Ja maar jij bent ook een oldbie.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik had er wel 6om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was ook meer een tvpquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een oldbie.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt waarschijnlijk de oude OP gequote. Bij quoten worden plaatjes altijd links naar plaatjes.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Frank79 het volgende:
Waarom staat het plaatje er nu niet?!?!
Hij staat nu als url, hij moet als img staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:35 schreef Frank79 het volgende:
Waarom staat het plaatje er nu niet?!?!
Thanks..het vreemde is, dat ik het gekopieerd heb uit het vorige topic..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:37 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij staat nu als url, hij moet als img staan.
Zo dus, maar adn zonder spatie aan het beginom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[ img]http://www.ravensburger.com/images/produktseiten/nl/normal_h/27175.jpg[/img]
Zoals Frollo al zei, dan geeft hij een link, ipv het plaatjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:38 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Thanks..het vreemde is, dat ik het gekopieerd heb uit het vorige topic..
Dank je! We zouden best de pr's kunnen vermelden. De kans is wel dat je bij elke nieuwe OP dan na moet gaan of iemand een nieuw pr heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef soul114 het volgende:
[Today's puzzle completed 48 Secs]
Deed een beetje relax... hehe
OP is trouwens mooi zo!
Misschien een idee om de PR's te vermelden/bij te houden? of wordt de OP dan "te lang"?
Als iedereen het dan is zijn eerste post meld, is het gemakkelijk te veranderenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:35 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Dank je! We zouden best de pr's kunnen vermelden. De kans is wel dat je bij elke nieuwe OP dan na moet gaan of iemand een nieuw pr heeft.
Je kunt de OP maar slechts 24 uur aanpassen. Dan moet iedereen dus binnen die tijd reageren, of je gebruikt deze tijden voor de volgende OP. Blijft lastig..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als iedereen het dan is zijn eerste post meld, is het gemakkelijk te veranderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[Today's puzzle completed 36 Secs]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop