Mogen wij ook lol hebben in ons "werk"?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dit gaat me iets te makkelijk.
Het sluiten van een topic met een vraag, nodigt alleen maar uit tot meer klagen en verbaggering.
In het eerst topic "slotjes" sluit buzzer het topic omdat die zich grappig voelt.
"Wikipedia heeft nog geen artikel genaamd "Open deur""quote:check ook eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Open_deur
nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraag
Lijkt mij vrij duidelijk op zich
1. neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mogen wij ook lol hebben in ons "werk"?
[..]
"Wikipedia heeft nog geen artikel genaamd "Open deur""
Nope. Is dan ook weggehaald. Dank jequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:11 schreef Iblardi het volgende:
Het zal te maken hebben met mijn achtergrond, maar ik schrik van hakenkruizen.
Acceptatie buitenlanders
Is dat toegestaan?
Graag gedaan, hoor. Ik wilde het topic niet meer bekijken zo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nope. Is dan ook weggehaald. Dank je
Ik heb het topic ook maar voor de rest opgeruimd ik was er tochquote:Op woensdag 25 januari 2006 11:35 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Graag gedaan, hoor. Ik wilde het topic niet meer bekijken zo.
Klopt, ik heb mijn slotje herzien. Het topic is weer open. Wel heb ik 2 bagger reacties verwijderd...quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
Weeralarm - wat een hysterie
Beetje raar slotje, ik had het niet zelf gekickt maar het topic was vandaag inderdaad wel weer reterelevant met die plotselinge gladheid en honderden ongelukken.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:53 schreef The_Terminator het volgende:
Klopt, ik heb mijn slotje herzien. Het topic is weer open. Wel heb ik 2 bagger reacties verwijderd...
Termiequote:Domme kick... En dat weeralarm is ook allang niet meer van toepassing, en om te voorkomen dat dit topic nog verder verbaggerd zet ik er maar een slotje op.
Edit: En maar weer open. Ik heb wel 2 bagger reacties verwijderd, hopen dat het nu zonder gebagger verder kan gaan.
Nix hoor. Ik moest enkel en alleen even gniffelen om het feit dat je een topic in de klaagbak na welgeteld 2 (twee) baggerreacties op slot gooit en nu hoopt, na het verwijderen van deze 2 (twee) baggerreacties, dat we allemaal lief tegen elkaar doen en netjes in rij over het weer klagen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
Zeg het eens, wat heb je op je lever?
Ik geef het topic gewoon nog een kans. Loopt het weer uit de hand, dan gaat er alsnog een slotje opquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:19 schreef robh het volgende:
[..]
Nix hoor. Ik moest enkel en alleen even gniffelen om het feit dat je een topic in de klaagbak na welgeteld 2 (twee) baggerreacties op slot gooit en nu hoopt, na het verwijderen van deze 2 (twee) baggerreacties, dat we allemaal lief tegen elkaar doen en netjes in rij over het weer klagen.
Ik zit hier toch in KLB?
Wat nou baggeren? Ik vreet net een stuk plastik op en dat is bagger?quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
Jaja, erg leuk static. Maar je weet dat baggeren in KLB niet meer mag
Zie vooral de reacties in dat topic, die zeggen namelijk al genoeg. En zo te zien is dit niet je enige bagger topic deze nacht, ik ben alleen degene die je bagger als eerste sluit, en daar ben je het niet mee eens.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:30 schreef static het volgende:
[..]
Wat nou baggeren? Ik vreet net een stuk plastik op en dat is bagger?
Ja, misschien wat eruit komt straks, dat is een ander verhaal.
Vertel eens waarom dat topic bagger is?
Jij bent moderator, edit of verwijder ze dan. Ik vind dit nogal een kulredenering. En dat is een understatement.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zie vooral de reacties in dat topic,
Ohw, omdat ik meerdere topics start ben ik aan het baggeren?quote:En zo te zien is dit niet je enige bagger topic deze nacht,
Wel als het bagger topics zijn ja. Maar goed, ik blijf er bij dat dat topic van je bagger is. Wat mij betreft mag je wel een nieuw topic openen hoor, maar dan natuurlijk met een wat beter onderbouwde OP. Dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 02:52 schreef static het volgende:
[..]
Jij bent moderator, edit of verwijder ze dan. Ik vind dit nogal een kulredenering. En dat is een understatement.
[..]
Ohw, omdat ik meerdere topics start ben ik aan het baggeren?
Vertel eens waar dat staat een user niet meerdere legitieme topics mag openen zonder dat die als bagger worden geclassificeerd?
goh goh, ik heb een keer gepost dat ik zijn ouders ken en dat dat aardige mensen zijn, ja dan neem ik het natuurlijk op voor alle kampers. (hoewel ik vind dat je ook die mensen in hun waarde moet laten). Maar jouw OP is gebaseerd op aannames en je generaliseert op een vreselijk ongenuanceerde manierquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuke familie heb je dan
Geef dan gewoon toe dat je zelf een kamper bent Buzzer, want ik generaliseer helemaal niks.... Het is gewoon de waarheid. Want elke keer als er een topic komt over kampers voel je je aangesproken, ook met het vd Vaart verhaal....
het topic blijft ook gewoon dicht.quote:waardoor wij eerlijke burgers weer opgeschept zitten met een potentiele massamoordenaar.
Hé, staat er in NWS geen item over?quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leuke familie heb je dan
Geef dan gewoon toe dat je zelf een kamper bent Buzzer, want ik generaliseer helemaal niks.... Het is gewoon de waarheid. Want elke keer als er een topic komt over kampers voel je je aangesproken, ook met het vd Vaart verhaal....
Als je het wat nuanceert wel ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
kan ik die topic gewoon kopieren plakken daar bedoel je ?
wij doen verder niets met de FP, die heeft een geheel eigen crew. In FB staat wel een topic voor FP moderaties, daar zou je het kunnen melden. Ik hoop dat mijn punt duidelijk isquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, lekker boeiend dan. Maar quote dan ook het stuk ervoor..
Moet je niet ervoor zorgen dat het bericht op de FP ook verwijderd wordt, check daar de reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |