Ja, gut. Guttegut. Gutver.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
De vorige keer stond ik in 90km filequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
De vorige keer zaten ze er naast en nu kloppen ze het enorm op. Vanwege een beetje ijzel.
![]()
hier ging net iemand onderuit met z'n fiets, 5 meter doorgegleden kep me dood gelachenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef veldmuis het volgende:
Ja flauw, nog niemand onderuit zien gaan hier in de straat!!
Dat heet dan weeralarm!
Toen ben ik gestopt. Twee andere goede websites geven duidelijk aan dat er morgen een zuidwestenwind staat van ongeveer 6bft. KNMI je kan me watquote:Tevens staat er daarbij een krachtige, langs de kust zelfs harde, zuidoostenwind die sneeuwstormen kan veroorzaken.
Alarm! het is weer weer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Voor die paar vlokjes sneeuw.
Ja, het is treurig popo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
Sneeuw is leuk, ook om te rijden. IJzel is daarentegen echt listig, terecht dat ze daarvoor waarschuwen. Nu blijven de opa's en omaatjes tenminste lekker binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:13 schreef popolon het volgende:
Weeralaram.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
![]()
en lolquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.
Je bent een azijnzeiker.
Ik ben een hartstikke vrolijk type manquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ernaast? Vorige keer was er ook weeralarm en terecht. Extreme gladheid kan voor veel ellende zorgen.
Je bent een azijnzeiker.
Poenani weerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef Rasje het volgende:
D'r komt volgens mij echt wel kutweer aan, maar da's pas aan het eind van de middag.
Je bent helemaal niet vrolijk. Je bent een vieze linkse klaagnicht die altijd maar zit te zeiken op het kapitalisme. Nou komt het bericht van het KNMI, een typisch instituut van onze verzorgingsstaat met het doel om mensen te behoeden voor onheil, ja ook de paupers, en dan ga je lopen zeiken dat we er niks aan hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een hartstikke vrolijk type man
Kijk maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()