quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ? 110.75
Ja maar waarom geef je het dan zo'n idiote naam? alsof iedereen gaat bijhouden wat al die naampjes zijn. Zet er dan gewoon groot bij betaal via uw eigen bank ofzo.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Of je volgt gewoon de ontwikkelingen en weet dat Ideal het internetbankieren vervangen heeft!![]()
Waar slaat dat nou weer op? laatste concert was FoR dus dat is nog niet zo heel lang geleden en meestal bel ik op of laat ik iemand anders kaarten halen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:48 schreef Roellio het volgende:
Whehehe, loser. Als je niet weet dat je tegenwoordig via ticketservice.nl geen kaarten kan reserveren ga je dus nooit naar een concert, want het is al zeker een jaar zo, en ben je het dus niet waard.
* Even had ook een voorgevoel over welke band het zou gaanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik de TT zag wist ik het meteen.
HeatWave gaat ook lekker!
Je kunt dus al zeker een jaar geen kaarten meer reserveren via inet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? laatste concert was FoR dus dat is nog niet zo heel lang geleden en meestal bel ik op of laat ik iemand anders kaarten halen.
Nee letten ze nooit opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja maar waarom geef je het dan zo'n idiote naam? alsof iedereen gaat bijhouden wat al die naampjes zijn. Zet er dan gewoon groot bij betaal via uw eigen bank ofzo.
Hoe dan ook, ik heb nu dus zitplaatsen (2e rang, was best goed volgens mijn broertje):{ Niet wou we wouden maargoed we kunnen nog altijd proberen bij de staanplaatsen naar binnen te lopen, ik heb nog nooit gemerkt dat ze echt letten op je kaartje dus misschien lukt dat wel.
110.75 om met z'n 2en die herrie aan te moeten horenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:02 schreef okkie-man het volgende:
[..]
110.75 om met z'n 2en die herrie aan te moeten horen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh.
Echte muziek, leer je nog wel als je ouder bent jochie.
Ik heb ook kaartjes, alleen geen veldkaarten. Ons postkantoor heeft volgens mij geeneens kaarten (niet zo'n heel groot dorp).quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef SickBitch het volgende:
ga je toch even naar postkantoor... hijs nog niet uitverkocht
k heb ook kaartjes muahaha![]()
ik zeg toch ook dat het mij nog nooit is opgevallen dat ze erop letten, ik zeg niet dat ze er NIET op letten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:56 schreef Even het volgende:
[..]
Nee letten ze nooit opdaarom staat er ook op...
Je had je GSM niet bij jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, het is een grafzootje geworden daar. Toen ik kaarten ging kopen voor het abn/amro tennistoernooi bij het postkantoor werd mij verteld dat ik eerst telefonisch moest reserveren. Terwijl ik dus in het postkantoor stond, moest ik een duur nummer bellen. Waarna ik ze gelijk op kon halen bij het postkantoorGing helemaal nergens over
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |