Had ik ook... Na zo'n 20 seconden had ik zoiets van, laat ik maar beginnen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:17 schreef Tweek het volgende:
[Today\'s puzzle completed 42 Secs]
Begon iets te laat, dus slechte tijd.
Hehe thxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hee!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:27 schreef Tweek het volgende:
[Today's puzzle completed 14 Secs]
PR en een flinke verbetering ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:37 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 1 Min, 10 Secs]
Hij was op zich simpel, maar...[Today's puzzle completed 49 Secs]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik de laatste al had, schoot dus ook niet op.
PR?quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:10 schreef vamos1 het volgende:
[Today's puzzle completed 11 Mins, 16 Secs]![]()
Hij is inmiddels ververstquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef washandje het volgende:
Die van gisteren staat er nog....
Hij staat er altijd vanaf 9 uur opquote:Op dinsdag 14 februari 2006 08:36 schreef washandje het volgende:
Die van gisteren staat er nog....
Dan moet je ff op F5 drukken.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik krijg op dit moment gewoon dezelfde als eerder vanochtend hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |