Ach silly mequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Een moskee is een haathuis. Deze aansteken kan natuurlijk wel "brandstichting" worden genoemd, maar kan nooit een resultaat zijn van verknipte ideeen, juist omdat deze door de verwoesting van een moskee tegengegaan worden.
Ik ben het met je eens dat het tuig is, maar dat is toch iedereen die willens en wetens de wet overtreedt? Ik snap ook niet waar dit topic nou precies om draait, waarom specifiek linkse activisten? Dit gaat trouwens niet eens om alle linkse activisten, maar een asociale subgroep.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef electricity het volgende:
[..]
nee. ik probeer te zeggen dat 'die lieve mensen die tenminste nog voor hun idealen opkomen' tuig van het ergste soort is dat de samenleving bakken met geld kost.
edit:
die bezoekers van die wapenbeurs vorje jaar molesteren was ook weer zo'n leuk voorbeeld.
Ze hebben ook hele leuke hondjes.... Als dierenliefhebber zal zo'n linkse kraker zich natuurlijk graag laten bijten. En reken maar dat-ie dan HARD wordt gebeten!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zou best wel op zo'n complex willen werken eigenlijk.![]()
Kan je een leuke militaire oefening van maken.![]()
Dat alle buitenlanders het land uit of dood moeten is eerder racisme lijkt me...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:25 schreef electricity het volgende:
[..]
het is ook een ideaal dat alle buitenlanders het land uit moeten, en eventueel dat ze allemaal dood moeten. zeggen we hierover ook dat dergelijke meningen/handelingen goed te zijn om bepaalde feiten onder de ogen van een groter publiek te krijgen? nee, daar hebben we allemaal een duidelijk oordeel over. en zo is deze manier waarop 'de linkse idealen' wordt uitgedragen net zo goed fout.
en wat is het slopen van bezittingen van anderen, bedreigen van anderen, of doodmaken van dieren dan? dat zijn net zo goed strafbare feiten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef lpg het volgende:
[..]
Dat alle buitenlanders het land uit of dood moeten is eerder racisme lijkt me...
dat is appels met peren vergelijken.
Ja. Of van die 8e generatie neo-punkers. Hanenkam, kisten, palestina-sjaal. En dan nog beweren dat het een uiting is van hun individualiteit. Tuurlijk, met 150 dubbelgangers in een protesttocht zeker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zo'n baardje, lang haar, ongewassen, en afgetrapte kleding, dat bedoel je?
Nu kom je dus met een woord, "racisme", verzonnen door "links", en opeens is het heel anders?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:28 schreef lpg het volgende:
[..]
Dat alle buitenlanders het land uit of dood moeten is eerder racisme lijkt me...
dat is appels met peren vergelijken.
Ahhh een soort Lonsdale-jongeren, maar dan met een te lage WW-uitkering om merkkleding te betalen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:30 schreef local34 het volgende:
[..]
Ja. Of van die 8e generatie neo-punkers. Hanenkam, kisten, palestina-sjaal. En dan nog beweren dat het een uiting is van hun individualiteit. Tuurlijk, met 150 dubbelgangers in een protesttocht zeker?
Sorry maar ik vindt het stukmaken van een schotel heel iets anders dan, dan het aanvallen van militairen, of racisme.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nu kom je dus met een woord, "racisme", verzonnen door "links", en opeens is het heel anders?!
Of je nou een hekel hebt aan "militairen" of aan "zwarten", het valt in dezelfde groep!
(zwarte militairen ga ik het nu even niet over hebben)
en extremisten doen per definitie extreme dingen, of ze nou links of rechts zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef DionysuZ het volgende:
ehm wat is de link tussen 'links' en milieu?
Dus het stukmaken van een schotel is iets anders dan het stukmaken van een moskee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef lpg het volgende:
[..]
Sorry maar ik vindt het stukmaken van een schotel heel iets anders dan, dan het aanvallen van militairen, of racisme.
"links" heeft nou eenmaal iets met "milieu"! Waarom weet ik niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef DionysuZ het volgende:
nogmaals, en ik hoop dat de mensen het nu wel lezen:
[..]
en extremisten doen per definitie extreme dingen, of ze nou links of rechts zijn
Misschien niet voor mensen die het hebben van een sterk leger als een soort geloof zien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus het stukmaken van een schotel is iets anders dan het stukmaken van een moskee?
of het in brand steken van een basisschoolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dus het stukmaken van een schotel is iets anders dan het stukmaken van een moskee?
dat is irrelevant. het gaat om feitelijke handelingen zoals deze strafbaar zijn gesteld in de wet. niet om de sentimenten die een bepaalde bevolkingsgroep er bij heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef lpg het volgende:
[..]
Misschien niet voor mensen die het hebben van een sterk leger als een soort geloof zien.
milieu is niet per definitie een links thema. Rechtse mensen kunnen ook hart voor het milieu hebben en er zou zelfs een ultra rechtse partij kunnen bestaan die hart voor het milieu heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"links" heeft nou eenmaal iets met "milieu"! Waarom weet ik niet....
Maar er zaten geen rechtse lui daar AWACS te pesten!
Nu leg jij het verschil dus bij jouw eigen mening! Jij vindt blijkbaar dat je iets wat met "een geloof" te maken heeft, niet kapot mag maken (want dan heb je er een woordje voor gevonden, namelijk "racisme"), en als het niks met een geloof te maken heeft, dan mag het wel kapot?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef lpg het volgende:
[..]
Misschien niet voor mensen die het hebben van een sterk leger als een soort geloof zien.
milieubeleid op wetenschappelijke gronden ipv sentimenten zou al een heel eind helpen om mijn stem te krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:38 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
milieu is niet per definitie een links thema. Rechtse mensen kunnen ook hart voor het milieu hebben en er zou zelfs een ultra rechtse partij kunnen bestaan die hart voor het milieu heeft.
Je kan mij echt niet wijs maken dat dit soort gasten rechtser dan de PvdA stemmen. Valt een beetje samen met de AFA en al die milieu-terroristen. Zelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:34 schreef DionysuZ het volgende:
nogmaals, en ik hoop dat de mensen het nu wel lezen:
[..]
en extremisten doen per definitie extreme dingen, of ze nou links of rechts zijn
en alle criminelen zijn marokkanenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Je kan mij echt niet wijs maken dat dit soort gasten rechtser dan de PvdA stemmen. Valt een beetje samen met de AFA en al die milieu-terroristen. Zelfde laken een pak.
ZEKER WETEN!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef electricity het volgende:
[..]
milieubeleid op wetenschappelijke gronden ipv sentimenten zou al een heel eind helpen om mijn stem te krijgen.
Het was andersomquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:42 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en alle criminelen zijn marokkanen
nee. maar alle marokkanen zijn wel crimineelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:42 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
en alle criminelen zijn marokkanen
Ok maar waarom dan zoveel geklaag over een schotel die kapot gemaakt word door een links-extremist.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:37 schreef electricity het volgende:
[..]
dat is irrelevant. het gaat om feitelijke handelingen zoals deze strafbaar zijn gesteld in de wet. niet om de sentimenten die een bepaalde bevolkingsgroep er bij heeft.
En zoals Youp zou zeggen... "nu vergeet ik helemaal de Turken, de Antillianen".......quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:45 schreef electricity het volgende:
[..]
nee. maar alle marokkanen zijn wel crimineel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |