Dat lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, die komen hier zo heel nu en dan wel eens over ja
ik ben zo blij dat ik in den haag woonquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:57 schreef Hugster het volgende:
maargoed, back on topic [afbeelding]
WAT LELIJKE "WIJVEN" IN GRONINGEN EN HET OOSTEN MAN!!![]()
![]()
tikkeltje zwart-wit bekeken, maar zeker meer dan in het oosten ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Klonk het volgende:
in het westen wonen alleen maar negerinen
Nee, normaal alleen Nederlanders hoor.... Maar ik bedoel tijdens Frisian Flagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:56 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.je bedoelt denk ik Engelse en Duitse Tornado's.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:58 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Vrouw, boerin
Eigenaar: Staatsinrichting voor de verstandelijk beperkten
Land van herkomst: Drenthe
Datum:29/10/05
Fotograaf/Bron: Fwnk
Bijzonderheden: Geef me het teiltje eens door![]()
Zelfs dan zijn F-14's niet aanwezig. En een enkele keer te zien tijdens open-dagen, maar een F-14 boven europa is de laatste jaren zeldzaam te noemen. Binnenkort zijn ze allemaal de dienst uit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, normaal alleen Nederlanders hoor.... Maar ik bedoel tijdens Frisian Flag
dat dacht ik wel ja.. mn broer is een beetje into vliegtuigen, en ik heb hem wel eens heel enthousiast horne zeggen dat er een F 14 tomcat zou komen en zoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn F-14's niet aanwezig. En een enkele keer te zien tijdens open-dagen, maar een F-14 boven europa is de laatste jaren zeldzaam te noemen. Binnenkort zijn ze allemaal de dienst uit.
edit: in '99 zijn er wel een paar bij Frysian Flag geweest.
Misschien was ie doof, en dacht hij dat je hem wilde visiteren?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef Klonk het volgende:
ik hem nog een visitekaartje aangeboden, maar dat wou niet....
Hmm, die zou er wel in gaan nu jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil anders wel een schnitzeltje voor je bakken?
het gaat niet over de maximum snelheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:27 schreef Feel.The.need.For.Speed het volgende:
max speed is eigenlijk iets in de 2400 km/h
Nah, dan moet je zelf het sausje klaarmaken (ingrediënten zijn wel in huis), maar als je hier komt, gaan wij samen een Schnitzeltje etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, die zou er wel in gaan nu jamet sate sausje erbij en wat frietjes
Wha, als ik nu weg rij, kom ik bij je aan als de Schnitzel al door een van je katten gejat isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nah, dan moet je zelf het sausje klaarmaken (ingrediënten zijn wel in huis), maar als je hier komt, gaan wij samen een Schnitzeltje eten
De katten komen niet in de vriezerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wha, als ik nu weg rij, kom ik bij je aan als de Schnitzel al door een van je katten gejat is
duikt de keuken en vriezer in...quote:
Maar die stond wel verkeerd in de OP zag ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat niet over de maximum snelheid
Dat hoop ik ook voor je, want de reclame voor die film vond ik al uitermate baggerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:04 schreef Tjabbo het volgende:
In bed filmpje kijken (fantastic four... hopen dat het wat is)
lees: tvp
Hieromquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:je bent gewoon lui Peu
En wat moet je met FBG's als er Friezen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |