quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Oké degene die nu nog kotst op Marescha kan rekenen op een ban.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Sven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting doen we niet meer aan?
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:03 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Fleur_Powers het volgende:
Zo dit was een zeer intesief Idols-Fok avondje, volgende week zien we wel weer ...
Vind ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen als je Marescha tof vindt.
Wel graag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
Voor sommige mensen zijn 5 posts meer dan genoegquote:
Barbara Fischer Faqquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Marble het volgende:
[..]
Hernoem de FAQ eens naar FAQ Mareschaforum ofzo, deed ik met Jim ook altijd.
Nee hih wilde dat nummer graag zingenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:05 schreef Greetings het volgende:
Zei Christon nu dat ie wel graag volgende week "I don't wanne be" zong, of er juist tegenop zag?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Die zit nu met z'n tengels aan de 'gitaar' van Christon... om 'afscheid' te nemen.quote:
Misschien kunnen ze elkaar troostenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Cee het volgende:
Zwarte dag in CDP-land: eerst uit de users survival gebonjourd, en nu z'n grote vriend ook de competitie uit.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
Barbara Fischer Faq! Hij staat er nog steeds
!
Ik ben/was er ook erg nieuwschierig naquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hih wilde dat nummer graag zingenen dat zou volgende week worden
RLS, waar SB mod wasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Wat heb ik gemist? Barbara Fischer
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |