Nou weten we het wel Buupquote:
Iemand?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:40 schreef MissBliss het volgende:
Kan iemand hier er anders een nieuw gifje van maken?
[afbeelding]
Tuuuuuurlijk niet....quote:
Ik zie dat plaatje niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Iemand?
Ik zit nu met die rare Dapne
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef MissBliss het volgende:
Iemand?
Ik zit nu met die rare Dapne
Achterdochtig menneke van me.quote:
Dit plaatje bedoel ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje niet eens. Of ik moet het een eeuw laten laden.
Oh, wat raar, ik zie hem meteenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die laadt dus ook een eeuwigheid.
Ik ben het helemaal eens met deze post van jouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Achterdochtig menneke van me.
Elke voor jou onbekende user die hier komt binnenlopen is meteen een kloon van mij!
Ik heb alleen kutklonen, dat weet je toch?!
Jouw?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal eens met deze post van jouw
Kutkloon.
Ik ga daar ook nog eens een beetje op letten zegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef Bupatih het volgende:
Jouw?
Laaaat maaaarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die laadt dus ook een eeuwigheid.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:55 schreef pberends het volgende:
Lachend 2005 uit én 2006 in rollen
Goed dat je Koppensnellers er niet bij zet, tering, wat is dat slecht, om te huilen een drama!
Nou ja, als je in een goede bui bent kan je er hoogstends om lachen omdat het zo gigantisch slecht is. Het cabaret is van schooltoneel niveauquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Ik kijk het niet, dus schenk ik er ook geen aandacht aan.
Daarvoor heb ik 'Samen' al. Ook op Talpa.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou ja, als je in een goede bui bent kan je er hoogstends om lachen omdat het zo gigantisch slecht is. Het cabaret is van schooltoneel niveau.
Ik heb dat ook 10 minuten proberen te kijken. Eerst was ik verbijsterd over de kwaliteit, daarna moest ik lachen, en daarna moest ik huilen en zapte ik over.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik 'Samen' al. Ook op Talpa.
Ik heb dat ook 10 minuten proberen te kijken. Toen zag ik Jennifer Hoffman, zette ik het geluid uit om de slechte grappen niet te horen en kon ik het zo rustig afkijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb dat ook 10 minuten proberen te kijken. Eerst was ik verbijsterd over de kwaliteit, daarna moest ik lachen, en daarna moest ik huilen en zapte ik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |