buik en zij. Na de schietpartij vluchtte de dader volgens een ooggetuige op een scooter weg. Even verderop werd die brandend aangetroffen.

De politie zegt nog geen idee te hebben over het mogelijke motief van de schutter. Twintig rechercheurs onderzoeken de aanslag. Jeffrey heeft inmiddels de intensive care van het Nijmeegse Radboudziekenhuis verlaten, en verblijft nu op een aparte kamer met politiebewaking. Volgens een buurman wil hij niet meer naar huis.[/quote]

Nou leuk hoor als je in zo'n familie geboren wordt..... Krijg je een pa en een ma die je vetmesten waardoor je 80 weegt op je 13e :r , je krijgt een vader mee die een oog mist door een riotgun, en wordt zelf beschoten omwille de acties van je vader..... Fijn hoor, al kansloos zijn bij je geboorte.
Deze gast zal zich hoogstwaarschijnlijk nu ook gaan opzetten tegen de maatschappij, omdat hij niemand mee kan vertrouwen, waardoor wij eerlijke burgers weer opgeschept zitten met een potentiele massamoordenaar.

Oh ja, die schutter mag zich wat mij betreft ook wel verhangen. Zal wel trots op zichzelf zijn dattie een 13 jarig gastje met een schot de vernieling danwel criminaliteit ingeholpen heeft :r :r :r

Alleen nog maar even nuanceren
pi_34478604
Waarom is mijn reactie hier Tentamensurveillanten (plantjes) weggehaald?
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 18:47 schreef Essi22 het volgende:
aardig bedoeld, maar dit is niet de bedoeling
had de naam niet weggehaald van de afzender
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:06:34 #78
131306 Vipers
Zei ik toch!!
pi_34480230
Uitgegleden met brommer

[ Bericht 100% gewijzigd door Vipers op 26-01-2006 14:14:13 ]
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander
Ik zeg maar zo: ik zeg maar niets! Want als ik toch wat zeg, zeg je toch: wat zeg je?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:38:46 #79
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34481405
Uitgegleden met brommer

Waar slaat dat op om dat topic te sluiten ? is gewoon een normaal topic maar die gare Stofje heeft geen leven dus sluit hij hem
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:40:53 #80
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34481480
Vind het ook een beetje belachelijk om die topic te sluiten. Ondanks dat ik de topics van Maikuuul niet allemaal serieus vind, is dit gewoon een tegen hem gerichte actie
Vind het dus idd wel zielig dat die topic niet gewoon open blijft hoor..... terwijl andere nog kuttere topics wel bestaansrecht hebben.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_34481532
Da's in ONZ, niet KLB
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:43:41 #82
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34481563
Raad eens waar hij eerst instond ?
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:49:36 #83
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34481816
Hij stond in KLB toen had Yvonne em verplaatst naar ONZ volgens mij, wat volgens mij ook niet echt klopt maar goed. En dan heb je retard Stofje die hem sluit :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_34481907
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Raad eens waar hij eerst instond ?
Hiet is niet dat ik niet kan lezen hoor. Maar er werd gevraagd waarom hij dicht is. En ik zeg dat hij in ONZ staat.
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:54:34 #85
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34482014
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:51 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Hiet is niet dat ik niet kan lezen hoor. Maar er werd gevraagd waarom hij dicht is. En ik zeg dat hij in ONZ staat.
Uhuh.
Ik hoef me er niet druk om te maken eigenlijk, maar het is gewoon een anti Maikuuul aktie. Dus.

Maar goed, zal wel
pi_34490542
Ik wil een verbod op topics die met "Mensen die..." beginnen!
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:36:24 #87
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34493844
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:22 schreef Essi22 het volgende:
Waarom is mijn reactie hier Tentamensurveillanten (plantjes) weggehaald?
[..]

had de naam niet weggehaald van de afzender
klopt
en dergelijke oproepen mogen niet op FOk!, dus vandaar. Verder was het niet zo schokkend
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 26 januari 2006 @ 20:40:40 #88
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34494053
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 14:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind het ook een beetje belachelijk om die topic te sluiten. Ondanks dat ik de topics van Maikuuul niet allemaal serieus vind, is dit gewoon een tegen hem gerichte actie
Vind het dus idd wel zielig dat die topic niet gewoon open blijft hoor..... terwijl andere nog kuttere topics wel bestaansrecht hebben.
ik had nog gevraagd om het topic niet vol te kwatten met de standaard grapjes al hendig sjiek en die kuttekeningen, maar het gebeurt toch, en dan is het een het logisch gevolg van het ander. En dat hij zelfs in ONZ wordt gesloten zegt meer dan genoeg. Overigens is dit een algemene waarschuwing: het moet maar een afgelopen zijn met hendig sjiek, een tekening om het duidelijker te maken, kankerkachel enzovooty. Die grapjes zijn een dag leuk, en daarna moet het afgelopen zijn. We worden er doodziek van dat dat in ieder willekeurig topic opduikt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34495695
Mensen die hun hond nooit los laten lopen Part II

Geen series toch?
En dan het onderwerp

Alsof dat nog niet 6.903.678 keer is geweest op Fok!
Eindeloze discussie tussen kamp a en kamp b.....

Slotje
pi_34499698
Waarom moest dat topic over meisjesforum.net dicht? Zoals je zelf al zegt, het linkt niet naar iets illegaals.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34499838
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom moest dat topic over meisjesforum.net dicht? Zoals je zelf al zegt, het linkt niet naar iets illegaals.
Klopt, heb het met een admin besproken en die vond dat het topic beter dicht kon. Het is idd erg ziek zo'n site en misschien niet illegaal, maar zoals ik al aangaf in de sluitpost zien we dat soort links hier liever niet
  Admin donderdag 26 januari 2006 @ 22:49:11 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34499851
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef Insomaniac het volgende:
Omdat ik het zei
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:52:19 #93
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34500026
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:17 schreef Rekkie het volgende:
Mensen die hun hond nooit los laten lopen Part II

Geen series toch?
En dan het onderwerp

Alsof dat nog niet 6.903.678 keer is geweest op Fok!
Eindeloze discussie tussen kamp a en kamp b.....

Slotje
een deel 2 betekent niet dat er automatisch sprake is van een reeks. Het topic bgaat nog steeds over het originele onderwerp en is nog niet verzand in een slowchat. Hij blijft dus open
pi_34500137
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

een deel 2 betekent niet dat er automatisch sprake is van een reeks. Het topic bgaat nog steeds over het originele onderwerp en is nog niet verzand in een slowchat. Hij blijft dus open

Jawohl mein.....
  Admin donderdag 26 januari 2006 @ 22:55:07 #95
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34500168
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jawohl mein.....
lieber Buzzer?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_34500298
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

lieber Buzzer?
pi_34500307
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Omdat ik het zei
Dan is het goed.
Het is trouwens een hele handige site, ik weet nu eindelijk hoe ik bestanden écht definitief van mn harde schijf kan krijgen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_34500481
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:48 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Klopt, heb het met een admin besproken en die vond dat het topic beter dicht kon. Het is idd erg ziek zo'n site en misschien niet illegaal, maar zoals ik al aangaf in de sluitpost zien we dat soort links hier liever niet
maar is die site nu wel of niet illegaal?
ik klikte op die link maar vertrouwde het niet dus heb ik meteen afgesloten...
maar als die site illegale troep vertoont kan er toch aangifte van worden gedaan??
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Admin donderdag 26 januari 2006 @ 23:03:19 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34500541
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:02 schreef laffer het volgende:

[..]

maar is die site nu wel of niet illegaal?
ik klikte op die link maar vertrouwde het niet dus heb ik meteen afgesloten...
maar als die site illegale troep vertoont kan er toch aangifte van worden gedaan??
Vind je het heel erg als ik er verder niet rondkijk?

Admin donderdag 26 januari 2006 @ 23:04:04 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34500582
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:58 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Dan is het goed.
Het is trouwens een hele handige site, ik weet nu eindelijk hoe ik bestanden écht definitief van mn harde schijf kan krijgen. .
Zeg, ik mag ook klagen hè!

Moejje kijken, m'n arm!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')