abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35214909
Ja wat is dat voor vuil hoerig tering tyfus grafbedrijf dan? wil ik kaartjes kopen voor metallica, denk ik eerst, ik bel. Tuurlijk is er niemand beschikbaar, al een half uur lang, die mongolen huren ook niet wat extra mensen in. Oke, dan maar online bestellen dacht ik. Heb ik al eerder gedaan en ging altijd goed. Maar nou hebben die teringhonden schijnbaar iets veranderd want opeens kan je alleen nog maar met allemaal vage kanker betaalmethoden betalen. Alleen CC (heb ik niet) of iets vaags als ideal of bill. Waar de fuck is de optie internetbankieren of geld overmaken ofzo? Of waar is uberhaubt de mogelijkheid om je kaarten af te halen, want ook dat kon eerst gewoon als je via internet bestelde.

TICKETSERVICE

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Terminator op 19-02-2006 17:48:00 ]
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35214950
Sukkel, je moet Ideal gebruiken dat gaat via internet bankieren of mijn postbank.nl.

Mijn reservering is trouwens al binnen :-)
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  Donald Duck held zaterdag 18 februari 2006 @ 10:33:38 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35214961
ideal = internetbankieren. Je wordt dan doorgestuurd naar het systeem van je eigen bank
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35214966
Je hebt helemaal gelijk, het is een grafzootje geworden daar. Toen ik kaarten ging kopen voor het abn/amro tennistoernooi bij het postkantoor werd mij verteld dat ik eerst telefonisch moest reserveren. Terwijl ik dus in het postkantoor stond, moest ik een duur nummer bellen. Waarna ik ze gelijk op kon halen bij het postkantoor Ging helemaal nergens over
pi_35214997
Had in 5 seconden kaartjes voor Belle & Sebastian vandaag. Ging prima, veel erger meegemaakt in het verleden.
For great justice!
pi_35215001
Idd ik wilde pas kaartjes kopen voor Depeche Mode. Telefoon wordt niet opgenomen site loopt op een bepaald moment niet verder kortom niks werkt. Ga ik naar de belgische ticketsite hupsakee meteen geregeld. In belgie is depeche mode populairder dan hier. Ik verdenk ticketservice ervan kunstmatige schaarste te creeeren. Zo gaat iedereen bellen en via internet tegelijk proberen. Kassa voor ticketservice
pi_35215033
quote:
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:

METALLICA & SUPPORT ACT
Gelredome
Do, 08 juni 2006 18.30 uur

Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Totale kosten: ? 110.75
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 18 februari 2006 @ 10:41:08 #8
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_35215052
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
Whehe, ik heb een altijd geldige AAA pas voor Metallica.
pi_35215075
Ik zou niet eens kankertickets willen bestellen..

zaterdag 18 februari 2006 @ 10:43:46 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35215090
Of je volgt gewoon de ontwikkelingen en weet dat Ideal het internetbankieren vervangen heeft!
pi_35215124
55 euro voor een ticket? geneukt.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_35215153
Whehehe, loser. Als je niet weet dat je tegenwoordig via ticketservice.nl geen kaarten kan reserveren ga je dus nooit naar een concert, want het is al zeker een jaar zo, en ben je het dus niet waard.
pi_35215175
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
Of je volgt gewoon de ontwikkelingen en weet dat Ideal het internetbankieren vervangen heeft!
Ja maar waarom geef je het dan zo'n idiote naam? alsof iedereen gaat bijhouden wat al die naampjes zijn. Zet er dan gewoon groot bij betaal via uw eigen bank ofzo.

Hoe dan ook, ik heb nu dus zitplaatsen (2e rang, was best goed volgens mijn broertje):{ Niet wou we wouden maargoed we kunnen nog altijd proberen bij de staanplaatsen naar binnen te lopen, ik heb nog nooit gemerkt dat ze echt letten op je kaartje dus misschien lukt dat wel.
pi_35215198
Je had gewoon met je luie KANKER reet naar het KANKER postkantoor moeten gaan en daar je KANKER kaartjes halen..

Ow ja ik heb dus wel 1e rang kaartjes
......Signature-loos......
pi_35215204
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:48 schreef Roellio het volgende:
Whehehe, loser. Als je niet weet dat je tegenwoordig via ticketservice.nl geen kaarten kan reserveren ga je dus nooit naar een concert, want het is al zeker een jaar zo, en ben je het dus niet waard.
Waar slaat dat nou weer op? laatste concert was FoR dus dat is nog niet zo heel lang geleden en meestal bel ik op of laat ik iemand anders kaarten halen.
pi_35215214
Toen ik de TT zag wist ik het meteen .

* HeatWave gaat ook lekker!
Get woke, go broke!
pi_35215219
ga je toch even naar postkantoor... hijs nog niet uitverkocht

k heb ook kaartjes muahaha
pi_35215232
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Toen ik de TT zag wist ik het meteen .

HeatWave gaat ook lekker!
* Even had ook een voorgevoel over welke band het zou gaan
pi_35215243
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:52 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? laatste concert was FoR dus dat is nog niet zo heel lang geleden en meestal bel ik op of laat ik iemand anders kaarten halen.
Je kunt dus al zeker een jaar geen kaarten meer reserveren via inet.
pi_35215259
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:50 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ja maar waarom geef je het dan zo'n idiote naam? alsof iedereen gaat bijhouden wat al die naampjes zijn. Zet er dan gewoon groot bij betaal via uw eigen bank ofzo.

Hoe dan ook, ik heb nu dus zitplaatsen (2e rang, was best goed volgens mijn broertje):{ Niet wou we wouden maargoed we kunnen nog altijd proberen bij de staanplaatsen naar binnen te lopen, ik heb nog nooit gemerkt dat ze echt letten op je kaartje dus misschien lukt dat wel.
Nee letten ze nooit op daarom staat er ook op...
pi_35215350
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

.
110.75 om met z'n 2en die herrie aan te moeten horen
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_35215361
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:02 schreef okkie-man het volgende:

[..]

110.75 om met z'n 2en die herrie aan te moeten horen
Uhuh .

Echte muziek, leer je nog wel als je ouder bent jochie .
Get woke, go broke!
pi_35215377
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Uhuh .

Echte muziek, leer je nog wel als je ouder bent jochie .
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_35215454
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:53 schreef SickBitch het volgende:
ga je toch even naar postkantoor... hijs nog niet uitverkocht

k heb ook kaartjes muahaha
Ik heb ook kaartjes, alleen geen veldkaarten. Ons postkantoor heeft volgens mij geeneens kaarten (niet zo'n heel groot dorp).
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:56 schreef Even het volgende:

[..]

Nee letten ze nooit op daarom staat er ook op...
ik zeg toch ook dat het mij nog nooit is opgevallen dat ze erop letten, ik zeg niet dat ze er NIET op letten.
pi_35215488
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 10:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, het is een grafzootje geworden daar. Toen ik kaarten ging kopen voor het abn/amro tennistoernooi bij het postkantoor werd mij verteld dat ik eerst telefonisch moest reserveren. Terwijl ik dus in het postkantoor stond, moest ik een duur nummer bellen. Waarna ik ze gelijk op kon halen bij het postkantoor Ging helemaal nergens over
Je had je GSM niet bij je
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')