hmmmmm....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef Posdnous het volgende:
Hoezo? dat heeft iemand anders toch gedaan die schijnbaar achter je wilde parkeren?
Nogal logisch.. the basic principle of overmacht, mijn beste.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hmmmmm....interesting, en die is daarna natuurlijk doorgereden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef funkmaster het volgende:
btw de uitlaat is ook geraakt, die moet denk ik ook vervangen worden...dat wordt best een dure grap volgens mij
ja dat lijkt me nog het slimste advies van allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef laffer het volgende:
gewoon bellen met de mededeling dat je de auto in de prak hebt gereden![]()
en als ze dan boos worden, zeggen dat je er niks aan kon doen omdat je dronken was![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou het laten repareren. Je zal toch voor de kosten moeten opdraaien. Dan leen je maar wat van je postbank studentenkrediet.
wat is de schade... gooi eens een fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:42 schreef funkmaster het volgende:
ik heb vannochtend tijdens het parkeren bij een vriend van me een deuk gereden in m'n moeders auto....maar m'n ouders zijn op vakantie en komen pas volgende week terug
bellen of wachten???
(tis wel m'n eerste ongeluk...heb pas een jaar m'n rijbewijs), tis wel echt een opvallende deuk in de achterbumper
en hoeveel eurie's is de schadequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef funkmaster het volgende:
heb geen fototoestel of digitale camera...(pauper)
ja geen idee dus....maar het lijkt me geen 200 eurie opkapbeurtjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |