wel hoor..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:35 schreef H1TM4N_NL het volgende:
Zet die hijskraan gewoon in je achtertuin is het ook niet stafbaar ;p
Ze mogen helemaal niet drinken onder het werk, en na het werk wil iedereen graag naar huis..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:29 schreef dontcare het volgende:
[..]
bouwplaats ?
maak daar maar 'kratje bier' van
Kom je boven, is je camera gejat!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:14 schreef ROG het volgende:
TS kan z'n camerazooi in een oude plunjebaal van de dump meenemen, onder zich aan z'n gordel hangen als ie recht omhoog moet klimmen. Of het later omhooghijsen door de klim"schacht" met goedkoop oranje nylon touw van de bouwmarkt (idem voor laten zakken na afloop).
Zit er een baksteen inquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:52 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Kom je boven, is je camera gejat!![]()
![]()
als je gepakt wordt ga je de cel in en krijg je een leuke boete en een lief aantekeningetje op je strafblad.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef firecow het volgende:
Ik wil binnenkort een keer naar de top van een mooie hoge hijskraan klimmen en op deze manier wat mooi uitzicht foto's etc maken rondom Amsterdam![]()
Maar nu vroeg ik me af WAT als je gepakt wordt ??? Wat voor boete cq straf staat daarop ??![]()
Wie heeft zoiets wel eens gedaan![]()
Reagerend op je ondertitel: probeer www.x-toys.nl eens!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef -LadyJane- het volgende:
[..]
als je gepakt wordt ga je de cel in en krijg je een leuke boete en een lief aantekeningetje op je strafblad.
sterkte
wie ben je en waarom wil je dit doen eigenlijk???
(even voor de duidelijkheid, ik heb het al eens gedaan)
Daarvoor heeft ze mij alquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Reagerend op je ondertitel: probeer www.x-toys.nl eens!
dankje, ik heb zo'n speeltje al. maar dat bedoel ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Reagerend op je ondertitel: probeer www.x-toys.nl eens!
Die dude staat op een verhoging op een dak ofzo, kijk maar rechts onderin die fotoquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:38 schreef postman het volgende:
je hebt gespiekt bij Patrick Savalle? :
[afbeelding]
of deze serie: http://www.patricksavalle.com/x/1095175591214
wat een onzin, omlaag gaat op dezelfde manier als omhoog.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:34 schreef Quarks het volgende:
[..]
Geen goed plan.
Omhoog is nog leuk, omlaag is minder leuk.
Hier achter het huis staat een hoogspanningsmast, er was eens zo'n 'stoere' jongen in geklommen, toen durfde hij niet meer naar beneden en moest de brandweer komen.
lekker ironisch bij je sigquote:Op woensdag 5 april 2006 14:00 schreef saaw het volgende:
erg mooi vanaf boven!
let wel op dat je een dag uitkiest waarop het nieut te hard waait!
en wat de sancties zijn zou ik niet weten, ben nog nooit gepakt. volgens mij letten ze niet zo goed op, ik ken niemand die ooit gepakt is
niet verstandig als je verdovende middelen hebt gebruikt, maar anders echt niet heel gevaarlijk hoor
wat iedereen zegt over vet is een beetje maf, er zit gewoon een ladder tot boven hoor, daar smeren ze echt geen vet op
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:21 schreef Sounddragon het volgende:
Bin there, done that![]()
020 toeristische plaatjes²; pleur je kraan op de Dam, werkbak erin en FF fotootje maken van het paleis![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Moezzik FF op de kraan van een collega zijn om een storing te zoeken, op de laaste foto mijn 'eigen' machientje... nou ja, van de werkgevert dan he![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
And..... getting payd for it![]()
Tja ehhh...goed plan, maar ik weet van tevoren niet waar ik terecht ga komen he, en die foon zit altijd in me zak, ga natuurlijk niet met een dure digicam bovenop een kraan zitten balancerenquote:Op woensdag 1 november 2006 13:25 schreef Drifter__ het volgende:
Moet je wel een ECHTE camera gebruiken en geen telefoon
HIjs je hem toch gewoon naar bovenquote:Op woensdag 1 november 2006 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tja ehhh...goed plan, maar ik weet van tevoren niet waar ik terecht ga komen he, en die foon zit altijd in me zak, ga natuurlijk niet met een dure digicam bovenop een kraan zitten balanceren![]()
Dit zijn meestal van die situatie's die onverwacht opduiken, zit je daar, denk je hmmmm...dis wel een cool plaatje....gaan we niet naar beneden om FF een camera te scoren![]()
Heb jij toevallig vroeger een scooter gehad?quote:Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef TheFrankey het volgende:
geinig die foto;s
Dat artikel klopt alleen niet helemaal. Als ik mij niet vergis is de nozema mast in Lopik bijna 2x zo hoog..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef The_Mavericks het volgende:
ik deed het vroeger als klein kind, nu moet ik het soms doen op mijn werk op deze dingen:
http://www.oranga.com/pics/19980320%20RD%20-%20Shell%20Pernis.jpg
ze zijn zo verschikkelijk hoog, en naar boven gaan is ook eng :S
je zou het snachts kunnen proberen, kleine kans dat je wordt gepakt, maar dan heb je weer nacht fotos :/
Mag het ziekenhuis gelukkig niet vertellen aan je verzekeraar hoe jij je verwondingen hebt opgelopenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
kwa arbo wet (mits overdag) kan ik je dit vertellen
mits onder begeleiding + Persoonlijke Beveiligings Middelen (PBM) mag je naar boven toe
PBM's zijn, veiligheidsschoenen, overal+ WERKhandschoenen, een helm en een valgordel (klettersteigtouw) aan. ik weet niet of de chef je naar boven laat gaan, misschien kan je een afspraak maken om 's morgens vroeg te komen, of tegen het einde van de dag.
als er niemand meer is (lees, 's avonds/ 'snachts/weekend) is het 100% illigaal, en kan je een boete krijgen voor het betreden van verboden terrein, en als er wat gebeurd doordat jij niet weet wat je doet (je hebt geen vca denk ik?), en je krijgt een ongeluk (wat snel gebeurd op een bouwplaats, denk maar aan b.v. met je schoenen in een scherp stuk staal staan, veiligheidsschoenen hebben stalen neuzen, dikke zolen zolen en hiel). dan moet je het dus zelf betalen, en dan ben je er zuur van (zowiezo is alles op de bouwplaats smerig, dus de kans dat je een infectie krijgt is aanwezig)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |