Niet meer editen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:35 schreef Soap het volgende:
[..]
Is goed, mail me even voor de afhandeling![]()
[..]
Hoe doe ik dat? Ik kan hem nu niet meer editten namelijk![]()
Na twee dagen is het niet meer mogelijk om je bericht te editenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Niet meer editen?
Normaalgesproken hoor je bij een post die je gezet hebt een pennetje te zien. Als je daarop klikt, hoor je hem te kunnen editen...![]()
Yup, alleen Swordfish is nog overquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef MrManiak het volgende:
Mh... weer wat geleerd... (valt me idd op, een ouder bericht hier kan ik ook niet meer editen). Danke, Twisted_Logic
Anyway, alleen nog Swordfish toch?
Ik heb je terug gemailed, ik woon in Houten.quote:
Geen dankquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:01 schreef DarkMavis het volgende:
Vandaag DVD binnen gekregen
Bedankt Soap!
Snel & Goed & Gemakkelijk ging het altijd maar zocomplimenten
Nogmaals veel plezier ermeequote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:16 schreef Twisted_Logic het volgende:
Training Day heb ik net ontvangen! Bedankt daarvoor!
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 30 januari 2006 19:47 schreef MrManiak het volgende:
Common' gasten, nog 1 =P
Mailtje komt eraan!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:45 schreef Tha_wrecka het volgende:
Goed goed, ik hoor het allemaal,
5 eur inclusief voor swordfish
mail me je rek nr en details, jadriaan at hotmail
Gratis en voor niets, laat het me maar gewoon weten als je weer iets te evrkopen hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:22 schreef Soap het volgende:
[..]
Mailtje komt eraan!
@MrManiak mag ik je in dienst nemen voor m'n verdere verkopen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |