abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34700683
PSV heeft een heel stabiele ploeg. gaven in de eerste helft niets weg en maakte simpel de doelpunten, al was het dan buitenspel. Vrij frustrerend om tegen te spelen lijkt me.

In de tweede helft was't helemaal anders. Groningen ging er vol voor, dat wordt inmiddels echt ons handelsmerk en dat willen we natuurlijk ook zien. Na de 2-3 waren er geen kansen meer, maar als één van de ballen die daarvoor gevaarlijk dicht bij Gomes kwam, er nou eens was ingegaan...

Jammer van de beker, maar toch een mooie prestatie neergezet in de tweede helft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cruoninga op 02-02-2006 00:05:42 ]
pi_34701228
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 23:43 schreef Noca het volgende:

[..]

Klopt, het is ook knap maar ziet er gewoon niet uit. Dat jij dat geen probleem vind snap ik, je pakt er punten mee. Ze hebben heus wel de kwaliteit om wat meer te voetballen.

Zaterdag blijven de punten weer netjes in Grunn!
De echte vorm is er gewoon (nog) niet dit seizoen, al begint die wel te komen. Ik ben erblij om dat je dan wel de punten pakt en achterin weinig weggeeft.

Overigens vond ik Aissati slecht spelen, maar Afellay heel goed invallen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34701583
Respect voor de speelwijze van Groningen, knokken tot het einde.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:32:41 #154
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34702106
PSV was gewoon beter dan Groningen de eerste helft. Klasseverschil was erg duidelijk. En ik had het idee dat PSV niet eens op volle kracht speelde. Als de Hoer van PSV dan ook nog eens de scheids is is het voor Groningen vechten tegen de bierkaai.

Tweede helft speelde PSV alsof ze de wedstrijd al binnen hadden. Die arrogantie werd bijna afgestraft.

Ik had na afloop niet eens een slecht gevoel over de wedstrijd. Als Groningen op deze manier verliest kan ik daar best mee leven.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:38:21 #155
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34702264
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef The_Verve het volgende:
Ik had na afloop niet eens een slecht gevoel over de wedstrijd. Als Groningen op deze manier verliest kan ik daar best mee leven.
Precies, hetzelfde hier. Heb absoluut geen negatief gevoel aan de wedstrijd over gehouden.
Het spel van de FC is gewoon goed, lekker doorgaan zo. Straks met een weer fitte selectie kunnen we het misschien tot het eind toe volhouden.

De komende wedstrijden heb je toch de wat mindere tegenstanders, erg belangrijk om daar de punten te pakken! Juist in deze wedstrijden.
Bij de zwaardere tegenstanders zullen de geblesseerden hopelijk weer terug zijn..
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:39:49 #156
82589 S-Two
barba macacu
pi_34702286
Ik heb de wedstrijd niet geheel gezien (zat ook deels achter de computer), maar ik had het idee dat Temmink echt niet zo heel slecht floot.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 2 februari 2006 @ 00:42:41 #157
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_34702350
Het is mooi dat de wisselspelers ook van een behoorlijk niveau zijn. Nu vaste jongens als buijs, luirink en kruiswijk (toch niet de minsten!) er even een paar wedstrijden niet zijn door blessures, wordt dit zeer goed opgepakt door de club. Ik heb ook absoluut een goed gevoel aan de wedstrijd tegen psv overgehouden. Dat ze blijven knokken tot het einde onderstreept het moreel van de club op dit moment alleen maar.

En dat ene spandoek; "Blind moet blijven"

:-)
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_34702777
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:32 schreef The_Verve het volgende:
PSV was gewoon beter dan Groningen de eerste helft. Klasseverschil was erg duidelijk. En ik had het idee dat PSV niet eens op volle kracht speelde. Als de Hoer van PSV dan ook nog eens de scheids is is het voor Groningen vechten tegen de bierkaai.

Tweede helft speelde PSV alsof ze de wedstrijd al binnen hadden. Die arrogantie werd bijna afgestraft.

Tegenwoordig is bijna elke scheids de hoer van psv
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34702819
quote:
Groningen-coach Ron Jans zei na afloop "hartstikke trots" te zijn op zijn spelers en de energie die zijn ploeg na rust had getoond.

Ron Jans vergeleek zijn ploeg voor rust met een aangeslagen bokser. "Vanuit drie spelhervattingen - twee direct en eentje min of meer indirect - staan we ineens 3-0 achter. Dan ben je net een bokser die een beetje met zijn kop schudt, wat nu? Dat hebben we in de rust ook tegen elkaar gezegd. Daarom ben ik hartstikke trots op de jongens. Laat het maar zien, zei ik, zorg dat je het opraapt. We hebben veel energie in de tweede helft gestopt. Niet dat de 3-3 in de lucht hing, maar ik heb wel genoten. Ons publiek was fantastisch."
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34702964
Ik twijfel of PSV nu bewust zo 'zuinig' speelt, of dat het aan Groningen te wijten is. In de lucht won de FC de meeste duels, en verder waren ze ook aggresiever.

Maar over die wisselspelers ben ik juist niet gerust. Okee, verdedigend kan het net (gelukkig was Silva weer fit), maar voor de rest .... vandaag (behalve Cornelisse) alleen erg jonge jongens op de bank.
Ik vind het wel een beetje een gemiste kans dat Nijland geen aankopen heeft gedaan. (als je ziet wat andere clubs als Ado allemaal kopen)
  donderdag 2 februari 2006 @ 01:36:32 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34703396
mwoa.. van de aankopen van Ado lig ik ook niet wakker.
  donderdag 2 februari 2006 @ 08:04:25 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34705920
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Grunn verloren, maar ooooow wat ben ik trots op het spel van De FC, knokken tot het einde, jammer dat die derde er niet kwam, maar RESPECT!!!

PSV feli.
Mag je ook trots op zijn, Groningen heeft een hele goede ploeg.

Bedankt!
quote:
Nou, wat is je usersname op PS? dan komt er 10$ aan.
Ace PyTh is mijn username op Stars
quote:
Zaterdag tegen Heracles weer gewoon winnen, en op naar europa..
Makkie man
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_34706865
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34708220
Goed gespeeld van Groningen in de tweede helft maar die goals waren toen al zo suffig weggegeven. Dan helpt zelfs de vechtlust niet meer tegen dit PSV.

Mazzel dat Koen van der Laak er niet afhoefde na die schandalige overtreding tegen Aisatti en verder een beetje matige beurt van publiek en Jans richting Temmink.

En wel fijn dat jullie nu de nationale knuffelclub zijn geworden, die titel dragen we met liefde over
  donderdag 2 februari 2006 @ 12:53:46 #165
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34709237
Ik heb er ook van genoten, ondanks het verlies. Wat een mooi stadion is het toch en een geweldig publiek. Sfeertje was ondanks het verlies geweldig.
pi_34709671
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:04 schreef PyTh het volgende:

Ace PyTh is mijn username op Stars
U bent $10 rijker.
quote:
Hello venomsnake,

We have transferred $10.00 from your account to 'Ace PyTh' as per your request.

Good luck to you both.

Regards,

PokerStars Cashier
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 2 februari 2006 @ 13:18:22 #167
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_34710082
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

U bent $10 rijker.
[..]

Cheers VS

Vanavond Heads Upje lijkt me wel leuk
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:49:17 #168
42845 Bobu
PSV KAMPIOENEN
pi_34715248
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:53 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik heb er ook van genoten, ondanks het verlies. Wat een mooi stadion is het toch en een geweldig publiek. Sfeertje was ondanks het verlies geweldig.
Wordt altijd zo heerlijk overdreven. Sfeer was tot de 60e minuut verre van heerlijk en na de 2-3 was het aardig. Niet meer dan dat. Verder niets dan lof voor jullie. Mooie strijdvaardige ploeg, gewedlige trainer en schitterend stadion (met een kutinfrastructuur overigens).

Mooi avondje gehad op vak P en een nachtje doorgehaald daar. Groningen is
pi_34715434
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Bobu het volgende:

[..]

Wordt altijd zo heerlijk overdreven. Sfeer was tot de 60e minuut verre van heerlijk en na de 2-3 was het aardig. Niet meer dan dat. Verder niets dan lof voor jullie. Mooie strijdvaardige ploeg, gewedlige trainer en schitterend stadion (met een kutinfrastructuur overigens).

Mooi avondje gehad op vak P en een nachtje doorgehaald daar. Groningen is
De sfeer aan de andere kant van het stadion was bijna de hele wedstrijd erg goed hoor (vak C)
  donderdag 2 februari 2006 @ 18:19:33 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_34720139
Nadeel van het stadion is dat je aan de andere kant van het stadion moeilijk hoort dat ze op de supporterscurve toch grotendeels constant aan het zingen waren. Ook op CC was de sfeer top hoor
pi_34720340
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:19 schreef Prosac het volgende:
Nadeel van het stadion is dat je aan de andere kant van het stadion moeilijk hoort dat ze op de supporterscurve toch grotendeels constant aan het zingen waren. Ook op CC was de sfeer top hoor
Je hoort vrijwel niks van elkaar inderdaad.
pi_34720709
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:18 schreef PyTh het volgende:

[..]

Cheers VS

Vanavond Heads Upje lijkt me wel leuk
heads upje is leuk, op een andere avond maybe?
wil vanavond ff het gepruts tussen Hoerenveen en ajakkes zien
pi_34721072
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef detulp050 het volgende:

[..]

De sfeer aan de andere kant van het stadion was bijna de hele wedstrijd erg goed hoor (vak C)
Ik wou zeggen! (helemaal vooraan in C)
  zaterdag 4 februari 2006 @ 12:15:05 #174
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34725197
Buijs is er weer bij vanavond, dat scheelt. Lindgren begint op de bank met een lichte hersenschudding.
Buijs gaf al aan dat er iets recht te zetten viel, zowel qua uitslag als wat dingen die in het veld gebeurt zijn

Kruiswijk en Seedorf sluiten binnenkort weer bij de groep aan en Luirink begint weer met de looptraining. Hopen dat ze er snel weer zijn.
We gaan voor de 3 punten vandaag!
pi_34725258
Vanavond weer naar de Euroborg

Het komt goed, zei Buijs. Ik geloof hem natuurlijk
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')