1. Rafquote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij ook... maar Ellen is bij mij enorm gestegen
Hits van deze eeuw.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef -Hans- het volgende:
Is het thema voor volgende week al bekend??
en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!quote:Op zondag 22 januari 2006 00:27 schreef WithMe het volgende:
Eindelijk eens echt leuke liedjes hoop ik.
Dan moet Raffie echtquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en wat bekende nummers..... scoort ook beter denk ik!
Nee manquote:Op zondag 22 januari 2006 00:34 schreef Dizer het volgende:
Angelique moet een nummer van Alicia Keys doen of zo
OOoooh... dan moet ze zeker weten: Me Myself and I gaan zingenquote:Op zondag 22 januari 2006 00:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
laat angelique maar wat van Beyonce doen, is haar zoon ook weer blij
Anders ziet toch niet iedereen hemquote:Op zondag 22 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
Als ie al in een topic staat hoef je hem toch ook niet hier te c/p'en?
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:53 schreef BVO het volgende:
Zeur.
Ik heb van jou ook in meerdere verschillende topics enkel en alleen die infantiele Marescha-smilie gezien. Das dan ook cross-posting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks zeur, dit deed je vroeger tijdens PE ook altijd, en toen werd het ook irritant bevonden. Het is gewoon crossposting, en volgens de FAQ mag dat niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |