hmmmmm....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef Posdnous het volgende:
Hoezo? dat heeft iemand anders toch gedaan die schijnbaar achter je wilde parkeren?
Nogal logisch.. the basic principle of overmacht, mijn beste.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:56 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hmmmmm....interesting, en die is daarna natuurlijk doorgereden
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef funkmaster het volgende:
btw de uitlaat is ook geraakt, die moet denk ik ook vervangen worden...dat wordt best een dure grap volgens mij
ja dat lijkt me nog het slimste advies van allemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef laffer het volgende:
gewoon bellen met de mededeling dat je de auto in de prak hebt gereden![]()
en als ze dan boos worden, zeggen dat je er niks aan kon doen omdat je dronken was![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:00 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik zou het laten repareren. Je zal toch voor de kosten moeten opdraaien. Dan leen je maar wat van je postbank studentenkrediet.
wat is de schade... gooi eens een fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:42 schreef funkmaster het volgende:
ik heb vannochtend tijdens het parkeren bij een vriend van me een deuk gereden in m'n moeders auto....maar m'n ouders zijn op vakantie en komen pas volgende week terug
bellen of wachten???
(tis wel m'n eerste ongeluk...heb pas een jaar m'n rijbewijs), tis wel echt een opvallende deuk in de achterbumper
en hoeveel eurie's is de schadequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef funkmaster het volgende:
heb geen fototoestel of digitale camera...(pauper)
ja geen idee dus....maar het lijkt me geen 200 eurie opkapbeurtjequote:
Als de uitlaat meedoet kan je er wel een 0 bij denkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja geen idee dus....maar het lijkt me geen 200 eurie opkapbeurtje![]()
jaja, ik realiseer me zelf ook wel dat dat dom was hoor...en ik realiseer me het volgens mij nog een stuk beter als straks de rekening op de deurmat valtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Misschien leert deze schade en de financiele consequenties je af om roekeloos met andermans spullen om te gaan. Een vriend had ik ook eens mijn auto geleend, hop, met 40 km/u over een drempeltje. Radiatorbeschermingsplaat naar de knoppen. 70 euro schade; mooi dat ik hem liet dokken.
quote:
is het niet gewoon een leasebakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef funkmaster het volgende:
[..]
jaja, ik realiseer me zelf ook wel dat dat dom was hoor...en ik realiseer me het volgens mij nog een stuk beter als straks de rekening op de deurmat valt
ja, het nieuwe model...2005quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef optifree het volgende:
[..]
Uit welk jaar?
En ja dat is inderdaad een dure grap...had hij ook een electrische achterklep, die beschadigd is?
ja, ik mocht hem lenen...en nee geen leasebakquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef Aarde het volgende:
[..]
is het niet gewoon een leasebak
dan maakt het weinig uit lijkt me
mocht je hem wel lenen![]()
zorg dat iemand je keihard van achter ramt, dan hoef je niks te vertellen![]()
aj ajquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ja, ik mocht hem lenen...en nee geen leasebak
quote:
Dan ben je een ontzettende tyfuslul, verder niks!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
maar even puur hypothetisch he, wat nou als ik zeg dat ik hem gewoon zo terugvond de volgende ochtend, het zou opzich ook een aanrijding kunnen zijn geweest van linksachter
Dan zou de garage daar een opmerking over maken en zeggen, he dat lijkt wel op een paatlje....want die mensen kunnen snel zien waardoor het komtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
maar even puur hypothetisch he, wat nou als ik zeg dat ik hem gewoon zo terugvond de volgende ochtend, het zou opzich ook een aanrijding kunnen zijn geweest van linksachter
(ik ga even een hartaanval krijgen, zo terugquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik zou je ouders wel netjes gaan bellen en het gewoon toegeven, en verder de auto vast voor reparatie terug brengen, verder zeg je zelf ook dat je natuurlijk de schade zelf betaald
.
En ja een achterkant is duur....die van een mercedes e klasse (2003 model), met vervanging van de electrische achterklep kost een 4000 euro
tyfuslul met 4000 euro meer dan die brave jongenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan ben je een ontzettende tyfuslul, verder niks!
joh gewoon eerlijk doorgeven de eerstvolgende keer dat ze bellen ofzo...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef funkmaster het volgende:
ja hoe zit dat met all-risk?? want ik ben ondertussen even verzekeringspapieren aan het zoeken...iemand daar ervaring meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef Hugster het volgende:
Gewoon eerlijk vertellen, werkt altijd het beste
Je ouders weten ook dat blikschade altijd kan gebeuren, je heb waarschijnlijk net 1 jaar of minder je rijbewijs. Zij zijn ook jong geweest en hebben ook heus wel schade gereden.
En met een Maserati 3200GT en een Audi A6 lijkt het me ook niet dat jullie in de bijstand zitten, dus dat beetje verzekeringswerk (verhoogde premie?) is misschien ook wel te overzien
nee, jullie hebben nog een autoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef woutabest het volgende:
Je heet toch niet toevallig Bart hé?
zoja, dan hebben we hier geen auto meer
Zijn jullie ook in het bezit van een electrische achterklep dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef funkmaster het volgende:
[..]
(ik ga even een hartaanval krijgen, zo terug![]()
)
dit ga je toch niet menen he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef funkmaster het volgende:
[..]
nee, jullie hebben nog een auto![]()
paaltje...zie andere postsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Aarde het volgende:
[..]
joh gewoon eerlijk doorgeven de eerstvolgende keer dat ze bellen ofzo...
waar was je tegenaan gereden een andere auto? is de auto van je mams de enige schade?
mensen met net hun rijbewijs maken nu eenmaal rapper wat schade... had ze hem maar niet moeten uitlenen he... niet te druk maken en gewoon eerlijk zijn... kan gebeuren toch. of was je stoned dronken en heb je in zijn achteruit een politiemotor aangereden en vervolgens doorgereden ... in dat geval moet je je wel diep schamen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |