Ja, ik had het net geedit.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
IMDB
Daar stond dat hij mee zou doen in deel 3.
Eerst stond daar ook bij Spiderman de acteur die Venom gaat spelen ( met Venom achter de naam ) terwijl Venom niet eens in deel 3 voor komt, maar wel dan weer Eddie Brock.
Dus ga maar uit van Spiderman 4 en waarschijnlijk ook 5.
Op IMDB zetten ze alles al snel neer.
Dat van Venom hadden ze er bij gezet.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:46 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja, ik had het net geedit.
Offtopic: Venom en Carnage zijn wel vet, als die nou eens in de spider-man films komen, dan zijn ze misschien nog leuk. De goblins en dr. octopussy vond ik nou nooit echt geweldig.
Ja, dat laatste staat eerder in het topic al, maar dat vind ik niet echt een leuk idee. Gaat echt alleen maar kutter worden, maar dat had ik volgens mij ook al een keer in dit topic gezegt.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat van Venom hadden ze er bij gezet.
Maar later weer weggehaald.
Maar ga er maar van uit dat hij er aan komt.
De SAW makers hebben ook al site's van SAW 4 en SAW 5 maar die zijn nog niet online...
Ik vond 2 gelukkig nog meevallen.quote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef Guilin het volgende:
[..]
Ja, dat laatste staat eerder in het topic al, maar dat vind ik niet echt een leuk idee. Gaat echt alleen maar kutter worden, maar dat had ik volgens mij ook al een keer in dit topic gezegt.
Oke. Dan is het gewoon wachten op deel 3quote:Op zondag 21 mei 2006 22:30 schreef Guilin het volgende:
[..]
Nou, naar mijn idee was hij ook dood. Maar het is wel zo, dat je dat niet met zekerheid kan zeggen. Je zag niet expliciet dat hij dood was. En dat van Amanda hoeft ook niet te betekenen dat hij nu dood is.
Dus wie weet. Je zal het wel in deel drie zien.
tuurlijk leeft ie nog, die gast is een 2de Pinhead...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:12 schreef Guilin het volgende:
[..]
Die clown was een pop.En John (Jigsaw) leek naar mijn idee vrijwel dood, omdat hij erg ziek was en flink in elkaar getrapt, maar wie weet leeft hij nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler, gewoon het algemene verhaal zonder het einde en zo, maar voorlopig toch maar tussen tags, mensen zeuren zo snel tegenwoordig.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Liev.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nah, alleen omdat ik denk dat ik hem dood gezien moet jij direct beginnen met schelden? Doe normaal joh. Anders reageer je maar niet.
toch altijd maar even afwachtenquote:Op zondag 9 juli 2006 08:44 schreef popolon het volgende:
Deze moet ook wel goed zijn, SAW 1 en 2 waren erg vermakelijk.
Len dat je dat durfdequote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:02 schreef Avani het volgende:
Zojuist saw 2 gezien. Beetje jammer dat ik niet eerder deel 1 had gezien. M'n zus zei dat het wel kon, maar achteraf had ik gewoon deel 1 moeten kijken, want ik zou hem nu wel willen zien, maar die Amanda blijft nu toch al leven. Ach ja.Deel 2 was wel leuk vermaak.
![]()
www.saw4.com en www.saw5.com zijn geregistreerd door de makers van de saw reeks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |