Nee zo'n ding hebben we thuis al. Tevens vraag je veel te veel geldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef Fwnk het volgende:
Ej ijsmeis wil je nog een goede digicam kopen?
Pfffffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee zo'n ding hebben we thuis al. Tevens vraag je veel te veel geld.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens dit boek gekocht: Linkje
Ja maar het is duitsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik leer tenminste iets!
1997 = vroegerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Fwnk het volgende:
Ik had vroeger zo een boekje over die Trust SSC en andere snelle wagens
mag ik dat boek van je lenen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik leer tenminste iets!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:54 schreef vlad het volgende:
[..]
1997 = vroeger![]()
vroeger was toen je nog aan bloembollen zat te knagen!! DAT was vroeger![]()
de trust SSC is gewoon een poosje geleden![]()
je wilt duits leren om je fiets terug te halen?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef ook_gek het volgende:
het is weer zo ver. Deze jongen gaat vanavond op stap
We gaan weer even helemaal los whehehe
Heb er nu al zin in
met een beetje geluk kan ik morgen mijn ouders uitzwaaien als ze op vakantie gaan. Moet ik wel zorgen dat ik voor 10 uur thuis benquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met een beetje geluk kan ik morgen mijn ouders uitzwaaien als ze op vakantie gaan. Moet ik wel zorgen dat ik voor 10 uur thuis ben![]()
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het tijdstip dat ik er zo'n beetje weer uitkom
Volgens mij moet dat met speciale apparatuur gebeuren maar dat weet ik niet precies....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
iemand een idee waar ik software kan downloaden om een telefoontje simlock vrij te maken? (siemen A65)
jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat met speciale apparatuur gebeuren maar dat weet ik niet precies....
Dat is in stijdt met de policy, kijk maar uit dat alexxxx 't niet zietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
iemand een idee waar ik software kan downloaden om een telefoontje simlock vrij te maken? (siemen A65)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuis
Maar vanavond gaan er vrouwen mee en die willen vaak vroeger naar huis
ik heb het wel eens 7 uur 's ochtends gemaakt, maar veel later niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuis
Maar vanavond gaan er vrouwen mee en die willen vaak vroeger naar huis
dat heb ik op zich ook wel eens een keertje meegemaakt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Thuiskomen als je ouders aan het ontbijt zitten
Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben er weer.... vanochtend wat foto's gemaakt
Merk en type?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Merk en type: SUV's en dure Sedan's
Eigenaar: rijke lui
Land van herkomst: Zweden, Spanje, Polen, en alles wat er tussen in ligt
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto's genomen tijdens paardenevnement
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn pizzabroodje in de oven rammen
Ik leef in het weekend meestal uit mn diepvriesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaan
Pizza'tje bellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaan
* Fugie 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
Dat heb ik meer dan 1 keer meegemaakt
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik leef in het weekend meestal uit mn diepvries
Jullie zijn echt een leuk stelquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huisgenoot is ook te lam
"Dan roken we er gewoon 1tje meer"
Moet je voorstellen hoe het hier isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als "dat mens" er niet is wel ja
www.albert.nlquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef hermandeperman het volgende:
Opzich moeten we zo toch naar de super, het bier is op
dat kost weer meer, dus minder bierquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het hier is
Voor een luie flikker boet dat niksquote:
pimp ze dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef Fugie het volgende:
ik ga ff pimpen op de boulevard
in een ford ka zonder cd speler![]()
1 Feb. is het afgelopenquote:
Het doel heiligt de middelenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
dat kost weer meer, dus minder bier
Zeg, hou jij je gemak eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Voor een luie flikker boet dat niksHij haalt het nu ook in de avondwinkel
Confronterend he, de waarheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg, hou jij je gemak eens
quote:Herman [externe speler] zegt:
GA NOU EENS AAN DE STUDIE GEK!
Dorst The ocean is a desert with his life on the ground, and the perfectly sky is above... zegt:
ja ben toch bezig man!!!
Dorst The ocean is a desert with his life on the ground, and the perfectly sky is above... zegt:
anders ga jij ff een kist bier halen ofzo!!!
Wat een heugdelijke mededelingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn buurvrouw heeft zonet de was buiten gehangen, terwijl het al uren regent
En buurman kan elk moment zn laatste adem uitblazen, die lijdt zwaar onder zn kanker
en ik alles maar kapot kankeren hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
En buurman kan elk moment zn laatste adem uitblazen, die lijdt zwaar onder zn kanker
En de relatie tussen deze zinnen is?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze zijn met elkaar getrouwed.. ik heb gewoon diep medelijden met mn buurman. het is een aardige kerel, en ligt nu op sterven... En zn vrouw is ondertussen zwaar aan het dementeren, wat zich onder andere uit in was buiten in de regen hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En de relatie tussen deze zinnen is?
in tegensteling tot mn collega hippiebomenknuffelaars walg ik van de onnadenkendheid van de groenbootvaardersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
en ik alles maar kapot kankeren hier
alexxx is een goed mens, niet zon greenpeace wannab zeikerd
Ik bedoelde het absoluut niet lullig, maar nu ik m'n post nalees komt het idd een beetje dom over jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze zijn met elkaar getrouwed.. ik heb gewoon diep medelijden met mn buurman. het is een aardige kerel, en ligt nu op sterven... En zn vrouw is ondertussen zwaar aan het dementeren, wat zich onder andere uit in was buiten in de regen hangen
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
in tegensteling tot mn collega hippiebomenknuffelaars walg ik van de onnadenkendheid van de groenbootvaarders
NEE!!! GEEn kernenergie!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb ook zo'n ongekende grafhekel aan die gasten
zul je toch echt zelf moetenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:13 schreef hermandeperman het volgende:
We zijn zelfs te lui om te praten, we zitten naast elkaar:
[..]
En ondertussen met een gigantisch Dieselslurpend schip met een hele zwik benzineslurpende bijbootjes dat duidelijk makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NEE!!! GEEn kernenergie!!!
NEE!!! Geen faossiele brandstoffen!!!
NEE!!!! Geen windmolens!!!!![]()
![]()
nee, de hele aarde bedekken met zonnepanelen is geod voor het milieu
ik denk dat kernenergie juist wel een hele goeie oplossing is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NEE!!! GEEn kernenergie!!!
NEE!!! Geen faossiele brandstoffen!!!
NEE!!!! Geen windmolens!!!!![]()
![]()
nee, de hele aarde bedekken met zonnepanelen is geod voor het milieu
Als het afval goed verwerkt kan worden is het idd de toekomst...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat kernenergie juist wel een hele goeie oplossing is...
Dat is het ook, als je het afval maar goed (veilig) bewaart.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik denk dat kernenergie juist wel een hele goeie oplossing is...
dan moet je zonder doenquote:
Ja dat denk jijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je het afval maar goed (veilig) bewaart.
De enige nog werkende centrale in NL staat hier om de hoek nergens last van
Ze zijn al redelijk ver met kernfusie-projecten... dat is hetzelfde proces, alleen dan de andere kant op... en het levert veel meer energie op dan de kernsplitsing zoals ze het nu toepassen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als het afval goed verwerkt kan worden is het idd de toekomst...
Ik vind het ook een goede zaak dat die langer opengehouden wordt... Hij is heel erg veilig, dus ik zie geen problemen om hem open te houden...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:27 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je het afval maar goed (veilig) bewaart.
De enige nog werkende centrale in NL staat hier om de hoek (zo'n beetje naast m'n werk) nergens last van, goed voor de werkgelegenheid.
*proest*quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat denk jij![]()
Je hebt pas geleden nog overwogen om een alfa romeo te kopen, ik zou als een achterlijke naar de dokter scheuren als ik jou was
Neem voor mij ook ff meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JAAHAAA IK GA STRAKS WEL!!!
Mja Kernfusie zelf is het probleem niet, alleen koude-kernfusie wel. Anders krijg je een van deze jongens in de achtertuinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze zijn al redelijk ver met kernfusie-projecten... dat is hetzelfde proces, alleen dan de andere kant op... en het levert veel meer energie op dan de kernsplitsing zoals ze het nu toepassen...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja Kernfusie zelf is het probleem niet, alleen koude-kernfusie wel. Anders krijg je een van deze jongens in de achtertuin
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat denk jij![]()
Je hebt pas geleden nog overwogen om een alfa romeo te kopen, ik zou als een achterlijke naar de dokter scheuren als ik jou was
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja dat denk jij![]()
Ja, alleen jammer dat het afval nog steeds speciaal moet worden opgeslagen... Wat KLAUWEN met geld kostquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze zijn al redelijk ver met kernfusie-projecten... dat is hetzelfde proces, alleen dan de andere kant op... en het levert veel meer energie op dan de kernsplitsing zoals ze het nu toepassen...
Neen. Dat is kernsplitsing.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja Kernfusie zelf is het probleem niet, alleen koude-kernfusie wel. Anders krijg je een van deze jongens in de achtertuin
[afbeelding]
Ja, dat kost idd erg veel... Maar in de toekomst kan dat afval dus waarschijnlijk weer gebruikt worden, dus dat zou wel mooi zijn..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat het afval nog steeds speciaal moet worden opgeslagen... Wat KLAUWEN met geld kost!
Waterstofbom is kernfusiequote:
Ja als dat gebouw is weggerot jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, dat kost idd erg veel... Maar in de toekomst kan dat afval dus waarschijnlijk weer gebruikt worden, dus dat zou wel mooi zijn..
Ik denk Osama Bin Laden, achter in een omgebouwde Mitsubishi L300quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Welke autofabrikant zou de eerste kernfusiemotor gaan bouwen?
of kernsplistingmotor, wat julie willen
gewoon motor uit een onderzeeer pakkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
dan komt er vast wel weer een ander gebouw...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja als dat gebouw is weggerot ja
succesquote:
in auto's wordt het denk eerder iets met elektrolysequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
hoe ver is het?quote:
De dichtstbijzijnde aan de overkant van de straat, ik gok zo'n 75 meterquote:
Voorlopig niemand. Dat is veel te groot om bruikbaar in een auto te proppen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde aan de overkant van de straat, ik gok zo'n 75 meter
Maar we gaan wel een ander opzoeken hier in de buurt
wie zou er in godsnaam in een rijdende kernbom willen rijden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:45 schreef M5 het volgende:
[..]
Voorlopig niemand. Dat is veel te groot om bruikbaar in een auto te proppen.
De amerikanen hebben eens een B-29 (vliegtuig jah) met een kernreactor aanboord gemaakt. heeft het ook niet helemaal gehaald. Straling en gewichts problemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef vlad het volgende:
[..]
wie zou er in godsnaam in een rijdende kernbom willen rijden?![]()
technisch zal het goed mogelijk zijn, maar dan is er ook nog het imago. dus niemand gaat zo'n auto ontwikkelen omdat niemand het wil kopen. dus dag met dat idee![]()
\quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag nog een foto in de krant.. wals was over een klein kastje met radioactief spul heen gereden.. zag je drie mannen te 'asbestpakken' een omatje schoonmaken
Blame it on googlequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef M5 het volgende:
[..]
De pic die jij post is een atoombom. geen waterstofbom
Dat mag ook!quote:
ik ben een poging aan het doen tot studie... Moet nog een aantal verslagen afmaken en 3 tentamens leren...quote:
Das wel een goede reden om niet te posten. Ik verveel me gewoon, dus ga ik hier rondhangenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben een poging aan het doen tot studie... Moet nog een aantal verslagen afmaken en 3 tentamens leren...
wat doe je dan hier?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik ben een poging aan het doen tot studie... Moet nog een aantal verslagen afmaken en 3 tentamens leren...
Ik heb er niet echt heel veel zin inquote:
soms is het wel relaxt, maar die verslagen zijn kut iddquote:kut he school?![]()
ben blij dat het achter de rug is voor mij![]()
zou heel goed kunnen, moet je ff kijken of de bak van de kat leeg isquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is een weekendje weg, cursus en haar grootouders bezoeken, en nu staat er ineens een kat aan mn been te sjorren
Zou het etenstijd zijn?
ze stoppen pas met eten als de bak leeg is, dus dat is ie meestal welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen, moet je ff kijken of de bak van de kat leeg is
ik kom wel eesn thuis als ze al klaar zijn met ontbijtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Thuiskomen als je ouders aan het ontbijt zitten
we hebben veel gemeen, maar niet als het op katten aankomtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze stoppen pas met eten als de bak leeg is, dus dat is ie meestal wel
Ze probeert nu mn pen op te etenMaar nog geen klachten van de andere 4, dus ik wacht nog maar even
Deze loopt altijd te miepen
wanneer hebben ze voor het laatst gehad, of weet je dat niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze stoppen pas met eten als de bak leeg is, dus dat is ie meestal wel
Ze probeert nu mn pen op te etenMaar nog geen klachten van de andere 4, dus ik wacht nog maar even
Deze loopt altijd te miepen
vanochtend voor Sandra weg ging, uur of 10 dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
wanneer hebben ze voor het laatst gehad, of weet je dat niet?
Een varaan is niks aan man. Die houden zich over het algemeen schuil ergens onder. En als je er iets levends in gooid worden ze helemaal lijp en scheuren ze het dier letterlijk in stukken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef vlad het volgende:
[..]
we hebben veel gemeen, maar niet als het op katten aankomt![]()
doe mij maar reptieleneen groene leguaan of varanen en agamen. helaas krijg ik een slang niet voor elkaar bij vriendin
![]()
Dan kunnen ze idd nog wel ff wachtenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vanochtend voor Sandra weg ging, uur of 10 dus
maar ze kunnen wat hebben hoorals we weg zijn krijgen ze maar 1 keer per dag, van mn moeder
Dat is op zich wel mooi om dat te zien... Geeft alleen wel een zooi denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een varaan is niks aan man. Die houden zich over het algemeen schuil ergens onder. En als je er iets levends in gooid worden ze helemaal lijp en scheuren ze het dier letterlijk in stukken.
Ik heb vroeger in een reptielen zaak stage gelopen. Daar hadden ze ook een terrarium met varanen. Was wel stoer. Keer een klein cavia beestje in gegooid. 4 varanen werden helemaal lijp en trokken dat beest in 10 stukjes. 1 groot slacht veld![]()
Slaat nergens op want die slang kan dat beest NOOIT opkrijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:58 schreef MutZ het volgende:
Overigens is dit ook wel een mooi bericht: Slang sluit vriendschap met zijn eten
Ik vond het wel grappig om dat zo te zien zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaat nergens op want die slang kan dat beest NOOIT opkrijgen![]()
je moet het niet zien als je net wakker bent neequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is op zich wel mooi om dat te zien... Geeft alleen wel een zooi denk ik
makkelijk. slangen eten wel vaker een prooi die groter is in diamter dan zij zelf zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slaat nergens op want die slang kan dat beest NOOIT opkrijgen![]()
en waarschijnlijk wel als je aan de lijn bentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet het niet zien als je net wakker bent nee![]()
Die slang op de foto krijgt die hamster nooit weg geloof me maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:09 schreef M5 het volgende:
[..]
makkelijk. slangen eten wel vaker een prooi die groter is in diamter dan zij zelf zijn.
Geloof mij nou maar dat die dwerghamster er makkelijk in past, die beestjes zijn meer haar dan vlees. Een python met een diameter van 15 centimeter vreet ook gewoon een volwassen gazelle in 1 stuk op. Slangen zijn nogal flexibel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die slang op de foto krijgt die hamster nooit weg geloof me maar![]()
zuip zequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
En weer terug!
Mooi stukje gecruised, in Barendrecht boodschappen gedaan en nu aan't bier!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
En weer terug!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
En weer terug!
Ook prima, ik heb weer studieontwijkend nog meer cliche's aan de Wet Nuns hoes zitten toevoegenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ook prima, ik heb weer studieontwijkend nog meer cliche's aan de Wet Nuns hoes zitten toevoegen
Studeren en weekend gaat niet samen hier!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef MutZ het volgende:
<-- gaat weer ff een poging tot studeren doen...
tot over 5 min
http://audiofuhrer.de/images/yeahextreme.jpgquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat doen voor school, maar m'n goudgele motor helpt me daar wel bij
Ik moet welquote:Dorst The ocean is a desert with his life on the ground, and the perfectly sky is above... zegt:
We gaan zo bankhangen en ons doodroken
Herman [externe speler] zegt:
oooohwwwkeeeejjj...
iemand hier een idee?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
http://home.wanadoo.nl/smek/hond/sample.MPG
Oke wie weet van welk bekend nummer het volgende sampletje gebruikt is.
Was dat niet ultra beat of zo?
Ik moet het orgineel hebben!!!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://audiofuhrer.de/images/yeahextreme.jpg
dat gaat bij mij nooit samenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Studeren en weekend gaat niet samen hier!!
sterktequote:
komt me wel bekend voor, maar weet zo ff niet waarvanquote:
Ja dat is uit een club nummer van 13jaar geleden of zo. Maar WELK NUMMER IS HETquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
komt me wel bekend voor, maar weet zo ff niet waarvan
SSSSSTquote:
zo erg ben ik niet hoorquote:
jij bent goed met ouwe nummers. Zeg jij eens uit welk oud nummer ze die sample gebruikt hebben?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij bent goed met ouwe nummers. Zeg jij eens uit welk oud nummer ze die sample gebruikt hebben?
blinde hoerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het maar ik zeg het lekker niet
don;t you whant my love is het toch of zo iets?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik weet het maar ik zeg het lekker niet
komt ook mij bekend voor, maar kan het ff niet plaatsen. ben niet zo goed in dat soort dingen.quote:
Womy ---> exportbedrijf met specialisatie Cubaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet niet als hier ook mensen uit zwolle e.o. komen?
maar ik kwam toevallig een site tegen waar die lpg bussen te koop staat die 6 jaar lang in zwolle rondgereden hebben!!
weet toevallig dat ze nieuw p.s. 450.000 gulden kosten!
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.womy.nl/Stock/NL/Default.htm
Holy shit die print aan het eindquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:00 schreef Fugie het volgende:
http://videos.streetfire.(...)79-B8CD-1A0F1D4EBEB5
te dwaas
Geef eens een tipje dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:50 schreef Hugster het volgende:
ja da's ook Felix - Don't you want me, maar die is het niet
De dijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
tien tegen een dat ik mijn mond hou
als ik je weer zie
ik ken mezelf zo onderhand
een prater ben ik niet
hoe was het hier
zal je vragen
en ik zal zeggen
goed
maar ik zeg je niet wat ik nu denk
dat ik je eigenlijk zeggen moet
een man weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is
weet een man pas wat hij mist
jij praat honderduit over hoe het was
over hoe je het hebt gehad
en misschien als ik op dreef ben
zeg ik een keertje schat
dan vraag je mij
hoe was het bij jou
hooguit zeg ik dan
stil en ik zeg je weer niet wat ik nu denk
dat ik je eindelijk zeggen wil
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is
pas nu je hier niet bent
nu voel ik het in mij
nu je mij niet hoort
voel ik het woord voor woord
voor woord
weet niet wat hij mist
weet niet wat hij mist
maar als ze er niet is
als ze er niet is
weet een man pas wat hij mist
ruzzie met je vriendin?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt
mooi liedje. zo voel ik me nu [afbeelding]
nee ze is naar een cursus in zeist, daarna een vergadering, en morgen naar haar grootouders in Den Haag, dus ze blijft bij haar moeder slapen.quote:
Er na ga ik naar het volgende.quote:Naam Dirty Discotheque
Datum 21-01-2006 (zaterdag)
Locatie Club Silly Symphonies
Prijs aan deur 10,00
Straat Grote Marktstraat 10
Plaats Den Haag NL
Tijd van 00:00
Tijd tot 05:00
Line-up Gregor Salto, Fedde Le Grand & David Wagemaker
quote:Maandag gesloten
Dinsdag 24:00-0700
Woensdag 24:00-0700
Donderdag 24:00-0800
Vrijdag 24:00-0900
Zaterdag 24:00-0930
Zondag 24:00-07:00
min. 23 jaar.
Dit gaat 1 groot feest wordenquote:Muziek tot 3 uur Dance / Hits na 3 uur latino Groove - Progressive house
Gregor Salto is vette shitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat vanavond hier heen
[..]
Er na ga ik naar het volgende.
http://www.cocoon.nu/site/site.html
en daar na ga ik naar
http://www.lalunaclub.nl/
kijk ook die openings tijden![]()
[..]
[..]
Dit gaat 1 groot feest worden
je kan toch met haar mee gaan dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee ze is naar een cursus in zeist, daarna een vergadering, en morgen naar haar grootouders in Den Haag, dus ze blijft bij haar moeder slapen.
Kan. Maar die cursus volg ik niet, en bij die vergadering ben ik ook neit welkom.. kan ik natuurlijk een bult foto's in Utrecht gaan maken, maar daar heb ik geen zin in... En ik dnek dat het ook beter is voor Sandra dat ze samen met haar moeder naar haar grootouders gaat, en dat ik er neit biuj ben, want dan sta ik ook neit in de weg. Is waarschijnlijk de laatste keer dat ze haar grootouders ziet,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan toch met haar mee gaan dan?
hadden we in enschede maar dat soort tijdenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:55 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat vanavond hier heen
[..]
Er na ga ik naar het volgende.
http://www.cocoon.nu/site/site.html
en daar na ga ik naar
kijk ook die openings tijden![]()
[..]
[..]
Dit gaat 1 groot feest worden
slecht deurbeleid jahquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
der lopen daar wel een stel ranzige wijfen rond zeg![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
1. [LIVE] Peter Anthony - Gotham City Radio (NYC, USA) [LIVE] ([LiveSets.com Radio] Gotham City Radio)quote:
Ja die ken ik, paar keer live gezien, zelfs een keer een babbeltje mee gemaakt in de kroegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:31 schreef Fugie het volgende:
sjoewe ken jij bong-ra ? Das echt vage shit
www.bong-ra.com ofzo
Ja die zie ik staan vanaf hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mja dan nog staat er bij Zeeland, tweehonderd over de belgische grens nog altijd een kerncentrale
Ook dat, maar ik zie de torens ook staanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Daar komt standaard altijd al een padestoel uit jah
heb jij dan ook zicht op die filtslampen in de hoogspannigs kabels die daar in de buurt staan? dat is zo'n geweldige uitvindingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik zie de torens ook staan
Savonds in het donker zijn al die lampjes daar keiromantisch![]()
Net skyline van new york vanaf ver
Ehm nee die zie ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:44 schreef M5 het volgende:
[..]
heb jij dan ook zicht op die filtslampen in de hoogspannigs kabels die daar in de buurt staan? dat is zo'n geweldige uitvinding
d'r staan daar ergens ook hoogspannings masten met witte flitslampen d'r in. geen idee wat voor nut dat heeft.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ehm nee die zie ik niet
Er hangen hier wel van die ballen aan die kabels
Laag vliegende helicopters?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
[..]
d'r staan daar ergens ook hoogspannings masten met witte flitslampen d'r in. geen idee wat voor nut dat heeft.
vaag, volgens mij is die gozer echt speesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja die ken ik, paar keer live gezien, zelfs een keer een babbeltje mee gemaakt in de kroeg
Hij is superaardigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
vaag, volgens mij is die gozer echt spees
Dat denk ik niet. Heli's moeten boven 750ft blijven. dat is dik 200m. zo hoog zijn ze niet, en staan ook niet in de aanvlieg route.quote:
Strobes op gebouwen en masten zijn er toch eigenlijk altijd voor vliegtuigen of heli'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Heli's moeten boven 750ft blijven. dat is dik 200m. zo hoog zijn ze niet, en staan ook niet in de aanvlieg route.
hier wel in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Strobes op gebouwen en masten zijn er toch eigenlijk altijd voor vliegtuigen of heli's
Die bij mij om de hoek zijn er voor een heel ander doelquote:
Dat wel. Maar goed, de zooi staat ook in belgie. Dat alleen al verklaard allesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Strobes op gebouwen en masten zijn er toch eigenlijk altijd voor vliegtuigen of heli's
Zandpaden zijn om met terreinwagens overheen te raggen, niet om 'Die hete Spaanse' neer te zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die bij mij om de hoek zijn er voor een heel ander doel
Je bent bekend in de regioquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zandpaden zijn om met terreinwagens overheen te raggen, niet om 'Die hete Spaanse' neer te zetten
Het Saaaaandpaaaaaaad is vrij bekend hoorquote:
Dichtschroeien op hoog vuur aan bij de beide kanten, dan vuur zachter zetten. Regelmatig omdraaien en ongeveer 12 minuten laten bakken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet iemand hoe je satéschnitzels bereid?
wat is lekkerder: roomboter in de pan of olie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dichtschroeien op hoog vuur aan bij de kanten, dan vuur zachter zetten. Regelmatig omdraaien en ongeveer 12 minuten laten bakken.
Ik pik 'm ook mee, thnx!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
memo aan mezelf, en een mededeling aan ook_gek en PeuRac:
21:10 ---> Nederland 2 ---> De Lama's
22:35 ---> Nederland 3 ---> Daar Vliegende Panters
Beetje olie idd.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is lekkerder: roomboter in de pan of olie?
Als het uit de *** diepvries komt boeit dat echt geen drolquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Is trouwens goed te combineren met de lama's straks
* Alexxxxx heeft er nu al zin in.
ze zijn trouwens anderhalve maand over de datum
ik hoop dat je ze ingevroren hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ze zijn trouwens anderhalve maand over de datum
uiteraardquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop dat je ze ingevroren had![]()
Mja anders moet je ze eerst opnieuw doodmaken voor je ze in de pan gooitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik hoop dat je ze ingevroren had![]()
Mja en dan te bedenken dat er mensen zijn die alles eerder dan de THT weggooien, just to be surequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uiteraard
Whehe, wel leuk trouwens.. markant beschuiten voor Nederland hebben een houdbaraheid van 6 maanden, voor belgië van 15 maanden
terwijl het EXACT dezelfde beschuiten zijnhet enige wat ze veranderen op de productielijn is de datum op de THT stempel
moraal van idt verhaal: overdatumd beschuit kots je er niet zomaar weer uit.
Tenzij je een belg bent dan.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja anders moet je ze eerst opnieuw doodmaken voor je ze in de pan gooit
Als iets over de THT is, kijk ik altijd even of ik inde lotcode een productiedatumkan ontdekkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja en dan te bedenken dat er mensen zijn die alles eerder dan de THT weggooien, just to be sure
Mja volgens mij ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een nieuw startwoord sinds een tijdje geloof ik [afbeelding]
Mja. ben je zo weer vanaf toch? En 't kan altijd ergerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een nieuw startwoord sinds een tijdje geloof ik [afbeelding]
Mja beter dan dat je iedere zin begint met Grafkankerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. ben je zo weer vanaf toch? En 't kan altijd erger
Dan vind ik Graftak een betere optiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja beter dan dat je iedere zin begint met Grafkanker
het is niks voor niks de meest foute club van den haagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:14 schreef ThaFreak het volgende:
There are more fish in the seaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik hep vandaag doowr Statsknaal geragt met muh Moggie
En ze willen ook allemaal aandacht of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Pfff.. de nieuwe ouwe kat zit ineens bovenkomt ie anders nooit, maar hij iwl blijkbaar niet allen zijn.... en nu zitten al de 5 katten in dit klein kamertje
![]()
de heren willen kijken wat hij doet, de dames willen hem dood hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ze willen ook allemaal aandacht of niet
wat moet je met een printer in de Fox?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bolle mokkels foutmelding?quote:
Neem je je camera wel mee?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fwnk het volgende:
neehoor over 10 minuten ga ik weg, ik dacht dat ik eerder klaar was Alex.
ah, t rukken is uitgelopenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:07 schreef Fwnk het volgende:
neehoor over 10 minuten ga ik weg, ik dacht dat ik eerder klaar was Alex.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat moet je met een printer in de Fox?http://www.stapotheekfox.nl/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check die site en die foto's dan ook eens uit![]()
allemaal fwankers
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
meestal wel lachen dat soort clubs/disco'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is niks voor niks de meest foute club van den haag![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.stapotheekfox.nl/
allemaal fwankers![]()
Beter daar dan de hele avond achter internet zitten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.stapotheekfox.nl/
allemaal fwankers![]()
En je bent weer op je pikkie getraptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Beter daar dan de hele avond achter internet zitten.
ik heb het dan wel over drugs, pillen, en drugs dealers hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
meestal wel lachen dat soort clubs/disco's![]()
Mja sommige mensen kicken nou eenmaal op doodsangsten uitstaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:10 schreef PeuRac het volgende:
hoi![]()
m'n pa is verslaafd aan m'n autowe gingen naar mn oma toen hij vroeg of hij mocht rijden, vervolgens gingen we uit eten met z'n alle, wou hij weer rijden en terug naar huis nog een keer
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En je bent weer op je pikkie getrapt![]()
![]()
dream on wanker, terwijl jij met kleuters aan het spelen bent ben ik me aan het vermaken met fatsoenlijke vrouwtjes en normale vrienden.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Beter daar dan de hele avond achter internet zitten.
Wel veilig pijpen ehquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dream on wanker, terwijl jij met kleuters aan het spelen bent ben ik me aan het vermaken met fatsoenlijke vrouwtjes en normale vrienden.....
ach waar heb ik het ook over.......dat snap je toch helemaal niet![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja sommige mensen kicken nou eenmaal op doodsangsten uitstaan
Dat zeg ik toch netquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
die probeerde ik bij te houden op 80km weg, bij 120km/h vroeg mn vader of ik me wou inhouden![]()
vraag maar aan BazzoS hoe die weg is, daar is 120 echt wel het max wat je kunt rijdenquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:20 schreef PeuRac het volgende:
kut ja, het is zaterdag avondik heb t idee dat het zondag is
![]()
wie gaat er nog stappen? Ik verveel me
Neeh dankje, moet ik de hele tijd achter me kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
Emil wil wel met je mee![afbeelding]
Alsof je dat ooit erg gevonden hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neeh dankje, moet ik de hele tijd achter me kijken
't is maar wat je gewent bent kwa acceleratie en bochtensnelheden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ding heeft een super wegligging, op de terugweg reed ik wel zelf, haalde een 155 Q4 (2.0 16v Turbo is dat dus) ons in
die probeerde ik bij te houden op 80km weg, bij 120km/h vroeg mn vader of ik me wou inhouden
maar door de bochten
m'n pa stond versteld van de bochten snelheden en accelereratie
Dat klopt, je moet het ook in perspectief zien, voor een 1.8 8v die bij mij voorin ligt, is de acceleratie venomenaal. En de wegligging van Alfa's is al goed en de 155 is wel een van de betere qua wegligging, met de aanpassingen die ik heb gedaan stuurt hij echt véél strakker als een gemiddelde auto.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:32 schreef M5 het volgende:
[..]
't is maar wat je gewent bent kwa acceleratie en bochtensnelheden.
Gat in de markt! "Alexxxx's Satéschnitzelparadijs onbeperkt schranzen voor 5 euro!"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
van mij mag je
De satéschnitzel is wonderbaarlijk goed gelukt![]()
![]()
Sla het dood, sla het doodquote:
Er zat niks anders in't dorpquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom zeeman ondergoed onder een derdehands doorschijnlurkje ?
WAAROM vraag ik je? WAAAAAAAAROM!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |