quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:32 schreef Wackyduck het volgende:
Ik zie alleen een vierkantje in je sig.![]()
jou avatar.. wtf!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Slikchick het volgende:
Dit is niet dat msn-gedoe inderdaad.
Dit is net zoiets als dat trieste msn-gedoe, alleen dan toegepast op Fok!
jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef MrBean het volgende:
Zien andere mensen wel een hartje?
Ik wel. En niemand die mij tegenhoudt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef Slikchick het volgende:
Dit is niet dat msn-gedoe inderdaad.
Dit is net zoiets als dat trieste msn-gedoe, alleen dan toegepast op Fok!
Wat wil je nou bereiken met dat hartje?
OWNEEE EEN HARTJEEEEE!!!!!!!! OWNEEEEEEE!!!!!!
VLUG WEG MET DIE BAGGERRRR!!!!!
AAAAAAAAAARGH RUN!!!!!!! ITS THE "HARTJE"!!!!!!!!
Ik denk dat het niet zo gaat werken
haha dat wou ik ook net zeggenquote:
Waarom zou ik deze dingen niet mogen zeggen? Zeg ik iets verkeerds?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Dit is wel van die trieste meeloop-onzin, minstens net zo erg als op MSN. Dus rot gauw een end op, huilie met een baggertopic.
Dat vind ik geen excuus. Ik erger me ook wel eens aan dingen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, het ergert mij.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:44 schreef Herald het volgende:
oh ik dacht dit is de nieuwe naam voor de boebiedoe neuk reeks
*kuch* je vergeet ietsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Nobel. Zal vast werken. Nee echt, ik sta volledig achter je.
**Ploink** kwartje dat valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef PLAE@ het volgende:
test
Werkt, haal je hem nu weer weg?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:48 schreef PLAE@ het volgende:
test
Ik zie dat je hem alweer veranderd hebt... Denk er ineens heel anders over!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Werkt, haal je hem nu weer weg?
ey geef me effe de tijd hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zie dat je hem alweer veranderd hebt... Denk er ineens heel anders over!![]()
Als de chemicaliën in de verf een beetje meewerken, iig een stuk rustiger.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef jimjim1983 het volgende:
als iedereen een hartje op zijn voorhoofd tekent dan wordt de wereld een stuk beter
iiieuw, what happened to just sex?quote:
Ja, dat hoort er bij hè. Love & Sex. TS wil eigenlijk gewoon één grote fokorgie.quote:
Errr....quote:Zet net als mij een hartje in je sig. Dit is niet MSN-gedoe van: "Zet een bloempje voor je naam als je het eens bent met dit en dat" ... nee ... dit is alleen om andere Fokkers te laten zien waar je voor staat. Dat je vindt dat Fok! moet veranderen.
Ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er bij hè. Love & Sex. TS wil eigenlijk gewoon één grote fokorgie.
Jammer, maar helaasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef MrBean het volgende:
Zet net als mij
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Jammer, maar helaas![]()
Om hte leuk te houden en TS een plezier te doen:
[afbeelding]
quote:
Moi?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Ik ben met een fokster
eu-domeinenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef ElisaB het volgende:
♥♥
Dat vind jij, wij vinden wat anders. Wij denken dat het anders kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef RealZeus het volgende:
WTF,wat is dit nou weer voor gereformeerd EO-topic???![]()
Fok! is leuk bij de gratie van mensen die elkaar afbranden,dat houdt de rest scherp.
Bovendien zou Xebrozius nergens meer kunnen posten.
![]()
Huillies![]()
En nu nog in je sig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Cassius het volgende:
[afbeelding]
Mijn hart heb je gewonnen ...
:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat vind jij, wij vinden wat anders. Wij denken dat het anders kan.
Maar het is juist bedoeld voor mensen ....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Renmaestro het volgende:
Nobel initiatief. Ik doe er zelf niet aan mee, daar ben ik te menselijk voor.
En de naam van deze site is er ook wel naar, hè.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er bij hè. Love & Sex. TS wil eigenlijk gewoon één grote fokorgie.
Waar is Farao als je hem nodig hebt met zijn ambulance-plaatjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef PLAE@ het volgende:
TA-TU! ____@@__ TA-TU!
____//____| _ _?_ \______
--------------A.C.A.B.-----------@)
'---( )======+=====+=( )----'
Wielklemquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Waar is Farao als je hem nodig hebt met zijn ambulance-plaatjes
aha dat was dan tegelijkertijd denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef SynXteR het volgende:
[..]
mwoa, ik was dacht ik 4/5 maanden weblogger, alleen had geen tijd vanwege school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |