quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Jammer, maar helaas![]()
Om hte leuk te houden en TS een plezier te doen:
[afbeelding]
quote:
Moi?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef tonks het volgende:
Ik ben met een fokster
eu-domeinenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:40 schreef ElisaB het volgende:
♥♥
Dat vind jij, wij vinden wat anders. Wij denken dat het anders kan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:16 schreef RealZeus het volgende:
WTF,wat is dit nou weer voor gereformeerd EO-topic???![]()
Fok! is leuk bij de gratie van mensen die elkaar afbranden,dat houdt de rest scherp.
Bovendien zou Xebrozius nergens meer kunnen posten.
![]()
Huillies![]()
En nu nog in je sig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef Cassius het volgende:
[afbeelding]
Mijn hart heb je gewonnen ...
:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef MrBean het volgende:
[..]
Dat vind jij, wij vinden wat anders. Wij denken dat het anders kan.
Maar het is juist bedoeld voor mensen ....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:06 schreef Renmaestro het volgende:
Nobel initiatief. Ik doe er zelf niet aan mee, daar ben ik te menselijk voor.
En de naam van deze site is er ook wel naar, hè.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoort er bij hè. Love & Sex. TS wil eigenlijk gewoon één grote fokorgie.
Waar is Farao als je hem nodig hebt met zijn ambulance-plaatjesquote:Op zondag 22 januari 2006 00:24 schreef PLAE@ het volgende:
TA-TU! ____@@__ TA-TU!
____//____| _ _?_ \______
--------------A.C.A.B.-----------@)
'---( )======+=====+=( )----'
Wielklemquote:Op zondag 22 januari 2006 00:36 schreef Slikchick het volgende:
[..]
Waar is Farao als je hem nodig hebt met zijn ambulance-plaatjes
aha dat was dan tegelijkertijd denk ikquote:Op zondag 22 januari 2006 11:25 schreef SynXteR het volgende:
[..]
mwoa, ik was dacht ik 4/5 maanden weblogger, alleen had geen tijd vanwege school.
nou johquote:Op zondag 22 januari 2006 11:30 schreef MrBean het volgende:
selecteren => knippen (ctrl + c) => plakken in je sig (ctrl + v)
gelukt thxquote:Op zondag 22 januari 2006 11:32 schreef MrBean het volgende:
[ code verwijderd ]
dit er gewoon in plakken
Puur fascisme.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Mijn signature is verwijderd
Leuke actie hoor![]()
Je hebt gelijk verdommequote:Op zondag 22 januari 2006 15:54 schreef MrBean het volgende:
[..]
Puur fascisme.
Gewoon terugplaatsen.
Bedenk eens wat voor plaats jij kan vervullen in de wereldgeschiedenis: Boeddha, Jezus Christus, Mahatma Gandhi, Martin Luther King, PLAE@
idd compilmentje voor de goed beschrijvingquote:Op zondag 22 januari 2006 18:30 schreef H1TM4N_NL het volgende:
Top topic, waarom moet men tegenwoordig alles maar zeggen wat ze in hun kop opkomt ??? van een beetje beschaving wordt niemand minder
liefquote:Op zondag 22 januari 2006 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
Offtopic en SC is weer weg
Juist. En freedom of speech bestaat niet door mensen uit te schelden voor "Huillie".quote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef Developersrus het volgende:
TS heeft compleet de plank gemist... FoK! !- liefde = freedom of speech = gezwets van anderen aanhoren = vermaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |