http://www.llink.nl/MoveYourAss_TV.59.0.html (aflevering 2).quote:Zoektocht naar kernwapens
Kernwapens in Nederland? Johan gaat met de jonge activist Mark Akkerman mee op nachtelijke 'burgerinspectie' op de vliegbasis in Volkel. En dat is niet zonder risico.
bovenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef sizzler het volgende:
... Elke vorm van extremisme is verkeerd, ik heb nog nooit gehoord dat een rechtsextremist schotels vernielt, inbreekt, kraakt of banden leegprikt.
Post icon. Bij deze post het pijltje bovenaan. Hij postte een knipoog-smiley wat wil zeggen dat je de post met een knipook moet lezen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door sizzler op 21-01-2006 19:03:57 ]"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Weer wat geleerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Post-icon, linksboven elke post (nu dus een stukje papier).
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef sizzler het volgende:
Laat ze lekker hun eigen spullen kapot maken!Dat ben ik dan wel weer met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijbelverbrandingen zijn OK, maar dan moet je wel die bijbel eerst gekocht hebben
![]()
democratiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef electricity het volgende:
het is eigen aan links om onwettige middelen te gebruiken teneinde democratisch genomen besluiten te frustreren.
op fok! ? ??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef lpg het volgende:
Je kunt ook respect hebben voor mensen die vechten voor hun idealen, en actie's ondernemen om hun idealen na te streven.
onzin, er is NIETS erger dan mensen die door films heen praten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef Ill-Skillz het volgende:
Die gasten zijn nog erger dan allochtonen die door films heenpraten!
Extremisme is gelijk aan linksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef electricity het volgende:
het is eigen aan links om onwettige middelen te gebruiken teneinde democratisch genomen besluiten te frustreren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:31 schreef sizzler het volgende:Elke vorm van extremisme is verkeerd, ik heb nog nooit gehoord dat een rechtsextremist schotels vernielt, inbreekt, kraakt of banden leegprikt.
En wat als hun idealen mijn idealen niet zijn, en ik ga hetzelfde doen? Zal me dan een aardig pestzooitje worden in Nederland.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef lpg het volgende:
Je kunt ook respect hebben voor mensen die vechten voor hun idealen, en actie's ondernemen om hun idealen na te streven.
Neuh, mensen die andermans spullen kapot maken kunnen niet op mijn respect rekenen. Gek hè?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef lpg het volgende:
Nee om ze te slopen......quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:04 schreef P8 het volgende:![]()
bij linkse activisten gebeurd het tenminste (vaak) voor hun idealen, die moreel gezien vaak zo slecht nog niet zijn.
Het zijn overigens wel de rechtsextremisten die zich vaker schuldig maken aan zinloos geweld en vandalisme, drugshandel etc. etc.
Overigens is inbreken ook zeker niet uncommon bij rechts lowlife uitschot![]()
bovendien breken linkse activisten niet in om waardevolle spullen te jatten, vergeet dat niet
zoals het vrijlaten van pelsdieren of labratoriumdieren omdat die zo zielig zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:00 schreef lpg het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:04 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
bij linkse activisten gebeurd het tenminste (vaak) voor hun idealen, die moreel gezien vaak zo slecht nog niet zijn.
Het zijn overigens wel de rechtsextremisten die zich vaker schuldig maken aan zinloos geweld en vandalisme, drugshandel etc. etc.
Overigens is inbreken ook zeker niet uncommon bij rechts lowlife uitschot![]()
bovendien breken linkse activisten niet in om waardevolle spullen te jatten, vergeet dat niet
Of moskees in de brand steken? Wat probeer je nou te zeggen, linkse extremisten zijn erger dan rechtse extremisten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef electricity het volgende:
[..]
zoals het vrijlaten van pelsdieren of labratoriumdieren omdat die zo zielig zijn?
zoals het bedreigen van de fokkers/onderzoekers van bovenstaande dieren?
voor het omschoffelen van proefprojecten voor genetische manipulatie?
door militair materiaal te saboteren?
door in bomen te klimmen en zich met veel geweld moeten laten weghalen?
door zichzelf aan treinspoor vast te ketenen zodat de wagons met radioactief afval niet verder kan?
door rechtse politici te vermoorden/verminken? (janmaat fortuyn)
door winkeliers die bio-eieren verkopen te chanteren?
en zo gaat het maar verder en verder. idealen, prima. maar laat ze maar op een vreedzame manier demonstreren.
Een moskee is een haathuis. Deze aansteken kan natuurlijk wel "brandstichting" worden genoemd, maar kan nooit een resultaat zijn van verknipte ideeen, juist omdat deze door de verwoesting van een moskee tegengegaan worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Of moskees in de brand steken? Wat probeer je nou te zeggen, linkse extremisten zijn erger dan rechtse extremisten?
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
Sure. Volgens mij zijn degene die het meest geweld gebruiken toch echt de linksen hoor.
Kijk alleen al maar naar verschillende linkse demonstraties ijdens een wereldtop of zo, of krakersrellen wat voornamelijk uit linksdenkenden bestaat.
nee. ik probeer te zeggen dat 'die lieve mensen die tenminste nog voor hun idealen opkomen' tuig van het ergste soort is dat de samenleving bakken met geld kost.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:16 schreef OpenDeur het volgende:
[..]
Of moskees in de brand steken? Wat probeer je nou te zeggen, linkse extremisten zijn erger dan rechtse extremisten?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Zucht, zou goede target practice voor de militairen zijn. Het probleem is dat deze onzin in politiek correct links Nederland niet eens wordt aangepakt.
Zo'n baardje, lang haar, ongewassen, en afgetrapte kleding, dat bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef local34 het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om de clichématige dresscode die al sedert 1980 hip is binnen het linkse activisten milieu. Wat dat betreft zijn het net zulke kuddedieren als hun rechtse opponenten. Of trekken ze dat speciaal aan zodat de ME weet wanneer ze minder hard moeten slaan of zo?
Tuurlijk zijn gewelddadige actie's tegen mensen of dieren sowieso foutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef electricity het volgende:
[..]
zoals het vrijlaten van pelsdieren of labratoriumdieren omdat die zo zielig zijn?
zoals het bedreigen van de fokkers/onderzoekers van bovenstaande dieren?
voor het omschoffelen van proefprojecten voor genetische manipulatie?
door militair materiaal te saboteren?
door in bomen te klimmen en zich met veel geweld moeten laten weghalen?
door zichzelf aan treinspoor vast te ketenen zodat de wagons met radioactief afval niet verder kan?
door rechtse politici te vermoorden/verminken? (janmaat fortuyn)
door winkeliers die bio-eieren verkopen te chanteren?
en zo gaat het maar verder en verder. idealen, prima. maar laat ze maar op een vreedzame manier demonstreren.
Ik zou best wel op zo'n complex willen werken eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[...]
Wat dat betreft lijkt dit me beter:
Gek pakt een bijl. Gek klimt over een hek. Gek krijgt 3 kogels in z'n donder vanwege het betreden van militair terrein. Gek doet het nooit meer.
het is ook een ideaal dat alle buitenlanders het land uit moeten, en eventueel dat ze allemaal dood moeten. zeggen we hierover ook dat dergelijke meningen/handelingen goed te zijn om bepaalde feiten onder de ogen van een groter publiek te krijgen? nee, daar hebben we allemaal een duidelijk oordeel over. en zo is deze manier waarop 'de linkse idealen' wordt uitgedragen net zo goed fout.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef lpg het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn gewelddadige actie's tegen mensen of dieren sowieso fout
Feit is wel dat er een heleboel verkeerd is in de wereld, en actie voeren mag van mij best. Die mensen die militair materieel slopen, hebben op zich wel een goed punt, want waarom zouden er nog kernwapens in nederland moeten zijn. Ze kiezen voor deze actie en aanvaarden er ook zelf de consequenties van. Ze volgen tenminste hun idealen en ik denk veel van die idealen in principe goed zijn.
Ik denk dat het goed kan zijn om door actie's bepaalde feiten onder de ogen van een groter publiek te krijgen.
Er wordt in Nederland zo ontzettend veel gesloopt, door vandalen, voetbal hooligans, dronkenlappen etc...
maar waar gaan we ons hier zorgen over maken om een schotel die kapot gemaakt wordt door iemand die voor zijn idealen vecht.
Ik vind iemand die vanwege z'n dichtgetikte extremistische idealen z'n hele leven lang alleen maar dingen kapot wil maken (type pyromaan dus!) eigenlijk gewoon erger dan zo'n voetbal-hooligan die af en toe door het lint gaat en compleet gestoord gedrag vertoond omdat-ie dronken en in een groep is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef lpg het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn gewelddadige actie's tegen mensen of dieren sowieso fout
Feit is wel dat er een heleboel verkeerd is in de wereld, en actie voeren mag van mij best. Die mensen die militair materieel slopen, hebben op zich wel een goed punt, want waarom zouden er nog kernwapens in nederland moeten zijn. Ze kiezen voor deze actie en aanvaarden er ook zelf de consequenties van. Ze volgen tenminste hun idealen en ik denk veel van die idealen in principe goed zijn.
Ik denk dat het goed kan zijn om door actie's bepaalde feiten onder de ogen van een groter publiek te krijgen.
Er wordt in Nederland zo ontzettend veel gesloopt, door vandalen, voetbal hooligans, dronkenlappen etc...
maar waar gaan we ons hier zorgen over maken om een schotel die kapot gemaakt wordt door iemand die voor zijn idealen vecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |