Verdorie, heb jij een nog betere smoes...quote:Op maandag 23 januari 2006 10:17 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 2 Mins, 34 Secs]
Na 2 uur slaap, en met een verschrikkelijke kater...
Kon ze echt niet vinden.
Join the club der verslaafden..speel het echte spel ook graag..quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:08 schreef Cutebutpsycho het volgende:
!
Ik wist niet dat je dit ook online kon spelen!!!!!!
Ik heb het echte kaartspel en ben echt verslaafd eraan!
Niet dat dat helpt want ik ben nog altijd redelijk traag...![]()
[Today's puzzle completed 1 Min, 30 Secs]
En ik vond mezelf dit keer snel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:37 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 25 Secs]
Prima toch? Dat is maar drie seconden langzamer dan ik en ik doe het toch al een paar maanden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:53 schreef BillyOcean het volgende:
Hoe doen jullie dat allemaal zo snel man! Ik heb nu voor het eerst een puzzel gedaan en zit op 2:17
Dat is best goed hoor!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:53 schreef BillyOcean het volgende:
Hoe doen jullie dat allemaal zo snel man! Ik heb nu voor het eerst een puzzel gedaan en zit op 2:17
Echt een eitje dat spel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:50 schreef ilona-scuderia het volgende:
Deze is ook wel leuk, als je het langer dan 18 sec. volhoudt ben je al fenomenaal, te gek toch?
http://www.bernardflach.com/misc/rood_vierkantje.htm
Ik had net 25,797 sec.![]()
Ach joh..scheelt maar 5 minuten...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef Frollo het volgende:
Ah, toch nog gevonden
Geef nooit op!
[Today's puzzle completed 5 Mins, 47 Secs]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Echt een eitje dat spel.
99.25 seconden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet de spoiler lezen als je de puzzel nog wil doen
Who knew?
Ja Maar stiekum verlies jij gewoon vanwege de speciale voorwaarden die er gesteld zijn..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:32 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat is best goed hoor!Ik heb met het echte kaartspel nog vaak genoeg dat ik echt minutenlang niks zie, en dat mijn tegenstander alles pakt, en heb dat spel al maanden
![]()
Misschien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:23 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Ja Maar stiekum verlies jij gewoon vanwege de speciale voorwaarden die er gesteld zijn..Narcist!
![]()
Had ik ook... Na zo'n 20 seconden had ik zoiets van, laat ik maar beginnen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Tweek het volgende:
[Today\'s puzzle completed 42 Secs]
Begon iets te laat, dus slechte tijd.
Hehe thxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hee!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Tweek het volgende:
[Today's puzzle completed 14 Secs]
PR en een flinke verbetering ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:37 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 10 Secs]
Hij was op zich simpel, maar...[Today's puzzle completed 49 Secs]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik de laatste al had, schoot dus ook niet op.
PR?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:10 schreef vamos1 het volgende:
[Today's puzzle completed 11 Mins, 16 Secs]![]()
Hij is inmiddels ververstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef washandje het volgende:
Die van gisteren staat er nog....
Hij staat er altijd vanaf 9 uur opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef washandje het volgende:
Die van gisteren staat er nog....
Dan moet je ff op F5 drukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik krijg op dit moment gewoon dezelfde als eerder vanochtend hoor.
Ik was ook een week afwezigquote:Op zondag 26 februari 2006 17:35 schreef twisteddlogic het volgende:
[Today's puzzle completed 59 Secs]
Niet slecht na een ruime week afwezigheid
Grmbl...oké, dat is nog beter..quote:Op maandag 27 februari 2006 09:48 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 31 Secs]
Niet slecht
Deed je niet dezelfde als gister? Want hij staat er toch pas om 9 uur op?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:31 schreef Tweek het volgende:
[Today's puzzle completed 41 Secs]
Ging wel niet heel makkelijk.
Ja d'r kwam wat tussen inderdaad. Maar dan nog had ik een slechte tijd neergezet denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt de hond uitgelaten tussendoor?
En na wat koffie.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:00 schreef Frank79 het volgende:
Maandagmorgen... mwoah, best tevreden!
[Today's puzzle completed 20 Secs]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |