Geen NL subs inderdaad, maar engelse subs moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:13 schreef NeoPhythe het volgende:
battle royale wil ik zo graag , maar geen NL subs
Lek in prima staat ontvangenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Soap het volgende:
*Lek verkocht, The Ring toegevoegd*
Nogmaals, veel plezier ermeequote:
Yup zijn prima films ik ben m'n collectie aan het uitdunnen vandaar dat ze eruit moetenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:02 schreef MrManiak het volgende:
Heerlijke films, echte aanraders mensen! KOOP HIER(Ik heb ze alle4 al op DVD...)
Voor ¤6,56 incl. mag je hem hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:44 schreef NeoPhythe het volgende:
ja ok maar om nou 8 euro (incl) voor een dvd te betalen die het mss nieteens doet in mn dvd speler en dan ook geen NL subs :/ ... mss als ie goedkoper was zou ik dr nog over denken
Deal!, mail me even voor de afhandeling.quote:
Zit helaas niks voor me bij.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:31 schreef NutKees het volgende:
The Ring ruilen voor een van deze: [TK] Diverse Dvd's ?
Ook een deal, mail jij me ook even?quote:Op woensdag 25 januari 2006 11:56 schreef Twisted_Logic het volgende:
6 euro incl voor Training Day!
hmmmz als je berijd ben daar 5¤ inc van te maken dan neem ik um meequote:Op woensdag 25 januari 2006 11:50 schreef Soap het volgende:
[..]
Voor ¤6,56 incl. mag je hem hebben.
[..]
Deal!, mail me even voor de afhandeling.
[..]
Zit helaas niks voor me bij.![]()
Neej das echt te weinig, jammerrrrdebammerrrrrquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:07 schreef NeoPhythe het volgende:
hmmmz als je berijd ben daar 5¤ inc van te maken dan neem ik um meeanders niet , solly
Is goed, mail me even voor de afhandelingquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:49 schreef linebear het volgende:
Ik wil Battle Royale wel voor 7 euro incl.
Hoe doe ik dat? Ik kan hem nu niet meer editten namelijkquote:Op donderdag 26 januari 2006 09:20 schreef MrManiak het volgende:
(Hint: Je zou de plaatjes bovenin dan even kunnen verwijderen)
Niet meer editen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef Soap het volgende:
[..]
Is goed, mail me even voor de afhandeling![]()
[..]
Hoe doe ik dat? Ik kan hem nu niet meer editten namelijk![]()
Na twee dagen is het niet meer mogelijk om je bericht te editenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Niet meer editen?
Normaalgesproken hoor je bij een post die je gezet hebt een pennetje te zien. Als je daarop klikt, hoor je hem te kunnen editen...![]()
Yup, alleen Swordfish is nog overquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef MrManiak het volgende:
Mh... weer wat geleerd... (valt me idd op, een ouder bericht hier kan ik ook niet meer editen). Danke, Twisted_Logic
Anyway, alleen nog Swordfish toch?
Ik heb je terug gemailed, ik woon in Houten.quote:
Geen dankquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef DarkMavis het volgende:
Vandaag DVD binnen gekregen
Bedankt Soap!
Snel & Goed & Gemakkelijk ging het altijd maar zocomplimenten
Nogmaals veel plezier ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
Training Day heb ik net ontvangen! Bedankt daarvoor!
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrManiak het volgende:
Common' gasten, nog 1 =P
Mailtje komt eraan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:45 schreef Tha_wrecka het volgende:
Goed goed, ik hoor het allemaal,
5 eur inclusief voor swordfish
mail me je rek nr en details, jadriaan at hotmail
Gratis en voor niets, laat het me maar gewoon weten als je weer iets te evrkopen hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:22 schreef Soap het volgende:
[..]
Mailtje komt eraan!
@MrManiak mag ik je in dienst nemen voor m'n verdere verkopen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |