Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, die komen hier zo heel nu en dan wel eens over ja
ik ben zo blij dat ik in den haag woonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
maargoed, back on topic [afbeelding]
WAT LELIJKE "WIJVEN" IN GRONINGEN EN HET OOSTEN MAN!!![]()
![]()
tikkeltje zwart-wit bekeken, maar zeker meer dan in het oosten ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Klonk het volgende:
in het westen wonen alleen maar negerinen
Nee, normaal alleen Nederlanders hoor.... Maar ik bedoel tijdens Frisian Flagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.je bedoelt denk ik Engelse en Duitse Tornado's.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Vrouw, boerin
Eigenaar: Staatsinrichting voor de verstandelijk beperkten
Land van herkomst: Drenthe
Datum:29/10/05
Fotograaf/Bron: Fwnk
Bijzonderheden: Geef me het teiltje eens door![]()
Zelfs dan zijn F-14's niet aanwezig. En een enkele keer te zien tijdens open-dagen, maar een F-14 boven europa is de laatste jaren zeldzaam te noemen. Binnenkort zijn ze allemaal de dienst uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, normaal alleen Nederlanders hoor.... Maar ik bedoel tijdens Frisian Flag
dat dacht ik wel ja.. mn broer is een beetje into vliegtuigen, en ik heb hem wel eens heel enthousiast horne zeggen dat er een F 14 tomcat zou komen en zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn F-14's niet aanwezig. En een enkele keer te zien tijdens open-dagen, maar een F-14 boven europa is de laatste jaren zeldzaam te noemen. Binnenkort zijn ze allemaal de dienst uit.
edit: in '99 zijn er wel een paar bij Frysian Flag geweest.
Misschien was ie doof, en dacht hij dat je hem wilde visiteren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Klonk het volgende:
ik hem nog een visitekaartje aangeboden, maar dat wou niet....
Hmm, die zou er wel in gaan nu jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een schnitzeltje voor je bakken?
het gaat niet over de maximum snelheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
max speed is eigenlijk iets in de 2400 km/h
Nah, dan moet je zelf het sausje klaarmaken (ingrediënten zijn wel in huis), maar als je hier komt, gaan wij samen een Schnitzeltje etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, die zou er wel in gaan nu jamet sate sausje erbij en wat frietjes
Wha, als ik nu weg rij, kom ik bij je aan als de Schnitzel al door een van je katten gejat isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, dan moet je zelf het sausje klaarmaken (ingrediënten zijn wel in huis), maar als je hier komt, gaan wij samen een Schnitzeltje eten
De katten komen niet in de vriezerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wha, als ik nu weg rij, kom ik bij je aan als de Schnitzel al door een van je katten gejat is
duikt de keuken en vriezer in...quote:
Maar die stond wel verkeerd in de OP zag ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat niet over de maximum snelheid
Dat hoop ik ook voor je, want de reclame voor die film vond ik al uitermate baggerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:04 schreef Tjabbo het volgende:
In bed filmpje kijken (fantastic four... hopen dat het wat is)
lees: tvp
Hieromquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:je bent gewoon lui Peu
En wat moet je met FBG's als er Friezen zijn?
praatdanmeequote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:23 schreef BaraCuda het volgende:
teeveepee
oh natuurlijk om te kijken hoe het met haar kindjes gingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft net gebeld
Sandra is lief
is er niets op teevee?quote:
is sandra weg dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra heeft net gebeld
Sandra is lief
Nee, ze wou niet met de katten pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef lipje het volgende:
[..]
oh natuurlijk om te kijken hoe het met haar kindjes ging
weekendje jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is sandra weg dan?
en ik weet niet of er wat op tv is, ding staat al sinds 21u aan maar heb er nog niet naar gekeken
hier mis ik ff de aansluitingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
@lipje: van Arthur BTW, zul je wel kennen. langs de route van lijn 15 en 10, 2 haltes van de broekslootkade.
Ze zit nu in Den Haag... Jij woont in Delft, en bekend in die straat... toch? vrij drukke doorgaande weg...quote:
Niet ver daarvandaan inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef lipje het volgende:
Oh is dat de snackbar net voorbij de brug richting ziekenhuis en Voorburg?
dat kan shockerenderquote:
Nee.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmm.. Hugo, is dat een userfoto?
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:03 schreef lipje het volgende:
wou je haar daten dan Alex?
zo ff de waarheid verdraaidquote:Op zondag 22 januari 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ja
Sandra is weg, dus ff snel een fling in het weekeinde
en hoe...quote:Op zondag 22 januari 2006 00:46 schreef lipje het volgende:
bhfh is ook weer uit zijn graf opgestaan...
*fluit*quote:Op zondag 22 januari 2006 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, ik zet m hier ook gewoon, hij is de lachwekkend om niet te laten zien
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Opel Kadett E GSI
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
Kijk de kleurstelling en die van de Kadett
Naar volk is hetquote:Op zondag 22 januari 2006 01:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geliqiudeerd door een Leffe-consument met PMS, heb ik uit betrouwbare bron vernomen
Ik had m nog meer verneuktquote:Op zondag 22 januari 2006 01:50 schreef Rydell het volgende:
P.s. Hij was dus al Picasso bewerkt toen ik 'm kocht!![]()
Opel raambandquote:Op zondag 22 januari 2006 01:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had m nog meer verneukt![]()
Dodge-viper striping met duct tape er op maken en zo
Dat is het stukje image dat je er gratis bij krijgt ehquote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Rydell het volgende:
Stickers met Opel GSI Club Holland e.d.Ik vond 'm al erg genoeg, werd vaak aangehouden door de politie, hehe...
kenden ze je ook van je brommertijd?quote:Op zondag 22 januari 2006 01:56 schreef Rydell het volgende:
Stickers met Opel GSI Club Holland e.d.Ik vond 'm al erg genoeg, werd vaak aangehouden door de politie, hehe...
Hier om de hoek staat een gepimpte PT-cruiserquote:Op zondag 22 januari 2006 01:59 schreef lipje het volgende:
staat hier om de hoek nog een mooie witte golf 2 gti van de Golf gti club holland
Misschien had dat er ook wel mee te maken!quote:
Maak je ons nieuwsgierig, durf je geen foto te nemen! Kan je aan de ene kant alleen geen ongelijk geven, hehe! Maare, toch wil ik je graag verzoeken je moed even bij elkaar te rapen, en ons dat pleziertje te gunnen!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een gepimpte PT-cruiser
En een straat verder staat een totaal verkrachte audi coupe
Maar ik durf geen foto's te maken, beide zijn van sportschool kleerkasten die al achter het raam gaan staan als je al langs loopt
"Ik verzamel foto's van getunde wagens, en deze vond ik heel erg mooi"quote:Op zondag 22 januari 2006 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hier om de hoek staat een gepimpte PT-cruiser
En een straat verder staat een totaal verkrachte audi coupe
Maar ik durf geen foto's te maken, beide zijn van sportschool kleerkasten die al achter het raam gaan staan als je al langs loopt
Als ik weer eens zin heb om batterijen te kopen voor mn digicam zal ik eraan denkenquote:Op zondag 22 januari 2006 02:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Ik verzamel foto's van getunde wagens, en deze vond ik heel erg mooi"
Je meot wel met een stalen gezicht kunnen liegen, maar bij mij wekrt het altijdZe geven dan vaak juist uitleg.. Real life- ge-PNG, wat wil je nu nog meer?
Heb jij echt nog een digicam op batterijen, of had je geen beter excuus?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer eens zin heb om batterijen te kopen voor mn digicam zal ik eraan denken
Het is dat ik ooit een digicam heb gehad die op batterijen werkte, anders had ik jullie voor gek verklaard!quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 02:15 schreef Rydell het volgende:
[..]
Het is dat ik ooit een digicam heb gehad die op batterijen werkte, anders had ik jullie voor gek verklaard!![]()
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ikzelf neem tegenwoordig ook genoegen met de 1.3 Megapixel camera, die in m'n Nokia 6230i verwerkt zit. Goede kwaliteit foto's, dat zekers!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stuk makkelijker en goedkoper dan die takke acupacks hoor
Mja het is verder een prima toestel. Olympus C740, 3.2mp, 63mm lens, 10x optische zoom. Maar goed er moeten wel batterijen inquote:Op zondag 22 januari 2006 02:19 schreef Rydell het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ikzelf neem tegenwoordig ook genoegen met de 1.3 Megapixel camera, die in m'n Nokia 6230i verwerkt zit. Goede kwaliteit foto's, dat zekers!![]()
ik heb een groot archief met zelfgemaakteplaatjes, doe maar een verzoekjequote:Op zondag 22 januari 2006 02:23 schreef Rydell het volgende:
Oké, genoeg over camera's!Nog een smakelijk plaatje van een foute wagen in de aanbieding?
doe je er een duracelltetje bijquote:Op zondag 22 januari 2006 02:25 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben een van mn 4 fotoacu batterijen kwijt![]()
Maar goed ik ben tukken
stond laatst een Smart piketwagen voor de deur, alleen in onherkenbare kleuren, vaalgeel grijszwart en gebroken wit ofzo. IIG zag ik er wel de strepen op.. hopelijk staat ie er binnenkort weer, dan zal ik eens wat foto's maken.quote:Op zondag 22 januari 2006 02:27 schreef Alexxxxx het volgende:
truste Sjoewe
@lipje: ja, ik heb ook veel ambulance'sTot aan caddy's en 206en aan toe
nah ik bedoel niet van die auto's zijn leuk, maar meer dat het leuk is dat ze er zown kraan op gemaakt hebben!!quote:Op zondag 22 januari 2006 03:12 schreef Alexxxxx het volgende:
mja ach
Klopt, ik stap weleens in Zaandam en ik kijk me ogen ook uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Hugster het volgende:
Het volk in de Fox
Ik zeg dit niet om een beetje af te kraken of lullig te doen jegens Fwnk, maar in de randstad lopen dus zonder grappen écht veel meer leuke meisjes rond dan je daar ziet![]()
![]()
Zelfs het mindere spul in Utrecht is serieus nog beter dan de gemiddelde hork die op die site staat
![]()
Mwa, normaal gesproken heb ik het zo rond 0300 wel gezien (zeker als ik nog een half uur rijden moet) maar t was wel gezellig en ik was de halve bobquote:
geilen op de vriendin waar je vriend in loopt te roeren is zo drenthsquote:Op zondag 22 januari 2006 11:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mwa, normaal gesproken heb ik het zo rond 0300 wel gezien (zeker als ik nog een half uur rijden moet) maar t was wel gezellig en ik was de halve bob
Vriend van me heeft trouwens een best toffe vriendin
Wat erg voor je dat je in zo'n imperfect deel van Nederland woontquote:Op zondag 22 januari 2006 11:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Klopt, ik stap weleens in Zaandam en ik kijk me ogen ook uit.
Maar ik moet zeggen dat ik soms ook een vét lekker wijf zie, een foto maak en dat ze op de foto echt vét lelijk is
Ik geil er niet op, tis gewoon een tof wijf.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:31 schreef vlad het volgende:
[..]
geilen op de vriendin waar je vriend in loopt te roeren is zo drenths![]()
bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen![]()
goedemorgen btw![]()
Ja hequote:Op zondag 22 januari 2006 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat erg voor je dat je in zo'n imperfect deel van Nederland woont
smorgensquote:Op zondag 22 januari 2006 11:31 schreef vlad het volgende:
[..]
geilen op de vriendin waar je vriend in loopt te roeren is zo drenths![]()
bij gebrek aan beter zullen we maar zeggen![]()
goedemorgen btw![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, tis gewoon een tof wijf.
Maar dat bestaat vast niet in de randstad.
Deze auto's vallen inderdaad op omdat er ALTIJD lekkere wijven in rijdenquote:Op zondag 22 januari 2006 03:14 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nah ik bedoel niet van die auto's zijn leuk, maar meer dat het leuk is dat ze er zown kraan op gemaakt hebben!!
kzag laatste een auto (geloof vw beetle) met een enorm blikje redbull d'r op rijden,
dat soort dingen trekt wel je aandacht!
edit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er bestaat en gebeurt in de randstad meer dan in je stoutste dromen
Ik heb wel genoeg gezien hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Suit yourself maar oordeel dan ook niet want het is best tof hier
Tis veel massaler, klopt idd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg gezien hoor![]()
Zulke tentjes als de fox is hier een soos van een boerendorp man![]()
de foto's zeggen genoeg over de "wijven"/outlawsquote:Op zondag 22 januari 2006 12:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tis veel massaler, klopt idd.
Maar dat zegt niets over de gezelligheid, muziek en wijven enzo
Doorlopen is een groot woord hierquote:Op zondag 22 januari 2006 12:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
de foto's zeggen genoeg over de "wijven"/outlaws [afbeelding]
Muziek, je zoekt zelf toch op wat je leuk vind? Bevalt het niet dan loop je door naar de volgende.
Gezelligheid idem dito.
Nee, dat zeg ik ook niet, Zaandam / Amsterdam / Groningen / Rotterdam / Den haag etc zijn gewoon veel massaler waar je ook sneller wat vind wat je leuk vind, en er zijn gewoon meer mensen enzoquote:Op zondag 22 januari 2006 12:45 schreef Hugster het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, jij doet natuurlijk ook je best om eens niet thuis achter de computer te zitten, maar kom nou niet aanzetten dat het helemaal geweldig is
ik krijg een beetje het Mixx Vianen gevoel erbij, maar dan nog kleinerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet, Zaandam / Amsterdam / Groningen / Rotterdam / Den haag etc zijn gewoon veel massaler waar je ook sneller wat vind wat je leuk vind, en er zijn gewoon meer mensen enzo
En tuurlijk is het niet geweldig maar ik vermaak me prima en ik weet zeker dat mensen vanuit de randstad dat ook doen als ze hier komen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik krijg een beetje het Mixx Vianen gevoel erbij, maar dan nog kleiner
Mixx Vianen is?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik krijg een beetje het Mixx Vianen gevoel erbij, maar dan nog kleiner
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mixx Vianen is?
Ik zit nou die foto's te bekijken maar hallooooo wat een koeien
Ik had op een gegeven moment 2 echt _ENGE_ wijven die gewoon langer dan mij waren (ik ben 1,95) en hondslelijk
En maar om foto's vragenze staan er 2 keer op, voor de liefhebbers
Dunno, ik vind het leukquote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maarre... de vraag zal al wel gesteld zijn, maar waarom maak je nou foto's van andere mensen in een kroeg?
neo gabbersquote:Op zondag 22 januari 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maarre... de vraag zal al wel gesteld zijn, maar waarom maak je nou foto's van andere mensen in een kroeg?
Jij vindt foto's maken van bolle mokkels leuker dan feesten, bier drinken, dansen, ouwehoeren met (vrienden)...???quote:Op zondag 22 januari 2006 13:21 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dunno, ik vind het leuk
Er liep dus ook gewoon serieus een chick met een Australian aan rond
Hoe bedoel je dat?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Veel pillenmalers in die toko trouwens?
Dat doe ik ook echt wel hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij vindt foto's maken van bolle mokkels leuker dan feesten, bier drinken, dansen, ouwehoeren met (vrienden)...???
Frappant...
Naja je kan er meerdere betekenissen aan hechtenquote:
hoogeveen = randstad?quote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik geil er niet op, tis gewoon een tof wijf.
Maar dat bestaat vast niet in de randstad.
Dat moest er nog bijkomen ook zegquote:Op zondag 22 januari 2006 13:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat doe ik ook echt wel hoor
Tis niet zo dat je elke minuut staat te fotograferen, en zolang ik het onbetaald doe maak ik foto's wanneer ik zin heb
iedereen praat toch naar de mod?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Fwnk, stop eens met iedereen naar de modn praten, en vertel wat je echt vind
Rot op.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Fwnk, stop eens met iedereen naar de modn praten, en vertel wat je echt vind
Ja, vind ik ook... maar kom dan niet met ditten en datten, maar zeg:quote:Op zondag 22 januari 2006 13:46 schreef PeuRac het volgende:
Ieder zin ding tochals hij dat leuk vind dan doet hij dat toch
![]()
toch?quote:
Eenschquote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook... maar kom dan niet met ditten en datten, maar zeg:
Ik maak foto's van die vrouwemn omdta ik het leuk vind.. En zo lelijk vind ik ze niet.
en niet dat gejamaar
Soms kan je best een eikel zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, nu zit je weer klakkeloos te doen wat ik zeg!
Ik vind ze niet knapquote:Op zondag 22 januari 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook... maar kom dan niet met ditten en datten, maar zeg:
Ik maak foto's van die vrouwemn omdta ik het leuk vind.. En zo lelijk vind ik ze niet.
en niet dat gejamaar
Het is zo herkenbaar voor je natuurlijkquote:Op zondag 22 januari 2006 13:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik vind ze niet knap
Ik vind het leuk foto's te maken
Als ik iemand vraag om op de foto te zetten en iemand tikt me op de rug die ook foto's wil maar niet zo gelukkig was bij de verloting van mooie gezichtjes ga ik niet weigeren.
Ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is zo herkenbaar voor je natuurlijk
Je weet tochquote:
Ik zit met Sandra op MSn, maar ze gata als het goed is nu naar de trein, dus zie ik haar aan het eind van de middag weer, dan hala ik haar opquote:
Ik vind vrachtwagenchauffeurs niet knap.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik vind ze niet knap
Ik vind het leuk foto's te maken
Als ik iemand vraag om op de foto te zetten en iemand tikt me op de rug die ook foto's wil maar niet zo gelukkig was bij de verloting van mooie gezichtjes ga ik niet weigeren.
je mist haar echt als ze een weekendje weg is he?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit met Sandra op MSn, maar ze gata als het goed is nu naar de trein, dus zie ik haar aan het eind van de middag weer, dan hala ik haar op
samengevat: goed, maar straks nog veel beter
Dat is vanuit jou gezien makkelijk te zeggenquote:
Goh, je snapt de grapquote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vanuit jou gezien makkelijk te zeggen![]()
Knappe kop die noordelijker dan mij woont jaquote:Op zondag 22 januari 2006 14:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is vanuit jou gezien makkelijk te zeggen![]()
Ja onwijs kut en geen reet aan. Candaar dat ik nu pas thuis bnquote:
Dan ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Knappe kop die noordelijker dan mij woont ja
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja onwijs kut en geen reet aan. Candaar dat ik nu pas thuis bn
slapen ga ik : w
En dan een hele zin vol typo'squote:Op zondag 22 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godverzin dire keer obvergelezen, de als al vervangen, is het nog neit goed
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
godverzin dire keer obvergelezen, de als al vervangen, is het nog neit goed
Ik wil ook een keer naar een 190D meetingquote:Op zondag 22 januari 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ja sorry hoorHet is hier nog koud (net pas kachel aan) en ben aan het MSNnen met een vriend
We gaan 25 februari naar een BX meeting
(we hebben beide een schijthekel aan de BX)
Daar ben ik al eens geweestquote:Op zondag 22 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer naar een 190D meeting
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar ben ik al eens geweest
Die meetings zijn meestal in Rijswijk (daar woont de voorzitter van Mercedes-Benz club nederland, die heeft een 190 )
Gaan we fixen gekquote:Op zondag 22 januari 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer naar een 190D meeting
weet ikquote:
ik vind t net een beetje te.quote:
neequote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Dit is opzich ook best zonde![]()
gezien de grill ooit een RR geweest, maar nu lijkt het nergens opquote:Op zondag 22 januari 2006 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Dit is opzich ook best zonde![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik bescheur me al als ik uit het raam kijk.. sidns een kleine maand hebbe we nieuwe buren... En dat zijn nogal kampers....
[afbeelding]
Zonet even uit het raam gemaakt
die vlkejes he.. die zitten niet op de raam of op de lens.. die zitten als stickers op de auto geplakt.. beetje de bassie en adriaan look..quote:Op zondag 22 januari 2006 15:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die auto's worden idd echt aleen maar gereden door kampers
TBquote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
idd
Ik zit me nu te bescheuren op Tuned Belgium, in de hoop dat m'n kater wat weggaat
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vlkejes he.. die zitten niet op de raam of op de lens.. die zitten als stickers op de auto geplakt.. beetje de bassie en adriaan look..
En zo ziet de buurman er ongeveer uit.. maar dan achter in de 40
Ik weet al wat ik ga kopen idd als ik veel geld win iddquote:Op zondag 22 januari 2006 15:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
De maximum snelhied van dit ding is anders toch zo'n dikke 80 km/hMag zelfs op de snelweg, mits op kenteken
Dat was een rechten student jaquote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Fwnk het volgende:
Doet me denken aan een gast met een fiat uno ofzo die met 190 geflitst zou zijn, die heeft zijn gelijk gehaald op een circuit waarop getest werd dat die uno geeneens 190 kon halen
Iedereen zou een ferrari halen, maar meneer Sjoewe komt aan met deze unitquote:Op zondag 22 januari 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik ga kopen idd als ik veel geld win idd
In zo'n ding komen aan rijdenpriceless
Zeggen dat je boete niet klopt omdat je minstens 230 reedquote:Op zondag 22 januari 2006 15:14 schreef Fwnk het volgende:
Doet me denken aan een gast met een fiat uno ofzo die met 190 geflitst zou zijn, die heeft zijn gelijk gehaald op een circuit waarop getest werd dat die uno geeneens 190 kon halen
En een Brabus Unimogquote:Op zondag 22 januari 2006 15:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen zou een ferrari halen, maar meneer Sjoewe komt aan met deze unit![]()
!
Idd priceless!
Ik heb een liefde voor wansmaakquote:Op zondag 22 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die durven beweren dat IK een boer ben
En dan door Stadskanaal cruisenquote:
In België staat en 2ehandsje, lichtste type, uit 1998, 35.000 euroquote:Op zondag 22 januari 2006 15:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik ga kopen idd als ik veel geld win idd
In zo'n ding komen aan rijdenpriceless
Niet liever een Schlesser Kangoo?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan door Stadskanaal cruisen![]()
Ik ga voor de Brabus G-klasse en de V70R denk ik, en nog een Renault Kangoo 4*4 om de boel te naaien denk ik
Nee daar valt niet mee te choquerenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet liever een Schlesser Kangoo?
[afbeelding]
SOMTC Terrorgrupe streetteam represent je weetquote:Op zondag 22 januari 2006 15:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In België staat en 2ehandsje, lichtste type, uit 1998, 35.000 euro
http://www.jcb.com/(kop0r(...)details.aspx?ID=6521
quote:Op zondag 22 januari 2006 15:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
SOMTC Terrorgrupe streetteam represent je weet
Lach maarquote:
Ik mis de 28" blingbling rimsquote:Op zondag 22 januari 2006 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lach maar
1100nm koppel, en "The Brabus Unimog U 500 Black Edition tops out at above $275,000US"
Zeker dat je dan een true player bent
Noem je mij nu een jostiquote:Op zondag 22 januari 2006 15:36 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik mis de 28" blingbling rims
Maar serieus, als ik zo een bak aan zie komen rijden verwacht je dat er een josti uit komt zetten ofzo
Gelukkig, is alles beter dan in de Rover van je ma rijdenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:40 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Serieus als jij zo een jostimobiel koopt wel
Ik ga nog liever lopen dan in zo een Brabus Unimogquote:Op zondag 22 januari 2006 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelukkig, is alles beter dan in de Rover van je ma rijden
Wat loop je over me te oordelen hee terwijl je niks weet!!!!11111oneoneoneeenuneuno!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ga nog liever lopen dan in zo een Brabus Unimog
Standaard zijn Unimogs wel tof maar deze is gewoon lachwekkend
Die Traktor is nog toffer
Boehoe!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat loop je over me te oordelen hee terwijl je niks weet!!!!11111oneoneoneeenuneuno!![]()
Je hebt gelukt dat ik te lui bent om op NSB te drukken anders had je zeker een ban gekregen.quote:
Ow!quote:Op zondag 22 januari 2006 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt gelukt dat ik te lui bent om op NSB te drukken anders had je zeker een ban gekregen.
Ieuwquote:Op zondag 22 januari 2006 15:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Hij gebruikte de knipoog PI
Consequent afzeiken van een slowchatterquote:
Dan zijn dr hier 3 anderen die al veel eerder een ban zouden krijgenquote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Consequent afzeiken van een slowchatter
Heb jij een lijstje bijgehouden wie jou allemala afzeken toen fwnk hier nog neit kwam?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zijn dr hier 3 anderen die al veel eerder een ban zouden krijgen![]()
dat dnek ik niet... dit is 290quote:Op zondag 22 januari 2006 15:53 schreef Fwnk het volgende:
bijna denk ik
Wie niet?quote:Op zondag 22 januari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje bijgehouden wie jou allemala afzeken toen fwnk hier nog neit kwam?![]()
wel meer dan 3 trouwens
iets veel gaversquote:Op zondag 22 januari 2006 15:58 schreef Hugster het volgende:
Het wordt hoop ik wel de Carlsson ML met 765nm koppel?
Carlsson C74Z
Welnee, dat lijstje zou te lang zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 15:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb jij een lijstje bijgehouden wie jou allemala afzeken toen fwnk hier nog neit kwam?![]()
wel meer dan 3 trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |