De echte vorm is er gewoon (nog) niet dit seizoen, al begint die wel te komen. Ik ben erblij om dat je dan wel de punten pakt en achterin weinig weggeeft.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Klopt, het is ook knap maar ziet er gewoon niet uit. Dat jij dat geen probleem vind snap ik, je pakt er punten mee. Ze hebben heus wel de kwaliteit om wat meer te voetballen.
Zaterdag blijven de punten weer netjes in Grunn!
Precies, hetzelfde hier. Heb absoluut geen negatief gevoel aan de wedstrijd over gehouden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef The_Verve het volgende:
Ik had na afloop niet eens een slecht gevoel over de wedstrijd. Als Groningen op deze manier verliest kan ik daar best mee leven.
Tegenwoordig is bijna elke scheids de hoer van psvquote:Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef The_Verve het volgende:
PSV was gewoon beter dan Groningen de eerste helft. Klasseverschil was erg duidelijk. En ik had het idee dat PSV niet eens op volle kracht speelde. Als de Hoer van PSV dan ook nog eens de scheids is is het voor Groningen vechten tegen de bierkaai.
Tweede helft speelde PSV alsof ze de wedstrijd al binnen hadden. Die arrogantie werd bijna afgestraft.
Ik had na afloop niet eens een slecht gevoel over de wedstrijd. Als Groningen op deze manier verliest kan ik daar best mee leven.
quote:Groningen-coach Ron Jans zei na afloop "hartstikke trots" te zijn op zijn spelers en de energie die zijn ploeg na rust had getoond.
Ron Jans vergeleek zijn ploeg voor rust met een aangeslagen bokser. "Vanuit drie spelhervattingen - twee direct en eentje min of meer indirect - staan we ineens 3-0 achter. Dan ben je net een bokser die een beetje met zijn kop schudt, wat nu? Dat hebben we in de rust ook tegen elkaar gezegd. Daarom ben ik hartstikke trots op de jongens. Laat het maar zien, zei ik, zorg dat je het opraapt. We hebben veel energie in de tweede helft gestopt. Niet dat de 3-3 in de lucht hing, maar ik heb wel genoten. Ons publiek was fantastisch."
Mag je ook trots op zijn, Groningen heeft een hele goede ploeg.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Grunn verloren, maar ooooow wat ben ik trots op het spel van De FC, knokken tot het einde, jammer dat die derde er niet kwam, maar RESPECT!!!
PSV feli.
Ace PyTh is mijn username op Starsquote:Nou, wat is je usersname op PS? dan komt er 10$ aan.
Makkie manquote:Zaterdag tegen Heracles weer gewoon winnen, en op naar europa..![]()
U bent $10 rijker.quote:
quote:Hello venomsnake,
We have transferred $10.00 from your account to 'Ace PyTh' as per your request.
Good luck to you both.
Regards,
PokerStars Cashier
Cheers VSquote:
Wordt altijd zo heerlijk overdreven. Sfeer was tot de 60e minuut verre van heerlijk en na de 2-3 was het aardig. Niet meer dan dat. Verder niets dan lof voor jullie. Mooie strijdvaardige ploeg, gewedlige trainer en schitterend stadion (met een kutinfrastructuur overigens).quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er ook van genoten, ondanks het verlies. Wat een mooi stadion is het toch en een geweldig publiek. Sfeertje was ondanks het verlies geweldig.
De sfeer aan de andere kant van het stadion was bijna de hele wedstrijd erg goed hoor (vak C)quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Bobu het volgende:
[..]
Wordt altijd zo heerlijk overdreven. Sfeer was tot de 60e minuut verre van heerlijk en na de 2-3 was het aardig. Niet meer dan dat. Verder niets dan lof voor jullie. Mooie strijdvaardige ploeg, gewedlige trainer en schitterend stadion (met een kutinfrastructuur overigens).
Mooi avondje gehad op vak P en een nachtje doorgehaald daar. Groningen is![]()
Je hoort vrijwel niks van elkaar inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef Prosac het volgende:
Nadeel van het stadion is dat je aan de andere kant van het stadion moeilijk hoort dat ze op de supporterscurve toch grotendeels constant aan het zingen waren. Ook op CC was de sfeer top hoor
heads upje is leuk, op een andere avond maybe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Cheers VS
Vanavond Heads Upje lijkt me wel leuk
Ik wou zeggen! (helemaal vooraan in C)quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef detulp050 het volgende:
[..]
De sfeer aan de andere kant van het stadion was bijna de hele wedstrijd erg goed hoor (vak C)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |