quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef venomsnake het volgende:
nait zo soezen, komt wel goud!! 2-0 Grunn.[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:40 schreef Prosac het volgende:
Sankoh in de spits olé olé!
live op SBS6.quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:10 schreef Jaytonism het volgende:
Geen kaartjes kunnen krijgen.
Hm, is 't ergens live te volgen?
echt naitquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:44 schreef PyTh het volgende:
1-2 voor PSV vanavond
1-0 Salmon
1-1 VoH
1-2 Farfan
Bij Euroborg zijn nog kaartjes te koop hoor, gewoon je legitimatie meenemenquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:10 schreef Jaytonism het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef W2O het volgende:
Ik moet vanaf de grote markt naar de Euroborg. Iemand enig idee welke bus ik dan moet pakken?
quote:Met ingang van aanstaande zondag rijdt Arriva een bus tussen het oude FC Groningen stadion in de Oosterparkwijk en de Euroborg. Deze bus rijdt vooralsnog bij alle dit seizoen resterende thuiswedstrijden van FC Groningen. Dus competetie- en bekerwedstrijden, overdag en ’s avonds, al naar gelang het affiche.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef W2O het volgende:
Ik moet vanaf de grote markt naar de Euroborg. Iemand enig idee welke bus ik dan moet pakken?
Of zie de antwoorden op het fcgforumquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:04 schreef W2O het volgende:
Als Groningen wint vanavond transfer ik $ 10 naar je via PSquote:
dealquote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Groningen wint vanavond transfer ik $ 10 naar je via PS
Als PSV wint transfer jij $ 10 naar mij via PS
Deal?![]()
We hadden hier nog 2 extra kaartjes over vanmiddagquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:10 schreef Jaytonism het volgende:
Wie niet in grunn.... (pas om 13 uur dus een verlening kan van mij best)quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:56 schreef savelkoul het volgende:
Geen verlening aub, morgen tentamen
quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:13 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Of zie de antwoorden op het fcgforum
ik zie je in de tennishalquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wie niet in grunn.... (pas om 13 uur dus een verlening kan van mij best)
Grunn verloren, maar ooooow wat ben ik trots op het spel van De FC, knokken tot het einde, jammer dat die derde er niet kwam, maar RESPECT!!!quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Groningen wint vanavond transfer ik $ 10 naar je via PS
Als PSV wint transfer jij $ 10 naar mij via PS
Deal?![]()
Dankje DD, jullie ook.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed gespeeld (op het eerste half uur na dan, slaperds)...
Succes in de competitie!
Sankoh geeft idd veel te vaak de lange bal en er zaten veel foute passes tussen. Komt wel weer goed als Kruiswijk en Luirink achterin staan. Maar de jongens die er nu staan doen het ook goed.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:22 schreef LuukBes het volgende:
Groningen was anders ook veel teveel met hun lange-halen-voetbal matig bezig. PSV speelt controlerend en saai, maar Groningen was 1e helft echt een foutenfestival in de passing en met kansloos Engels voetbal.
Met Kruiswijk, Luirink en Buijs hadden jullie ze gepakt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sankoh geeft idd veel te vaak de lange bal en er zaten veel foute passes tussen. Komt wel weer goed als Kruiswijk en Luirink achterin staan. Maar de jongens die er nu staan doen het ook goed.
Als we zo door weten te gaan kan het nog heel mooi worden dit seizoen.
dat denk ik nog niet, buijs wel..quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:33 schreef DeVinger het volgende:
Ja hoe staat het eigenlijk met Kruiswijk/Luirink, gaan die nog spelen za?
En verder controleren en het eerste uur geen kans weggeven...quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:17 schreef Noca het volgende:
[..]
En dat anti-voetbal is echt verschrikkelijk, knap hoe het gedaan wordt, maar drie doelpunten uit standaard situaties en dat was het..
Klopt, het is ook knap maar ziet er gewoon niet uit. Dat jij dat geen probleem vind snap ik, je pakt er punten mee. Ze hebben heus wel de kwaliteit om wat meer te voetballen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En verder controleren en het eerste uur geen kans weggeven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |