Nee zo'n ding hebben we thuis al. Tevens vraag je veel te veel geldquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef Fwnk het volgende:
Ej ijsmeis wil je nog een goede digicam kopen?
Pfffffquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee zo'n ding hebben we thuis al. Tevens vraag je veel te veel geld.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens dit boek gekocht: Linkje
Ja maar het is duitsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik leer tenminste iets!
1997 = vroegerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Fwnk het volgende:
Ik had vroeger zo een boekje over die Trust SSC en andere snelle wagens
mag ik dat boek van je lenen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik leer tenminste iets!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:54 schreef vlad het volgende:
[..]
1997 = vroeger![]()
vroeger was toen je nog aan bloembollen zat te knagen!! DAT was vroeger![]()
de trust SSC is gewoon een poosje geleden![]()
je wilt duits leren om je fiets terug te halen?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:08 schreef ook_gek het volgende:
het is weer zo ver. Deze jongen gaat vanavond op stap
We gaan weer even helemaal los whehehe
Heb er nu al zin in
met een beetje geluk kan ik morgen mijn ouders uitzwaaien als ze op vakantie gaan. Moet ik wel zorgen dat ik voor 10 uur thuis benquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met een beetje geluk kan ik morgen mijn ouders uitzwaaien als ze op vakantie gaan. Moet ik wel zorgen dat ik voor 10 uur thuis ben![]()
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuisquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het tijdstip dat ik er zo'n beetje weer uitkom
Volgens mij moet dat met speciale apparatuur gebeuren maar dat weet ik niet precies....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
iemand een idee waar ik software kan downloaden om een telefoontje simlock vrij te maken? (siemen A65)
jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat met speciale apparatuur gebeuren maar dat weet ik niet precies....
Dat is in stijdt met de policy, kijk maar uit dat alexxxx 't niet zietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:19 schreef vlad het volgende:
iemand een idee waar ik software kan downloaden om een telefoontje simlock vrij te maken? (siemen A65)
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuis
Maar vanavond gaan er vrouwen mee en die willen vaak vroeger naar huis
ik heb het wel eens 7 uur 's ochtends gemaakt, maar veel later niet...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de laatste keer was met kerst avond toen was ik rond 8 uur thuis en die keer er voor was ik om half 12 in de middag thuis
Maar vanavond gaan er vrouwen mee en die willen vaak vroeger naar huis
dat heb ik op zich ook wel eens een keertje meegemaakt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:
Thuiskomen als je ouders aan het ontbijt zitten
Hoiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
zo, ik ben er weer.... vanochtend wat foto's gemaakt
Merk en type?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Merk en type: SUV's en dure Sedan's
Eigenaar: rijke lui
Land van herkomst: Zweden, Spanje, Polen, en alles wat er tussen in ligt
Datum: 21-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto's genomen tijdens paardenevnement
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ga mn pizzabroodje in de oven rammen
Ik leef in het weekend meestal uit mn diepvriesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaan
Pizza'tje bellenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds te lui geweest om nar de supert te gaan
* Fugie 2quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef hermandeperman het volgende:
Dat heb ik meer dan 1 keer meegemaakt
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik leef in het weekend meestal uit mn diepvries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |