nou, ik denk dat daar Angelique's zwakte inderdaad ligt, ze valt al niet erg op, en als ze dan een slecht optreden verzorgd, konden de stemmers die op har stemmen omdat ze het goed deed haar wel eens links laten liggen, en dat betekend exit Angelique. Aäron heeft een grotere fanbase (al weet ik niet waarom), en kan dus wel een misstap maken. daarbij hoeft een slecht optreden niet direct het einde te zijn, kijk maar naar Floortje tijdens de workshop rondequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk dat Aäron wel genoeg fanbase heeft zodat 'ie er niet gelijk uit vliegt als hij het een keertje slecht doet, bij Angelique twijfel ik daar wel aan.
jammer genoeg wel..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef Duder het volgende:
Eitje voor harm natuurlijk
Misschien is het, omdat iedereen verwacht dat Harm het meeste voordeel heeft met het thema, juist moeilijker voor hem om naar alle verwachtingen te zingen. Of ja, zingen...zingen/roepen/praten op muziek is het bij hem vaak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef Duder het volgende:
Eitje voor harm natuurlijk
Da's helemaal waar..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien is het, omdat iedereen verwacht dat Harm het meeste voordeel heeft met het thema, juist moeilijker voor hem om naar alle verwachtingen te zingen. Of ja, zingen...zingen/roepen/praten op muziek is het bij hem vaak.![]()
Degene van wie we 't minst verwachten dat ze iets met het thema rock hebben, kan het meest verrassen en dus hoge ogen gooien bij 't publiek.
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.quote:Ik verwacht ook dat Angelique het heel goed gaat doen en dat Floortje één van d'r mindere performances gaat geven. En wat Harm betreft..tja, het is d'r op of d'r onder voor 'm.
ik denk het welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.
Rock is toch met name Harm z'n ding....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Denk ik ook, denk niet dat Floortje vandaag de beste zal zijn.
Dat vooral ja.quote:
prima voorbeeldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef Svensational het volgende:
Dat vooral ja.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:27 schreef babette21 het volgende:
verzoekje voor vanavondniet te snel gaan hier korte zinnetjes ipv lappen tekst
ahum.... als we níet posten, heb jij morgenochtend [in alle rust] óók niks om na te lezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef Cee het volgende:niet posten zodat ik 't morgenochtend in alle rust alles kan nalezen. ![]()
Daar heeft babbette gelijk inquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ahum.... als we níet posten, heb jij morgenochtend [in alle rust] óók niks om na te lezen![]()
Dont mess with Chantalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
* Babette neemt vast haar "hoe overleef ik 3,5 uur non-stop Chantal Janzen"-pillen in
de vraag is: welke 9 grandioze rocknummers zullen er vanavond verkracht worden?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou voor het eerst dat ik op zaterdagavond de hele show ga kijken. Tja, ziek he?
Rock is wel een goed thema natuurlijk
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
de vraag is: welke 9 grandioze rocknummers zullen er vanavond verkracht worden?!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Steppenwolf)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
dankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:56 schreef BVO het volgende:
RTL FM Maakte net bekend welke nummers er zaterdag worden gezongen:
Alannah Myles - Black Velvet
Wonderwall (Oasis)
Knockin on Heavens door (Guns n Roses)
Born to be wild (Bruce Springsteen)
I don't wanna miss a thing (Aerosmith)
Let Love Rule (Lenny Kravitz)
Jon Bon Jovi - Always
Iets van Toto
en nog 1tje..
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef pberends het volgende:
Huur dan American Choppers in, nitwits.
Een dwerg met een bijbril.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:03 schreef J-net het volgende:
Nou Nou lekker stoer man vooral Martijn met zijn bril man hahahahahahaha
Die rocker midden in het publiek moeten ze afschieten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef MissBliss het volgende:
Ze hebben wel een beetje een ouderwets beeld van rock moet ik zeggen
schreeuwen hoort toch bij Mareschaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:07 schreef J-net het volgende:
Het is een lekker schreeuw nummer
In het begin van Idols 3 was ze inderdaad veel beterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ligt het aan mij, of zingt ze wederom niet zo mooi?
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef WithMe het volgende:
Kan er best mee door.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
R&B ligt haar toch duidelijk beter.
eens is. Gelukkig is er 1 die wel zuiver zingt, dat is Floortje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Iig zuiver. Dat lijkt al een hele opgave dit jaar.
Ja hè? Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
In het begin van Idols 3 was ze inderdaad veel beter
Ja, daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef WithMe het volgende:
Early piek award?
Goed begin van Idols en langzaam slechter worden... beetje het Alice effectquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:11 schreef WithMe het volgende:
Early peak award?
Nee juist heel lief. DIt was om een kijker en geen familielid of vriendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, die wil puntjes scoren
Inderdaad........ dat is juist heel lief...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee juist heel lief. DIt was om een kijker en geen familielid of vriend
eh, nee denk ik. Is toch een gewone zegwijze.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Martijn: "De kop is eraf"
Verwijzing naar de concurrentie met Koppensnellers??
Alsof zo'n flutprogramma concurrentie is voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef pberends het volgende:
Martijn: "De kop is eraf"
Verwijzing naar de concurrentie met Koppensnellers??
Ik ook.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:15 schreef Dizer het volgende:
Opeens door Hapertje, vanwege de avatar, moest ik aan schatje denken. Waar is zij dit Idols? Ik mis haar
Dat is Floortje!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Jaa, geweldig die Marilon Manson imitatie.
Waar is ze eigenlijk? Ook op FOK zie ik haar niet zo vaakquote:
Dat werkte vorige week bij I-Jay ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
Bah, die wil puntjes scoren
Ze modt LIF. Maar daar kom ik nooit. Maar ze is er nog wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Dizer het volgende:
Waar is ze eigenlijk? Ook op FOK zie ik haar niet zo vaak
spastische tongquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die filmpjes
Raffaëla was wel eng als Kiss![]()
quote:Drugs is niks voor mij.
op heel droge toon: Bah.
Ik ook niet. Maar zij was altijd wel actief met IDO. Dit jaar nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze modt LIF. Maar daar kom ik nooit. Maar ze is er nog wel..
Whehehe, ik denk dat dat te onbekend is voor de kandidaten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef whosvegas het volgende:
Ben benieuwd of ze nog iets van Radiohead gaan zingen
Floortje die Morning Bell gaat zingen, lijk me wel wat
Ik hoop het!! Maar ik vrees het ergstquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique zag er ook weer fierce uit.. Ze gaat vast weer knallen.
.
Jij Tyra, jijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique zag er ook weer fierce uit.. Ze gaat vast weer knallen.
.
Ook goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Whehehe, ik denk dat dat te onbekend is voor de kandidaten..
En als ze iets van. Radiohead.
. doen, wordt het waarschijnlijk toch wel Street Spirit, Paranoid Android of Karma Police. Waar ook niks mis mee is.
en terechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat werkte vorige week bij I-Jay ook niet.
Allemaal ingehuurde hoerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef WithMe het volgende:
Liever in een busje met 4 andere gasten dan met een paar chicks in bad.![]()
Hij zingt het wel goedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Je hoort meteen dat dit de stijl van Christon is..
Helemaal goed.
Idd, het is echt van die softrockquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef Jerruh het volgende:
ten tweede: ze hebben het over stampende rock, maar ze zingen alleen rockachtige balladachtige tracks... nikste scheurende rock
vind het ook een wat minder themaquote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja Jerruh, verwacht je dan dat Raffaela echt Marilyn Manson gaat zingen?. Het blijft Idols he.
Ai, nu gaat het wel wat valsig, bij die lange tonen.
Vind ik ook. Op zich is het thema niet verkeerd. Maar de aankleding en filmpjes passen meer bij de stevige rock/metal dan de (tot nu toe) gekozen nummers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:23 schreef Jerruh het volgende:
ehm
ze hebben het over stampende rock, maar ze zingen alleen rockachtige balladachtige tracks... nikste scheurende rock
Ze lijkt op de moeder van Maresha.quote:
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:25 schreef Jerruh het volgende:
waarom niet?
doe er dan niet zoveel bombarie over heen en hou het puur in plaats van veel egschreeuw maar weinig wol...
Muhahahhaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze lijkt op de moeder van Maresha.
waaorm niet gewoon een aflevering met dancy tracks, zoals ï began to wonder"of kylie minogue! gewoon lekker eenvoudig, flashy, eenvoudig, zoals de idols in de toekomst ook wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens.
Maar ach, ik heb dit 10000x liever dan musical. Sorry c_a..
Ze heeft Angelique laten zien, dus dat is punten scoren bij de jury.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef MissBliss het volgende:
Niet echt rock...
Ze moeten toch hun eigen sound aan geven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Maak jij er even gospel van meisje.
Hmmm... ik hoorde van iemand dat ze wat met Roel Kyvelos had (stond in een roddelblad of zo). Maar toch niet dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Brighteyes het volgende:
Btw...
* Brighteyes heeft vanmiddag de klok horen luiden maar de klepel mist.
Chantal Jansen heeft iets met iemand via Idols.
Wie? Want dat miste ik dus.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is idd koud hier. -3 schijnt het.
Me too, geweldig!quote:
Dan snap ik het principe wrsch niet zo heel goed...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef Dizer het volgende:
Ze moeten toch hun eigen sound aan geven?
Ik vind dat ze het prachtig heeft gedaan. Ok de rock versie is veel beter, maar dit was ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:31 schreef 2DStylish het volgende:
Tering, die Angelique heeft Knockin' On Heavens Door ff gigantisch verkracht zeg![]()
En wie is dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm... ik hoorde van iemand dat ze wat met Roel Kyvelos had (stond in een roddelblad of zo). Maar toch niet dus?
Een Mariah Scarey gil doorheen gooien maakt het nog geen eigen sound.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze moeten toch hun eigen sound aan geven?
Nou dus even niet he!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:31 schreef 2DStylish het volgende:
Tering, die Angelique heeft Knockin' On Heavens Door ff gigantisch verkracht zeg![]()
Een acteur uit Goudkust... weet niet wat ie nu doet was veel beter op de hoogte toen ik thuis woonde, mijn moeder kocht veel van die blaadjesquote:
http://www.telegraaf.nl/prive/article31915131.ece?rssquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft in goudkust gespeeld
Wat vond je nou van der optreden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Echt jammer dat ze niet 10 jaar jonger is...
Hij's kinky!quote:
Ik ben helemaal fan van Angelique.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Dizer het volgende:
Wat vond je nou van der optreden?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er zit een vibrator in zijn kont of zo
Zij is zelfs mijn favo Idol van alle drie de kerenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ben helemaal fan van Angelique.. Ze staat er erg goed en die stem, goh.
.
Maar ik denk dat dat hele "Ik ben een 34-jarige moeder" gedoe anti-Idol is.En dat is jammer, want ik ben helemaal voor d'r..
niks mis met radio 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toto is wel echt te Radio 2 voor woorden, natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |