Zonder verder namen te noemen heb ik het voorgelegd maar is er niet op ingegaanquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef gelly het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat er met de users gebeurd waarvan ik de linkjes hier neerzette. Vroeger stond er op een ronduit racistische post een ban, hoe zit dat nu ?
Hier kwam het ook ertussen door. Kwalijke zaak natuurlijk maar dat was nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:20 schreef gelly het volgende:
Je collega wel.. Andere mods ook.
Hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:27 schreef duivelin1 het volgende:
Beste modjes,
er staat in de faq:Ongeneeslijke ziektes zijn niet gewenst in de Topictitels. (overigens ook niet in de topics zelf)
waarom wordt hier dan niets aan gedaan? bijna elk topic wemelt van de ongeneeslijke ziektes en nogmaals; dit is behoorlijk kwetsend
Hier stond eerst ipv 'klote' wel wat anders in de TT: klote ticketservicequote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Hoi
Ik heb de topic lijst nog maar eens nagezocht maar ik zie geen TT met iets van die strekking erin. Dus heb je een voorbeeldje?
Gelukkig maarquote:Op zondag 19 februari 2006 15:25 schreef descendent1 het volgende:
Mijn succesvolle topic... Zo maar dichtgegooid![]()
Het ging inderdaad niet echt meer over het OP onderwerp; dus ach, eigelijk heb je wel gelijk TT
Ik vond hem ook leukquote:maar ondanks dat vond ik m nog best vermakelijk...![]()
Kan niet, omdat je hier gepost hebt.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef RvdLinden het volgende:
hoe krijg ik dit topic uit mijn Active Topics ????
zelfs in dit topic zelf staan nog allerlei ziektesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hier stond eerst ipv 'klote' wel wat anders in de TT: klote ticketservice
Die heb ik aangepast, maar dat was de enige.
In de TT vind ik erger dan in het topic zelf als het als krachtterm gebruikt wordt. Maar goed, heb het ook uit de OP verwijderd.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:44 schreef duivelin1 het volgende:
[..]
zelfs in dit topic zelf staan nog allerlei ziektes
Ik ben dan wel Termie niet maar ik voorspel dat The_Terminator ook zal zeggen dat het topic dicht blijftquote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef TranceAction het volgende:
Hee Terminator kan het topic "Wat een huilies bij regering.nl" (KLB) weer open? Ik weet dat er veel gescholden is maar je hebt ook gelezen dat een gozer vanaf dinsdag niet meer gelachen had en op donderdag na het lezen van mijn topic toch zijn lachspieren weer kon trainen. Is dat niet belangrijk dan? Het welzijn van een Fokker?
--------------------------------------------------------------------------------
Hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben dan wel Termie niet maar ik voorspel dat The_Terminator ook zal zeggen dat het topic dicht blijft
Misschien is het nu nog allemaal grappig, maar ik heb al veel te vaak gezien juist dat soort topics uit de hand lopen. Op den duur is het grappige er af en heb je echte rellen, en daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegd. En dat gescheld in dat topic was ook niet echt 'ontopic' te noemen imo, en je deed daar zelf ook leuk aan mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef TranceAction het volgende:
Hee Terminator kan het topic "Wat een huilies bij regering.nl" (KLB) weer open? Ik weet dat er veel gescholden is maar je hebt ook gelezen dat een gozer vanaf dinsdag niet meer gelachen had en op donderdag na het lezen van mijn topic toch zijn lachspieren weer kon trainen. Is dat niet belangrijk dan? Het welzijn van een Fokker?
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
Kan toch gebeurenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
dat was een fout van mij... verkeerde knop.... excuses
Ik ga direct over je klagen!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:58 schreef teamlead het volgende:
![]()
dat was een fout van mij... verkeerde knop.... excuses
Ik was de batterij in de betreffende telefoonquote:Op maandag 20 februari 2006 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Oh Tha_T gooit weer eens een topic dicht omdat het hem niet zint. De topic was niet eens lollig bedoeld, maar echt gebeurd. Of was jij toevallig die vent die op me afstapte ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |